Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

incercati sa il contactati pe cipos telefonic...pe forum intra foarte rar..sau chiar deloc...si cand ziceam de performanta de a regla tija din prima despre el ziceam:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu 2 log-uri(sper facute corect) si astept daca se poate o parere,ce este ok ce nu.

Masina : Skoda Octavia 1 1.9Tdi/ALH 90Cp,km.141000.

Va multumesc

3 speed-003.xls

4 speed-004.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

va salut cu respect si La multi ani...ce ziceti de acest log?

logarljpg.png

Uploaded with ImageShack.us

este imbacsita geometria sau defect actuatorul, dar tind spre geometrie, dc nu iei inca limp este la un pas mic, chiar foarte mic, parerea mea

salutare...am revenit...ai avut dreptate cristian...a inceput sa ia limp...

am verificat eu actuatorul...tine vacuum..deci ar ramane geometria...

acum..masina este a varului meu...care merge mai la consum asa...daca o iau eu...si merg mai in forja...isi revine?sau trebuie neaparat curatata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

A aparut si la mine o eroare si ceva ulei pe la scut partea stanga nu stiu daca are legatura cu eroarea ,daca ma poate ajuta cineva ar fi bine

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Verifica daca a iesit vreun furtun de pe traseul turbo si verifica daca nu cumva ti-e spart radiatorul de la intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Va rog pe cei care va pricepeti sa va uitati peste cele doua log-uri facute la un passat 1.9 , 90 cai si sa va dati o parere .

Multumesc

Debitmetrul e cam obosit. Scoate-i mufa si vezi daca masina merge mai bine. Daca merge mai bine cu mufa scoasa atunci e clar: trebuie schimbat. Succes

Postez si eu 2 log-uri(sper facute corect) si astept daca se poate o parere,ce este ok ce nu.

Masina : Skoda Octavia 1 1.9Tdi/ALH 90Cp,km.141000.

Va multumesc

Refa logurile in grupurile : 003,010 si 011 cu pedala de acceleratie apasata 100% incepand de la 1500rpm pana la 4000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Laurentiu poti incerca , dar nu cred ca merita la cata forja va trebui sa ii dai ca sa se curete, deci ca si o paranteza eu te sfatuiesc sa o cureti manual si pe urma sa se schimbe stilul de mers dc nu se va bloca din nou sau alta varianta putin mai costisitoare este achizitionarea unei geometrii noi de la cipos si montarea ei, poti merge subturat destula vreme dupa pana sa ajunga la imbacseala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

daca era masina mea...o duceam direct la reconditionat turbina...

varamiu..abia ce a luat-o...si i-a "picat" turbina...e in faza de dezamagire...si vrea deja sa o vanda...cica e masina proasta...

incercam sa il rezolv cu niste variante ieftine...sa il mai impac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

esti din bucuresti, deci mergeti la cipos, turbina nu trebuie reconditionata ci schimbata geometria variabila, ca si cost la cipos e apx 500 de lei , pretul include tot curatatre, geometrie noua, demontarea, remontare si ca si timp apx 2 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pai ma gandeam ca daca tot o da jos...sa o faca cu totul...o avea si joc in ax...

Oricum nu stiu daca reusesc sa il conving sa o faca...este foarte hotarat sa o vanda asa cum e...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am atasat si eu 2 loguri, ambele facute in treapta a 3-a. In primul se vede ca turbo a facut presiune prea mare si cred ca a agatat geometria acolo pentra ca ulterior a scapat si s-a redus presiunea iar ECU nu a mai reusit sa o aduca in specificatii. La urmatoarea repriza zic ca e ok. Ma cam nedumireste vaoarea de la EGR care sta in 95.5% si nu stiu daca e corect. Stiu ca la majoritatea motoarelor la "blana " ar trebui sa fie 4.8%. O fi din cauza interfetei? Am un VCDS 11.11.

Masina e putin cam puturoasa, e vorba de o octavia 2 1.9 PD cod motor BXE. I-am curatat EGR-ul care era murdar si clapeta de throtle.

Va multumesc!

Log 2.xls

Log 1 .xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Varul meu are un VW golf, motor 1.9 tdi tip ATD 101 CP si are probleme cu turbina. La lasat cea de pe masina si a schimbat-o cu una sh, dar nu a curatat-o inainte de montare. Eu zic ca ii cam agata si ar trebui curtata, voi ce ziceti? Masina merge binisor, dar parca nu are viata. Si in a4-a a urcat foarte greu pana pe la 3500 rot/min. Atasez log in tr.3 si tr4.

log alex.xls

Modificat de marius711
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Buna. Varul meu are un VW golf, motor 1.9 tdi tip ATD 101 CP si are probleme cu turbina. La lasat cea de pe masina si a schimbat-o cu una sh, dar nu a curatat-o inainte de montare. Eu zic ca ii cam agata si ar trebui curtata, voi ce ziceti? Masina merge binisor, dar parca nu are viata. Si in a4-a a urcat foarte greu pana pe la 3500 rot/min. Atasez log in tr.3 si tr4.

log alex.xls

Nu ii agata geometria deloc. Debitmetrul e obosit.II scade mult valoarea....de aceea nu mai simte ca trage la turatii mari. Incercati sa-l curatati dar slabe sanse sa-si revina calumea. In rest arata bine logul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. La mine te poti uita putin Laurentiu? Am pus 2 Loguri mai sus putin. Masina nu trage cum ar trebui. Conduc o masina identica la firma si se simte o diferenta de putrere. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Salutare,

Am atasat si eu 2 loguri, ambele facute in treapta a 3-a. In primul se vede ca turbo a facut presiune prea mare si cred ca a agatat geometria acolo pentra ca ulterior a scapat si s-a redus presiunea iar ECU nu a mai reusit sa o aduca in specificatii. La urmatoarea repriza zic ca e ok. Ma cam nedumireste vaoarea de la EGR care sta in 95.5% si nu stiu daca e corect. Stiu ca la majoritatea motoarelor la "blana " ar trebui sa fie 4.8%. O fi din cauza interfetei? Am un VCDS 11.11.

Masina e putin cam puturoasa, e vorba de o octavia 2 1.9 PD cod motor BXE. I-am curatat EGR-ul care era murdar si clapeta de throtle.

Va multumesc!

E ok valoarea de 95.5 % la egr. Asta inseamna ca e inchis la motorul tau. La unele motoare e invers (4.8 %). Insa e cam ciudat ciclul n75. Functioneaza aleatoriu. Fa o proba cu un alt n75 de undeva, verifica si membrana actuatorului sa nu fie sparta. Daca toate astea sunt ok iti mai ramane sa cureti turbina.

salut, am facut si eu log in treapta a 3-a si a 4-a la un audi motor 1,9 tdi 1z, ma ajutati cu interpretarea lor va rog?

pune si logul sa ne uitam peste el. :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc cu blocul de vacuum de la masina de firma si voi verifica si furtunele si actuatorul. Dar asta peste o saptamana ca sunt plecat in deplasare. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

daca zici ca masina e puturoasa eu asta tind sa cred. Ori blocul de vacuum nu-si face treaba ori actuatorul e gaurit. Bine ca ai de unde luat piesele sa probezi. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de tras trage dar nu asa cum trebuie. O sa verific si avansul injectiei, a fost schimbata de curand distributia iar interfata o am de putin timp Acum sunt la capitolul in formare si dupa ce ajung acasa o sa pun in practica sfaturile voastre pentru care va multumesc.

La vacuum daca te uiti cu atentie valoarea in logul 2 sta pe la 45-47. Sunt mai multe reprize de accelerare in Log. Poate e ok, poate nu. Nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

e putin 45-47. Ideal e undeva pe la 65-70 %.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! pentru masina din semnatura, pare ceva in neregula la logul asta facut in treapta a doua?

merci! numai bine

turbina.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

salut, am facut si eu log in treapta a 3-a si a 4-a la un audi motor 1,9 tdi 1z, ma ajutati cu interpretarea lor va rog?

La tine nu stiu ce sa spun . Nu am mai vazut asa log. E bine facut , nu asta e problema. Doar ca valorile sunt prea fixe peste tot. Nu ma pot orienta ce nu lucreaza bine. Pare a fi o lipsa de vacuum ori n75 defect. Ori Ecu nu comanda bine electrovalva. Rog pe altii sa se uite si ei. Is curios si eu.

salutare! pentru masina din semnatura, pare ceva in neregula la logul asta facut in treapta a doua?

merci! numai bine

Logurile se fac in treptele 3 si 4 cu pedala de acceleratie apasata la fund pe tot parcursul logului incepand de la 1500 rpm pana la 4000 rpm. Nicidecum nu se face in treapta a 2-a.

Refa logurile ca lumea. Succes

http://vwforum.ro/topic/69486-modalitatea-de-efectuare-a-unui-log-in-mers-la-tdi/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa isi dea cineva seama din logurile facute la relanti, atasate, de ce variaza turatia de la 903 rpm la 882 rpm? Din cauza asta se simte si un tremurat deranjant la relanti, dar numai cat e motorul rece. Masina da in nas si in turatie constanta de peste 2500 rpm..cel mai tare se cunoaste in treapta a 2-a (asta e motivul pentru care facusem logul de mai sus in viteza a 2-a - in speranta ca se poate vedea mai bine ceva)

blocurile 123.xls

blocurile 456.xls

blocurile 789.xls

blocurile 131415.xls

Multumesc!

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valori ai pe grupurile 018 si 023 la ralanti?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!