Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

   Chear nu vrea nimeni sa arunce o privire peste peste logul de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă te uiţi atent lângă logul tău apare "14 downloads", deci 14 persoane s-au uitat numai că nu au ce vedea pentru că nu este salvat cum trebuie. Fă o comparaţie cu logul care a fost postat la postul nr. 4506 şi o să vezi diferenţa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    OK. Imi cer scuze. Sper de data aceasta sa fie cum trebuie. Doar ca logurile de pe canalele 03 si 10 le-am facut separat. Ce ma intereseaza mai mult este faptul ca este diferenta cam maricica zic eu intre presiunea ceruta si cea facuta care devine mai mare, mentionez faptul ca softul de 140cp a fost schimbat cu unul de 175cp, iar dupa circa o luna sa rupt axul la turbina originala (am uitat sa precizez ca masina are 73000km). In momentul de fata am pus o alta turbina cu mijlocul nou inclusiv variabilul.

   Inca odata imi cer scuze pentru nepriceperea mea de a atasa cum trebuie logul.

      Va multumesc.......

LOG CANAL 11.xls

Modificat de nicu_nick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

@Laurentiu Utiu, referitor la log-ul meu, nu ti se pare ca intra cam tarziu turbina, adica face presiunea ceruta cam tarziu?!

Posteaza logul asa cum e el salvat in VCDS. Schimba-i doar extensia in ".xls" si il vei putea urca pe forum. 

Asta ce l-ai postat tu e o harababura...de abia poti deslusi cate ceva daramite sa urmaresti parametrii. 

Eventual fa un log nou cu pedala de acceleratie apasata 100% incepand de la 1500 rpm pana la 4000 rpm in treapta 3 apoi treapta 4. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suprapresiune - asa, dupa log-ul ala.... se pare ca o sa trebuiasca o curatare a turbinei - geometriei - curatare/inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la tine - din logul pus - doar ca nu e corect facut, ca nu vedem restul campurilor care erau importante 3 si 10, rezulta ca turbina iti face presiune mai mult decat ii cere ECU.

 

acum, fiind abia refacuta - acum am citit asta... - geometrie murdara e cam exclus sa ai.... eu zic sa reglezi actuatorul ca sa imi mai reduca din diferenta de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Da. O sa incerc sa reglez presiunea in cat sa fie amandoua cam egale(cam ce diferenta trebuie sa fie intre ele), dar nu vi se pare ca baga cam lent presiune fata de cresterea in turatii.

    Referitor la acel uuit pe care la-m descris si la postul cu numarul 4505 este normal ca turbina la aceste motorizari sa faca asa ?

    Si referitor la ruperea axului de la turbina originala din ce cauza sa se fii rupt ? Sa fi fost defect de fabricant sau din cauza softului pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti!

atasez cateva loguri in speranta ca cineva le va studia,masina este a mea un golf V 2007 1.9 TDI PD BXF 90CP cu 70800KM...

sunt interesat de debitmetru,egr,turbo....daca sunt in parametri.Va multumesc!

log treapta 4.xls

log trapta 3.xls

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

    OK. Imi cer scuze. Sper de data aceasta sa fie cum trebuie. Doar ca logurile de pe canalele 03 si 10 le-am facut separat. Ce ma intereseaza mai mult este faptul ca este diferenta cam maricica zic eu intre presiunea ceruta si cea facuta care devine mai mare, mentionez faptul ca softul de 140cp a fost schimbat cu unul de 175cp, iar dupa circa o luna sa rupt axul la turbina originala (am uitat sa precizez ca masina are 73000km). In momentul de fata am pus o alta turbina cu mijlocul nou inclusiv variabilul.

   Inca odata imi cer scuze pentru nepriceperea mea de a atasa cum trebuie logul.

      Va multumesc.......

Asa cum zice si @ Florin intr-adevar tija actuatorului e prea lunga. Se vede asta pe ciclul n75. El lucreaza aproape la maxim , incearca sa traga de tija actuatorului dar degeaba. L-a tras la maxim dar tija cum e prea lunga nu reuseste sa "deschida" turbina. 

Trebuie reglat,facut loguri si iar reglat si tot asa. Pana cand ajungi la valori similare intre "specified" si "actual". Eu ti-as recomanda sa o reglezi astfel incat sa ai 100-150 (maxim 200) mbar diferenta intre cele 2. Deci la actual sa ai mai mult cu 100-150 mbar. Astfel va avea demaraj mai bun in treptele inferioare si te va baga in scaun cam pe la 1600-1700 rpm (nu pe la 2000 asa cum e in conditii normale). Succes

salut baieti!

atasez cateva loguri in speranta ca cineva le va studia,masina este a mea un golf V 2007 1.9 TDI PD BXF 90CP cu 70800KM...

sunt interesat de debitmetru,egr,turbo....daca sunt in parametri.Va multumesc!

Turbina lucreaza bine. Debitmetrul e putin obosit, dar mai merge.

La egr ,din loguri nu putem  vedea doar daca se inchide sau nu. Pentru a vedea cantitatea de gaze recirculate, daca functioneaza in parametrii, trebuie sa te uiti in grupul 003 la relanti. Acolo vei putea "confrunta" valorile si sa-ti faci o idee asupra functionarii egr-ului.

Dar tine minte ca la relanti egr-ul functioneaza aprox 2 minute. Dupa care se inchide. Apoi dupa un timp iar se deschide si tot asa. Dar o sa vezi treaba asta  pe ciclul n18. Acolo la "duty cycle",ultima casuta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,problema la mine este fum alb mult la pornire circa 5 secunde ca un puf,dupa ce o forjez si se incalzeste nu mai scoate,apoi consuma si ulei cam 800 ml-1l in doar 5000 km.....nu stiu de la ce sa fie suspectam turbina dar nu scoate nici un zgomot,apoi ma gandeam de ce am ulei pe admisie plus galeria plina de funingine si ulei.....astept ceva sugestii de la voi 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil - nu trebuie sa scoata zgomote suspecte, ca  sa manance ulei - verifica intai jocul axial pe care il are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

007,1 - Temp. combustibil (G81)

007,3 - Temperatura aer admisie (G72)

007,4 - Temperatura lichid racire (G62)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Merci de raspuns! E normal sa am 85 grade la combustibil si 90 grade la lichid de racire ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că are treabă una cu alta. De câte ori m-am uitat la mine nu am văzut să aibă mai mult de 50 grade, iar în manual zice că trebuie să aibă până la 80 grade ( la mine, la tine nu ştiu că nu am găsit). Ca idee motorina se încălzeşte de la motorina caldă care vine pe retur. Am pus 2 printscreen-uri cu ce se vede la mine

post-40889-0-28204400-1366994598_thumb.j

post-40889-0-47158000-1366994605_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Merci de raspuns! Datele sunt de azi. Afara erau 28 grade.Nu e cam mult motorina sa aiba 85 grade? Aproape cat lichidul de racire.Nu poate fi senzorul de temperatura defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba mi se pare, dar nu ştiu cum este la motorul tău, poate vine motorina mai fierbinte pe retur. Dacă ar fi senzorul defect ar trebui să se simtă ceva şi la mersul maşinii.

Şi mai depinde şi pe unde este poziţionat senzorul, poate local se încălzeşte mai tare.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am consum mare .Parca nu trage bine.Motorul porneste cu o mica galopare cand dau la cheie.



Am uitat sa mentionez ca nu am erori .



Nu imi dau seama daca sunt ok egr-ul,maf-ul si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce văd în log debitmetrul este ok, dar ai probleme cu partea de turbină, presiunea este foarte mică, până pe la 3600 rmp nu prea bagă deloc. Se vede şi din masa de aer citită de debitmetru că nu este suficient aer.

La EGR nu înţeleg de ce arată valoarea aia de 100.6, ar trebui să fie cam 4.8.

În treapta a 4-a nu ai apăsat acceleraţia la fund.

Fă un log în treapta a 3-a de la plecarea de pe loc să se vadă şi valoarea EGR la ralanti (să facem o comparaţie cu mersul, poate numai înregistrază logul aiurea...se poate vedea şi în alte loguri că mai dă bălării pe acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cutie dsg si imi schimba singura la 4500 .Am pus si o imagine cu grupul 3 EGR pe care l-am curata de curand ca era aproape obturat.Merci

post-74110-0-96058100-1367040349_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit multe pagini in urma si se pare ca la 2.0 TDI Recirc. Duty Cycle e 100.6 cu pedala apasata 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contează că shimbă  la 4600. După ce shimbă a 4-a las-o până ajunge turaţia pe la 1800-2000 fără să retrogradeze (dacă se poate, nu ştiu cum este că nu am mers niciodată cu DSG) apoi pedala la podea. Nu trebuie să faci log separat, se vede în cel de a 3-a dar să se vadă evoluţia de la 1800 la peste 3500 rpm.

 

Şi în logul ăsta se vede acelaşi lucru: până pe la 3000 rpm este moartă turbina, ajunge la cât trebuie pe la 3600.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat imagini cu grupul 3 si 7 la rece cu motorul oprit. Temperatura de afara 22 grade.Si imagine la cald in relanti cu grupul 3,4 si 13.O sa fac mai tarziu log si pe trapta a4a.Ce crezi ca ar fi defect?Nu am nici o eroare.



In trapta a3a se vede de la 1700 la 4400. Sa fac acelasi log si in treapta a4a ?

post-74110-0-53826000-1367048477_thumb.j

post-74110-0-41739800-1367048553_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!