Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Se pare ca nu am tinu-o la podea din cauza drumului, am alte 2 log-uri cu podeaua la podea dar nu pana la 4000 de ture ca mi-a intrat in limp-mode si m-am panicat, le postez acum

tr3.xls

tr4.xls

Modificat de Jointman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul ăsta s-ar putea să ai o problemă şi la senzorul de la pedala de acceleraţie, trebuia să apară 100 în grupul 10-Throttle tot timpul cât ai ţinut pedala la podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am modificat postul anterior, cu Throttle 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, vezi celelalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un golf 4 1.9 tdi ALH. am schimbat actuatorul vacumatic de la geometrie si nu stiu daca e reglat bine deoarece la prima tura cu masina dupa schimb a intrat in limp mode la 2500-2600 rot/min.

Am facut 2 logri in mers pe treptele 3 si 4. In timpul logurilor masina nu a mai intrat in limp mode. ma poate ajuta cineva cu interpretarea logurilor? multumesc 

1.9 treapta 4.xls

1.9 trepta 3.xls

Modificat de aurel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

am pus vag com ul pe masina azi cu un prieten si in relanti ne-am uitat prin grupurile respective.

am observat ca la turbo presiunea normala era de cca 950 mbari, iar presiunea actuală era de cca. 850 mbari.

cineva mi a zis ca ar fi turbo ,,obosită”, altcineva mi a zis ca e ok. totusi am vazut alte loguri postate de colegi tot la alh și presiunea în relanti e de cca. 1000 mbari și diferențele erau foarte mici între pres. normală și cea actuală.

sper ca m am exprimat pe inteles.

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Am si eu o problema cu un golf 4 1.9 tdi ALH. am schimbat actuatorul vacumatic de la geometrie si nu stiu daca e reglat bine deoarece la prima tura cu masina dupa schimb a intrat in limp mode la 2500-2600 rot/min.

Am facut 2 logri in mers pe treptele 3 si 4. In timpul logurilor masina nu a mai intrat in limp mode. ma poate ajuta cineva cu interpretarea logurilor? multumesc 

Pare actuator dereglat. Dar si lipsa de vacuum.

Scurtati tija de la actuator astfel incat ciclul n75 sa ajunga spre 70%  si vedeti daca masina trage mai bine.

Daca nu, atunci undeva e o mica pierdere de vacuum, ori pompa de vacuum slabita. Nu face suficient vacuum.

sal

am pus vag com ul pe masina azi cu un prieten si in relanti ne-am uitat prin grupurile respective.

am observat ca la turbo presiunea normala era de cca 950 mbari, iar presiunea actuală era de cca. 850 mbari.

cineva mi a zis ca ar fi turbo ,,obosită”, altcineva mi a zis ca e ok. totusi am vazut alte loguri postate de colegi tot la alh și presiunea în relanti e de cca. 1000 mbari și diferențele erau foarte mici între pres. normală și cea actuală.

sper ca m am exprimat pe inteles.

multumesc 

Turbina nu se probeaza la relanti.Cel putin nu cu VCDS-ul. Se fac loguri in mers si se compara valorile inregistrate din timpul mersului.

Intra-devar presiunile trebuie sa fie egale intre actual si specificat , dar in mers. Nu la relanti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Laurentiu te as ruga sa te uiti si peste atasamentele mele de la postare #4427 ca sa iti dai cu parerea ca ai zis sa le postez.Mentionez ca eu am motor ALH.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Liniile rosu,albastru si verde din grafic arata sincronizarea. Ordinea fiind : spre rosu -avans retardat;  spre albastru- avans normal; spre verde- avans avansat;

Conform graficului tau se pare ca ai un avans retardat.Ceea ce inseamna ca nu e bun. 

Pentru a regla avansul in cazul motoarelor cu pompa rotativa e necesara reglarea pompei. Sunt  3 suruburi ce trebuie slabite apoi invartit putin de axul pompei de injectie. Se strang cele 3 suruburi , se porneste motorul si apoi se verifica cu VCDS-ul. Idealul e sa fie la linia albastra.

Ar fi bine sa reglezi avansul.



 

Scuze ca nu am raspuns Laurentiu dar am fost plecat .Sa siti ca scoate cate odata fum mai ales cand fortez cu o treapta inferioara in depasiri.In rest mororul nu consuma ulei.Si mai am ceva la el,avansul il am sub linia rosie din grafic cam cu un centimetru.Mersii

............ Sau fa un screenshot cu VCDS in Engine- grupul 004- la "Syncro Angle"  sa vedem ce valoare ai acolo. ......

 

Geo are ALH, deci cu pompă rotativă. La el ca şi la mine (AKU tot pompa VEP) se întâmplă o chestie ciudată cu interfaţa: în Measuring blocks în grupul 000 blocul 2 avansul este ok (dacă trag eu liniile pe graficul ăla este aproape pe linia din mijloc), dacă intru în Basic settings în grupul 000 avansul este catastrofal, iar pe grafic nici nu se vede. Din ce am văzut şi la el este ceva asemănător, eu folosesc vagcom409 el vcds 11

Ai idee de ce se întâmplă asta?
 

 

Scuze....acum am vazut ca m-ai intrebat ceva aici.  Deci daca avansul nu apare in grafic atunci ori e prea mare ori e prea mic si nu incape in grafic sau nu se incadreaza in grafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns Laurentiu.

au uitat sa mentionez ca am schimbat si furtuele de la vacuum si tija de la actuator este aproape de maxim stransa. Masina nu pot sa ma plang ca nu trage...trage chiar foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Laurentiu.O sa schimb debitmetru si o sa reglez si avansul si o sa fac iar un log in mers si o sa le postez.Debitmetru trebuie neaparat original sau mai sant si altele mai bune?Oricum ma bucur ca este turbina buna.

Modificat de geo67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu imi poti spune te rog referitor la postul 4435 daca e ok ?(motorul este BXE). Am achizitionat masina de curand si nu stiu daca a fost curatata sau nu anterior .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam oscileaza presiunea, cu pedala la max. In rest, ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Sunt ok logurile tale. Nu trebuie sa-ti faci griji. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

Salutare, dupa 400 si ceva de km cred ca si-a revenit,  a inceput sa traga pina in 5000 rpm, si un consum la 7 pers si bagaje, 7.6 oras si afara, alaturat am log facut in mers in functie de cum isi revenea, dati-va cu parerea si voi

Log-Log1.txt

Log-Log2.txt

Log-Log5.txt

Modificat de antonioantonio38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa logul pe canalele 003, 010 si 011 cu pedala la podea pornind de la 1800-2000 rpm pana la 4000 in treptele 3, respectiv 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

Salut, si eu am aceeasi problema cu presiunea  prea mare positive deviation, intermitent, binenteles geometrie blocata.......mai departe prima faza miscat actuator cu mana, mutat casula cu 2 saibe fata de suport si turatie cat de mare schimbat la 4000-5000 cat iti permite pina pica in cap, rezultat: si-a revenit ia-m dat talpa pina mam saturat, scos saibe afara si merge ca noua, daca nu.....atunci ai de lucru, dat jos turbina, curatat blabla, spor 



O sa le refac, cu femeia ajutor de copilot nu ai acelas raspuns ca de la un barbat, important e ca si-a dat drumu si inca o chestie tija actuatorului are un joc de 1-2 mm pe levierul pe care intra , ma gandesc ca joc pentru dilatare sau nu? ce zice-ti? se vede pe poza, acolo unde e intra tija pe levier si are o siguranta.

post-118117-0-47114700-1364987020_thumb.

Modificat de antonioantonio38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 
 

Buna ziua


Va rog sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea unei diagoneze si niste loguri facuta pe grupurile 3,10,11 la o Skoda octavia 2 an 2008 1.9 TDI cod BXE masina personala.


La inceput de cateva ori mi-a intrat in limp mode am oprit am repornit si a mers o perioada .Apoi am facut o diagnoza cand am ajuns acasa si iata ce a iesit:  

 

diagnoza 1


Am dat jos EGR l-am curatat ,i-am facut luciu era cam negru dar nu exagerat,l-am montat am sters erorile si tot nu trage cum trebuie ,are mers neregulat la ralanti ,pierdere de putere in mers si se aprinde becul galben emission dupa circa 50 km si a la doua scanare a iesit doar eroarea cu MAF: 

 

diagnoza 2

 

Bun citesc codul zic hai sa vedem cu debitmetrul,mufa Ok curata fara probeme am dat cu spray de contacte pe ea,am verificat traseul de aer nu pare nici o scapare de aer nu vad nici un furtun spart deci ramane debitmetrul.L-am desfacut este cel original Bosch pare Ok curat nu stiu ce sa zic...Va rog sa-mi confirmati daca este debitmetrul am facut loguri in mers logul 1,2,3 este cu mufa conectata si logul 4,5 cu mufa de la debitmetru scoasa


Mentionez ca atunci cand am scos mufa de la debitmetru masina a mers mai bine nu mai intrerupea la ralanti,se accelera mai bine dar tot intra in limp mode daca ii dadeam talpa


Astept sfaturi sa vad ce ma pot face pt a fi sigur ca este debitmetruldefect sa nu dau banii aiurea pe el ca nu e chiar ieftin...


Multumesc anticipat pt orice sugestie!!!

diagnoza 1.doc

diagnoza 2.doc

LOG-01-003-010-011-3.xls

LOG-01-003-010-011-1.xls

LOG-01-003-010-011-2.xls

LOG-01-003-010-011-4.xls

LOG-01-003-010-011-5.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat cat se cere pentru debbitmetru...nu am vazut valori d-alea in WOT.

Ai vreo resoftare facuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e facuta nici o resoftare din ce stiu eu nu a umblat la masina cel care mi-a dat-o eu o am cam de 2 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu fostul proprietar zice ca nu stie sa se fi umblat la soft,a mai fost la diagnoza si adaptari dar de soft modificat nu are cunostinta...Cum putem afla daca este umblat in soft???

multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, am schimbat maf-ul si parca am schimbat si masina, merge fff bine, am atasat logurile, cum vi se par, ar mai fi vreo problema?

 

Cu stima

 

1.xls

2.xls

3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valysor E ok acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos

 

multa sanatate va doresc si drumuri usoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!