Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Sa intelegem ca log 1 e facut cu N75 vechi si log 2 e cu cel nou?

Daca e asa, eu as lasa pe cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU.Ambele loguri sunt facute cu valva noua la diferenta de 5 minute.Valva veche sa stricat,se pierdea vacumul din instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog pe cineva care ma poate ajuta... din logul asta imi pot da seama care-i problema de nu trage deloc?

Am urmatoarea eroare pe vag-com:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Are un comportament aleator, face si nu face... cand vrea ea. In momentul in care se plafoneaza asa, nu-mi mai actioneaza nici clapeta de shutt-off de la egr si se scutura toata masina la oprire.

Registru11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

verifica toate furtunasele de vacuum, tubulatura turbo (de la egr pana la turbina),verifica radiatorul intercooler sa nu fie fisurat. Uita-te dupa furtunase sarite,crapaturi,rupturi ,etc, Verifica si membrana actuatorului daca tine vacuumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo e verificata, actuatorul isi face treaba, furtunasele le-am verificat (desi is schimbate recent, toate OEM), egr-ul e ok, verificat membranele, nu stiu cum verific n75-u. La prima vedere, am scos furtunasul de sus si am astupat stutul cu degetul, se simte foarte incet cum trage si la accelerari nu are nicio reactie. Asa trebuie sa fie? Sau cum altfel sa-l verific daca merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca se scutura masina si membrana la shut-off e buna inseamna ca pierzi vacum din instalatie,asa mam prins si eu ca nu-i vacum si nici turbo nu lucra evident exact ca si la tine si cauza la mine a fost N75 defect.Pe carcasa filtrului de aer trebuie sa gasesti o valva unisens,scoti furtunul dinspre fata masinii si tragi cu gura, daca simti ca tragi in gol si nu se formeaza vacum ai ori n75 cu problema ca si la mine ori rezervorul de vacum fisurat ,excludem furtunele daca zici ca sunt noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de sfaturi, o sa incerc sa fac si schimb cu alt n75 si atunci o sa stiu sigur daca aia e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

imi poate oferi cineva o parere despre acest log?!

Tin sa mentionez ca..dupa 120 km/h imi taie acceleratia.

LOG-01natt.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu urca presiunea la turbina sau cel mai bine spus nu inregistreaza ecu, verifica furtunul de vacum care merge la ecu si dc ala e ok cel din interiorul ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut baieti. Ce-mi puteti spune si mie despre ce se intampla cu un AVF care nu mai vrea sa traga mai mult de 120 km/h. Iata eroarea si log-ul in mers. Va multumesc. Astept pareri.Nu stiu deocamdata de ce nu pot atasa log-ul. O sa mai incerc.

Cod eroare 17965.txt

Modificat de dinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform erorii ai presiune prea mare in turbina. Incearca sa arhivezi logul si sa-l atasezi aici, sau schimba-i denumirea in log.csv.txt sau modifica-i extensia in xls. In office dai save as.... si mai jos alegi .xls si dai save .Apoi il pui aici. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este tot ce m-am priceput. Eu am aranjat log-ul frumos sa poata fi citit usor in format xls dar se pare ca nu pot atasa acest tip de fisier. Sper sa se poata intelege ceva din el.

Sper ca acum este mai bine

Si inca ceva N75 l-am schimbat, am pus unul nou, nici o schimbare, actuatorul turbinei am observat ca la accelerari se misca ca un dute vino, nu se misca lin cum ar trebui. Poate fi oare senzorul de presiune de pe turbo. Debitmetru probat cu unul de la un motor identic care functioneaza perfect. Nici o schimbare. Actuatorul de pe turbina l-am probat cu gura am tras tare din el si tija se deplasa si chiar se mentinea in pozitie fixa pana ii dadeam drumul la aer. Furtune controlate toate sunt bune, chiar le-an si inlocuit ppe cateva chiar daca nu aveau nimic. Urmeaza sa mai incerc sa scimb si senzorul de presiune. Turbina afost si ea curatata si la fel nicio schimbare. Poate gasim o rezolvare la aceasta problema. Va multumesc

log.csv.txt.zip

log.csv.txt.zip

Modificat de dinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok acum. Se vede bine.

Probeaza si cu un senzor map (de presiune) sa vezi daca isi revine. Desi eu tind sa cred ca masoara bine, cele de pe AVF masoara pana la 3000 mbar.

Daca zici ca toate astea au fost schimbate (debitmetru,n75) actuator verificat,turbina curatata,furtunase verificate atunci mai verifica si siguranta electrovalvei n75 . Daca si siguranta e buna atunci mai ramane comanda defectuoasa a ecu-ului.Altceva nu cred sa fie.

Senzor map, siguranta n75 sau ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ii montez si senzorul de presiune, azi l-am comandat. Nu stiu unde se afla siguranta electrovalvei N75, sa o verrific si pe ea. Poate fi oare si de la bila aia din spatele lui N75, ca pe ea nu am verificat-o, o sa o verific si pe ea.Multumesc.

Modificat de dinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni! Am incercat sa fac un log in mers dar nu a trecut mai mult de 3200rpm.Asa in mare ce probleme sunt?

Va atasez o poza sa imi spuneti despre aceste numere.La MAF cand accelerez imi apare valoarea 14-20,in loc sa creasca ea scade.

1.rtf

post-95924-0-15862600-1346685922_thumb.j

Modificat de Serj Arad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la MAF tie blocat actuatorul, verifica daca poti sal misti cu mana, verifica si furtunele de vacum sa nu fie sparte, daca e intepenit actuatorul trebuie curata turbosuflanta, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca poate sa fie de la actuator pentru ca numai ce am reconditionat-o complet.Oricum o sa incerc sa vad daca pot sa misc dar debimetrul e dus si trebuie schimbat,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai lipsa de vacum, turbina ramane pe deschs in permanenta, vezi sa nu fie sarit furtunul de vacum de la actuator dc nu e defect n75, pe durata logului maful e constant, dc face cum zici tu va cadea cat de repede si va trebui sa il schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va cer o parere vis-a-vis de aceste log-uri.

Mentionez ca din cand in cand masina intra in "limp mode" si am eroarea la turbina, "charge pressure control,positive deviation".

Multumesc!

post-66542-0-79168600-1346699494_thumb.j

post-66542-0-66309400-1346699567_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu neaparat curatata turbina. Atentie: n75 e controlat de ecu in functie de valorile citite.

Eu mizez pe lipsa vacuum aka actuator spart (gaurit) sau lipsa vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am banuit actuator spart,am tras cu gura pe furtunul ce ajunge sus in valva si nu pierde vacuum/nu pierde presiune daca suflu.

Limp intra din cand in cand,doar cand turez mult (depasiri).

In legatura cu acea eroare,este intr-adevar de banuit geometria blocata... din restul logului se mai pot afla informatii? Debitmetrul,actuator?

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica stutul pompei tandem si tot ce inseamna furtunase de vacuum. De la pompa tandem pana la n75. Daca geometria era murdara iti facea tot timpul, nu doar cateodata. Semn ca n75 lucreaza, insa nu cu suficient vacuum. Cel putin asta e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu nu e lipsa de vacum n75 lucreaza si nu poate corecta, la lipsa de vacum nu creste presiunea,

Fac pariu cu tine ca trebuie curatata turbina

N75 cand trebuie sa corecteze nu are nevoie de vacum are tendinta sa dea drumul actuatorului sa deschida vanele , cand este actionat vacumul vanele se inchid

totul este ok, geometria trebuie curatata

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca asa e. Nu zic ca nu. Eu mizez pe lipsa de vacuum. Stii de ce? Pentru ca n75 reuseste la un moment dat sa scada presiunea dar nu are "putere". Din cauza lipsei vacuumului. Oricum din loguri nu putem spune 100 % care e problema. Depinde de el sa verifice toate furtunasele, tubulatura turbo si geometria turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!