Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

atasez si eu un log facut pe masina din semnatura , daca imi spune si mie cineva cam despre ce este vorba. multumiri anticipate!

attachments_2012_01_10.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil N75 defect. Turbina baga presiune mai mare decat poate interpreta MAP. Pentru inceput ar trebui sa vezi cum se misca tija de la actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Vorbeam acu ceva vreme despre un audi a6 1995, 2,5 TDI, AAT care se tura singur cand era pedala apasata maxim de la 2700 la 3000 ture. Era cat pe ce sa schimb discul de ambreiaj pentru ca in logul facut era doar o presiune putin mai mare in turbo dar care nu putea genera asemenea turatie si nici nu avea alta eroare. Azi am fost la pompagiu sa schimb garniturile la pompa ca plangea pe undeva, schimb o bujie arsa si injectorul cu fir care anul trecut imi tot dadea eroare N80, dar in ultimul timp nu-mi daduse deloc, si.... SURPRIZA! Masina nu se mai tureaza aiurea! Acum dati-va voi cu parerea cam care fu situatia. Cu injectorul vechi aveam pe grupul 13 valori de peste 1,5 la fiecare. La 1 si 4 chiar 2,5-2,8. Acum la primul e 2,8 si restul sub 1,5. Dar le-am verificat pe toate pe banc si pulverizeaza bine. Deci?

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei original de AUDI, VW si SKODA !!! 37 ron litrul! e VAPSOIL cu 5 la codul de bare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si ce cauta replica ta cu ulei aici?este sectiune de vanzari pentru asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CUIUDA - sa inteleg ca N75 este senzorul MAP? poti sa imi spui cu unde este amplasat senzorul MAP la masina din semnatura, din cate am mai citit eu pe aici am inteles ca se poate curata cu sprai pt contacte , vreau sa incerc sa curat senzorul si o sa verific si actuatorul. revin cu amanunte. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bn iti dadeai cu parerea intai la ce am dezbatut, apoi faceai pe-a gadianul forumului! doar am vrut sa anunt ca vw-audi recomanda alt ulei acum! care e problema ta?

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CUIUDA - sa inteleg ca N75 este senzorul MAP? poti sa imi spui cu unde este amplasat senzorul MAP la masina din semnatura, din cate am mai citit eu pe aici am inteles ca se poate curata cu sprai pt contacte , vreau sa incerc sa curat senzorul si o sa verific si actuatorul. revin cu amanunte. multumesc!

Nu, N75 - e electrovalva care gestioneaza vacuum-ul actuatorului, pentru turbina.

MAP - senzorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bn iti dadeai cu parerea intai la ce am dezbatut, apoi faceai pe-a gadianul forumului! doar am vrut sa anunt ca vw-audi recomanda alt ulei acum! care e problema ta?

Ca esti OFF-TOPIC cu reclama ta. Ai citit regulamentul forumului inainte sa postezi pt. prima oara? Nu suntem la balci aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu e off topic deloc. explicatie: daca nu folosesti uleiul corect ci contrafacut precum e castrolul, se poate defecta electronica la injectoarele PD si de acolo multe erori intalnite si postate aici! simplu ca buna ziua. Imi raspunde si mie cineva "on-topic" ca ce am intrebat eu? mc

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ca o explicatie pentru tine axxa84 sunt atatea pd-uri care merg cu asa zisul castrol contrafacut si nu au nici o treaba cu electronica injectoarelor, gardianul nu il fac, dar din ce ai scris tu nu este o explicatie, poate in mintea ta vroiai sa iti spui ideea dar pe forum a iesit altceva.

Legat de injectoarele tale nu cred ca din cauza injectorului cu fir sa se tureze, poate fi o simpla coincidenta si peste ceva timp simptomul va reveni, legat de valorile injectoarelor, dupa parerea mea ce trece de 1 incepe sa decedeze, poate sa fie defect corpul injectorului nu neaparat duza, am patit eu, de exemplu toate valorile mele erau sub 0.4, la injectorul cu fir i-am pus o duza noua si din acel moment valorile pe injectoare au crescut, cel cu duza noua statea permanent peste 1.5, iar celelalte erau cu valori de pana in 1

Motorul cum trage, log nu ai postat , cel putin nu l-amgasit eu, pune print cu valorile injectoarelor.

Ai incercat sa mergi la un parc de dezmembrari sau sa iei de la cineva alte injectoare ca sa vezi ce valori sunt, compresia ai verificato?

Da mai multe detalii si mai explica odata cu turatul, deci de la 2700 rpm dadeai WOT si masina se tura la 4000-4500 si viteza crestea trepatat ca si atunci cand patineaza discul de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate, simptomele au revenit. Cam asa e situatia: dau a4a si dau WOT. merge bine pana pe la 2700 apoi se duce imediat la 3000 si iar se stabilizeaza. Rar face si cu treapta a3a. Dar 4 si 5 mereu. Cred totusi ca e discul. Motorul trage perfect, am pus un log acu ceva vreme si nu-l mai am. O sa fac altul! mc

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simptomul care il ai este inceputul de sfarsit al discului de ambreiaj

incepe sa se manifeste in treptele superioare si cu timpul coboara pe cele inferioare, la mine era treapta a 4 prima, a 5 a doua si pe urma trecea la a 3 dar nu a mai apucat si celelalte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc sa iau un disc sh si sa bat pe el sabotii aia sau cum s-or chema. Unul nou e vreo 900 ron numai discul pe luk iar varianta mea e undeva la 300. Si cica ar tine mai mult. Ce spui? Si daca se apasa ok pedala si nu am zgomot, scap numai cu disc sau trebuie oare kit complet?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei se inlocuieste tot, pentru simplul fapt ca sa nu trebuiasca sa platesti manopera de 2 ori,poti cauta si la centre de dezmembrai de obicei dc stii negocia iesi foarte ok, in momentul in care desfaci vei vedea exact cum sta situatia, discul e posibil sa fie dus, dar dc ai fortat frecvent sar putea sa fi albastrit si placa de presiune, verifici si volant cu un drum, in concluzie pana nu desfaci nu stii ce poti inlocui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e numai ca la modelul meu nu exista kit complet. Si ma gandesc ca asta se intampla dintr-un singur considerent: nu se defecteaza des, deci nu merita investitia de a fabrica sau de a tine pe stocuri. Discul in schimb se gaseste usor si acuma am gasit pe luk pe la 550 ron. De volant nici nu mai zic. N-am auzit sa fi schimbat cineva vreodata la modelul meu volantul. volant este excesiv de scumpa (undeva la 1800 ron) si nu se gaseste, la fel si placa de presiune si rulmentul. Nu am fortat decat o data pe saptamana cand mergeam la tara ca sa vad daca mai face. Dar nu am insistat.

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit eu la prima privire kit ambreiaj la masina ta pe autokarma, poti verifica parca undeva la 1100 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Va rog sa va dati cu parerea despre acest log... Daca are ceva probleme masina... va multumesc

drsmobil1.png

By yo_dary_92 at 2012-01-26

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu mai e la prima tinerete. Daca nu e incarcata si dai WOT (primul log) se chinuie un pic sa tina sub control presiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ar putea fii cauzele? Eu aud sa ''suiere'' putin turbina dar foarte discret, pana pe la 1600..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa-ti zic cauza exacta. Daca turbina are km multi e uzura normala. Poti sa verifici totusi daca agata geometria prin metoda explicata in acest topic de N ori.

Ce pot sa-ti recomand ca sa te tina mai mult turbina, avand in vedere ca logul 2 e ok pt. ca ai apasat WOT cand turbina era deja incarcata, e sa accelerezi treptat pana pe la 2100 rpm si numai de acolo sa fie la podea pedala. Treptat inseamna sa apesi progresiv pedala pana ajunge la podea. Deci daca esti sa zicem la 1500 rpm si vrei accelerare maxima sa NU o lipesti de podea dintr-o data.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu are foarte multi km: 180.000. Mersi frumos de sfat dar eu evit sa apas pedala la podea pentru ca mi se pare ca este mai lenese decat daca apas treptat... O intrebare pe scurt: Se poate ca uleiul eliminat prin carter sa afecteze turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca practic nu afecteaza turbo. Toti cu TDI avem uleiul ala.

Referitor la viata turbo. Pt. motor 180k nu e mult, dar pt. turbo, conform britanicilor e mult. Vezi intrebarea a doua.

http://www.turbotechnics.com/www/?page_id=123

75.000 mile inseamna cam 120700 km

Bun, ei zic acolo in medie, cu ulei de calitate si schimbat la timp. Mai depinde si de stilul de condus parerea mea. Si dupa cum am vazut pe acest forum, turbina poate tine mult mai mult de 120.000 dar si mult mai putin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspuns. Am sa incerc sa menajez pe cat posibil turbo pt ca nu este o piesa tocmai ieftina... Referitor la viata turbo, am un passat in familie care deabea la 360k a inceput sa faca figuri turbo, cum ai spus si u si eu is de parearea ca stilul de condus influenteaza foarte mult viata turbo. Mersi frumos de sfaturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am realizat si eu astazi doua log-uri pentru un prieten.Astept si eu o parere despre cum arata masuratorile.

Multumesc.

post-14493-0-74694300-1327766600_thumb.p

post-14493-0-06448800-1327766612_thumb.p

Modificat de snack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!