Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Laurentiu Utiu

Ok. Cum crezi tu.  :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-ar putea o detaliere cumva. Am o pierdere de aer, cand accelarez se aude un fasait mai puternic ... si ziceam daca cumva in acest log de l-am pus daca se vede unde am pierderea sau tragerea de aer ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Laurentiu, o sa schimb debitmetru si filtru de aer,dar de turbina ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, am sa caut un servis unde sa imi curat turbina, cu debitmetru ma mai gandesc pentru ca e cam scump. Daca tot trebuie sa merg la servis nu imi recomanda cineva un servis bun in Cluj, unde sa imi fac si turbina si alte mici defectiuni (senzor usa , schimb firltre etc.) Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Multumesc mult Laurentiu, o sa schimb debitmetru si filtru de aer,dar de turbina ce parere ai?

Turbina e ok, la inceput se incarca bine dar din cauza debitmetrului scade si presiunea din ea. Ceea ce duce la putere scazuta...adica nu trage masina. 

Ca sa stii despre ce vobesc: debitmetrul masoara volumul de aer intrat si in functie de asta se incarca si turbina, e comandata si injectia,etc.

Dar daca debitmetrul "zice" ca e aer putin atunci nici turbina nu se incarca cum ar trebui.

Fum negru la accelerari nu ai observat? In mers ma refer, nu la relanti. 

Multumesc de raspuns, am sa caut un servis unde sa imi curat turbina, cu debitmetru ma mai gandesc pentru ca e cam scump. Daca tot trebuie sa merg la servis nu imi recomanda cineva un servis bun in Cluj, unde sa imi fac si turbina si alte mici defectiuni (senzor usa , schimb firltre etc.) Multumesc

Gandeste-te bine. Daca nu schimbi debitmetrul atunci degeaba cureti turbina. In plus de asta se va murdari la loc mult mai repede deoarece injectia e comandata in functie de debitmetru, amestecul de carburant si oxigen nu se va face optim si astfel va aparea surplusul de motorina care nu se va putea arde complet, apare fumul negru, funinginea si calamina care se va depune pe turbina si catalizator. 

Din pacate e o necesitate, nu e o optiune schimbarea debitmetrului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns, am sa caut un servis unde sa imi curat turbina, cu debitmetru ma mai gandesc pentru ca e cam scump. Daca tot trebuie sa merg la servis nu imi recomanda cineva un servis bun in Cluj, unde sa imi fac si turbina si alte mici defectiuni (senzor usa , schimb firltre etc.) Multumesc

 

Incearca AICI , lumea vorbeste numai de bine despre ei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu poti sa ma ajuti si pe mine ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Sigur.

La tine turbina se incarca foarte bine, trage bine masina la kick-down. Insa pe undeva pierzi presiunea. 

Verifica tot traseul de furtune incepand de la Egr pana la turbina. Undeva ai o gaurica si pierzi presiunea pe acolo. Poate fi si radiatorul intercoolerului spart,crapat. Sau vreun racord de la vreun furtun iesit. Trebuie sa inspectezi vizual tot ce inseamna furtun de admisie, racorduri,sigurante de la furtun, etc. Cauta gaurele,crapaturi, furtune iesite. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc mult, o sa le iau la cautat ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un ochean si la mine e cineva care se pricepe sa-mi zica daca arata bine sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Eu m-am uitat peste logurile tale insa nu prea pricep cum e la Phaeton. Se pare ca grupurile sunt diferite, presiunile in turbina la fel. Nu stiu ce sa zic. Am impresia ca nici logul nu l-ai facut ca lumea, in sensul ca nu ai apasat acceleratia fund. Uite aici cum se face un log in mers.

http://vwforum.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/

Fa-l din nou in treptele 3 si 4 si posteaza-le aici. Sau asteapta sa-ti raspunda cineva care stie mersul lucrurilor la Phaeton. Eu nu vreau sa vorbesc prostii daca nu stiu. Imi pare rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In treapta a 4-a imi este imposibil ptr ca masina va retrograda cu siguranta macar pana in tr.3.

In treapta a 3-a e deja acolo si e facut exact cum e descris. se si vede pe coloana K faptul ca uneori e 100,6%, care e throttle cycle (desi in header nu scrie ptr ca nu exista fisierul label ptr motorul asta)

Problema e ca si in treapta a 3-a, pot face kick down d-abia dupa 2200rpm pot face fara sa retrogradeze singura. De la timestamp 509.86 pana la 597.48 e kick down in treapta a 3-a si a ramas in a 3-a pe toata perioada kick-down-ului.

Celelalte 2 loguri sunt pur informative. Doar cel cu tr3 cald e cel bun, restul sunt ptr eventuale referinte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va atasez si eu un log la masina mea de 280 k km. Mentionez ca am avut putin ulei in intercooler. A r trebui sa imi fac griji in privinta turbinei? Multumesc frumos!

log rxy.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta numai jocul care il ai in ax, poate sa iti faca o idee despre cat va mai tine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos domnu florin! am verificat si jocul la ax. este putin, dar foarte mic. mentionez ca se aude un mic fluierat atat in ralanti , cat si la accelerare, dar nu este pronuntat. inca o data multumesc Florin. prompt si serios ca de obicei!. o bila mare si alba de la mine :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, toate au un pic de joc - e normal - foarte multe fluiera - iar, nu e o problema - important e sa nu ai joc mare, sa nu se rupa axul, sa atinga palele in carcasa, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

revin cu loguri dupa schimbarea debitmetrului. Am cumparat unul second (il dau incu interpretarea noilor loguri.apoi daca nu e bun) si vin la voi cu rugamintea de a ma ajuta la interpretarea noilor loguri. Cu vechiul debitmetru nu aveam nici nu fel de lag, masina tragea si la 1500 rot/min si la 3500. Acum cu noul debitmetru nu mai trage decat dupa ce trece de 2000rot/min

 

Multumesc anticipat

LOG-03.xls

LOG-04.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul asta e praf...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, l-am schimbat deja, l-am pus pe cel vechi . Maine ma duc sa il si returnez. Cred ca pana la urma ma duc sa cumpar unul nou :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu un loc facut azi. passat b5 1.9 atj. Imi cam tremura la ralanti si babuiesc EGR-ul. ce parere aveti?

post-95772-0-35287500-1363193183_thumb.p

post-95772-0-90819700-1363193195_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

astazi mi-am schimbat debitmetru, am cumparatu unul nou BOSCH. Revin cu loguri dupa schimbarea debitmetrului, daca mai are cineva chef sa le descifreze. Am si o intrebare cam prosteasca, dupa  ce am pun noul debitmetru, trebuie setat ceva la masina cu vag-com-ul sau ceva degenul acesta?

 

Multumesc anticipat

LOG-3.xls

LOG-4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se da o Bora 1.9 tdi AJM fara nici o eroare la diagnoza dar ,masina nu trage peste 2200-2400 rpm .din log-uri i-mi pare totul OK dar rog sa va uitati si voi pe ele poate-mi scapa ceva , sau sunt eu   :tuktuk: ?

LOG-01-003-010-011m.xls

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva suprapresiune.... in rest ok. Injectoarele, cum se prezinta...

 

o.t. = groaznica interfata.... cum poate salva logurile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

salut baieti!revin si eu cu o problema cu masinuta mea.acum ceva timp am postat aici un log facut in treapta a 3a, de la dv am aflat ca am o problema cu actuatorul sau geometria.am verificat actuatorul si tine nu are membrana sparta sau furtunul,am apasat pe parghia turbinei si da agata aproape de maximul cursei.de atunci am  mers asa cu ea(motive financiare).astazi cand veneam de la facultate am  apasat pe butonul de asr si i-am dat talpa pana in podea in toate treptele.surpriza nu am mai luat limp mode,de obicei luam in treapta a 4a pe la 3000 de ture dar acum a mers  foarte bine pana la 4200.nu am avut cum sa ii dau si a 5a sa vad ce face dar am ramas uimit cand am vazut ca nu mai iau limp mode.va rog frumos sa imi spuneti daca exista vro legatura intre acel buton de asr si  turbina..din cate stiu eu asr este ceva  la diferential,sa mearga amandoua rotile in acelasi timp(nu sunt sigur).va multumesc pentru ajutor si va doresc weekend placut!

Modificat de PopaAlexandruGabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!