Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Mai mentionez ca tevile de la toba sunt curate si nu scoate pic de fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca e normal ca valva V157 sa fie permanent deschisa? Dau ON si OFF din output test si e dechisa permanent,chiar si cu motorul pornit sau oprit.Nu se inchide cele 3 secunde la oprirea motorului.Manual clapeta se inchide, fara contact.Cand din output test e ON, pot sa o inchid 2-3 mm si imediat o deschide motorasul.Am desfacut partea de plastic dupa cum se vede in imaginea atasata.Rotitele sunt ok,motorasul merge.



Iar N18 se deschide doar 2-3 mm dupa ce l-am  desfacut si curatat.

post-74110-0-59380100-1367077090_thumb.j

post-74110-0-59775600-1367077197_thumb.j

post-74110-0-09427200-1367077417_thumb.j

post-74110-0-81480200-1367077634_thumb.j

post-74110-0-93495500-1367078015_thumb.j

post-74110-0-51395400-1367078113_thumb.j

post-74110-0-35352500-1367078242_thumb.j

post-74110-0-79391500-1367078368_thumb.j

post-74110-0-37422600-1367078446_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru bun - iti face cam greu presiune pe turbina - ai verificat furtunele, vacuum-urile... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Merci de raspuns.Am verificat tot.Am curatat EGR.Dar clapa v157 e permanent deschisa.Si n18 se deschide doar 3 mm.Mai sus am atasat imagini si detalii.Masina nu are erori,nu scoate fum.Consuma cam mult si nu alearga la turatii mici.Ce sa mai fac? 



Am desfacut v157.Motorul mrege si rotile dintate sunt ca noi.Chiar arata de parca nu au functionat decat foarte putin sau deloc.Are anul de fabricatie 05.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru bun - iti face cam greu presiune pe turbina - ai verificat furtunele, vacuum-urile... ?

Zi-mi te rog cum recunosc din LOG un debitmetru daca e bun sau rau? Merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu clapa V157.Functioneaza.Cu cateva zile in urma ,am umplut cu vaselina spatiile  dintre dintii de la  semi-roata dintata (cea neagra).Am desfacut azi si se vede ca rotile dintate s-au invartit .

Acum stie cineva daca e normal ca EGR-ul sa se descida doar 3 mm? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru bun - iti face cam greu presiune pe turbina - ai verificat furtunele, vacuum-urile... ?

Zi-mi te rog cum recunosc din LOG un debitmetru daca e bun sau rau? Merci !

Valoarea actuala trebuie sa fie cel putin egala cu cea specificata, in conditiile de acceleratie 100%, asta pentru un debitmetru bun

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compari D cu E. daca presiunea in turbo e ok, adica valorile de pe coloana O > coloana N, un debitmetru bun ar trebui sa aiba pe coloana E valori cel putin egale decat cele de pe D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Multumesc. Ai idee de ce la mine presiunea la turbo e mica la turatii pana 3300 rpm ? Ce ar trebui sa fac sau sa verific?



Si EGR-ul pe ce coloane il vad?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtune de vacum(daca nu face deloc presiune, nu prea ar fi cazul tau) sau geometria la turbina/actuator prost reglat sau care agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul merge.Am tras aer cu gura si se trage aproape la maxim.Nu pierde aer.Geometria nu agata,merge foarte usor.Sa mai scurtez tija?Pe ce coloane vad EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos furtunasul de la actuatorul de la turbina,l-am infundat cu un surub, si am facut o proba.Cu sau fara furtunasul de la actuator masina merge exact la fel pana in 2500 rpm.Are ideee cineva ce e de facut.Multumesc tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Debitmetru bun - iti face cam greu presiune pe turbina - ai verificat furtunele, vacuum-urile... ?

Zi-mi te rog cum recunosc din LOG un debitmetru daca e bun sau rau? Merci !

Valoarea actuala trebuie sa fie cel putin egala cu cea specificata, in conditiile de acceleratie 100%, asta pentru un debitmetru bun

 

nu e mereu asa... daca ai pierderi mari de presiune, niciodata debitmetrul - chiar si bun - nu o sa iti raporteze valori care sa depaseasca valoarea dictata de ECU.

 

Am scos furtunasul de la actuatorul de la turbina,l-am infundat cu un surub, si am facut o proba.Cu sau fara furtunasul de la actuator masina merge exact la fel pana in 2500 rpm.Are ideee cineva ce e de facut.Multumesc tuturor!

 

limp nu ai luat pana acum ?

 

erori pe engine ?

 

vacuum ajunge la actuator ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut FLORIN.

Cum e limp ? Fara actuator dupa 2500 rpm parca franeaza.

Nu am erori

La relanti se trage tija de la actuator.

Si cu gura se trage tija.

Dupa 2500-3000 rpm masina trage de rupe.Dar pana in 2500-300 rpm nu se grabeste.

Ce variante sa mai incerc ???

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

ma ajuta cineva cu interpretarea urmatorului log?

masina are si un inceput de ambreiaj,patineaza.

log 1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine facut logul...trebuia sa pornesti de la 1800-2000 rpm cu pedala la podea in treptele 3, respectiv 4.

Din tentativa asta de log, totul pare ok ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu urmatoarea informatie: '' Sigiliile'' de pe acest actuator sunt originale ? 

post-74110-0-74580500-1367302946_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine,sigiliile originale erau cu albastru...cum ai pe prinderea de la VNT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

MAP-ul OEM de pe masina a fost schimbat in urma cu 2 luni pe asigurare cu unul "made in nowhere", care in urma cu 2 zile si-a gasit sfarsitul. (pe pinul 4 de output furniza o balarie, iar in Vag o presiune constanta de 2.2 bari si un emissions workshop cu tot tacamul) Azi am gasit unul Bosch de Mk4 1.9 TDI care are codul diferit fata de codul OEM initial, prin ultima litera (in loc de "C", are "B")

Am mai observat ca dupa cateva porniri apare iar emissions workshop : 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation

Din ce am mai citit mai sus, cred ca este de la diferenta dintre atmospheric pressure si boost pressure la relanti (Va rog sa ma corectati daca gresesc). Sper ca in urma achizitionarii unui MAP corespunzator, sa fie totul in regula.

Am facut un log in treapta 3, folosind MAP-ul de pe Mk4.


post-82604-0-51735800-1367355608_thumb.j

Modificat de adrian_gorgu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Da-mi te rog o solutie ca sa maresc presiunea in turbina pana in 3000 rpm. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

In primul rand corect se scrie "imi mai da cineva...."  si nu "mai imi da cineva....

In al doilea rand logurile in mers se fac de la 1500-1700 rpm in ambele trepte separat. Adica in treapta a 3-a il faci incepand de la 1500 apoi in treapta a 4-a tot de la 1500 rpm. Nu cum ai facut tu acum, in treapta a 4-a ai inceput de la 3800 rpm scazand la 3000 unde nici macar nu ai apasat acceleratia 100%. Sau poate ai facut-o anume. Dar asa nu ne ajuta deloc. 

E important sa faci logurile ca lumea in ambele trepte sa vedem exact ce se intampla la diferite turatii.Iar tabelele care le salveaza VCDS-ul lasa-le asa. Nu le mai edita . Schimba-le extensia in ".xls" si punele asa pe forum.

Legat de logul acesta:   turbina se incarca foarte greu. Eroare pe engine ai? 

Trebuie verificat de ce se incarca asa greu. Asta inseamna sa verifici n75-ul, actuatorul turbinei sa nu fie spart sau ruginit, furtunasele de vacuum, toata tubulatura turbinei inclusiv radiatorul intercooler sa nu fie spart,ciobit, etc.

Daca toate astea sunt in regula atunci ar trebui sa masori cat vacuum scoate pompa de vacuum. E posibil ca aceasta sa fie uzata si sa nu mai produca suficient vacuum. Pedala de frana nu ai simtit sa se intareasca repede la apasare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand corect se scrie "imi mai da cineva...."  si nu "mai imi da cineva....

In al doilea rand logurile in mers se fac de la 1500-1700 rpm in ambele trepte separat. Adica in treapta a 3-a il faci incepand de la 1500 apoi in treapta a 4-a tot de la 1500 rpm. Nu cum ai facut tu acum, in treapta a 4-a ai inceput de la 3800 rpm scazand la 3000 unde nici macar nu ai apasat acceleratia 100%. Sau poate ai facut-o anume. Dar asa nu ne ajuta deloc. 

E important sa faci logurile ca lumea in ambele trepte sa vedem exact ce se intampla la diferite turatii.Iar tabelele care le salveaza VCDS-ul lasa-le asa. Nu le mai edita . Schimba-le extensia in ".xls" si punele asa pe forum.

Legat de logul acesta:   turbina se incarca foarte greu. Eroare pe engine ai? 

Trebuie verificat de ce se incarca asa greu. Asta inseamna sa verifici n75-ul, actuatorul turbinei sa nu fie spart sau ruginit, furtunasele de vacuum, toata tubulatura turbinei inclusiv radiatorul intercooler sa nu fie spart,ciobit, etc.

Daca toate astea sunt in regula atunci ar trebui sa masori cat vacuum scoate pompa de vacuum. E posibil ca aceasta sa fie uzata si sa nu mai produca suficient vacuum. Pedala de frana nu ai simtit sa se intareasca repede la apasare?

 

waw

are de lucru

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!