Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

salut am si eu o problema la octavia II 1.9 bxe de cand am luat-o nu trage cum ar trebuii motorul, masina are cam 150.000 de km am facut un log la turbina sa imi spuneti daca trebuie sa o desfac sa o curat sau ce este de vina . va multumesc cum pot incarca log-ul cu turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag-comul il face .CSV. Il deschizi cu Excel si dai Save AS .xls. Apoi Il uploadezi aici.(Folosesti full editor=More reply Options la postare si o sa vezi butonul de atasare fisier)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am rugamintea sa ma ajutati cu un sfat despre cum sa interpretez acest log. Mentionez ca am gasit si eroarea de "Charge Pressure control positive deviation". si de asemenea intrase in limp-mode.

Ce vad eu din acest log, este ca presiunea facuta de turbina este semnificativ mai mare decat ce asteapta ECU si de asemenea si fluxul de aer raportat de MAF ( avand in vedere ca amandoua sunt in depasire ma gandesc ca nu poate fi eroare de masurare ).

Sfatul pe care il caut este identificarea corecta a problemei si eventuala solutie de a rezolva problema mai ieftin. Este vorba de o Skoda Octavia tour cu motor 1.9 TDI de 74kW PD din 2008 si nu are niciun fel de tuning..

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

trebuie curatata turbina deoarece geometria ei agata la un moment dat, n75 incearca sa traga de ea dar nu reuseste si iei limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor,

Am atasat un excel cu 2 seturi de log-uri pe grupurile 10, 11 si va rog sa imi dati ceva solutii tinand cont ca intra in limp de la 120km/h in sus, iar daca e nevoie de un log mai amplu va rog sa mentionati.

Tinand ca masina are 260.000km am apucat pana acum sa pun MAF nou, furtunase noi la solenoizii de vacuum, ce au ramas este curatarea turbinei si inlocuirea furtunasului lung ce pleaca din N75 pana jos la actuatorul geometriei variabile; totodata valorile de mai jos sunt cu solenoizii de la EGR si cel N75 schimbati intre ei ca voiam sa vad daca nu se schimba comportamentul dar din pacate e tot acelasi.

log-01-010-011-xxx1 edited.xls

Modificat de darkjoker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 2300 rpm ai presiunea prea mare in turbo, posibil sa agate geometria sau actuatorul, schimba furtunul de la vacum si incerca sa mergi cu ea mai turat poate isi revine, daca nu trebui curatata geometria variabila, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e geometria. Daca ar fi crapat furtunul de vacuum de la N75, atunci geometria nu ar mai lucra corect si deci vei avea presiune mai mica decat cea ceruta de ECU in niciun caz suprapresiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

va salut cu respect...

pentru probleme cu turbina...inafara de Cipos...mai exista cineva?pentru bucuresti?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor pt. raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trutan Darius

Am si eu o intrebare: Cat timp ar trebui sa tina actuatorul ''vidul'', tine destul de putin la mine, 4-5 secunde. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

trebuie sa tina non stop. Deci nu are voie sa scape deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

abia acum mi-a venit ceva in cap...

eu de ceva timp am membrana de la actuator sparta si astept la cipos sa isi faca timp si pentru mine:-(

intrebarea este...ce consecinte sunt?sa astup cu ceva furtunasul care duce la el?afecteaza cu ceva intregul sistem de vacuum?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu afecteaza...chiar ajuta. Dar nu va mai functiona turbina asa cum vrea ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

care situatie ajuta?sa il las asa sau sa il astup?

oricum turbina nu functioneaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-l astupi ajuta, pentru ca nu mai pierzi vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut . problema mea ar fi urmatoarea . Cu cateva luni in urma mi-a intrat in limp mode de cateva ori . De atunci am inceput sa o duc mai turata , schimbat in 3500 rot/min si pana in momentu de fata nu am mai avut probleme . In schimb mi s-a aprins in bord Emission workshop si la o scanare primesc eroarea :

"1 Fault Found:

19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded

P3130 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1 1 0 0 0"

Mentionez ca am dat jos EGR-ul , l-am curatat ( nu era foarte mare depunerea , o pelicula foarte subtire ) , am demontat si valva N18 , am verificat-o si functioneaza . Motorul trage perfect , ca inainte , nu se simte pierdere de putere de loc , doar ca imi apare eroare aceea , care desi am sters-o imi reapare dupa 2 zile .

Am facut si un log in mers la grupurile 03 10 si 11 , daca puteti sa faceti o interpretare . Posibil sa fie de la turbina problema sau din alta parte . Am tot cautat pe forumuri dar nu mai stiu ce sa verific :(

Log : download

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat cu gura dc nu e sparta membrana la egr, de obicei dupa curatare dc mai apare eroarea membrana e sparta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog interpretati-mi si mie acest log. la primul am uitat sa dau stop, al doilea este in treapta a doua si al treilea in treapta a treia. Va multumsc

Andrei111.xls

Modificat de vw_4_ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

la ce a vrut sa faci log aici? la turbina sau injectoare? pt turbina trebuiau selectate grupurile 003,010,011.

Daca ai vrut injectoare era suficient un printscreen cu valorile lor la relanti si cu motorul cald (peste 80 grade).

Dar ca idee injectorul de pe cilindrul 2 baga prea mult, iar injectorul 1 il corecteaza. S-ar putea sa scapi cu un reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul cum ti se pare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Maf-ul e ok. E in parametrii foarte buni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te intreb pentru ca azidimineata mi-a dat o eroare la MAF, Short to ground. Dar daca este in parametri cred ca este din cauza ca am pornit odata motorul fara el conectat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

exact, de aceea ti-a aparut. E ok maf-ul, nu sunt probleme.Fa un log in grupele 003,010, si 011 sa vedem cum lucreaza si ceilalti senzori si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. La masina din semnatura am si eu o problema. In treptele 4,5 si 6, intre 2000 2400 rot, daca nu accelerez sportiv intra in limp mode. Problema se manifesta la un mers normal. Daca ii dau blana si trece de aceste turatii merge ok. Mentionez ca am curatat turbo, am schimbat filtre aer si motorina, am verificat actuator turbo si lucreaza ok si nu am furtune sparte pe vacum. La scanare imi da eroarea asta:

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

I-am facut si un log in treptele 3 si 4 pe care le atasez sa-mi ziceti unde ar pute fi cauza pt care da limp.

log vit.3.xls

log vit.4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog interpretatimi si mie aceste loguri. E vreo problemala turbina?

loguri.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!