Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

PopaAlexandruGabriel

salut!eu stiu ca,daca era garnitura de chiulasa baga antigel in baie si aparea pe joja un fel de pasta crem(gen muci scuzati expresia).stiu ca m-am lovit de o problema cu  o masina cu termoflot dar eram prea mic si nu  mai tin minte.o sa-l intreb pe tatal meu diseara ca sigur stie care era problema cu termoflotul.eu zic sa nu mai mergeti cu ea asa ca e posibil ca sa ajunga antigel in baia de ulei sau mai rau la segmenti si sa nu  se intample ceva mai rau.o sa revin cu parerea tatalui meu(e mecanic).va salut!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rar sa ajunga antigelul in ulei....

 

daca este garnitura de chiulasa, trebuie sa iti dispara antigelul din vas - eventual vezi daca miroase a gaze arse, cand scoti busonul la antigel - pune pe cineva sa o tina accelerata si tu vezi daca miroase

 

daca nu iti dispare antigelul din vas si in schimb se umple de ulei - atunci e de vina termoflotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde cum e arsa garnitura 

eu am mers cu o javra de masina o iarna intreaga cu acelasi amestec de antigel cu ulei (si la ungere si la racire :lol: )  pina a dat caldura sa ii pot schimba garnitura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ma poate ajuta cineva cu problema la masina mea, a inceput sa fluiere turbina chiar si la relanti cand o pornesc,  apoi are momente in mers pe la 1800-2200 ture cand fluiera sau nu, masina nu are cuplul care trebuie. La cum trage acum parca e un ALH.

Azi noapte la un drum in afara localitatii am observat ca a intrat in limp mode, acelasi lucru l-a facut cand am probat un N75.

Acum masina are un N18  in loc de N75 care pana azi noapte nu mi-a facut probleme de limp mode cu el.

Mai jos e linkul cu logul in mers

http://speedy.sh/JRcQY/LOG-01-003-010-011-Bora-AJM.rar

http://speedy.sh/JRcQY/LOG-01-003-010-011-Bora-AJM.rar

Modificat de kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Ideea e ca nu dispare antigelul din contra se umple cu ulei.Am vb cu un mecanic care pare sa cunoasca meserie si mi.a zis ca e f greu de ars o garnitura de chiulasa la motorizarea asta,fiind din tabla..mai degraba a zis ca poate fi termoflotul care il pot ferifica anulandu.l.as vrea sa iau unul nou daca e din el sa pot dormi linistit.cu tacanitul acela mi.a spus ca poate nu e reglat nu stiu ce la injector si e distanta mai mare.Ramane sa vedem.Multumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meserias mecanicul.... se strica destul de des aceste garnituri - da, sunt de metal, dar se deterioreaza.....

 

daca nu-ti dispare din antigel - nu prea este din garnitura, ci asa cum ti-am zis - mai repede termoflot.

 

Oricum, asta din ce ai descris tu.... numai cand ai masina sa o verifici, poti sa spui sigur de la ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Abia astept sa vad care.i problema.Am fost adineauri sa ma uit la ulei si pe joja e ok e negru fara mazga sau altceva..in schimb pe busonul de umplere se vede o pata mica albicioasa..un termoflot nou am gasit pe la 400 ron..dar daca e din el il schimb.Cel mai tare ma roade sa rezolv tacanitul acela ca ma scoate din sarite cand il aud din masina.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule Stanescu, nu va suparati dar va dau eu solutia cu tacanitul. Dati drumul la radio mai tare si gata!, nu se mai aude.

Scuze pentru glumita dar eu asa fac caci si eu am o tzacaneala(bataie) si nu stiu de ce si cand a aparut. Acum dupa ce am citit destul material parca as crede ca e de la injectoare, parca ar fi de la faza cu schimbatul distributiei, cica ar putea fi si de la ambreiajul alternatorului care la mine scartie...deci multe. In schimb nu ma plang cum porneste, cum trage, cum merge la modul general. Scuzati gluma dar ne mai destindem si noi! Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Al naibii nici ala nu merge ca nu am antena originala :)) Ideea e ca masina e vechiuta si daca o lasam asa cu timpul se poate agrava..moment in care s.ar putea sa ne usture la buzunar si incepem sa speculam ca nu sunt masini fiabile etc.sincer imi place masina (e masina luata din banii mei) si vreau sa fie totul perfect la ea.Maine o duc la un doctor care se pricepe binisor si vedem verdictul..din ce i.am povestit de tacanit mi.a zis ca e posibil sa nu fie reglajul bine la un inj(de fapt sa fie asa.ca sa lucreze in parametrii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.am gaait cauza uleiului din antigel si anume termoflot.ul.L.am anulat si inomentul cand am pornit motorul a inceput sa curga ulei.Nu mai zic ca am la ulei in instalatie..si probabil ca o sa fac o droaie de schimburi de antigel sa curat instalatia.Am dat comanda de termoflot (390 lei) si maine dim il schimb.Acum venind acasa mi se aprinde in bord sa verific antigelul desi e la nivel.Sa fie de la uleiul din vas si nu face contact cele 2 sarme din vas?Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un unchi are un Passat 1.9 motor AFN si parca de la un timp nu mai trage asa bine, nu are limp mode dar pare ca e un pic greoaie la viteza,sa fie si din cauza ca are un prost obicei ca schimba vitezele pana in 2000 ture?I-am zis ca daca o mai tine asa , turbina nu va mai avea viata lunga.Atasez si un log in tr. 3.

 

 

post-90148-0-70428300-1361393201_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu turbina e ok,din ce vad eu is probleme cu egr-ul,zici ca nu inchide deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salutare.Am rezolvat pana la urma problema uleiului in apa.Am schimbat termoflot.ul am curatat instalatia si acum totul e ok.Ramane sa mai completez cu antigel ca nu am concentratia buna..doar 2l antigel.Acum imi mai apare din cand in cand in bord sa verific nivelul in vas cu toate ca am nivelul la max.Ma gandesc ca apare ori ca nu e concentratia buna ori nu mai sunt bune sermele alea din vas.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata lamela care intra in acel rezervor sau pune nivelul putin peste maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu 2 log uri azi ,unul in viteza 3 si altul in viteza 4.le atasez sa vedeti despre ce e vorba.mentionez ca de la viteza 2 la 3 si de la 3 la 4 uneori nu vrea sa intre turbo dupa care daca iau piciorul de pe acceleratie sau o accelerez usor treptat intra puternic turbo.

viteza 3.xls

viteza 4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul se face cu acceleratia la podea - altfel nu are valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuia mai mult - ci de la 2000rpm pleci cu acceleratia apasata 100%.... nu te duci batraneste pana la 4000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,florin ma mai duc odata.roga-te sa nu fac accident,ca fac singur log ul.revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti face si un pic de suprapresiune .... verifica furtunasele de vacuum, vezi cum lucreaza actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat toate furtunasele si sunt ok.la actuator am tras aer si am vazut ca tine vacuum ul.am facut un output test iar actuatorul isi face o cursa cam de 1,5 - 2 cm

Modificat de iuliu1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul e bun , se vede pe valorile corectate de-a lungul logului. Insa la un moment dat nu mai reuseste sa  corecteze presiunea  oricat s-ar chinui si n75 deja e la putere maxima. Concluzia e ca ai geometria turbinei murdara. Trebuie data jos si curatata. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!