Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

injectoarele arata bine insa pentru turbina trebuie sa faci un log in mers. Gasesti metoda pe aria TDi.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns

dar in mers le-am facut pe amandoua

ce am gresit?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si le-am refacut

dar nu ma lasa sa atasez fisiere csv

vreo idee?

merci

le-am facut xls

e bine?

1 log xls LOG-01-003-010-011.xls

2 log xls LOG-01-003-010-011.xls

3 log xls LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de valysor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maf-ul (debitmetrul) e cam obosit dar poate fi si de la filtrul de aer murdar. Banuiesc ca acum ti-e putin lenesa masina ori tu nu iti dai seama. In rest arata bine logurile,presiunile sunt ok,e in parametrii. Doar ca debitmetrul e putin obosit. Verifica totusi filtrul de aer....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maful nu e obosit, turbo nu reuseste sa scoata presiunea ceruta de la 3500 rmp, e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri

Am avut vreo cateva intrari in limp mode acum vreo cateva saptamani dar am zis ca o fi de la faptul ca era motorul rece atunci de fiecare data. Dupa ce intram in temperatura nu mai lua limp oricat as fi turat-o.

Filtrul de aer are vreo 5000 de km

Sa stau linistit ca totul e bine sau sa mai sap?

Multumesc pentru ajutor.

Modificat de valysor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu valorile sunt bune. Incearca sa faci un log dar cu "full throttle" de la 1800 rpm (nu de la 2300-2600)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maful nu e obosit, turbo nu reuseste sa scoata presiunea ceruta de la 3500 rmp, e parerea mea.

Daca nu reusea sa scoata presiunea atunci ciclul n75 ar fi aratat altfel...ar fi urcat spre maxim..insa la 60-70 % n75 e in parametrii si functioneaza corect ceea ce inseamna ca presiunile sunt bune. (se vede si pe senzorul map).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector/injectoare cu probleme...turbina agata putin pe la 2100rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea pe cilindrul 4 e mult prea mare. MAF-ul e ajuns la saturatie. Presiunea cam mare la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de răspuns.

In legătură cu injectorul trebuie schimbat sau mai merge curățat ?

Credeți ca ar fi riscant sa fac un drum de Germania cu masina asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa incerci o curatare ca e mai ieftin, dar nu te astepta la minuni, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! as avea nevoie de putin ajutor de la cunoscatori,!

Detin un audi a6 2.5 tdi AFB 180 cp 6 viteze ,si aprox de 5 luni nu trage cum trebuie,defapt chiar slab,am schimbat:

-debitmetru bosch original

-verificat evacuarea

-inlocuit turbo (de pe un alt audi care in detin la dezmembrat, si functiona perfect)

-inlocuit senzor de presiune intercooler

-chiulase cu role,etc.

atasez un Log in mers,si astept parerile Specialistilor,daca se poate si un apel de la cel care are bunavointa de ma ajuta si stie care ar fi problema,pe 0767773840,multumesc anticipat! ;)

New Bitmap Image.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea egr-ul nu se inchide complet de aici si puterea slaba. Nici maf-ul nu arata prea bine dar sper ca e din cauza egr-ului.Verifica egr-ul , anuleaza-l si mai fa niste loguri sa vedem daca isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nici o eroare stocata? Eu nu inteleg de ce nu indica 100% la throttle dar uneori este 98.4...Apesi la maxim pedala de acceleratie?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cum vi se pare avansul?

Untitled6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu un a6 din 2005, am un mers neregulat la turatie constanta(1000-2000) am facut un log in sarcina si asi vrea niste comentarii referitor la EGR.

Mentionez ca dupa ce am facut logul am curatat EGR-ul dar nimic merge la fel, credeti ca trebuie schimbat cu unul nou ?

Multumesc anticipat.

a6LOG-01-003--xxx.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad acolo o suprapresiune....mare. Cred ca turbina baga mai mult decat trebuie. Mai mult decat 2601mbar (atat recunoaste MAP).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pop1

La WOT (in sarcina maxima) EGR se inchide complet. Singura problema in conditiile astea ce poate aparea din partea EGR este sa aiba calamina pe scaunul supapei si sa impiedice mecanic inchiderea ermetica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log(primul,sper ca a iesit bine),am descris mai demult in topicul LIMP MODE problema mea care se manifesta asa:la drum intins undeva prin viteza a IV-V in jur de 2600-3000 de ture se simte pt o fractiune de secunda o intrerupere,scadere de putere brusca dupa care isi revine dar nu mai are aceeasi putere masina,e vizibil cu ochiul liber si se simte bine aceasta scadere de putere.Mentionez ca la scanare cu vag-com nu am erori stocate,am curatat turbina,EGR,admisia si toata tubulatura turbo.

Nu e nimic crapat sau fisurat pe conducte,intercooler.Sper sa ma puteti ajuta ca nu stiu de unde vine problema,cu motoru rece masina trage bine,se simte cum lucreaza turbo-ul,atasez aici log-urile in viteza a III si IV.Nu stiu din ce motive nu pot sa pun log-urile in format .csv asa ca incerc altceva.....poze print screen-uri.

post-58309-0-56548100-1329420076_thumb.p post-58309-0-05938800-1329420447_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea pe turbina este ok, in primul log valoarea debitmetrului este mai stabila se vede ca e putin obosit , in al doilea log in schimb valoarea debitmetrului este cam ciudata, eu zic ca sar putea sa fie probleme pe debitmetru, incearca sa faci un log cu altul si vedem ce va iesi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred... e posibil sa fie si o geometrie cam murdara.... face suprapresiune, N75 o corecteaza, si tot asa. E adevarat ca nici debitmetrul nu se omoara, dar isi face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria variabila e curatata,tot turboul,am scris si mai sus.Inspre ce sa ma indrept cu verificarile?Mai spun odata ca nu da limp mode ci doar acea intrerupere si scadera de putere dar nu totala ca si la limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!