Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Colegul xanderM a primit raspunsul si anume curatata turbina, din logurile facute ultimul este cel mai aproape de adevar, dar oricat ar da in ea o turbina colmatata in veci nu se va curata singura , in momentul repetarii logurilor geometria incepe usor sa isi dea drumul datorita turatiilor mari in care se functioneaza la wot, dar in nici o zi e la loc

Recomand pe langa curatare inlocuirea geometriei variabile, cei patiti stiu de ce, :))

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Atasez 2 loguri facute in treapta 3 si 4, pe care le-am facut dupa ce am curatat un pic debitmetrul cu spray de curatat contacte... Mare lucru n-am reusti, dar din cate observ, am ceva probleme la geometria variabila, asa-i? E necesar o curatire de turbina sau o schimbare de geometrie? Precizez ca am luat acum ceva timp vreo 2 limp-mode dar dupa o sesiune de "forja" n-am mai avut nici o eroare.

Multumesc !

log tr3.xls

Log Tr4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa o cureti ca nu e asa mare problema , maful e obosit nu arata cat ar trebui daca ai posibiliatea inprumuta unul si refa logul, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa gasesc un MAF de imprumut sa vad cum se comporta masina. M-am uitat un pic la turbina sa vad daca am acces sa misc un pic actuatorul...poate s-a depus mizerie si se misca greu, dar e dificil de ajuns la el. Cred ca singura solutie viabila e sa ma duc la mecanic sa dea turbina jos si sa o curate. Oricum multumesc pt raspuns. Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere poate imi da si mie cineva care a mai intampinat aceasta problema

Masina in cauza Audi 80 1995, motorizare 1.9, 90 cp, 1Z

La acelerare usoara dar nu totdeauna masina incepe sa tremure ca si cum nu sar alimenta, din log facut la mers normal si acelerare normala se vede ca valoare mafului scade extraordinar de mult si cand isi revine pleaca masina ca si cum nu ar avea nimic

Maful fiind model vechi si costand o suma considerabila de bani nu poti miza direct ca el e vinovatul de aceea , rog pe cei care au mai intalnit poate acest fenomen sa imi dea o idee, multumesc

log 2.xls

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o parere va rog si pentru masina mea. ceva dubios cumva? cu precizarea ca in fiecare iarna primavara de 2 ani incoace, undeva in lunile februarie si pana prin aprilie iau limp( trebuie sa iau contactu si sa pornesc iar ca sa am parte de turbo, da?!), iar eroarea este:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent , am gasit (de fapt a gasit cineva de pe forum-singurul de altfel cu problema asta-) ca ar fi fost un furtun de vacuum de nu stiu unde. Adevarul este ca nu prea stiu de unde sa ma apuc sa gasesc si eu un furtun care-mi face astfel de probleme. chestia nostima ramane totusi ca asta mi se intampla doar in perioada mai sus mentionata. :lol: astenia de primavara sau ce? :king: frigurile ? eroarea bineinteles, dispare singura.

am scris randurile astea poate sare ceva in ochi in log mai nelalocul lui si poate ma ajuta si pe mine cineva cu furtunele astea :icon_cheesygrin: .

multumesc.

bora11LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de wolfalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai suprapresiune. Cat de curand cred ca vei avea Limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vine toamna si vin si frigurile, :lol: probabil de aia. se pregateste iar sa ma lase fara demaraj. :dry:

ce sa-i fac ?

Modificat de wolfalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Are dreptate @cuiuda. Ai suprapresiune. Vei lua limp mode-uri cat de curand (depinde cum mergi cu masina, turat,subturat). Sfatul meu e sa cureti turbina si sa refaci logurile.

O parere poate imi da si mie cineva care a mai intampinat aceasta problema

Masina in cauza Audi 80 1995, motorizare 1.9, 90 cp, 1Z

La acelerare usoara dar nu totdeauna masina incepe sa tremure ca si cum nu sar alimenta, din log facut la mers normal si acelerare normala se vede ca valoare mafului scade extraordinar de mult si cand isi revine pleaca masina ca si cum nu ar avea nimic

Maful fiind model vechi si costand o suma considerabila de bani nu poti miza direct ca el e vinovatul de aceea , rog pe cei care au mai intalnit poate acest fenomen sa imi dea o idee, multumesc

Fum negru nu scoate cand incepe tremuratul ala? La relanti ati incercat sa accelerati si sa observati daca tot asa tremura? Pata mare neagra de fum nu lasa pe jos la accelerare la relanti?

Eu zic sa tragi de geometrie putin sa vezi daca agata....am impresia ca agata chiar la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum propuneti sa fac asta sau la cine? Pretul?

Mersi .

Modificat de wolfalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Vad ca esti din Miercurea-Ciuc,nici nu am vazut. Eu sunt din Balan. Pai suna-ma si iti zic un service in Gheorgheni unde mi-au curatat si mie turbina. A costat 100 lei si aprox 1 ora manopera. Mai e un service in Siculeni la care mai umblu cateodata dar nu stiu daca curata turbine. Il intreb si vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este 1z deci turbina cu geometrie fixa, fumul nu l-am vazut ca era deja seara in momentul cand am cautat cauza

la relanti nu l-am vazut sau simtit sa trepideze dc acelerai, dar in schimb dc urmaream valoarea de maf la relanti cadea asa din senin pentru cateva secunde la 30-40 si isi revenea

deja azi simptomul este mult dar mult mai pronuntat, vedem maine un log cu mufa de la maf scoasa, asta sa vedem dc mai tremura sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, la masina din semnatura am urmatoarea eroare si imi apare martorul de check engine in bord:

008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Short to Ground

P2009 - 000 - - - Intermittent - MIL ON

Am curatat EGR si clapeta de admisie. Nu aveau depuneri mari, dar le-am curatat sa fie perfecte.

Dupa aceea, cu cablul VagCom am sters eroarea, insa apare din nou. Se face cumva vreo adapatare (in cazul ca da, cum?)

Ce ma sfatuiti? De la ce poate fi ?

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Clapeta din galeria de admisie, sau poate firele de la mufa ei pana la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut o intrebare, daca valoarea MAF- Actual este mai mica decat MAF-Specified, de ex el cere 850 si in log apar doar valori de 600-750, mai poate fi de la altceva in afara de debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi. Am refacut si eu un log. O parere ceva? Multumesc anticipat ! Group A: '003 Group B: '007 Group C: '011 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle Fuel Temp n/a Intake Air Temp Coolant Temp Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v. TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75% TIME ~Amb.Temp.*C ~Amb.Temp.*C ~Amb.Temp.*C TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95% MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP °C °C °C STAMP /min mbar mbar % 0 2058 415 405 48.2 0.4 45 45 58.5 0.8 2100 1111.8 1244.4 50.6 1.2 2142 1275 365 59.4 1.6 45 45 58.5 2 2268 1948.2 1591.2 39.8 2.4 2373 800 925 4.8 2.8 45 45.9 58.5 3.2 2583 1948.2 2050.2 62.2 3.6 2688 800 870 4.8 4 45 45.9 57.6 4.4 2877 1948.2 1917.6 59.8 4.8 2982 805 855 4.8 5.2 45 45.9 57.6 5.6 3150 1948.2 1968.6 62.2 6 3255 810 860 4.8 6.4 45.9 46.8 57.6 6.8 3402 1948.2 1978.8 64.5 7.2 3486 825 865 4.8 7.6 45.9 47.7 57.6 8 3612 1948.2 1968.6 66.5 8.4 3696 850 850 4.8 8.8 45.9 47.7 57.6 9.2 3822 1948.2 1948.2 68.1 9.6 3885 850 835 4.8 10 45.9 48.6 57.6 10.38 4011 1948.2 1938 69.3 10.78 4074 850 845 4.8 11.18 45.9 49.5 57.6 11.58 4200 1897.2 1927.8 71.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

ataseaza logul aici in format ".xls" sau ".csv.txt" caci asa nu intelegem nimic. Eu cel putin nu pot.

Foloseste functia "More reply options" apoi acolo gasesti "atach files".

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru ceea ce am facut mai sus. Am uitat cum sa mai atasez. Sper ca acum sa fie ok:D

post-53694-0-77167200-1345661366_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Arata ok logul tau. Debitmetru parca e putin obosit, dar e de ignorat deocamdata. Mai fa niste loguri peste cateva luni. Pana atunci , motorina sa ai :icon_thumleft:

Apropo, data viitoare sa faci logul in grupele 003,010 si 011.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms. Sti ca am avut probleme cu ea...cu axul ala care era blocat pe inchis, cu presiune prea mare...de ieri incepuse sa se inece cu motorina si imi oprea motorul si imi pornea in 2/3 pistoane si azi m=am hotarat sa o dau jos cu un prieten si sa o curat. E de bine atunci. Ms frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Da. Arata bine, totul e in parametrii buni.

Si-a revenit si pornitul in 2/3 pistoane?

Iti recomand sa mergi cu ea putin turat vreo cativa km, pe la 3500-4000 rpm ca sa se arda calamina depusa in pistoane si sa se curete putin de motorina nearsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are careva idee de ce am intrebat mai sus? Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ramasese turbo blocata pe deschis si imi baga presiunea mare de cand porneam masina si atunci ii dadea si motorina multa si il ineca.. Si-a revenit. Isi revenea mereu dupa vreo 2-3 chei. Am verificat si injectoarele, sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

e ok atunci. Mergi o perioada mai turat sa se curete putin pistoanele,evacuarea,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KIDU raspunsul e nu, defect e debitmetrul,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!