Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Sa va povestesc ce s-a intamplat unui amic cu un golf4 AXR. A spart baia de ulei pe un drum proaspat arat. A constatat si a dus masina pe platforma, nemaifiind pornita. A cumparat alta baie si alt ulei (Aral HIGH Tronic la 90 ron 4 litri, care respecta 505.01) si au fost schimbate. Si de aici incepe toata povestea. Masina in cauza se comporta foarte prost, nu mai trage, valori injectoare foarte marite(-2.4,+2,3,-1,+1), consum marit. I-am facut eu o scanare cum m-am priceput si am gasit o eroare la senzorul G28, am sters-o si nu a mai aparut. Am incercat sa facem un log in mers si pe la 3200 ture in treapta 2 si 3500 in treapta 3 incepea sa faca masina de parca avea roti patrate. Scanare imediat si a aparut eroare la senzorul G28. Masina inainte sa schimbe baia de ulei mergea foarte bine si avea injectoarele in parametri. Astea sunt incercarile de log:

post-72374-0-23917800-1336407417_thumb.p

post-72374-0-48800500-1336407430_thumb.p

Modificat de vw_4_ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

deci din logurile tale valorile la injectoare sunt mult mai mici decat ceea ce ai spus tu, la fel din log se vede ca turbina face suprapresiune si detul de mare, geometrie sau actuator blocat sau colmatat, a spart baia dar cat a mai mers cu masina pana a ramas fara ulei si in ce regim, sa aprins becul a oprit , dc ai mers si ai fortat cu nivel mic de ulei sau fara ai sanse sa fi stricat turbina, dar nu cred eu cred ca trebuie curatata

Acum dc masina mers bine inainte sa spargi baia si dupa nu mai merge ceva sa intamplat, masin a fost lasata in servcie pana la reparatie, a fost un service de cartier sau reprezentanta, sunteti siguri ca nu aveti injectoare sau chiar si alte piese schimbate de pe masina, spun asta pentru ca o baie sparta nu schimba functionarea turbinei sau a injectoarelor, deci ori masina a avut probleme dinainte pe turbina si injectoare si nu vati dat seama ori in service sau servit baietii, nu ar fi de mirat doar traim in Romania

P.s. zici ca masina nu trage , cum se poate la presiunea pe care o face? se poate chiar sa ti se fi schimbat ijectoarele?

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce a spart baia , si-a dat seama si nu a mai mers deloc, nici 5 metri.A fost la un service de cartier unde a stat masina o noapte. El dupa ce a scos masina din service a zis ca la 120 km/h i-a dat treapta a treia si oare e posibil sa se fi dereglat G28 din cauza asta ? Altfel nu imi explic.Prea multe probleme asa dintr-o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

depinde cat de rapid a lasat ambreiajul, sa nu fii sarit cumva de la punct

dar si asa asta nu schimba presiunea in turbina si valorile la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema, am facut un drum la munte de 600 km si in acesti km mi'a picat turbina intra in ( limp mode ) de vreo 10 ori sa intamplat. Fenomenu se intampla in treapta a 4 intre 2000-2800 si pica cand urcam constant in ture, nu brosc si nu pica mereu, doar cand vroia ea, si a mai picat o data in a 3 cand era subturata, de fiecare data trebuia sa opresc masina si sa o repornesc si isi revenea. Am fost la service acum 6 luni ( ca imi pica si atunci ) si mia schimbat egr si mi sa spus ca mai scapa si vacuum pe la pompa dar sa rezolvat si nu mai scapa, la o saptamana dupa ce fusesem la service mi-a picat iar turbo, repornesc masina si toate bune si frumoase pana acum cand am fost la munte si sa repetat iar. Am facut niste logo-uri in mers in treapta a 3 si a 4 si poate ma ajutati si pe mine sa rezolv problema.

Masina este un golf 4 1.9 tdi AXR 101. cp + soft.

Multumesc mult.

La scanare a mai dat asta: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent

LOG-01-treapta a 4-a.xls

LOG-01-treapta a 3-a.xls

Modificat de aTItudINe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentionez ca valorile injectoarelor pe care le-am mentionat eu erau la relanti. Poate nu ati inteles manifestarea. Cand am incercat sa fac log-ul, pe la 3200 ture, parca i s-a taiat alimentarea si "dadea in nas" puternic, se aprindea esp in bord, aparea eroarea g28. Am incercat sa o ducem si progresiv la turatii mari si degeaba, tot asa pe la 3200 facea urat. Un mecani a zis ca e de la pompa in tandem. E plauzibila ideea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Dupa ce a spart baia , si-a dat seama si nu a mai mers deloc, nici 5 metri.A fost la un service de cartier unde a stat masina o noapte. El dupa ce a scos masina din service a zis ca la 120 km/h i-a dat treapta a treia si oare e posibil sa se fi dereglat G28 din cauza asta ? Altfel nu imi explic.Prea multe probleme asa dintr-o data.

A schimbat G28 sau a verifica cablajul lui ?

Salut. Am si eu o problema, am facut un drum la munte de 600 km si in acesti km mi'a picat turbina intra in ( limp mode ) de vreo 10 ori sa intamplat. Fenomenu se intampla in treapta a 4 intre 2000-2800 si pica cand urcam constant in ture, nu brosc si nu pica mereu, doar cand vroia ea, si a mai picat o data in a 3 cand era subturata, de fiecare data trebuia sa opresc masina si sa o repornesc si isi revenea. Am fost la service acum 6 luni ( ca imi pica si atunci ) si mia schimbat egr si mi sa spus ca mai scapa si vacuum pe la pompa dar sa rezolvat si nu mai scapa, la o saptamana dupa ce fusesem la service mi-a picat iar turbo, repornesc masina si toate bune si frumoase pana acum cand am fost la munte si sa repetat iar. Am facut niste logo-uri in mers in treapta a 3 si a 4 si poate ma ajutati si pe mine sa rezolv problema.

Masina este un golf 4 1.9 tdi AXR 101. cp + soft.

Multumesc mult.

La scanare a mai dat asta: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Verifica actuatorul, vacuum-urile si N75-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuumu-urile sau verificat si N75 lam schimbat...actuatorul nu lam verificat. Mai poate sa fie de la electro ventil sau senzoru de la intercooler?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

vezi dc in dupa ce pornesti motorul coboara tija la geometrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit si eu cu problema de la A4 cu N75-u - se pare ca era cablul intrerupt. S-a frecat pe undeva prin zona farului din stanga ( cum te uiti la motor ) - ma rog s-au refacut legaturile si acum masina si-a revenit. Cert e ca ma cam obisnuisem cu ea asa iar acum am impresia ca are 300 cai :)

De mentionat ca la prima cheie dupa refacerea cablajului, la accelerare a iesit destul de mult fum pe toba - semn ca se depusese FOARTA MULTA mizerie cat timp am mers fara turbo ( cam 2 sapt si 500 km ) - deci recomandarea este ca oricine cu probleme asemanatoare sa o rezolve cat mai repede pentru ca se poate bloca turbina.

Dupa remediere am scos-o putin la drum intins - nici nu pot sa va spun ce senzatie era sa simt din nou acceleratia aia brutala si ruperea de ritm chiar si in treapta 3-4. Am facut si un log in mers - atasat. Sincer mi se pare ca trage mai bine ca inainte, dar sunt convins ca e o treaba de Placebo si de obisnuinta mea cu masina lenesa de dinainte. Si problema cu MAF-ul a disparut si ea - nu mai exista erori acum.

Sa va dati si voi cu parerea la log.

Legat de racodrul ala de sub EGR de vine din catalizator - cam cum e treaba cu el, am inteles ca trebuie sudat cel nou in locul astuia daca nu vreau sa cumpar cu tot cu catalizator - cat e de serioasa treaba ? Beleaua e ca asa cum am zis - la mine uleiul incins de la EGR a cam mancat in el si cand ma dau la masina - intra foarte putin miros de "seminte prajite" prin clima in masina. Deja de la mirosul asta am DEJA-VU de la perioadele cand aveam Oltcit :))

LOG - dupa rep.xls

Modificat de Cornholio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

mergi o perioada mai turat, schimba vitezele pe la 3500-4000 ca sa se curete putin turbina si isi va reveni complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Azi cu greu am revenit si eu la softul original si am dat jos calutii, de ce? am vrut sa scap total de fumuletul de la wot si exact cum ma asteptam am scapat.

Cu aceasta ocazie am descoperit si eu de unde am putinul turbo lag si anume de la debitmetru, dc sub presiune marita a softului facea fata, acum la revenire se vede ca e cam obosit, exact cum ma asteptam, softul spune asta

Il atasez sa va dati si voi cu parerea, am avut debitmetru nou nout pierburg dar nu imi placea ca imi dadea mai mult fum cu el decat cu asta si l-am dat, acum as cam avea nevoie de el :))

P.S. am pus si logul din data de 05.05 ca sa se vada diferentele la debitmetru cu presiune standard si presiunea in turbina marita

10.05.2012.csv.xls

05.05.2012.csv.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In maxim 1 luna o sa pui softul la loc :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, tinea mai bine specificatia cu cipul. Acum se vede ca pica mult mai repede.

+1 cuiuda :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate da si mie cineva niste info in legatura cu log-ul atasat; este vorba despre un Audi A3 8l 1.9TDI 110cp + cip, chestia este ca merge destul de bine dar numai uneori trage la valoarea reala a calutilor, de ex. acceleratie puternica in a 3-a sau a 4-a si uneori se simte cum isi da drumul si trage excelent dar destul de rar; vreau in curand sa curat turbina si celelalalte dar pana atunci as dori sa rezolv problema acestor senzori

Log-1-245230km-152378mi - Copy.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca 01268 - Quantity Adjuster (N146) sa fie de la chiptuning. Posibil sa se fi ridicat tensiunea din pompa la o valoare mai mare decat cea admisa. Probabil ai probleme si cu circuitul turbo. Unde e facut chiptuningul?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a fost adusa recent din Austria si ciptuning-ul ia fost facut acolo, chestia este ca aceasta operatiune ia fost facuta demult si de atunci pana recent a mers foarte bine; din ce am inteles nu demult a facut probleme MAF-ul si a fost curatat si acum nu mai intra in limp mode, din experienta ar trebui sa duca vreo cateva luni pana o sa il inlocuiesc. Oricum, poate sa fie el responsabil pt. lipsa de putere tinand cont ca motorul trage probabil ca unul de 90-110cp si nu intra in limp deloc?

O sa ma documentez cum sa fac o diagnoza mai buna pt. MAF si turbina cand am ceva timp; mersi pt info

Modificat de darkjoker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

problema de limp se trage de la turbina si niciodata de la MAF,degeaba cureti un maf stricat ca nu are rost, la fel si lipsa ta de putere, geometria este mai mult ca sigur colmatata

Fa un log si vedem ce se intampla, ceea ce ai facut tu nu se numeste log

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu prima ocazie o sa fac un log numai sa imi permita timpul iar despre curatarea maf-ului nu sunt de acord, stiu cel putin 3 cazuri de 1.9TDI care intrau in limp la fiecare pornire iar dupa curatarea maf-ului au mers cateva luni fara probleme, nu spun ca asta e solutie pt. un maf la sfarsit de viata dar cel putin 1-2 luni poate sa isi revina deci experienta spune altceva

Modificat de darkjoker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un log si de la mine pentru golf 4 ALH, am sters mufa de la N75 ca era ceva lichid acolo,nu stiu de unde s-a umezit acolo...si am facut log,am pus si un debitmetru nou,dar tot nu e bine cu turbo-lagul.ce ziceti?

log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare :) Am intrat si eu in clubul celor cu limp mode.Cu ajutorul unui coleg de pe forum (multumesc andrei) am reusit sa fac niste loguri in mers. Sper ca vestile dupa interpretarea logurilor sa nu ma doara-n factura :) .

Multumesc anticipat pentru ajutorul acordat.

gabilimp.xls

golfgabi1.xls

golfgabi2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

curata turbina, geometrie murdara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

din cate vad va-ti jucat cu mufa de la debitmetru. Problema e ca geometria agata rau tare.Trebuie curatata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

a facut un log fiind deja in limp :))

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verdict final-turbina trebuie curatata? Deci nu necesita inlocuire?

@pop cristian da, al doilea log e facut cand deja era in limp mode :))))))))

Am vazut pe la egr foarte mult ulei oare si ala trebuie schimbat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!