Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

multumesc frumos, oare ce sanse am sa fi cumparat unul nou si sa fie defect si ala, i s-a mai intamplat cuiva, stiti ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla dar foarte rar, ce marca ai luat si care e problema pe care o ai?

Dc ai ceva probleme pune un log sa vede care e faza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlutare,

stie cineva ce semnifica eroarea asta?

"1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference"

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00575

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Possible Symptoms

* Reduced Power

Possible Causes

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

* Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Possible Solutions

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check Hoses

Pe viitor cauta pe wiki rosstech. :icon_cheesygrin:

KIDU

Daca la turbina ai valori mai mici decat asteapta ECU, nici MAF nu va masura 850 mg. Tie iti lipsesc aprox 200 mbar cam pe toata durata LOGului (cu full throttle)...cred ca de aici apare acea diferenta de valori la MAF.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si diferenta de presiune la turbina de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ti-am dat mai sus si cateva posibile cauze.

- n75 cu probleme

- vacuum slab sau cu pierderi

- tija reglata prost

- pierderi de presiune cauzate de un furtun crapat sau sarit de pe pozitia lui

- turbina cu geometrie blocata

- etc

- etc

...pe acest topic cred ca s-au prezentat toate cauzele.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos, am crezut ca e raspuns pentru @golf3ale, o sa le iau amanuntit pe rand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

va salut...stiu ca aici doar se interpreteaza log-urile...gata facute...dar am si eu o intrebare...pentru Bucuresti...unde le faceti?

puteti recomanda niste strazi...bulevarde..unde am putea efectia log-uri linistiti?fara sa fim cu morcovu ca vine politia...sau ca nu avem loc sa oprim sau etc...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mcmeng ceea ce ai facut tu nu se numeste log, te-ai plimbat cam asa ar arata, cauta tutorialul cum se face si revii cu unul bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.As avea rugamintea sa ma ajutati sa lamuresc si problemele mele care stau asa:

masina este un passat din 2003 1.9tdi AVF

de luni de zile masina la drumuri mai lungi cand mergeam in belgia luam cam un limp la drum in DTC fiind eroare de suprapresiune nu mai tin minte codul ca le-am tot sters.

in ultima vreme lua limp sau cel putin nu sunt sigur ca era limp dar se comporta ca atare,pierdeam puterea la restart revenea dar nimic in DTC,acum 2 zile la un drum de timisoara a intrat limp si nu si-a mai revenit dupa restart.Ajuns acasa am inceput sa sap,nu mai era vacuum pe instalatie si am gasit N75 in neregula blocat probabil.Am pus n75 nou si masina merge bine ,am forjat-o putin nu intra limp dar si demult se intampla la drum lung.

Am facut 2 log-uri una dupa alta in care vad ca in prima presiunea turbo e o idee mai mica decat cea ceruta iar in a2a prezinta suprapresiune in jurul a 3000/rot.

As ruga sa ma ajutati cu cateva idei in afara de presiunea turbinei nu am habar cum trebuie sa lucreze restul,dupa calculele mele si maf-ul ar indica mai mult dar ma gandesc sa nu fie o consecinta a suprapresiunii,si nici ciclul valvei N75(nou) nu am idee cum trebuie sa fie.Postez logurile si astept indicatii.Nu stiu de ce dar numai sub format de notepad ma lasa sa fac upload la log-uri.sper sa se poata citi.Multumesc!

log1-notepad.txt

log2notepad.txt

Modificat de ferydeva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce dar numai sub format de notepad ma lasa sa fac upload la log-uri.sper sa se poata citi.Multumesc!

cam multe ceri :lol: ferydeva.

...of of, norocul tau ca ma plictiseam; uite ti-am facut logurile sa te poata ajuta baietii astia buni de-aici fara sa se supere pe tine.

te rog eu nu-i mai supara ca ne lasa cu masinile pe butuci. :emthup: :lol:

bafta.

Modificat de wolfalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robertciprian

Salut, se poate uita cineva si pe log-urile mele? Parca nu mai trage ca inainte. Motorul este un ALH cu injectoare de 0,216 si Vnt 20.

Multumesc.

Log.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai presiune cat ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robertciprian

Am schimbat N75-ul si nici o diferenta, debitmetrul are mai putin de un an si furtunesele de vacuum sunt noi . Mai studiez problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Scurteaza putin tija actuatorului, in sensul sa deschida mai repede geometria turbinei. N75 -ul lucreaza prea putin din cauza tijei lungi. Urmareste ca ciclul n75 sa fie undeva pe la 70-75 %.

Daca viitoare fa logul in grupele 003,010 si 011.

Pun pariu ca acum masina e puturoasa la accelerare, trebuie sa astepti destul de mult sa traga asa cum trebuie.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robertciprian

Puturoasa nu e dar nu e ca inainte. Cam cate spire ar trebiu sa scurtez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

ai turbolag destul de mare. Poate te-ai obisnuit si nu mai simti. Dar iti garantez ca ar trebui sa traga mult mai tare la accelerare. Scurteaz-o cam 2 ture intai,faci un log si te uiti. Urmareste la 011 ca presiunea specified sa fie egala sau mai mica cu aprox 100 mbar decat actualul. Si ciclul n75 sa fie pe 70-75 % la 4000 rpm. Sper ca m-ai inteles. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cu placere....Revin-o cu rezolvarea. Macar tu ..... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre log-urile mele nu da nimeni o parere? :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce te supara la masina?

In log 1 este totul aproape OK.

In log 2 se cam strica treaba...ai suprapresiune. Cred ca in viitorul apropiat vei lua Limp si va trebui sa vezi turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asta ma suparat ,primul log si mie mi sa parut ok dar pe 2 este suprapresiune,dupa cum spuneam a inceput sa faca figuri N75 (luam un limp fara erori in DTC)dupa care sa dus de tot si acum e nou.Inainte de asta se intampla sa iau limp rar la drumuri lungi aparand suprapresiune in DTC.

Ma interesaeaza dupa cunsotintele voastre acea suprapresiune e intr-o limita acceptabila sau nu, ca as vrea sa aman cat posibil desfacerea turbinei ca mi frica de suruburi intepenite si de conductele de ulei care am inteles ca pot fi fragile.De cand cu N75 nou nu am mai avut limp dar nici la drum lung nu am fost,oricum dupa schimbarea n75 motorul se comporta diferit,inainte turbina se simtea intrand brusc undeva la 2200 de ture iar acum cam de la 1700 daca o calc se simte ca trage bine ,pot sa zic ca o simt si mai jos dar cam la 1700 in sus are putere pe care te poti baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!