Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Agata geometria variabila sau actuatorul, ai curatat turbina inainte sa o pui sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa va uita-ti pe logurile astea,primul e in treapta a 3-a si al doilea in treapta a 4-a. Bora 2002, 110 cai. Turbina curatata,furtunase vacuum bune. Is curios ce ziceti voi. Eroarea stocata e cea cu positive deviation.

In treapta a 3-a i-a limp mode, in treapta a 4-a nu i-a.

LOG-01-003-010-0111.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o octavia 2 1.9 tdi BXE din 2007 am o mare problema cu ea nu vrea sa traga cum ar trebui am un log ( dupa acest log i-am pus o turbina nou nouta cea veche baga cam mult ulei nu am deocamdata alt log cu turbina noua numai ca si dupa ce am schimbat turbina nu sa schimbat aproape nimic in mersul masini ) de pe loc cand plec daca nu o accelerez pana pe la 1500 moare motorul sau daca vrei sa te bagi sa scartzai rotile nai sanse trebuie so tzii accelerata dupa 1500 si atunci ai putzin de vlaga si trebuie turata pe la 3500 ca sa ai ceva fortza in depasiri eshti mort ma simt de parca as avea un logan am bagat o carca de bani in ea nu stiu ce sa-i mai fac va rog foarte frumos daca ma puteti ajuta va atasez logo-urile . cu multa stima .......... ar mai fii ceva daca ajuta faza cu tras-ul sa intamplat acum un an la vreo 2 luni dupa ce am luat-o i-am dat CV jos si baia de ulei sa schimb semeringul de la palier dinspre volant cand sa montat totul inapoi nu a mai tras deloc absolut totul sa montat corect am fost acolo pe tot parcursul reparatiei si masina sa tot verificat dar nu am gasit mi-au mai spus unii ca ar putea fii debitmetrul am incercat cu unul de octavia tour dar nu se simte nici o diferenta ( nu stiu daca sunt la fel dar seamana vizual) nu stiu de ce nu imi incarca logourile mai incerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg de ce nu vrea sa imi bage logourile dar, in treapta 3 pe la 3500 turbina cere 1998 ea baga 1890 si maf-ul arata 700 iar turatia creste presiunea se mentine iar maf-ul scade valoarea pe la 600 apoi incepe scade si presiunea si cea ceruta si cea actuala uundeva pe la 4300

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am curatat turbina,am luato si am pus-o sus.Oare de ce nu imi arata 100% la pedala de accceleratie ca am apasat-o de tot?Maf-ul are valori bune?nu pare lenes la inceput?nu ii obosit putin mafu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul arata bine nui obosit, senzorul de la pedala de aceleratie poate nu e montat bine si nu poate merge pana la capatul cursei, incerca sa misti cu mana actuatorul sa vezi daca merge usor, mai mult ca sigur iti agata geometria variabila, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi,l-am miscat da mi se pare ca nu merge prea usor,mai am un turbo in garaj care e bun si la ala merge mai usor actuatorul,e turbo vechi care lam dat de pe masina si o fost curatat inainte sa il schimb,lam schimbat pt ca nu stiam ce are masina de nu merge si mecanicii o zis ca turbo e defect si defapt era intercooleru spart,se poate sa fie blocat actuatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt simptomele cand MAP-ul este defec sau nu lucreaza in parametrii?cum se manifesta?unde se vede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori am vazut MAP care avea valori de aprox 2900 mbar (citit pe grup 011 al treilea camp) imediat ce am pornit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maf-ul e influentat de turbina....dar invers nu.

Scuze...credeam ca e vorba de maf.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt simptomele cand MAP-ul este defec sau nu lucreaza in parametrii?cum se manifesta?unde se vede?

asa cum zice si @cuiuda,se vede chiar de la inceput.... Daca procentul n75 e la undeva 50% si presiunea e maxima constanta (depinde de motorizare) atunci map-ul e cu probleme. Deci daca ecu cere de exemplu 2000 mbar si n75 e la aprox 50 % din putere si tu ai 2400 mbar actual atunci e clar....map masoara aiurea.Sper ca ai inteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.cred ca am inteles.inseamna ca ameu e bun..daca am inteles bine,ar mai ramane de verificat turbina si actuatorul,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un log intreapta 3 si 4 problema este ca nu trage cum ar trebui masina e o octavia 2 2007 1.9 bxe . M-am dat cu alta la fel si merge mult mai bine daca ma puteti ajuta

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa mine e prost reglat actuatorul, dc il mai scurtezi ar fi mai ok , parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu spusele lui @pop cristian. Actuatorul pare dereglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta daca s-a umblat pe acolo... debitmetrul nu pare ca se omoara prea mult - poate gasesti sa faci o proba, cu unul de imprumut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu as poba un alt debitmetru prima data...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa va dati cu parerea despre log, sunt momente cand iau limp. Am verificat turbina, nu are joc in ax, de verificat geometira nu am reusit, nu reusesc sa dau jos actuatorul:(

Multumesc

73699689.th.png

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curentus, uite niste loguri de 1.9 TDI BXE pentru comparatie si totodata ii rog pe cei priceputi sa-mi spuna parerea lor despre log-urile mele. Sunt OK?

LOG-01-003-010-011-viteza 3 test 1.xls

LOG-03-003-010-011 -viteza 3 test 2.xls

LOG-02-003-010-011-viteza 4t.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am cumparat capsula vacumatica (cea veche nu mai tinea vacuum - era sparta membrana) am masurat distanta tijei de la cea veche si am montat-o pe turbina

dupa care am facut doua loguri in mers in viteza 3 si 4, pe chanel11

masina se comporta bine acum, are viata, nu a mai intrat in limpmode

am postat logurile si aici pt ca am vazut ca e mai vizitat

LOG-01-011-xxx-xxxvit 4.xls

LOG-01-011-xxx-xxxvit3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul se face in grupele 3, 10,11, din ce ai facut nu se vede daca pedala de aceleratie este apasata la maxim, bafta

cristi-bv nici la tine nu e pedala de aceleratie apasata la maxim, daca e la maxim agata geometria sau actuatorul, poti sa verifici si furtunele de vacum bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunele sunt schimbate toate, dar am vazut ca pedala nu merge la maxim.Apare o eroare la valva de motorina: defect mecanic. Nu reusesc sa desfac valva respectiva. Am sperat sa fie filtrul de motorina. L-am aschimbat si tot la fel merge.

La pornire se tureaza pana la 2000 rotati pentru o secunda si dupa revine la relanti. In sarcina nu are putere.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a celor doua log-uri atasate?

Al doilea log este facut dupa o resoftare ptr DPF-off. Observ alte valori in grupul 3 si nu prea stiu despre ce e vorba… sunt convins ca dpf-off nu s-a facut prin modificarea acelor valori.

Cu ce influenteaza acele valori regimul de functionare a motorului meu?

Multumesc!

3 inainte.xls

3 dupa.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca din cauza la prea mult ulei sa imi afecteze turbina si egr-ul?si din cauza aia sa am si limp mode?asa mi-a spus un mecanic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!