Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

ASR e ceva in soft....nu are nicio componenta hardware. ASR-ul reduce puterea motorului daca patineaza rotile, pana cand acestea recapata aderenta.

Deci nu are nicio legatura cu turbina

 

P.S. Poate nu a fost foarte murdara geometria si s-a mai curatat

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La log-urile mele vreo parere? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

multumesc pentru raspuns!eu am masina din noiembrie si de atunci face asa.cand am cumparat-o nu am avut unde sa merg mai mult de 130 km/h ca sa vada daca are probleme cu turbina si nici nu stiam ca pot sa o verific apasand pe parghie.da este posibil sa se fi curatat geometria o sa vad maine daca mai agata.eu ii pun si ulei 2t in motorina sa fie vrun efect al acestuia?va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

presupun ca mi-ai raspuns mie

valorile injectoarelor sunt aproape de 0 (+-0.35), syncro angle +0.6 , am curatat geometria turbinei pr ca facea varfuri de 2,6 bar dar acum mi se pare ok , filtrul de motorina shimbat ,curatat egr-ul si galeria de admisie ,am facut output test pe toate  componentele posibile  si sunt ok , masina tot nu trage  !!!  

nu mai am idei , nu mai stiu ce sa controlez  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa verifici dc nu e obturata evacuarea, catalizatorul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucata cu catalizatorul a shimbat-o proprietarul saptamana trecuta cand a incercat el sa curete turbina si a vazut ca flexibilul e dus . 

azi am probat un alt debitmetru dar face tot asa 

oricum miine aveam in program sa dau jos toba si sa fac o tura asa (sper sa nu ma aresteze astia )si sa verific distributia  desi ........

daca nici asa nu gasesc nimic, o duc la "exorcizare" si eu la psihiatru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca nu am raspuns Laurentiu dar am fost plecat .Sa siti ca scoate cate odata fum mai ales cand fortez cu o treapta inferioara in depasiri.In rest mororul nu consuma ulei.Si mai am ceva la el,avansul il am sub linia rosie din grafic cam cu un centimetru.Mersii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Buna ziua,

astazi mi-am schimbat debitmetru, am cumparatu unul nou BOSCH. Revin cu loguri dupa schimbarea debitmetrului, daca mai are cineva chef sa le descifreze. Am si o intrebare cam prosteasca, dupa  ce am pun noul debitmetru, trebuie setat ceva la masina cu vag-com-ul sau ceva degenul acesta?

 

Multumesc anticipat

Arata bine debitmetrul acum. Se mentine bine. Isi face treaba. 

Logurile  arata bine acum. Ai simtit vreo schimbare in bine dupa schimbarea debitmetrului? Gen :masina inca ma trage la turatii mari? 

In privinta debitmetrului nu trebuie setat,reglat nimic. Doar il inlocuiesti si gata. 

Scuze ca nu am raspuns Laurentiu dar am fost plecat .Sa siti ca scoate cate odata fum mai ales cand fortez cu o treapta inferioara in depasiri.In rest mororul nu consuma ulei.Si mai am ceva la el,avansul il am sub linia rosie din grafic cam cu un centimetru.Mersii

Cam toate dieselurile scot fum la accelerare brusca in treapta inferioara. Daca scoate fum negru dupa 2000 turatii atunci e problema. 

In legatura cu avansul, posteaza graficul sa ne uitam peste el. Sau fa un screenshot cu VCDS in Engine- grupul 004- la "Syncro Angle"  sa vedem ce valoare ai acolo. 

Am si eu 2 loguri de interpretat. Va multumesc.

Interesante logurile tale. 

In treapta a 4-a totul e perfect. Insa in treapta 3 presiunea scade prea tare. Eu banuiesc n75 (electrovalva care comanda actuatorul turbinei). Prea tare fluctueaza. Poti incerca sa-l cureti putin. Baga prin stuturile alea ale lui niste spray de contacte, scutura-l bine si lasa sa iasa lichidul din ea, sa iasa si mizeria impreuna. Sau imprumuta un n75 de proba, sa vezi daca se schimba ceva. 

Tu probabil nu simti acum, dar masina trage slab in treapta a 3-a. Se poate si mai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca nu am raspuns Laurentiu dar am fost plecat .Sa siti ca scoate cate odata fum mai ales cand fortez cu o treapta inferioara in depasiri.In rest mororul nu consuma ulei.Si mai am ceva la el,avansul il am sub linia rosie din grafic cam cu un centimetru.Mersii

............ Sau fa un screenshot cu VCDS in Engine- grupul 004- la "Syncro Angle"  sa vedem ce valoare ai acolo. ......

 

Geo are ALH, deci cu pompă rotativă. La el ca şi la mine (AKU tot pompa VEP) se întâmplă o chestie ciudată cu interfaţa: în Measuring blocks în grupul 000 blocul 2 avansul este ok (dacă trag eu liniile pe graficul ăla este aproape pe linia din mijloc), dacă intru în Basic settings în grupul 000 avansul este catastrofal, iar pe grafic nici nu se vede. Din ce am văzut şi la el este ceva asemănător, eu folosesc vagcom409 el vcds 11

Ai idee de ce se întâmplă asta?

 

 

 

Am si eu 2 loguri de interpretat. Va multumesc.

Interesante logurile tale. 

In treapta a 4-a totul e perfect. Insa in treapta 3 presiunea scade prea tare. Eu banuiesc n75 (electrovalva care comanda actuatorul turbinei). Prea tare fluctueaza. Poti incerca sa-l cureti putin. Baga prin stuturile alea ale lui niste spray de contacte, scutura-l bine si lasa sa iasa lichidul din ea, sa iasa si mizeria impreuna. Sau imprumuta un n75 de proba, sa vezi daca se schimba ceva. 

Tu probabil nu simti acum, dar masina trage slab in treapta a 3-a. Se poate si mai bine. 

 

Se desface uşor N75, am curăţat-o eu după indicaţiile de aici şi a mers (merge de aproape 1 an)

http://www.ridejudge.com/ride/1714/2001-volkswagen-golf-gls

Dai click pe poza cu valva din dreapta sus, apoi foloseşti săgeţile, dacă dai click pe fiecare poză sunt şi ceva comentarii. Am tăiat colierul care ţine apropiate părţile componente cu pila apoi am strâns peste el un colier cu şurub. Curăţarea am făcut-o cu apă distilată şi beţişoare cu vată, mi-a fost frică să folosesc produse petroliere să nu stric garnitura.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am verificat distributia si am facut si o tura fara toba si ..... nimic . trage ca inainte ,adik pana in 2200-2400 rpm . la vw mi-au zis sa shimb turbina :sly: ,dar nu au facut nici o diagnoza . 

ce sa-i mai fac ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate fum in mers,astea sant cateva atachamente.Astept sa dai un verdict.Mersii.post-56359-0-57854700-1363466615_thumb.ppost-56359-0-74391400-1363466632_thumb.ppost-56359-0-23295200-1363466647_thumb.ppost-56359-0-86854800-1363466716_thumb.p

Modificat de geo67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, acum urmeaza sa ma duc sa cineva sa curat circuitul de admisie aer si turbo. Sper sa scap si de uleiul de la EGR .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La logurile mele nu are nimeni chef sa se uite? post nr 4410

Problema ar fi ca cam tremura la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am un bora alh si  masina nu prea trage, cateodata intra in limp mode. Am facut log in mers dar nu inteleg nimic, va rog daca puteti sa-mi ajutati cu ceva informatii.

log-01-003-010-011.XLS

 

viteza3.txt

Modificat de rigo17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am si eu 4 loguri de interpretat. Doua sunt facute in data de 13 martie (avans fluctuand intre 0 si -1) si celelate doua facute in data de 18 cu avans fluctuand intre 0 si +1 si cu N75 curatat. Mentionez ca am reusit cu avansul pozitiv sa scad relantiul de la 0,8 la 0,6 si implicit si valorile injectoarelor. Am incercat si cu un avans mai maricel(+2) si a scazut relantiul la 0,4 dar am inteles ca e mai bine cat mai aproape de 0. Oare sa il las pe +2? Din logurie se vede vreo diferenta la cum trage masina ? Va multumesc.

Diferenta 3.xls

Diferenta 4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salutare.Azi am patit si euo patanie mare.Am mers cuun prieten care are un golf 4 1.9 alh si am facut un log in mers.La un moment dat a inceput sa miroase a ars si a iesit fum de sub capota dupa care s.a oprit motorul.cand am deschis capota era ulei pe la turbina si sarise joja de ulei.de pornit n.a mai pornit (da sa porneasca dar nu o lua).am desfacut furtunul de la egr si curgea ulei si de acolo.a venit cineva sa.l tracteze si a incercat sa o porneasca..a pornit dar scotea un fum alb de nu mai vedeai nimic.turbina banuiesc ca e zob dar de ce a sarit joja de ulei?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu maşina tractată să pornească mi se pare cea mai proastă idee mai ales după ce a avut probleme cu ungerea şi nu a pornit de bună voie. Cred că nu numai turbina este zob.

Gândeşte-te la următorul scenariu:

Dacă a sărit joja înseamnă că a fost presiunea prea mare în baia de ulei. Cauze: nu ştiu, probabil ceva înfundat. Rezultat: ungere deficitară motor şi turbină. Consecinţe: turbina afectată, motor încins peste măsură, garnitura de chiulasă arsă (numai atât în cel mai fericit caz) şi fumul alb de care vorbeai. Cum zici că nici nu a pornit după aia... nu mă mai gândesc, trebuie un mecanic la faţa locului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si mie imi cam suiera turbina, am facut astazi 2 loguri(in a4a a pus timpii aiurea nu stiu de ce si nu am observat atunci dar restu cred ca a pus bine). Ce parere aveti de rezultate?

V3

34xj9di.jpg

 

V4

2vwuxjt.jpg

 

Multumesc frumos !

Modificat de vwart
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Am vorbit mai devreme cu tipul si mi.a zis ca a dat la automat pana a pornit si a spus ca 5 minute a mers motorul in 3 pistoane a scos mult fum si apoi si.a revenit.mi se pare ca a pornit.o cu furtunul de la egr scos.eu m.am dus cu gandul la turbo,mult ulei in intercooler si faza cu saritul jojei probabil din cauza segmentilor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, atasez si eu 2 loguri in sperana ca ma puteti ajuta cu ceva, masina merge ok(ma refer la turbo) dar in treapa a 3-a si a 4-a dupa 3000-3500 de ture turbina se opreste si pierde din putere, daca repornesc motorul totul okpana la 3000-3500 de ture, am scana cu vag com iar erorile sunt:

 

 
                Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AXR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 KP
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  4902
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 01266  
           Additional Info: WVWZZZ1JZ4W090900     VWZ6Z0C0124839
                      VCID: 6FE7A2182D86136
 
17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
 
17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
Atasez si log-urile

treapta 3.xls

treapta4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata turbina, e blocata geometria si nu se mai corecteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult, o sa caut un service in zona mea. spune-mi si mie te rog, unde ai observat asta, in care parte a log-ului sau mai bine zis ce valori trebuie citite?

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la grupul 11 la Actual intake se vede că presiunea creşte peste limită după care se taie fără să ridici piciorul de pe acceleraţie şi fără să primească vreo comandă de la ECU (D Cycle MAP  rămâne neschimbat). După eroarea postată ar trebui să verifici şi furtunurile de vacuum să nu ai vreunul crăpat sau sărit.

Am o nedumerire: ai ţinut acceleraţia apăsată blană? Logul zice că nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!