Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Eram confuz ca tu zici ca debitmetru,Florin crede ca nu,da am sa caut un debitmetru si fac un log in mers cu el sa vedem ce iese,am sa revin atunci.Astept si alte sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca e ceva din presiune. Nu cred ca MAF-ul e cu probleme. Vezi sa nu ai probleme cu capsula vacuumatica sau cu circuitul de vacuum. Nu ar fi rau daca ai incerca sa faci un log si cu alt MAF asa cum zice cristian.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capsula vacumatica e acea bila rotunda,un rezervoras de aer???Circuitul de vacuum l-am verificat si e ok, urmeaza sa fac un log cu alt MAF.

Am uitat sa intreb daca sunt bine facute log-urile?La cel in viteza a 3 am dat startul cam tarziu si la cel in viteza a 4 stop mai repede ca mi se termina drumul deja :Driver: si mai vreau sa aflu ce problema are masina. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian de ce crezi ca ar fi din presiune, ca nu e constanta presiunea si mai oscileaza, la fel face si a mea de cand am schimbt n75-ul, am fost cu ea asa la cipos cand am fost in bucuresti sa imi regleze actuatorul si la log zicea ca e ok, ca producatorul ii da voie un +/- 100 peste valoare si ca se invarte in jurul valorii de referinta nu ar trebui sa influenteze

Terminatoru eu am zis sa vezi un alt log cu alt debitetru pentru ca si eu am mai patit asa tragea bine si parca pe la 2900 se simta o mica pierdere de putere si tragea in continuare dar nu cu aceeasi vlaga, acum eu am rezolvato prin inlocuirea maf-ului si curatirea admisiei si egr-ului, care din ele a contribuit la asta nu stiu exact, dar ai spus ca turbina e curatata deci ma gandesc ca au curatat si admisia si egr-ul nu?

Refa logul si dc valorile la celalalt debitmetru sunt asemanatoare cu al tau atunci te poti axa sa verifici si n75 sau actuatorul de la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca apare suprapresiune, dupa care corecteaza ,.... si tot asa o tine. Din cauza asta credem asa. Oricum, debitmetrul nu e chiar perfect....e la limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pop cristian

In cazul meu (cu motorul tunat) -100 mbar inseamna aprox. -15CP (ca altfel mi-ar fi crescut tunerul boostul cu 100 mbar si nu cu 200 mbar ca sa realizeze o crestere de putere de 30 CP), eu nu consider asta ca fiind in specificatie.

Nici macar la un motor stock, daca cumpar o masina de noua de 140 CP vreau sa aiba 140, nu 125 CP.

Ai cumva ceva document oficial VAG in care se arata ca producatorul considera -100 mbar ca fiind acceptat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va provoc la o interpretare asupra logului postat de mine facut azi. Masina lua limp mode de fiecare data. Turbina e curatata acum 2 saptamani,n75 e nou-nout, furtunase vacuum intacte si conectate bine, actuator bun,senzor map bun. Eu cunosc rezolvarea deoarece am gasit problema insa as vrea sa vad si parerile voastre.Multumesc

LOG-01-003-010-01111.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr sau admisia super murdara sau fisura in conductele de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de suprapresiune. Daca era vreo fisura in conducte atunci ar fi fost lipsa de presiune.Eroarea stocata era cu positive deviation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu premii concursul Laurentiu? :)

Actuator setat mult prea scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai le-a enumerat cum ca toate ar fi bune deci? zii raspunsul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Actuatorul era reglat prea scurt.Zilele trecute am schimbat senzorul g62 si cum am mesterit pe acolo am scos un furtunas de vacuum din greseala si nu l-am vazut.Cand am plecat cu masina de pe loc putere deloc. Bag mana la actuator si gasesc contrapiulita de pe tija slabita. Reglez inapoi tija, strang contrapiulita, intre timp bag inapoi si furtunasul de vacuum si gata, merge masina. Fiind iarna si zapada mare,polei,mai mult de 3500 rpm nu am putut sa-i dau nicaieri intre viteze. Si acum cand s-a mai topit din zapada si am prins drum uscat am observat ca iau limp. Stiam ca toate piesele enumerate mai sus sunt in regula mi-a mai ramas tija in gand. Am luat vcds-ul si da-i loguri pana am reusit sa o aduc la valorile specifice.

Ceea ce am observat cat timp am facut logurile e ca cu -100 mbar masina e lenesa pana la 2100-2200 rpm si abia pe la 3500-4000 valoarea actual o ajunge pe cea specified. Era lag foarte mare. Insa cu reglajul corespunzator ca valoarea actual sa fie ca si cea specified masina deja trage tare la prima atingere de pedala. Atasez si ultimul log facut dupa toate reglajele.

LOG-01-003-010-011.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu

Imi amintesc ca ai mai avut probleme cu piulita aia. Parca mai demult se lungea singura tija. Dar ce nu inteleg, cum naiba numai la tine se slabeste/strange singura? :) Cel putin eu n-am avut niciodata probleme din astea :) Mai pune o piulita pe tija, sa fie doua daca una nu face fata

@Pop Cristian

Intrebarea era putin tricky. A zis ca e bun actuatorul, nu ca e si setat corect :)

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand au curatat turbina au uitat sa o stranga si de aceea s-a slabit. Eu cand am gasit-o slabita tija deja se lungise. Si am reglat-o ochiometric. Ca nu puteam face loguri in mers din cauza zapezii. Cand am vazut ca tot nu si-a revenit dupa reglare am cautat dupa furtunase caci era clar ca era lipsa de vacuum deja. Am bagat furtunasul inapoi si gata, am lasat-o asa. Acum cum am prins drum uscat si puteam sa-i dau blana, luam limp de fiecare data. Era tija prea scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T. putin.....e normal sa fie asa log-ul postat de tine,adica format text ca eu nu inteleg nimic de acolo(nu ca as fi mare expert,vreau neaparat sa invat sa descifrez logurile),nu ar trebui sa fie salvat in Excel,asa mi se par mult mai usor de citit.

Actuatorul turbinei l-ai reglat singur dupa loguri pana ce valoarea actuala era egala sau aproximativa cu cea specificata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. L-am reglat singur. Sterge extensia .txt la fisier si il vei putea deschide cu excel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat dar nu merge.mi se salveaza fara extensia .txt si tot nu se deschide cum trebuie in excel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si tu un tutorial pe net cum deschizi un fisier CSV in Excel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am reusit si @asap crede-ma ca nu e primul fisier csv care incerc sa-l deschid,pur si simplu nu am reusit nici dupa indicatiile date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri si scuze ca nu am putut interveni cand ati scris deoarece am fost plecat cateva zile .

Eu totusi ma intreb(cam de mult timp) de unde ar putea fi acele hacaieli la viteza constanta(precizez ca la turatii mai mici se simpte mai tare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea logului atasat?Dupa ce am schimbat actuatorul din cand in cand obtin cate un overboost(eroare 16618).

Masina este un passat 2.0. TDI, 4motion, cu injectoare Siemens.

Ce parerea aveti despre valorile MAF-ului?

Mai trebuie reglata tija actuatorului?

Mersi mult.

log_overboost.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie curatata turbosuflanta, agata geometria variabila, despre maf nu stiu ce sa zic parca e copie la indigo,las pe alti sa-si de cu parerea , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru feedback.

Cand s-a schimbat actuatorul, s-a desfacut turbina si s-a verificat si geometria si mi s-a spus ca este OK.

Modificat de hada_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!