Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

scuze eu nu ma pricep la loguri, doar am facut ce mi sa cerut. Mi sa spus sa apas pedala pana la 2 mii ture am apasat etc....oricum am sa revin cu un log cu pedala la 100% sa vedem atunci ce valori am, si apoi sa vedem daca trebuie umblat la actuator sau este alta treaba. dar vreau sa ma lamuri-ti si pe mine cine masoara presiunea admosferica mbar, care la mine este 693, ce senzor? asta pentru cultura mea generala......Si inca ceva, acum 2 zile am zis sa curat si eu putin actuatorul cel vechi si am spus ia sa trag eu aer sa vad daca tine (de obicei se misca 2-3 cm dar numai cand suflam aer) acum am spus sa trag, si m-am facut la gura numai ulei de ala negru, apoi l-am scurs pe tot, a cazut ceva. de unde sa fi fost acel ulei in actuator :scratch:

Modificat de cosm3ngl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

senzorul care masoara presiunea absoluta e senzorul map si se afla pe tubulatura turbo spre intercooler. Poti proba actuatorul daca tine vacuum cu gura insa si cu ajutorul Vcds-ului in engine-output test. La un moment dat va testa n75 -ul si atunci ar trebui sa se miste si tija actuatorului sus-jos. In mod normal nu ar trebui sa ai ulei in actuator deloc, probabil e spart....si de aceea ai tras ulei din el.

P.s : uite o poza cu senzorul map.

post-55955-0-82124500-1337288952_thumb.j

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu este acolo, eu nu il gasesc. am gasit si am si schimbat senzorul temperatura aer se afla tot pe teava aceea groasa din spatele motorului intre egr si valva n18, dar pe astalalt care mi-l ara-ti tu chiar nu l-am gasit....si m-am uitat dupa el. Este posibil sa imi dea limp de la MAP, AVAND VALOARE ACEEA MICA, sau daca voi regla actuatorul isi va reveni si el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine senzorul e in ECU. Ai sa vezi un furtun care intra in ECU. Verifica mai intai tot traseul furtunului pana la ECU. Daca e ok trebuie sa desfaci ECU sa vezi ce e acolo. S-ar putea sa fie plin de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STAI. TE ROG LAMURESTE-MA...SCUZE DACA SUNT MAI GREU DE CAP DAR NU MA PRICEP F BINE....UNDE ESTE SITUAT ECU MAI EXACT...POSIBIL SA IL STIU DAR NU DUPA DENUMIREA ASTA....AM SA IL DESFAC ASTAZI SA VAD DA SA MA LAMURI-TI UNDE ESTE SITUAT...PACAT CA NU AM O POZA LA TOT MOTORUL :mellow:

eu l-am gasit si l-am schimbat pe asta: doqetl.jpg daca asta este pe cutia lui scria senzor temperatura aer

Modificat de cosm3ngl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o chestie care nu mi sa mai intamplat pana acum, eri plec frumos cu masina de acasa si sa zic ca dupa 1Km imi sare in ochi temperatura de la apa care era la maxim 130C am tras pe dreapta imediat am oprit motorul am stat 5 min si am repornit. Totul ok. De la ce a crescut temp asa mult si asa de repede? ori o fi fost o inregistrare eronata....

Modificat de cosm3ngl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Revin cu vesti noi. Astazi de dimineata am avut un drum de cca 250km dus-intors. Bunnn am plecat....binenteles ca pe la 100km sa dus in nas si asa am mers mai tot drumul dus. Cand am ajuns acolo am spus ia sa ma apuc eu sa mai schimb odata valva N18 cu N75 (DATA TRECUTA CAND AM FACUT TREABA ASTA CONECTASEM N18 IN LOC LA N75, IAR CEL DIN URMA NU IL MAI CONECTASEM PENTRU CA IMI TREBUIA UN FURTUNAS CEVA MAI GROS SI NU AVEAM, ACUM AM FACUT TREABA CALUMEA)....Le-am schimbat intre ele si am plecat la drum, masina facea in felul urmator. tineam apasat pe acceleratie dar masina se accelera abia dupa 3-4 secunde, se smuncea deodata si te baga in scaun, daca luam piciorul de pe acceleratie si reveneam, iar 3-4 sec si se accelera, nu conta in ce viteza sunt....se accelera bine de pe la 2mii rot in sus. Am astupat furtunul de la egr cu un surub (l-am anulat) dar masina facea ca inainte adica pe la 80-100 lua limp, pana acolo mergea ok.....ce imi pare rau este ca o vad ca vrea dar nu este lasata :( si nustiu din ce cauza. CE PARERE AVE-TI? EU SPUN CA TOT DE LA UNA DIN CELE 2 VALVE N75, N18 SE TRAGE DAR NUSTIU CARE SA FIE....DEFAPT NUSTIU CE SA MAI CRED.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

de la n75 poti lua limp, dar sunt sal be sanse ca de la el turbina sa faca suprapresiune si sa ia limp exact cum a iesit in logul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. deci singura explicatie cum ca turbina face suprapresiune este din cauza actuatorului? CE CHESTIE AM VRUT TURBINA CURATATA SI ACUM AM UNA ,,PREA BUNA'' :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ceva prea nepotrivit. Conecteaza tot cum ar trebui sa fie, apoi mai fa un log. Eventual cauta un prieten dispus sa te ajute cu niste valve de imprumut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miine am sa ma duc la dezmembrari (prieteni cu motor exact ca al meu nu am) si am sa iau cele 2 valve, imi pune semn pe ele deci daca vreau le pot duce inapoi. apoi am sa le pun pe masina si am sa ma duc iar sa fac un tester....sa vad ce si cum....am sa revin cu vesti....EU UNUL MI-AM PUS INTREBAREA DE CE DUPA INVERSAREA CELOR 2 N18 CU N75 MASINA SE ACCELEREAZA DUPA CATEVA SECUNDE? STIU CA CELE 2 VALVE LUCREAZA CAM LA FEL SI NU AR TREBUI SA SE INTAMPLE ASTA. DE AICI SPUN EU CA VINE PROBLEMA DE LA ELE. N75-UL MEU ESTE ACEL MODEL MAI MIC SI INFASURAT IN CEVA METALIC, A FOST INLOCUIT DE PROBA CU UNUL DE PE B5.5, MODELUL CARE SEAMNA CU N18...DAR TOT LA FEL FACEA...ACUM MA GANDESC CA DACA FACEA TOT LA FEL E POSIBIL SA FIE N18, CARE RAMASESE MONTAT PE MASINA. DAR DACA MOTORUL ESTE PORNIT SI SCOT FURTUNASUL DE LA EGR SI PUN DEGETUL TRAGE, SEMN CA AR FUNCTIONA.

ASA ARATA N75-UL MEU: 2v1ko02.jpg

Modificat de cosm3ngl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la dezmembrari nu ai garantia ca sunt functionale, de aia iti recomandam un prieten...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu...asta e partea proasta. am pe cineva dar are un passat b5.5 iar valva n75 este cea care seamna cu n18 nu este ca cea pe care ti-am aratat-o in imaginea de mai sus. are ceva?

Modificat de cosm3ngl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea merge sa pui N18 in loc de N75. Au caracteristici diferite.

N75 are cam 25-45 ohm intre pini 1 si 2 iar N18 14-18 ohm. Masoara-le pe amandoua si vezi ce valori ai.

Pe pinul 1 trebuie sa ai tensiunea din baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb astazi cu Cipos si i-am explicat situatia, cum ca turbina imi face prea mare presiune, i-am spus ca am schimbat cele 2 valve intre ele...mi-a spus exact ce mi-ai spus tu Cuiuda, ca sunt cu totul altfel la modelul meu, si i-am spus ca am dat jos acel ,,N75'' al meu si ca daca in hatan putin se aude ceva in el. mi-a spus din start sa nu ma mai chinui ca este dus si sa il schimb, apoi sa vad cum se comporta si abia dupa aia daca este nevoie sa umblu la tija de la actuator...miine ma duc sa vad cat costa nou acea valva si sa o schimb. Apoi sa vad la tester daca sunt ceva schimbari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

REVIN. Am schimbat aia de mai sus N75 am cumparat-o de noua aia a mea era stricata, si acum emrge bn nu mai ia limp...o am de 2 zile si este ok. am sa ma duc zilele astea sa fac si un tester sa vad ce spune, sper ca totul sa fie ok. revin cu vesti si cu un nou tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul atasat arata destul de OK dupa parerea mea. As dori insa si o a doua parere pe linia aceasta.

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi presiunea pe turbo e ok, maful scade cam mult sub valoarea ceruta. insa per total e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea

a venit un prieten pe la mine si ma rugat sa fac un log in mers, ptr ca ia limp mode destul de repede desi a curatat turbo la mecanic si acum vanele merg usor si isi fac cursa de la pornire de cativa cm.

ce parere aveti de date

multumesc frmos

eroare.txt

LOG-01-003-005-011 1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca geometria lucreaza usor, atunci posibil N75 sa lucreze prost. Sau daca s-a inlocuit actuatorul, nu s-a facut reglajul tijei care actioneaza geometria. Cauta un N75 care stii ca e functional. Daca face la fel atunci posibil sa trebuiasca reglata tija.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari! Alaltaieri masina a inceput sa face figuri. mai exact imi parea mie ca nu trage cum ar trebui si dupa cateva reprize, nu a mai trecut de 2500 de ture. am repornit, masina mergea si pana la 3000 ture dar totusi nu tragea cum ar trebui. astfel azi am facut niste diagnoze. nu sunt cum ar trebui insa sper ca reprezinta destul de bine problema masinii. Am incercat sa fac un log dar oricum abia ajungea la 3000 de ture. cel ce avea VCDS-ul spunea ca ar fi ceva la geomtrie ( s-a blocat ceva pe deschis). Mentionez ca nu se aprinde nici un martot in bord. Speneti-mi va rog ce parere aveti.post-106436-0-99339100-1338246025_thumb.LOg 1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Graficul ala nu ne ajuta. Posteaza logul facut in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici graficul si nici datele alea din excel nu sunt bune ? pe la 1800 rpm am calcat pedala in treapta a 3-a dar cu greu a ajuns la 3000 rpm. sunt convins ca la 4000 rpm nu ajunge. oricum daca nici datele din excel nu ajuta am sa incerc sa gasesc pe cineva care sa faca un log calumea.

Modificat de kennzo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdanLitoiu

Nu prea merge sa pui N18 in loc de N75. Au caracteristici diferite.

N75 are cam 25-45 ohm intre pini 1 si 2 iar N18 14-18 ohm. Masoara-le pe amandoua si vezi ce valori ai.

Pe pinul 1 trebuie sa ai tensiunea din baterie.

eu am masurt la mai multe masini (a mea AHF, a cumantului ALH, a fratelui ASV, si cateva la care nu stiu codul motor) dar toate aveau 18 ohmi atat N75 (cel vu capatul alb) cat si N18 (cea cu capatul negru). In manualele de specialitate scrie ca valva comanda egr (N18) ar trebui sa aiba intre 14-20 ohmi iar cea de incarcare turbo (N75) intre 25-45 ohmi - doar pentru AGR unde aceasta valva arata diferit, iar pentru restul tot 14-20 ohmi pentru N75.

Modificat de BogdanLitoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce bagasem VAG-ul si mi-a dat eroarea asta : P0299 -Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached ,am fost la service si cica ar fi de la actuator (nu tine membrana) si imi trebuie alt actuator(asa cum spuneau si unii dintre voi dupa ce am postat codul pe aria dedicata).Problema e ca vine doar pe original si sunt nevoit acum sa astept 4-5 zile cu masina desfacuta la ei in service sa soseasca. Intrebarea e: se putea verifica si demonta/monta actuatorul fara sa dai jos turbina ? Ma ajunge 800 ron actuatorul +400 ron manopera din pacate !

p.s. Am uitat sa specific ca am un Passat b6 2008 CBAB common rail !

Modificat de bogdan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!