Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna ziua.Revin cu o problema legata de skoda mea.O octavia de 1.9tdi asv.Are perioade cand merge foarte bine si cand este foarte puturoasa.daca o accelerez brusc nu fuge numa daca ii dau treptat,De la ce poate veni simptomele astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza, scanare - astea sunt etapele premergatoare rezolvarii problemei.

 

altfel, prin eliminare este prea costisitor.... si problema poate sa fie de la mai multe componente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina este noua,ma gandeam ca poate veni de la debitmetru de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie,,,,,poate sa nu. De aceea, sfatul meu este intai sa faci o diagnoza - in final, iesi mai ieftin asa si fara bataie de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

va rog sa ma ajutati cu interpretarea logurilor pentru o masina Golf Plus din 2006, motor BXF, este vorba de masina unui prieten si din spusele lui simte ca nu accelereaza masina .

 

Multumesc anticipat

LOG-03.xls

LOG-04.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin va rog nimeni nici o parere despre logurile mele???

multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Am facut si eu un log la mine de la serviciu pana acasa. Golf AXR.

Am plecat cu 70 grade temperatura apei. In log dupa linia ROSIE  temperatura era la 90 grade sigur.

 

M-ar interesa parerea voastra referitor la cele 2 injectoare(pompe duse) 1 si 2.

Mai e vreo sansa de remediere cu aditivi sau alte procedee? 

Sau trebuie sigur schimbate?

 

Si la injectoarele 3 si 4 am vazut ceva abatere cam mare (1,2 - 1,3) ; si la ele ar fi probleme?

 

De asemeni vad la MAF valori mult peste ce specifica programul. E si acolo problema sau e corelata cu injectoarele?

 

Simptome : consum marit si tremurat din cand in cand(din ce am mai citit e de mirare daca nu tremura masinile astea).

 

Bafta!

 

 

 

Log 13-04-2013 golf.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-adevăr mari valorile la injectoarele 1 şi 2. Poţi încerca cu aditiv pentru curăţarea injectoarelor, poate obţii o micşorare în cazul în care ar fi înfundate. Încearcă Power Service, este la bidon gri prin supermaket-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba injectorul 2 cu 3 sau 4...vezi apoi cum se modifica compensatiile(eu cred ca injectorul 2 e dus, l-as schimba de tot, insa poti sa mai faci o verificare inainte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-adevăr mari valorile la injectoarele 1 şi 2. Poţi încerca cu aditiv pentru curăţarea injectoarelor, poate obţii o micşorare în cazul în care ar fi înfundate. Încearcă Power Service, este la bidon gri prin supermaket-uri.

 

injectorul nr.2 este cu problema, 1 incearca sa-l compenseze.

 

Schimba injectorul 2 cu 3 sau 4...vezi apoi cum se modifica compensatiile(eu cred ca injectorul 2 e dus, l-as schimba de tot, insa poti sa mai faci o verificare inainte)

 

schimba 2 cu 1.... ca sunt pe aceeasi rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit toate paginile de pe forum, ma gandeam sa fac testul de compresie prima data, dar atunci voi proceda prima data la schimbarea injectorului 2 cu 1.

 

Multumesc de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca le inlocuiesti intre ele si valoarea mare, cu plus - se muta pe injectorul nr. 1, atunci treaba e clara..... injectorul e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Referitor la postul #4322, acum o luna ( si mai bine) am curatat conexiunea de masa de langa ECU.

N-a mai intrat in limitare de atunci. N-as putea spune daca a fost de la punctul de masa curatat sau de la "resetul" de ECU (am decuplat borna +, evident). Altceva n-am facut.

Oricum, logurile care indicau limitarea nu aveau nici un sens, din moment ce intra in limp la relanti...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti nu ai atata presiune pe turbina incat sa-ti intre in limp.... ca iti stoca eroare sau nu ai vacuum deloc pentru actionarea turbinei - asta e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ceva aiurea in logul meu?Eu sunt de parere ca totul e OK...(mentionez ca masina are soft)

 

Imi cer scuze,am facut logul ca mi se pare mie ca de vreo saptamana dau cu fum,in special la WOT

post-109405-0-44677300-1366096026_thumb.

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lau, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci,banuiam ceva pe la debitmetru dar mi-am dat si eu seama ca de fapt era de vina motorina...am motorina industriala ca injectoarele mele nu sunt pretentioase....acum am motorina de LUKOIL si vad ca e OK,oricum urmeaza un plin cu Ecto Super Diesel ca asta curata bine de tot,arde de zici ca e benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa eviti Lukoil....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Pun si logul pentru 3,10 si 11 in treapta a 3-a 1500-4000rpm.

 

Ceva pareri?

Precizez ca am probleme la un injector dar nu cred ca influenteza acest test.

 

Multumesc

golf4-axr-treapta3-1500-4000.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca ar agata geometria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam da... la curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte putin agata,poate sa se curete de la sine dupa sprinturi multe

Modificat de laur_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te uiti unde trebuie... nu vezi ce diferenta mare de presiune are la wot...N75-ul compenseaza, dupa care iar incepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,corect shefu',munceste cam mult N75 si graficul e brusc....nu are liniaritate,my bad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!