Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

wolfalex schimba debitmetrul e aproape de a deceda, legat de valorile la injectoare sunt foarte mari, rezolvare inlocuire, din poze log vad ca e vb de un AJM deci poti incerca inainte de reglaj o reglare a injectoarelor, dar de cineva care stie, dc valorile nu se schimba atunci inlocuire, sa umblat la injectoaare, dc da vezi ca e si un procedeu de montaaj al lor la loc ca nu se pun numai la loc si gata, e mai nasol putin la pd

abpboss debitmetrul e putin obosit in rest e ok logul

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi fain. da, e vorba tot de un AJM chiar daca nu e masina mea.

o sa vedem cum o rezolvam.

deci daca nu-s mecanic nu ma bag, desi ma duce capul? :icon_cheesygrin:

stai pe aproape revin cu logul de la masina mea. :)

si mersi inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din loguri nu reiese ca ai avea ceva in neregula, din contra totul arata a functiona ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, ma punea pe ganduri faptul ca actualul de MAF se ducea mai sus ca necesarul. E ciudat faptul ca uneori mi se pare ca merge prost si se accelereaza greu iar alte ori merge foarte bine. Evident logul a fost facut atunci cand chipurile mergea bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns pop cristian ! Banuiam ca e debitmetrul, dar pentru siguranta m-am gandit ca ar fi bine sa postez aici. Oare merita sa incerc sa-l curat cu alcool izopropilic sau sa-l inlocuiesc cu unul nou? Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merita curatat

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Golf 5, 1.9 TDI 105 CP, BKC. Nu trage, scoate fum mult mult negru...si pe loc la accelerare. Turbina se aude...Am verificat furtunele la intercooler si nimic...

2450bw0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica actuatoru daca nu e blocat, sau sa fie sarit vreun furtun de la vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Actuatorul coboara maxim jos la pornirea motorului si in accelerare...ii da drumul cate putin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De la ce provine eroarea de mai jos si care sunt remedierile ei? Am aceasta eroare la masina din semnatura. Multumesc anticipat.

008201 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Short to Ground

P2009 - 000 - - - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 10100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 32

Mileage: 178351 km

Time Indication: 0

Date: 2103.14.09

Time: 10:20:38

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din log debitmetrul e aproape mort

scoate mufa si vei dc mai scoate fum, eu as inlocui debitmetrul pentru ca nu are aer, deci carburant fara aer rezulta......parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vezi ce se intampla cu MAF. Posibil sa ai contacte proaste la mufa sau MAF este pe duca. Verifica si vacuumul sau N75 si daca sunt ok atunci cred ca ai geometria cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu iti merge bine masina? sau ce simptome are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca nu trage calumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf-ul parca masoara mai bine acum...dar turbina tot greu incarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu turbina?Parca nu mai trage ca inainte :-s..M-ai pot merge cu ea asa?

Multumesc.

Viteza 3,4 si iarasi :)

Dupa ce am facut logul mi-a trecut prin cap sa dau si o scanare si aveam eroarea asta ,pe care am sters-o dupa.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 038 906 012 AP

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2807

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

VCID: 5EB79A4BF513

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Codul l-am gasit ..

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

  • Reduced power output
  • Limp mode

Possible Causes

  • Boost Pressure too High
  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
  • Charger Pressure Control defective
    • VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

    [*]Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

  • Check Hoses/Pipes to/between Components
  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
    • Check / Clean mechanism for variable nozzles

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de xanderM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat. Din LOG nu reiese ca ai Positive Deviation.

Verifica vacumul, actuatorul, tubulatura turbo si....turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...revin

Log-ul e facut cand deja erai in Limp.

Mai fa un log asa cum ti-am spus.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut logoul ..Dupa primul log iarasi mi-a bagat eroarea,si iarasi limit mode :( ma omoara pur si simplu...Am atasat log`ul astept ceva pareri..Multumesc.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 038 906 012 AP

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2807

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

VCID: 5EB79A4BF513

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

logo.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie curatata turbina, presiunea prea mare la turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e de la turbina?Daca as o dau jos si la curatat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!