Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Da, in loguri nu sunt in limp. Intru in limp ocazional. Incerc sa fac repede un test intr-a 4-a de la 1700rpm.

Cu valorile de MAF? ce poate sa se intample daca sunt mai mari decat specified?

Si nu am inteles care poate fi rolul problemelor pe partea de vacuum in ce priveste limp-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul il faci in tr. a III a.

Valorile MAF sunt OK chiar daca intre 2011 si 2400 ai valori mai ridicate. Acolo sunt mai mari pt. ca si presiunea in turbo e mai mare. Tu nu ai probleme de vacuum. Limp-ul il ai din cauza suprapresiunii. Cred ca ar trebui sa verifici din nou calitatea si reglajul actuatorului. Daca totul e ok atunci ...next step...TURBO.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca fluiera un pic cam tare de vreo doua saptamani intre 1800 si 2200 de rot/min. La scanare nu da nicio eroare legata de turbina.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa vin cu logul curat , atasez cateva poze facute pe un log mai vechi facut in conditii normale de mers in oras: aprox. 40 min , cu 2 limpuri.

Legenda:

albastru == boost specified

verde == n75

rosu == boost actual - boost specified (apropo de conditia de limp de 300mbar)

prima poza contine tot logul , apoi sunt 3 poze cu  zoom-uri: inainte de primul limp, intre limpuri si dupa ultimul limp.

 

 

 

O analiza probabil inutila, dar cine stie ....

post-2277-0-39473200-1360953737_thumb.pn

post-2277-0-76740400-1360953746_thumb.pn

post-2277-0-70563200-1360953755_thumb.pn

post-2277-0-77016500-1360953761_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu la cat s.ar ridica investia in culbutori,tacheti si ce mai e pe acolo..ideea e ca a inceput sa tacane dupa 2-300 km de cand i.am facut schimbul de ulei.i.am pus castrol magnated 5w-40 DPF desi nu cred ca uleiul e vinovat.

Înainte de a umbla la tacheți sau la culbutori eu aș schimba uleiul și filtrul de ulei. Uleiul ideal este mai subțire la rece și mai gros la cald, iar Magnatec nu prea se apropie de acest deziderat. Ai grijă și la calitatea filtrului de ulei, pentru că și el este responsabil cu presiunea în sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata! Se da masina din semnatura, un log in mers si un printscreen Tdi timing. Va rog sa-mi spuneti cei mai experimentati ce vedeti, ce tb sa fac sau sa nu fac masinutei mele. Va multumesc si un weekend frumos va doresc la toti

P.S. e vb de un motor AHH

post-117455-0-24270500-1360996766_thumb.

post-117455-0-65433700-1360996794_thumb.

Modificat de caramarind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

salut!asa m-am gandit si eu caiarna trebuie un ulei mai subtire si vara mai gros..dar m-am gandit ca daca la rece nu ii tacane poate fi de la ulei pentru ca este mai gros..daca ulei este subtire si  culbutorii au o uzura pot aparea anumite zgomote,asa gandesc eu...eu stiam de la prietenul meu care avea  simptome  asemanatoare si aceasta operatie a facut-o.nu vreau s supar pe nimeni cu sfatul meu am zis doar ce am gandit in legatura cu problema respectiva..eu am zis intai sa verifice jocul culbutorilor si dupa sa schimbe daca nu se pot regla...va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata! Se da masina din semnatura, un log in mers si un printscreen Tdi timing. Va rog sa-mi spuneti cei mai experimentati ce vedeti, ce tb sa fac sau sa nu fac masinutei mele. Va multumesc si un weekend frumos va doresc la toti

P.S. e vb de un motor AHH

 

Log-ul in mers e destul de OK. La avans se mai poate lucra putin. Am impresia ca temp. la motorina e cam mare. Pune un log pe gr. 007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dan eu as mai scurta o idee tija de la actuator si as verifica cu un drum si geometria, ai un spike care se corecteaza dar nu asta ar fi o problema problema e ca ramai destul de bine sub presiunea ceruta de ecu si la maf iarasi, 

 

De ce sa scurteze tija? Nu vezi ca la 2300 rpm N75 e deja la 70%, adica vanele sunt deschise aproape la maxim? Presiunea sare de la 1700 mbar la 2200 mbar deci nu are lag. Daca scurtezi tija o sa aiba spike-ul ala si mai mare. Tija se scurteaza doar atunci cand presiunea creste foarte greu si esti 100% sigur ca nu e o problema de vacuum si in cazul motoarelor remapate ca softul e bun (adica mapa N75 s-a modificat si ea corect in functie de fueling)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. 

In alta ordine de idei nu se recomanda deloc scurtarea/lungirea tijei actuatorului la o masina cu soft stock.

Daca cumva s-a curatat turbina si s-a umblat la actuator atunci da, se re-regleaza astfel incat sa satisfaca cerintele ECU. 

Daca vedeti ca presiunea e mica sau prea mare,  nu incepeti sa reglati la tija actuatorului sigilata de producatorul turbinei. Ci cautati cauza problemei. Furtune sparte,rupte, sarite de la locul lor, gaurele, n75, debitmetru,senzor MAP, etc. Daca sunteti sigur ca toate astea sunt bune de abia atunci puteti incerca o reglare a tijei actuatorului.

Pe scurt:  NU dereglati tija actuatorului doar daca la curatarea turbinei s-a dereglat si stiti ca s-a umblat la ea.

Daca NU s-a umblat la tija si inca are sigiliul (acea vopsea de pe tija pe surubul de reglare) atunci NU o dereglati. Cautati problema in alta parte caci sigur nu lungimea tijei e vinovata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru lamuriri! Nu s-a umblat niciodata la turbo, e original totul pe ea. Deci trebuie sa caut problema in alta parte pentru ca nu are destula presiune...

Modificat de Dan.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Undeva ai scapari de vacuum. Verifica furtunasele de vacuum sa nu aibe rupturi,gaurele, sa nu fie iesite de la locul lor.Uita-te atent la ele deoarece sub invelisul ala de panza de pe ele nu se vad rupturile asa bine. Ia-le in mana , indoaiele, trage de ele (cu bun simt) si vezi unde e problema. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata! Se da masina din semnatura, un log in mers si un printscreen Tdi timing. Va rog sa-mi spuneti cei mai experimentati ce vedeti, ce tb sa fac sau sa nu fac masinutei mele. Va multumesc si un weekend frumos va doresc la toti

P.S. e vb de un motor AHH

 

Log-ul in mers e destul de OK. La avans se mai poate lucra putin. Am impresia ca temp. la motorina e cam mare. Pune un log pe gr. 007.

Salutare! Am refacut logul pe grup 007, asa cum ai cerut insa te rog sa-mi spui ce vezi si pe grupul 004(BTDC) si am refacut si TDIgraph. Ce vad eu e ca arata cu totul altfel fata de primul si nu inteleg de ce, de unde vine diferenta? ca si prima data motorul e fost la 90C....astept pareri....

post-117455-0-86332600-1361114581_thumb.

post-117455-0-88848900-1361114667_thumb.

Modificat de caramarind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e in parametri, DAR se mai poate ajusta pana putin deasupra liniei albastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salutare.ca tot am discutat de tacanitul motorului la cald..azi m.am dus la masina sa verific uleiul si antigelul si mai sa ma lase inima..deschid busonul de la vasul de expansiune si constat cu indurerare ca deasupra antigelului se afla o pelicula de ulei (e negru si unsuros).nivelul uleiului a scazut dar foarte foarte putin..mi.e teama sa nu fie garnitura de chiulasa sau sa fie de la termoflot sau cum ii zice.Am pornit motorul fara cap cul de la vas si nivelul ramane stabil si nu bolboroseste..deja sunt disperat..la termoflot.ul ala am vazut prelingeri de ulei semn ca o garnitura nu isi mai face treaba.Acum cer parerea daca ar fi garnitura si ar intra apa in ulei ar creste nivelul dar la mine a scazut putin..Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba garnitura cu patrunderea antigelului in ulei. Daca ai una din cele 2 garnituri duse ti se prelingea ulei pe corpul termoflotului. Daca ai spart termoflotul, iti patrunde ulei in antigel. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

As putea sa mai circul cu ea putin pana rezolv problema?termoflotul se schimba cu totul sau se gasesc garnituri?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc garnituri, circa 10 lei bucata. Dar daca iti patrunde ulei in apa de la el, nu se rezolva doar cu garnituri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Ideea e ca s.a intamplat dintr.o data.verific antigelul in fiecare zi (am avut probleme dupa ce am schimbat antigelul,s.a facut un fel de mazga ca rugina probabil ca vechiul proprietar l.a durut in..de el) iar acum cand am verificat nu mi.a venit sa cred..cum pot sa verific daca e spart sau e din garnituri?Banuiesc ca asta nu are nicio legatura cu tacanitul motorului la cald..Merci de info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am facut astazi doua loguri dupa ce am schimbat debitmetrul si filtru de aer. Va rog sa va uitati putin peste ele. Va multumesc!

 

attachicon.giflog 1 14.jpg

attachicon.giflog 2 14.jpg

 

Verifica furtunasele de vacuum si actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin, o sa ma uit atent la furtunasele de vaccum si in cazul in care nu gaesc nimic o sa caut pe ceineva care are o pompa de vaccum, am inteles ca se poate verifica cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!