Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

pe 23 am, la cald

15 19 42 23

Cand motorul e rece, valorile sunt mai mici

pe 18 urmeaza sa ma uit si postez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 018 o sa ai

0...0...0...0

Este posibil sa ai ceva probleme cu injectorul nr. 3. Ai avut ceva interventii la injectoare sau ax cu came?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut interventii. Singura problema in zona aia a fost la cilindrul 1, unde am avut eroare de electrical fault, si am strans pinii de la mufa primului injector. Ma gandeam sa incerc o reglare a injectoarelor, fiind PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maful o idee obosit, dar mai merge

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea mai trage masina cum trebuie. Oricum la scan a avut si o eroare de positive deviation, dar care nu a reaparut, chiar daca am facut ceva teste. Ma asteptam sa luam macar un limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru loguri Irinel!

dupa cum ai spus si tu, maful e cam lenes :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreun limp ceva de ieri pana azi? mai facem un log? :D

Multam de confirmare pop cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negative deviation de obicei cand apare sunt ceva probleme, asta in majoritatea cazurilor, la vacum, actuator spart, furtunas de vacum fisurat,

in locul vostru as inlocui furtunul de la n75 la actuator si as verifica actuatorul, de obicei demontat sa vezi starea lui exact si cum se comporta

la turbina nu arata a fi probleme, in acest log, dar am intalnit caz cand geometria era teapana si de la loguri si temperatura mare in turatie pe turbina sia dat drumul, logul a iesit perfect, dar a doua zi la fel , primele 2 loguri cu limp si celelate ok si la valori la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a dat positive deviation

oricum sper sa fi fost primul si ultimul limp mode :D

sper ca in drum spre mare sa nu am probleme

multumesc

Modificat de Mihai Robert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mai facut cineva log pe engine, blocul 1 sau 2 la relanti? Valoarea rpm-urilor la relanti trebuie sa fie fixa (903, cum ar fi cazul la mine), sau e admis sa varieze putin -sa scada pana la 882? Asta cat motorul e in incazlire (ex: 40 C). Valorile sunt : 903 903 903 903 903 882 903 882 903 903 882 903 903 903

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreun limp ceva de ieri pana azi? mai facem un log? :D

Multam de confirmare pop cristian

multumesc Irinel, pana acum totul e ok, sper ca si pe viitor

Modificat de Mihai Robert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gresit eu , scuze era positive deviation, eu am citit negative, :( cred ca ar fi timpul sa ma retrag :)

jammin la tine variatia poate fi din injectoare, pompa, etc, ceva e pe alimentare, dc nu te deranjeaza iti sun sa ii dai pace ca te vei lupta cu morile de vant si probabil sa nu o rezolvi, ca sa elimini trebuie inlocuite piese, ceea ce nimeni nu ti le va da in probe sau in teste, acum dc ai avea inca o masina ca si a ta la dezmembrat inlocuiesti pana gasesti

sa stii ca valoare pe care o arata in vag la grupul 13 la injectoare nu inseamna ca te poti lua dupa ele la a stabili cat sunt de bune injectoarele, eu am avut valori foarte mici si masina nu tragea deloc, le-am pus pe banc si le-am probat, la fel masina nu tragea deloc, am cumparat altele si problema sa rezolvat, care era defect nu am mai stat sa caut dar ma costat o groaza de bani si asta pentru ca stiam dinainte unde sa umblat de masina nu mai mergea, am vrut eu sa le curat si le-am curtatat de tot

Bafta

P.S. nu e normal sa varieze mai ales la diesel

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Anul trecut am schimbat actuatorul de la turbo deoarece era mancat bine de rugina, iar log-urile au inceput sa arate bine, nu mai erau probleme. Preventiv, am hotarat sa verific daca s-a mai schimbat ceva. Astept parerile voastre vizavi de log-urile din fisierul atasat.

Multumesc!

2012.07.12.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni , intampin si eu o problema , simt ca masina mea este mai puturoasa si zic eu consuma cam exagerat , turbiana este schimbata recent cu un vnt17 dar e cam lenesa , eroare am la senzoru g71 care am inteles ca e senzoru map l-am schimbat si am facut un log in mers,mi-a dat limp mode acum 2 zile dar curios este ca nu am nici o alta eroare inafara de cea a senzorului g71, astept niste pareri ce ar putea fi.

Care ar fi problema ? ce ar trebui sa verific am scos furtunul de la actuator si tija se retrage cand o bag in n75 revine cum a fost !

Ce teste ar trebui sa ii mai fac?

Am atasat si log-ul,astept niste pareri !

multumesc !

map schimbat.zip

Modificat de grasu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut,

Va rog o interpretare a logo-ului atasat. Logo-ul este facut imediat dupa montarea unui MAF nou, Facea limp si cu MAF-ul vechi dar pentru ca acela are vreo 7 ani am zis ca sa elimin o posibila cauza sa il inlocuiesc.

Deci, intra in limp pe la trei mii si ceva de turatii sau mai bine zis la o forjare mai accentuata. Parca si un pic de turbo lag fatza de ce stiam eu ca poate dar asta poate fi doar o impresie. Am verificat tija actuatorului dar mi se pare ca se misca prea greu, ca si cum ar avea un arc destul de rigid si mi se pare cam prea tare in raport cu forta pe care ar exercita-o vacumul. Sincer, ma mir cum poate trage tija aceea in sus vaacumul, cand eu ca sa o misc, sa o o ridic, o misc folosind o forta as zice destul de mare si facand parghie cu o surubelnita pe umarul piulitei de reglaj, pentru a deplasa aceea tija a actuatorului. Banuiesc limp-ul de la functionarea defectuoasa al ansamblului actuator-tija si poate o membrana nu chiar ok, pe care o sa o verific maine. Dar astept si o parere in functie de logo-ul atasat. Pe vag imi da eroarea cu positive deviation - P1557,-35-10 intermittent...

Si apropo, furtunurile ce duc de la N75 la turbo si celelalte legaturi, au (din fabrica) sau ar trebuii sa aiba coliere? ca eu n-am avut coliere sau altceva de siguranta niciodata pe aceste furtunashe, dar am vazut la o masina asa ceva...ca sincer banuiesc ca doar asa, bagate si neasigurate ar putea sa mai scape pe ici pe colo din vacuum...

(p.s. - motor 116cp ATJ, are si powerbox)

Log cu MAF nou.xml

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RO-VW problema e ca tija la geometrie trebuie sa se miste normal nu trebuie facuta parghie ca sa o misti, dc faci parghie automat geometria nu lucreaza cum trebuie ceea ce se vede si in log, trebuie sa verifici putin si senzorul MAP dc dupa curatare mai intra in limp, dar principala cauza este geometria imbacsita

P.S. Maful e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,am un Seat Leon 2001 1.9tdi ASV,acum cateva luni de zile mi am montat o turbina VNT17,aseara mi a umblat un prieten la soft sa ii mai ridice presiunea(masina avand deja soft) acum mi se pare ca vajie turbina cand se incarca,o sa pun doua logouri sa imi spune ti si mie daca este totul in regula ca eu nu prea ma pricep la interpretare logo-urilor.

3.xls

4.xls

Modificat de cosminionutn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @nervos ptr log-urile postate. Asa e, m-am pricopsit cu un limp in drum spre mare, am mers o portiune de drum cu 180 km/h dupa care am fixat tempomatul la 120 km/h. Am vrut sa fac o depasire si .......surpriza, pedala la blana si CP de sub capota au "decedat". Am tras de masina pana-n Megidia unde am oprit 1 min. dupa care am pornit-o mergand fara probleme dar fara a depasi 100-120 km/h. Tin sa mentionez ca pe bord nu mi s-a aprins nici un martor in perioada "moarta" a masinii. Cu speranta primirii unor sfaturi si pareri, va multumesc anticipat !!! :Driver: safe all !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. trebuie sa verifici putin si senzorul MAP dc dupa curatare mai intra in limp, ...

Mersi Cristian.

Referitor la senzorul MAP: nu l-am curatat sau umblat la el, de cand a fost fabricata masina :dry: si am 320k kilometri. Probabil ca s-ar impune o curatare a lui. Se poate curata? sau e ca la MAF ca incercand sa-l cureti se "curata" el cu totul. :lol: O sa-l demontez si sa-i faco baitza in alcool tehnic. Daca crapa..asta e, pun unul nou.

Tija actuatorului vacuum turbo se misca fara sa agate pe o distanta de 1,4-2 cm, dar ziceam doar ca e cam tare putin arcul ala, adica cu mana goala e greu de miscat, insa am observat ca la pornirea motorului (dupa 2-3 secunde) tija se ridica sus, la maxim cursa si ramane acolo...deci membrana, circuit vacuum par a fi ok.

Cu siguranta si pe vane am imbacseala pentru ca nu prea am turat-o p'afara in ultimul timp, iar in oras nu-i dau peste 2600-max 2800 ture ca am impresia ca-s la scoala de soferi la primele ore de condus.. :icon_geek: dar in acelasi timp fara turatii mari care sa arunce din funingine stiu ca-i destul de nasol pentru turbo, pentru ca nu se curata si se infunda "hornul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 TSi(TCM) grafice boost cerut/realizat, temp, N75, intake air.

Boost cerut =portocaliu

Boost realizat =rosu

N75 =gri deschis

Turatie =galben

Intake air =verde

Poza1 treapta4 1000-3600rpmpost-54742-0-96220900-1343925716_thumb.j, poza2 treapta3 2000-4500rpmpost-54742-0-83388900-1343925734_thumb.j.

Fara probleme, doar ca punct de plecare in caz de probleme.

Intrebarea este : de la 3600 rpm nu mai poate atinge boostul cerut? Oare va da LimpMode? La cei cu Fmic cat ajunge intake air cand afara sunt peste 30grdC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare. Masina mea (cea din semnatura), la turatii mari/accelerari, a inceput sa scoata fum si trage intrerupt in acel moment de fumegare. Totodata mi-a crescut si consumul si parca mi s-a marit si lag-ul. Am schimbat debitmetrul (am cumparat nou), am probat si alt debitmetru de la alt prieten si la fel. Am renuntat la catalizator. Acuatorul este nou si ala si nu mai stiu in ce directie sa o iau. De urcat in viteza urca, dar daca o mentin la turatii de peste 3200 rotatii constant, apar niste intreruperi si daca incerc sa o accelerez in momentul acela sa urc mai sus in turatii, se misca ca o "baba". Log-ul 01.08.2012 este facut cu debitmetrul nou, cel 31.07.2012 este cu debitmetrul de pe golful unui prieten caruia ii merge masina bine, iar al treilea este facut in treapta a doua, fiindca vroiam sa vad daca intreruperile sunt mai accentuate, dar sunt la fel.Poate reuseste cineva sa imi zica ce sa mai verific ca nu mai am somn noaptea sincer va spun... Va multumesc frumos! PS: log-urile am incercat sa le fac in treaptra a 3-a pedala la podea adik 1 plecare de pe loc- direct 3 accel. maxim (nu prea am avut pe unde...) daca e nevoie pot reface log-urile dar sa imi ziceti cum.

01.08.2012 003-011-010.xls

31.07.2012 003-010-011.xls

treapta a 2-a-003-010-011.xls

Modificat de K.I.D.U.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

K.I.D.U. din logurile tale nu se vede ca ar fi probleme, atat debitmetrul nou cat si cel de imprumut merg ok, cel de imprumut e putin mai obosit, diferenta cu cel nou, presiunea pe turbina e ok actuatorul lucreaza bine, nu se vede ca ar agata geometria si n75 nu da semne de chinuiala

Din cate vad dupa presiunea de la turbo ai soft , nu? cat are bora din fabrica 130?

Oricum eu te sfatuiesc sa pui la loc softul original sa vezi ce face si cum se misca , chiar dc pana acum cu acel soft a mers ok

Problema ta tind sa cred ca e din alimentare, injectoare pompa de joasa sau ceea din rezervor, bnuiesc ca e PD cod motor nu ai pus

Vezi cantitatea injectata si avansul cum stai cu ele

Bafta

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!