Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Actuatorul e bun , se vede pe valorile corectate de-a lungul logului. Insa la un moment dat nu mai reuseste sa  corecteze presiunea  oricat s-ar chinui si n75 deja e la putere maxima. Concluzia e ca ai geometria turbinei murdara. Trebuie data jos si curatata. Succes

 

Lau... cand i-am zis sa se uite cum lucreaza actuatorul - nu i-am zis ca nu lucreaza - ci sa verifice daca nu cumva agata... semn ca geometria face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am zis ca actuatorul e bun m-am bazat pe ceea ce a scris el si anume ca l-a  testat si tine vacuumul, si ca se misca bine. A fost o confirmare pentru el ca actuatorul isi face treaba. Nu am scris-o ca sa te contrazic pe tine  :icon_thumleft:

Oricum, ideea e ca stie ce trebuie sa faca sa remedieze problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez un log facut in viteza a 3-a, precizez ca masina are un mic tuning facut de domnul Voinea.

Rog pe cei care se pricep li interpretare sa-si dea cu parerea.

Multumesc anticipat

viteza 3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am zis ca actuatorul e bun m-am bazat pe ceea ce a scris el si anume ca l-a  testat si tine vacuumul, si ca se misca bine. A fost o confirmare pentru el ca actuatorul isi face treaba. Nu am scris-o ca sa te contrazic pe tine  :icon_thumleft:

Oricum, ideea e ca stie ce trebuie sa faca sa remedieze problema. 

 

nu-ti bate capul.... nu e vb de asta. De aceea l-am si pus sa verifice actuatorul cum lucreaza.. sa vedem geometria cum se comporta

 

B5 su B5,5-ul au rar probleme cu actuatoarele.

 

 

Sorin - simti ceva anormal la masina ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare a logului atasat

masina are un pic de lag la accelerare si un consum dat de BC, cam mare



log 03.xls

Modificat de iulygolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,
ma poate ajuta si pe mine cineva cu descifrarea unui log. Este vorba despre un GOLF 4 1.9
TDI ATD 74kW, 2003 si are acum 208000Km(asta scrie pe bord).Logul l-am facut in vitaza a 3-a

 

Multumesc

Log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Salut,

 

va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare a logului atasat

masina are un pic de lag la accelerare si un consum dat de BC, cam mare

attachicon.giflog 03.xls

Logul se face in grupele 003,010 si 011. La prima impresie nu pare sa ai lag. Turbina se incarca destul de repede. Dar revin-o cu un log in grupele ce ti le-am scris. 

Salut,

ma poate ajuta si pe mine cineva cu descifrarea unui log. Este vorba despre un GOLF 4 1.9

TDI ATD 74kW, 2003 si are acum 208000Km(asta scrie pe bord).Logul l-am facut in vitaza a 3-a

 

Multumesc

Pare putin murdara turbina. 

Revin-o cu niste loguri facute si in treapta a 4-a, nu doar a 3-a. Si de data asta apasa acceleratia la fund pe tot parcurusul logului, de la 1500 rpm pana la 4000 rpm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu descifrarea acestui log? Masina in cauza este un golf 4 1.9 Tdi 130 cp (ASZ), cutie automata...am facut log-ul pe manual in treapta a 3a.LOG-01-003-010-011.xls

 

LE: probabil din cauza netuluil nu s-a incarcat din prima.

Modificat de andrey_moa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cred ca nu te poate ajuta nimeni. Eventual daca ai pune si logul atunci probabil ca da. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de logul meu ce imi puteti spune...tin sa precizez ca in a 4-5 -6 iau limp si parca imi consuma si cam multicel.

 

PS : pot trimite cuiva pe mail logul sa mil puna si mie aici ca vad ca nu ma lasa sa uploadez nimic. MultumescLOG-01-003-010-011.xls

Modificat de alexaandru15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu descifrarea acestui log? Masina in cauza este un golf 4 1.9 Tdi 130 cp (ASZ), cutie automata...am facut log-ul pe manual in treapta a 3a.attachicon.gifLOG-01-003-010-011.xls

 

LE: probabil din cauza netuluil nu s-a incarcat din prima.

Probabil. Desi nu ai apasat acceleratia la fund arata bine logul tau. 

de logul meu ce imi puteti spune...tin sa precizez ca in a 4-5 -6 iau limp si parca imi consuma si cam multicel.

 

PS : pot trimite cuiva pe mail logul sa mil puna si mie aici ca vad ca nu ma lasa sa uploadez nimic. Multumesc

Il poti urca sub formatul .xls

In office la logul tau da-i "save as" si alege ".xls" si apoi urca-l aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc am reusit....acum poate ma ajuti si cu interpretarea :D

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de alexaandru15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Geometria turbinei e murdara ori actuator cu probleme. Trebuie data jos turbina , curatata. Verifica si actuatorul daca tine vacuumul sau daca ruginit si nu-si face cursa completa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un log facut in viteza a 3-a de 2 ori(nu stiam daca s-a salvat prima data ...). Am o pierdere de aer sau ceva de genu ... se poate o interpretare cumva ? Multumesc.

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de Ropotin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am atasat si eu un log, nu stiu cat de bine e facut, dar daca selectati clapeta pe 100% poate va dati seama in interpretarea lui.

problema mea e ca trage destul de greu dupa 140 spre 170..km/h, nu ii mai prinde usor. Turbo a fost curatata recent, i-am facut reglaj la capsula vacuum. Debitmetrul parca ar fi obosit...  Ma puteti indruma cu vre-un sfat?

 

multumescLOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate sa ma ajute nimeni cu o interpretare ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ropotin se pare ca iti agata geometria

@xyz83 debitmetrul e...de schimbat. Dupa ce il inlocuiesti, refaci logul si vedem daca e totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegilor.Am si eu o rugaminte la voi,as vrea sa imi interpretati si mie logurile astea facute in treapta 2 si a 3.Mentionez ca pina la 120km/h trage motorul binisor dar mai departe se duce el dar mai greu.Masina are motor 1,9 ALH si are 300000 km,si nu am schimbat decat kitul de distributie la el in rest nimic.Multumesc.

LOG MH-67-GEO.viteza 2.xls

LOG MH-67-GEO.viteza 3.xls

Modificat de geo67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rugamintea de a-si da un ochean cineva mult mai avizat ca un afon ca mine la niste loguri in mers...ptr motor 3.0 BMK de pe phaeton. Un log cand masina era rece, un log cu tr.3 fara sa retrogradeze viteza singura si un log mai lung prin oras... 

Multam..

LOG_cald_drum_prin_oras.xls

LOG_cold_trip.xls

LOG_tr3_cald.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare a logului atasat

masina are un pic de lag la accelerare si un consum dat de BC, cam mare

attachicon.giflog 03.xls

Logul se face in grupele 003,010 si 011. La prima impresie nu pare sa ai lag. Turbina se incarca destul de repede. Dar revin-o cu un log in grupele ce ti le-am scris. 

Salut,

ma poate ajuta si pe mine cineva cu descifrarea unui log. Este vorba despre un GOLF 4 1.9

TDI ATD 74kW, 2003 si are acum 208000Km(asta scrie pe bord).Logul l-am facut in vitaza a 3-a

 

Multumesc

Pare putin murdara turbina. 

Revin-o cu niste loguri facute si in treapta a 4-a, nu doar a 3-a. Si de data asta apasa acceleratia la fund pe tot parcurusul logului, de la 1500 rpm pana la 4000 rpm. 

 

Multumesc pentru raspuns, am revenit cu logurile asa cum mi-a spus. Am facut acest log pentru ca de cateva luni am observat ca valva EGR a inceput sa scape ulei, si ma gandeam ca poate trebuie schimbata, si am mai remarcat ca la relantiu valoarea reala a senzorlului MAF este in jur de 420 iar pe vag-com apare acel interval (210-350) si am crezut ca este ceva problema. Poate ai timp sa mai arunci o privire peste logurile facute acum. Multumesc anticipat

LOG 3rdgear.xls

LOG 4thgear.xls

LOG 4thgear-2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Debitmetrul e obosit si turbina putin murdara. Schimba debitmetrul (MAF) si mergi o perioada mai turat cu masina, ca sa se curete putin turbina. In rest e ok. Valoarea debitmetrului la relanti e ok dar in mers nu e buna.Scade puterea masinii odata cu urcarea in turatie, probabil ai si observat asta la pedala. Uleiul de la egr poate proveni de la turbina. Trebuie verificat axul turbinei, vezi daca are jos, e posibil sa scape ulei pe acolo. 



Va salut. Am facut si eu un log in mers ca iau limp mode  la masina din semnatura. Am luat limp mode doar la log ul facut in treapta a 3-a. attachicon.gifLOG-01-003-010-011.xls

 

Turbina ta e foarte murdara. Trebuie curatata sau reconditionata. Ai fost foarte aproape de limp mode si in treapta a 4-a, dar cumva n75 a reusit sa traga de actuator sa treaca peste partea murdara. Succes



Salut colegilor.Am si eu o rugaminte la voi,as vrea sa imi interpretati si mie logurile astea facute in treapta 2 si a 3.Mentionez ca pina la 120km/h trage motorul binisor dar mai departe se duce el dar mai greu.Masina are motor 1,9 ALH si are 300000 km,si nu am schimbat decat kitul de distributie la el in rest nimic.Multumesc.

attachicon.gifLOG MH-67-GEO.viteza 2.xls

attachicon.gifLOG MH-67-GEO.viteza 3.xls

La fel si la tine. Debitmetrul (MAF) masoara aiurea, e obosit. Va trebui schimbat. 

Momentan masina zvacneste bine dar odata cu urcarea in turatie se slabeste mult, din cauza debitmetrului. Verifica si filtrul de aer. Succes

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar eu vad ca presiunea in turbo e buna. Debitmetrul ala arata rau de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!