Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Parca aseara te-am scos din ceata, la telefon..... ma rog....

 

sa ma repet - pai se chinuie sa compenseze diferenta mare de presiune......

 

SFAT - nu mai face log in mers, la masinile care au joc mare in axul turbinei (de ajung sa atinga palele de carcasa)  - risti sa o faci praf, posibil alaturi de motor....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 Florin...Am un prieten care a facut praf turbina la un A6...Tocmai ce-i spusesem ca-i agata geometria si se programase la schimbat turbina. A avut noroc ca n-a facut praf si motorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci problema e turbo .. doar atat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o vizita scurta la cipos m`a linistit intr un fel ca nu este turbo chiar pe duca .. zgomotul provine de la o pierdere de gaze pe undeva pe langa turbo ... dar dc nu trage masina cum trebuie  ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Ignorati postul anterior, era prost facut logul.. am facut altele noi

Arata bine logul tau. Totul e ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salutare tuturor ! Pe scurt, masina mea intra in limp mode din cauza deviatiei pozitive a controlului presiunii (am scris si in postul cu erori). Dupa verificari am ajuns la actuatorul geometriei variabile (capsula vacuumatica) care se misca foarte greu.Acum am schimbat actuatorul si am facut un log in mers.Imi cer scuze de cum arata logul dar persoana care m-a ajutat, dupa ce am termibat cu a treia la a patra a dat continuare (oiricum a patra nu aveam loc si timp s-o tin cu pedala la fund tot timpul si nici s-o duc pana la 4000 de ture/min).Va rog frumos sa-mi dati si mie pareri.

 

Log in mers 1.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

transforma fiserul .csv in .xls ca in TXT e greu de citit

scuze FLORIN,vroiam sa vezi si logul ca poate ma inselam eu in ceea ce am vb la tel..de masina lui Robby era vb...sa nu crezi ca nu am incredere in ce spui

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

 Salutare tuturor ! Pe scurt, masina mea intra in limp mode din cauza deviatiei pozitive a controlului presiunii (am scris si in postul cu erori). Dupa verificari am ajuns la actuatorul geometriei variabile (capsula vacuumatica) care se misca foarte greu.Acum am schimbat actuatorul si am facut un log in mers.Imi cer scuze de cum arata logul dar persoana care m-a ajutat, dupa ce am termibat cu a treia la a patra a dat continuare (oiricum a patra nu aveam loc si timp s-o tin cu pedala la fund tot timpul si nici s-o duc pana la 4000 de ture/min).Va rog frumos sa-mi dati si mie pareri.

 

attachicon.gifLog in mers 1.txt

Arata bine, chiar foarte bine  logul tau. E totul in regula la tine acum.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu Utiu, referitor la log-ul meu, nu ti se pare ca intra cam tarziu turbina, adica face presiunea ceruta cam tarziu?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o vizita scurta la cipos m`a linistit intr un fel ca nu este turbo chiar pe duca .. zgomotul provine de la o pierdere de gaze pe undeva pe langa turbo ... dar dc nu trage masina cum trebuie  ?? 

 

cand turbina are joc mare in ax si palele lovesc in carcasa - se aude ca un scartait puternic, subtire.

 

cand ai probleme pe furtunele de presiune de la turbina, se aude ca un fasait.... si ai fum negru la accelerari puternice.

 

Nu trage daca circuitul nu este etansat cum trebuie.... ai pierderi de presiune, ai pierderi de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Pun din nou logul intr-o versiune mai "omeneasca". Multumesc inca o data Laurentiu Utiu ! Am intrebat deoarece, dupa schimbarea actuatorului mi se pare (poate doar mi se pare) ca nu mai trage cum tragea plus ca la aproximativ 4000 - 4300 rot/min se plafoneaza si nu stiu la cat e normal.De asemenea acum am inceput sa aud turbina "suierand" (din nou, poate inainte nu o auzeam pentru ca nu am bagat de seama sau era geamul inchis).

 

Log in mers 2.xls

Modificat de Radlog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Buna. Am si eu o problema la turbina mai exact se aude un uuit cand accelerez si cand iau piciorul de pe acceleratie. Cu doua saptamani in urma sa rupt axul la ce-a originala care la fel facea si de aceea imi este frica si cu cea de a doua sa nu se rupa axul. Tin sa precizez ca am schimbat softul cu unul de 175cp acum cam o luna am in jur de 500km cu el dar acest uuit se auzea dinainte de a schimba softul. Ulei nu se vede sa arunce pe la el pentru ca am scos furtunul care intra in interculer si este uscat. Chear imi este teama sa mai plec cu ia la drum, sa o mai turez peste 3000rot/min sa nu se mai intample ceva cu turbina. Masina are doar 73000km verificati cu VCDS si de aceea nu cred ca ar fi fost normal sa cada asa de repede turbina originala.

Modificat de nicu_nick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, problema mea:  am curatat turbina deoarece tot luam LIMP mode..  dupa curatare turbina masina merge mai bine doar ca in a 5-a la 3500 ture tot Limp mode!  mentionez ca doar in a 5-a iau Limp. geometria nu agata deloc.Eroarea:Charge Pressure control positive deviation.  

Posibil sa se fi dereglat tija?

Atasez si un log in vit a 3-a. 

log vit 3.xls

Modificat de catalin.onciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai overboost,posibil din tija,diferenta intre actual boost si specified boost nu trebuie sa fie mai mare de 180-200 mbar ca altfel ia LIMP...N75 lucreaza la 94% ca sa reduca diferenta dar nu e suficient

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si valoarea la MAF (actual) e in parametri? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea e din moment ce diferenta dintre actual si specified este de 183 mbar in timp ce N75 munceste sa o pastreze,in mod normal N75 din cate stiu eu si sper sa nu informez gresit trebuie sa lucreze maxim 75%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. mersi de info doar ca eu ma referam la MAF nu la MAP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze nu am vazut...e cam gatuita valoarea,trebuie sa fie sensibil egala sau mai mare,cum stai cu filtrul de aer???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maful e obosit rau, cu un picior in groapa, mult nu mai duce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul are cam 8000 mii km.o sa incerc sa-l schimb.poate e imbacsit si trage aer mai greu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

slabe sanse in 8k, schimba maful si curata turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sall. Un raspuns la postarea mea de mai sus. Am facut si eu un log in treapta treia. O parere daca se poate.

 

Log canal 11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!