Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

BogdanLitoiu

ia legatura cu cipos si ti-l trimite prin curier sau de banii astia faci un drum pana la el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu pot pune loguri?zice ca nu este permis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este permis formatul in care vrei sa postezi presupun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune in format .xls sau .rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am gandit daca e relevant dar s-ar putea sa fie. Ma gandeam ca totusi ar fi trebuit sa iau limp mode daca eram cu pedala la fund si abia atingea 3000 de ture. Acu 4 ani a fost remapata (~125 cp), desi initial cand am observat simptomele la 2500 de ture imi taia acceleratia. Pana una alta maine voi demonta Egr-ul si geometria si le voi curata. Dar ma gandesc sa nu fie debitmetrul sau nu stiu ce senzor de presiune despre care mi-a spus cineva.

LOg 1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile sunt facute cand deja erai in limp. Porneste motorul si cu el la ralanti vezi pe grupul 011 ce valori ai la Duty Cycle MAP. Daca e tot 92.4 si dupa ce ai pornit motorul e posibil sa ai probleme cu N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am facut loguri in treptele a 3-a si a 4-a de viteza, pentru masina din semnatura. Masina trage bine. Ce parare aveti, pare totul in regula?

Multumesc. Numai bine!

LOG- treapta 3.xls

LOG- treapta 4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ok.Data viitoare cand faci un log tine pedala la podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci fiestax

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. la mine problema sa dovedit a fi supapa de vacuum. nu mai era o capsula, erau 2 parti separate. mecanicu s-a interesat repejor de un pret...440 ron dar am vreo 2 prieteni care au zis ca mult. tipul de la care iau mereu filtre , ulei etc nu stie cum sa caute piesa respectiva si mi-a cerut un cod. se intampla sa stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

iei legatura telefonic cu cipos in bucuresti, ca si cost e 200 de lei si e noua nouta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nevoie de ajutorul colegilor pentru a interpreta 2 log-uri in mers.

Tin sa precizez ca astazi masina a functionat doar in limp mode pentru 200 km.

Eroare stocata in engine este 17964 si 18057.

Masina isi revine dupa fiecare oprire a motorului dar in 15 km opreste functionarea turbine.

Nu scoate fum, porneste ok si nu am nici un sunet ciudat din partea motorului.

11.xls

22.xls

Modificat de snack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul nu e in apele lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca debitmetrul este pacatosul...astept mai multe pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as da vina pe MAF...inca.

Vezi ca din anumite motive turbo nu face presiunea ceruta de ECU. Daca nu face presiune, nici MAF-ul nu va masura cat cere ECU aprox 800mg.

Verifica daca ai vacuum de ajuns la actuator, verifica N75, verifica actuatorul (posibil sa fie spart).

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit in Elsa cum se verifica N75 (electric) dar actuatorul nu am gasit cum se verifica.Poti sa ma indrumi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un basic settings pe grup 011 cu motor pornit si urmareste cum lucreaza tija de la actuator. Important e si reglajul tijei. Dar pana nu dai jos, nu poti vedea ce se intampla...mai ales la Golf 4 unde turbina este "mai ascunsa".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in ultimi 25000 km nu mi-a facut probleme....se poate deregla tija asa usor?Pot sa iti dau PM dupa ce verific ce mi-ai spus si continuam acolo discutia?

Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva zile in care am dialogat cu Iulian (cuiuda) nu am ajuns la nici o solutie (ii multumesc pentru ajutorul si timpul acordat).

Am verificat v75 cu ajutorul vcds-ului si am vazut ca functioneaza.

Umblu de 3 zile cu masina si nu am mai luat nici un limp sau vreo eroare in engine.

Astazi spre excemplu am iesit pe centura unde am facut cam 20 km in regim sustinut (intre 3000-4000 rot/min) fara nici o eroare sau limp.

Singurul lucru care nu mi-a placut a fost atunci cand cineva mi-a ambalat pe loc motorul si il tinea constant la 2600- 3000 rot/min ....am observat un fum alb la esapament dar si motorul care parca era gatuit in zona asta a turatiei.

Tin sa precizez ca in mers nu am observat deloc fum in spate.

Sincer nu stiu ce sa mai verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Par a fi OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci Beyond Invisible

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Pentru interpretarea logurilor va puteti orienta dupa articolul ASTA ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate interpreta si mie acest log. Passat 1.9 TDI AVB 74W. Multumesc.

post-72374-0-67431900-1339219442_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!