Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Vad ca nu mi a raspuns nimeni,rog colegii care stiu sa citeasca log-uri sa se uite si peste log-urile mele,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici pe mine nu ma sprijina nimeni ???? :icon_cry: Astept pareri si sfaturi.......................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pop Cristian multumesc frumos, este ARL PD, 150cp fab. + soft Voinea acum undeva 180+- cp, masina a mers ca un fulg pana sa apara prob. asta. O sa fac si un log pentru grupurile 4 si 5 parca si revin, multumesc frumos inca odata

@UTIU mersi si tie asa o sa incerc sa fac log de acum inainte ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa faci log pe grupurile 4 si 5 de ce?

cosminionutn logul pe treapta a 3 este extrem de scurt, incearca sa refaci de la 1500 wot la 4000, dar din cel de treapta a 4 si cel scurt nu se vede a fi probleme, presiunea pe turbina este ok, la wot in treapta a 4 a aparut un mic spike dar n75 la corectat repede, dar din semnatura avd ca ai motorul de 110 cp si eu il am la fel, la fel se vede ca ai soft, dar ce nu inteleg de ce valoarea la maf care se cere sta la 1050, la mine cu soft si fara nu sarea de 850 care zic eu ca e normal

Incearca sa pui softul original sa vezi dc se schimba ceva in sunetul turbinei, si la mine dupa un an de forja cu soft parca la incarcare vajaia, acum cu softul original este liniste, ramane fluieratul si ala putin mai pronuntat ceea ce ma face sa cred ca turbina are deja o durata de folosinta destul de mare si va cadea, astfel cu softul original ii lungesc destul de mult durata de folosinta

rata la tine la fel nu se vede nimic suspect care sa genereze limp, la fel a patit si un prieten cu un golf IV si nu reiesea nimic din log , dupa un timp a inceput sa ii vibreze n75 dupa oprire, pana la inlocuire a mai facut de cateva ori la fel, isi lua limp la un mers normal si constant, dc il luai la tranta nu cadea era ok si presiunea si tot, dar dc mergea constant la 100 sa zicem dintr-o data se trezea ca nu trage, oprea pornea si mergea ok.

Dupa inlocuire nu sa mai manifestat acest fenomen, dc se va mai manifesta cautam in alta parte, numai ca nu prea ai unde din moment ce logul e ok, n75 ca si valori la fel, egr bun, maf bun, furtune de vacum ok, pompa vacum ok, atunci ce s cauti?

Bafta

P.S. asta e parearea mea la ce am scris , dc mai sunt si alte pareri sunt rugati sa ni le impartaseasca

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, uita-te te rog si pe logurile de la postul #3634. Mie mi se pare ca face presiunea prea mare turbo.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face pana la 3000 cu 200 mbar mai mult dar dupa se corecteaza si scade, nu cred ca de acolo ar fi problema

poti incerca sa reglezi actuatorul dc a fost umblat la el sa il mai lungesti o tura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proprietarul, coleg de forum, asa a cumparat masina...nu stie daca s-a umblat la ceva...Daca ar fi fost pusa o turbina mai mare, in felul asta se comporta? Oricum, mie mi s-a parut un inceput de sfarsit pentru turbo...la schimbarea treptelor se aude un fluierat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei asta nu e relevant, sunt multe care fluiera inclusiv a mea, data jos turbina si verificata se gaseste in stare buna zic altii, joc nu are, bucati lipsa la fel

Dc era o turbina mai mare la fel ar trebui sa se comporte ca si ceea veche, parca trebuia sa creasca putin turbolagul, fiind mai mare are nevoie de mai mult timp ca se se incarce asta in turatii mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc cristian pentru raspuns,o sa refac log-urile exact cum mi-ai spus,masina este de 110 cai cu turbina vnt 17,mi-a refacut un prieten softul cand am montat turbina asta si imi era frica sa nu bage prea multa presiune,o sa revin cu alte log-uri.

Modificat de cosminionutn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult @cristian ptr sfat, o sa ma uit la tija actuatorului sa vad cum se comporta si o sa incerc sa-i maresc tija, dupa ce ma documentez cum se mareste. Ms si lui @nervoss ptr sprijin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu pe grupurile 1, 4 si 5 se vede avansul si cantitatea injectata? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci printscreen cu canalul 01, 04 si 07, logul il faci in mers, eu asa zic

01 ca sa vedem cantitatea injectata, 04 sa vedem unghiul la avans si 07 temperaturile

P.S. motorul la 90 de grade si toti consumatorii opriti

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mai e buna la ceva pauza de masa :D, am facut repede un log cum a zis @UTIU si un print screen la relanti, temp la 90, nici un consumator pornit. Multumesc frumos,

03.08.2012-001-004-007.xls

post-52177-0-23978400-1343987837_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K.I.D.U. logul de face pe 03, 10 si 11, nu era necesar sa faci pe astea log printscreenul e de ajuns

cantitatea injectata si avansul par a fi ok ,temperaturile din nou

Deci in concluzie dc trage intrerupt si scoate fum problema ar parea sa se traga din alimentare, turbina, maf, IQ, avans sunt ok deci inseamna ca la wot nu se alimenteza cat trebuie

Cand ai facut resoftarea voinea nu tia dat softul original al masinii?

Incearca sa pui la loc softul lui, dc se manifesta la fel trebuie vazut care pomapa nu face fata la talpa

Banuiesc ca filtrul de motorina e schimbat de cand a inceput simptomul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In campul 2 din grupul 4, valoarea este cam aiurea, in sensul ca cel mai bine e sa ai o valoare BTDC. Dar logul trebuie sa-l faci cum ti-a zis @pop cristian. Si te poti gandi si ce ai schimbat inainte sa apara simptomele, poate ne dam seama ce are, daca nu reiese din log, bineinteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul este facut de cativa ani (nu stiu cand), masina nu era la mine. A fost masina lui @Bamse, ulterior a lui @Teka si de 2-3 ani la mine. Filtrele eu le schimb toate la 10k km. Acum am cu actualul aproximativ 8k si ceva, urmeaza sa il schimb. O sa il schimb mai devreme sa vad daca este vreo ameliorare. Nu am schimbat nimic de curand la masina inainte sa apara aceste simptome. Am avut doua sau trei limp mode inainte la un interval de aproximativ 1 luna intre ele, iar dupa ultimul la cateva zile, au aparut simptomele acestea. Am schimbat ulterior debitmetrul, dupa aceea acuatorul, dupa am scos catalizatorul definitiv. Am dat jos EGR-ul, am incercat eu sa il curat cu niste degripant, dar dupa toate aceste operatii nu mai stiu ce sa verific...

@nervoss am log cu acele grupuri cu 4 posturi ale mele in urma #3638, in pagina trecuta (182) daca e nevoie mai fac unul

Multumesc frumos la amandoi pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva in ce conditii ia LimpMode?

post-54742-0-36183900-1344005330_thumb.j

Turatie = rosu (1200-4800 Treapta4)

Boost cerut = portocaliu

Boost facut =verde

N75 = gri deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos sa va uitati cineva si la logul meu. e urgent.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un autoscan ai? Sa vedem ce erori ai de nu face turbo presiune suficienta.

Daca nu ai erori, schiimba debitmetrul in prima faza, cu unul de proba, desi nu pare decat putin obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si o scanare, plus as mai putea adauga aici ca la un moment dat masina trage in socuri.

masina este a unui prieten, i-am verificat injectoarele (013- din pacate acel log nu -lam salvat), dar avea pe 2 si 3 valori de -1,7 si +1,5, iar dupa 2 zile verificat iar avea cam -2.7 si +2.7 si oscilau, nici macar nu mai erau cat de cat constante cresteau si peste 2,8 maxim am vazut pe cy3 +2,95. cy 1 si 4 erau aproape de 0 respectiv ceva de genu -0.02 si 0,5.

mersi.

aa si ii cam face zgomot distributia, o rola probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, de multa vreme am ceva probleme cu fabiuta in legatura cu prima pornire din zi, mai exact dimineata porneste la a 3 a sau a 4 a incercare, dupa pornire motorul tinde sa se opreasca daca calc pedala de acceleratie, dupa ce trece pe gpl, totul este ok, daca revin imediat pe benzina, asta fiind imediat dupa pornire, motorul merge prost, nu are forta. Dupa ce motorul se incalzeste binisor, dispar problemele de functionare, urmatoarele porniri sunt la sfert de cheie. Am mai verificat la o masina cu motor identic acceleratia si am observat ca la acea masina acceleratia (in timp ce masina stationa) este mult mai prompta, se simtea vlaga in motor, la mine e ceva mai slaba si in plus parca exact la apasarea pedalei de acceleratie are o mica ezitare si apoi incepe sa accelereze. Am facut cateva poze la o scanare din care sper sa-mi dati cateva pareri cu ce sa incep.

Am curatat clapeta de acceleratie, egr-ul si am schimbat bujiile.

Pozele sunt aici

http://imageshack.us...3/vagmotor.jpg/

Azi am mai facut o scanare si nu a mai aparut nici o eroare.

Multumesc pentru interes.

ERORI DE POSTAT.txt

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai postat unde nu trebuie......in aria TDI...incearca la benzinare undeva!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acum am vazut, scuze si rog un moderator sa steraga postul sau sa-l mute in alta parte , multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o Bora 1.9 ALH 2002, si de o vreme nu mai trage cum "tragea odata". Am facut un log in mers in treapta 3, pe canalele 3,10,11. Ma poate ajuta cineva cu interpretarea rezultatelor? Banuiesc debitmetrul ca e pe duca, dar pentru confirmare astept parere avizate. Multumesc!

log4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu raspunde nimeni? nici un ajutor si la logurile mele? concediu? distractie placuta atunci...voi astepta, ce sa fac!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!