Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

pop cristian

Nu trebuie schimbata turbina, doar curatata, pe majoritatea masinilor gasesti pe egr ulei, chiar dc il cumperi nou dupa un timp vei gasi si pe el, curata turbina si odata cu ea intercoolerul, asta pentru binele masinii tale :)) cei patiti stiu de ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am un prieten cu un Seat Toledo 1,9 Tdi 110 CP ma rugat astazi sa pun testarul pe masina deoare ce nu mai trage dupa o anumita turatie intra in limp mod

Am facut un log dar nu il pot pune aici, formatul este xls, ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Registru1.xls

Am reusit sal atasez

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretare valorilor, va multumesc anticipat.

Modificat de nyky85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

ori membrana de la actuator e sparta ori geometria iti agata. Verifica actuatorul turbinei daca tine vacuumul.Daca tine, atunci va trebui curatata geometria turbinei. Daca nu tine vacuumul atunci va trebui inlocuit. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la 1365 rpm si 1029 rpm cu pozitia pedalei la 0% ai deja 2499 mbar, eu as da vina pe senzorul MAP. Vezi cu vagcom pe loc, la ralanti ce valori ai la turbina (grup 011). Campurile 2 si 3 ar trebui sa aiba aproximativ aceeasi valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru raspunsuri. Astazi o sa mai fac un test si o sa revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

mai poti face urmatoarele lucruri: pune pe cineva sa-ti porneasca motorul iar in timpul asta tu te uiti daca tija de la actuator se misca. La pornirea motorului aceasta ar trebui sa se miste aprox 2 cm. Daca nu se misca atunci ori n75 e dus ori membrana sparta la actuator. Daca se misca tija atunci e cum spune @cuiuda -senzorul map e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e membrana sparta rezulta ca tija nu este actionata. Daca tija nu se misca in sus, nu vom avea presiune. Din ce vad in log, acolo este o presiune foarte mare. Ca sa verifice actuatorul si vacuumul, ar fi indicat sa faca un Basic Settings pe 011 si atunci vede toata cursa tijei. Parerea mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

eu asa stiu ca tija "elibereaza" presiune. Tija ridica vanele iar presiunea intra in motor. Atunci cand vanele sunt inchise e presiunea la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am rezolvat doar o parte din problema astazi. Am facut o diagnoza si mia dat eraore pe zenzorul G72- Intake Air Temerature, nu retin codul exact deoarece nu am leptopul de diagnoza la mine. Am desfacut mufa si am gasit firul maro rupt, am cositorit firiul din nou si aceaiasi eroare, dupa care am dat senzorul jos si am gasit un pin indoit, dupa refacere eroarea a disparut iar presiunea pe senzorul MAP sta la ralanti la 907 mb iar inainte statea la 2489 mb, insa dupa 100 km/h tot inta in limp mode.

Maine o sa postez log-ul facut dupa refacerea mufei.

Va multumesc pentru raspunsuri.

Modificat de nyky85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am un PASSAT B5 1.9TDI MOTOR AHU si de cand am masina am urmatoarea problema, masina cade in nas prin treapta a 3-a si a 4-a pe la 100km/h la cca 2800-3000ture. Specific ca am turbina curatata de acum o saptamana, odata cu turbina am curatat si galeria de admisie, este modelul cu geometrie fixa. Inainte de a curata turbina cu cateva luni inainte am schimbat si actuatorul, asa mi sa spus ca el ar fi problema. DEGEABA!!! Dupa curatarea turbinei adevarul este ca merge mai bine dar tot cade. Am schimbat furtunasele de pe la valva n75...degeaba, am cerut la cineva un alt N75 crezand ca asta este problema, nimic tot la fel. Apoi dupa un tester mi sa spus ca ar fi senzorul acela de pe admisie care masoara nustiu ce temp. am cumparat senzorul si tot la fel face...nustiu ce sa mai fac, masina trage f bine se aude turbina, dar pe la 80-100km cade in nas, si isi revine dupa o repornire...si iara pe la 80-100 cade....

ATASEZ LOG-URILE FACUTE LA TESTER. AVE-TI UNUL FACUT IN MERS. VA ROG CINE A MAI AVUT PROBLEMA ASTA SI DACA A REZOLVAT-O CE A FACUT, CE A SCHIMBAT, NUSTIU CE SA MAI FAC.

vowxeg.pnghs9c9c.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Turbina face prea multa presiune - de aia intra in limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa logurile conform procedurii. n-ai decat 3 valori la WOT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa faca turbina prea multa presiune, facea la fel si inainte sa o curat...mi sa spus ca turbina lucreaza f bine...iar NERVOSS care sunt valorile de la WOT? scuze nu ma prea pricep. Mie mi sa spus la tester ca valoarea la Presiune Admosferica(presiune aer)mbar, ar fi prea mica 693 si ca ar trebui sa fie undela la 993 sau ceva de genu....si mi sa spus ca de acolo ar fi problema. As vrea sa stiu ce senzor sau cine imi da presiunea aia, pentru a sti ce sa schimb....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai pedala de acceleratia apasata la podea. In grupul 10 ai PozPedala, acolo ar trebui sa fie 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

cosm3ngl intrdevar logurile nu sunt ok 100%, nervoss are dreptate si Florin la fel turbina face prea multa presiune, acum chestia pe care nu o inteleg si de acea va trebui sa refaci logul cu pedala de aceleratie la blana de la 1800 rpm pana la 4000 rpm sau pana unde intra in limp, ai facute 2 loguri in unul ai presiunea prea mare la turbina si de aceea intra in limp si la al doilea esti destul de bine sub presiunea ceruta la fel e si Maf-ul, deci dintr-un log zici ca e problema la turbina si din al doilea ca ar trebui putin reglat actuatorul ca nu ajunge sa faca presiune destula,

In concluzie refa logul cum am spus sa vedem valorile, dar de la 1800, la valoarea de 693 momentan in pace sa rezolvam pe partea de turbina ca dupa ce rezolvi isi revine si aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cosmin, daca tu ne intrebi... noi raspundem, dupa care tu ne contrazici.... nu o sa rezolvi niciodata problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK scuzati-ma daca am spus ceva gresit. Deci sa inteleg ca la mine ar fi problema la actuator care trebuie putin reglat? CE AR TREBUI SA REGLEZ LA EL MAI EXACT? STIU CA SE INFILETEAZA SI SE FACE MAI SCURT.....Am sa refac logul in mers CU PEDALA LA 100%

Acum, cele 2 log-uri postate de mine: primul este facut in mers (scrie in susul paginii), iar pe al doilea sunt niste valori inregistrate pe loc.....mi sa spus calca acceleratia pana la cutare turatie etc.

DAR REPET CUM POT REGLA ACTUATORUL, IN CE PARTE, SA IL FAC MAI LUNG SAU SA IL MAI STRANG?

Modificat de cosm3ngl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

pai stai putin nu am zis sa te apuci sa reglezi , refa logul si vedem pe urma dc lungesti sau scurtezi tija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK am inteles, si inca ceva, in logul unde turbina are presiunea prea mare nu aveam limp, masina tragea bn, in al doilea nustiu daca aveam limp ptru ca logul a fost facut pe loc. Si POP CRISTIAN te rog scuza-ma daca gresesc din cate stiu eu tuja aceea se regleaza ptru a intra turbina mai devreme sau mai trziu, are asta vreo leg cu presiunea din turbina? mentionez ca tija actuatorului nu a fost modificata (cel putin nu de mine)....Sambata am un drum mai lung si speram sa pot face ceva pana atunci, de obicei la drum lung face figuri, cum es din oras gata imediat parca are senzori:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

acel actuator are un rol foarte mare legat de pesiunea in turbina, dc e reglat necorespunzator masina ori intra in limp, ori trage greu in turatii mici, de acea trebuie reglat exact cum trebuie si cu vagcomul langa tine, mai ales dc este schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa umbli la tija, doar daca actuatorul a fost inlocuit si nu stii de pe ce masina a fost luat (in cazul piesei SH). Dar daca rezultatele verificarilor (log-uri, calitatea vacuumului, etc) sunt OK atunci te poti gandi la reglajul tijei. Daca lungesti tija vei scadea presiunea si invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul a fost inlocuit pentru ca un mecanic foarteee priceput mi-a spus ca nu ar tine vaccum si ca membrana ar fi sparta...am cautat si l-am cumparat pe asta sh si face la fel aceiasi problema...imi este greu sa cred ca si asta ar fi stricat. cel care mi-a curatat turbina si care mi-a montat si vaccumul mi-a spus ca sunt bune amundoua...deci stau cu un vaccum la vanzare. In ceia ce il priveste pe domnul vaccum(actuator) el provine tot de pe un passat acelasi model si acelasi motor, iar tija nu o pot infileta sau desfileta asa usor este intepenita acolo semn ca nu a fost umblat la ea. Eu ma gandeam sa nu fie n75-ul dar l-am schimbat cu altul si tot la fel facea...adevarul este ca nu prea semanau n75-ul meu cu cel schimbat de proba....acela era de pe un passat b5.5 al meu este mai mic si este prins intr-o tabla ceva, are 2 esiri sus si una in jos si mufa de alimentare......ma mai gandeam ca ar putea fi de vina si MAF-UL care nu face fata la turatii mari : http://2urbietorbi.w...l-la-vw-passat/ dar l-am scos si l-am muiat in alcool izopropilic, am curatat si mufa sa nu fie oxidata etc....degeaba.

Modificat de cosm3ngl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

posibil aici sa fie greseala, actuator cel vechi sa fi avut membrana sparta si fiind inlocuit cu cel vechi nu mai merge reglajul de la o turbina la alta, este posibil sa trebuiasca sa lungesti putin tija

P.S. logul nu se face niciodata pe loc oricat ai acelera :))

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!