Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Lau ti sa raspuns la logul postat anterior care e la fel cu asta

Ai presiunea prea mare in turbina, chiar foarte mare, verifica manual cum lucreaza geometria si actuatorul, iar dc astea lucreaza bine schimba din nou map-ul, dar de data asta cu unul care are acelasi cod cu al tau

Fa astea si pe urma repune logul facut

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scot furtunul de la actuator tija coboara si daca il bag la loc urca fara probleme si tot asa,cum as mai putea verifica geometria fara sa dau turbina jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu trebuie sa dai jos turbina. Doar actuatorul. Sub acea "ciuperca" a actuatorului vei gasi 2 suruburi care le poti desface cu cheia de 10. Dupa ce le-ai desfacut iti mai ramane sa desurubezi tija si il vei putea scoate. Apoi tragi de cealalta jumatate de tija si vezi cum se misca. Trebuie sa se miste foarte usor si fin, fara sa agate deloc.

Atentie insa: fa un semn pe tija ( cu lac de unghii de exemplu) ca sa stii unde era reglata initial ca la remontare sa il poti regla la fix cum era.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce desurubat de tija, fa bine si nu umbla la reglajul actuatorului, scoti siguranta de pe ghidajul din turbina si fai jos actuatorul cu totul, nu strica un reglaj facut cum trebuie ca nu il mai nimeresti decatfoarte greu si cu teste peste teste

Geometria o verifici la mana sa mearga usor , iar actuatorul sa nu fie blocat

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de siguranta din foto , am pus-o .Cum pot oare sa o scot fara sa dau turbina jos?

post-29377-0-91183400-1326031489_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aia este,cu grija se da jos, dar cu foarte mare grija, iar cand o remontezi o legi cu o bucata de ata mai lunga ca dc cumva sare sau iti scapa sa o gasesti usor

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

De aceea am descris metoda mea. La noi e foarte inaccesibila siguranta aia. Eu am dat jos actuatorul in 10 min fara sa ma chinui si fara sa ma "julesc" la maini. Insa cel mai important e re-reglarea tijei. La noi nu e asa migalos. Pt cativa mbar trebuie sa invarti cateva ture bune. Eu pt 100 mbar l-am invartit cel putin 3 ture, dar poate doar la mine e asa.

Ii faci un semn pe tija si gata. Dupa aia reglezi cat vrea " muschiu" tau mai ales ca daca schimbi senzorul ar trebui sa faci si niste loguri in mers si daca trebuie reglata presiunea atunci o poti face linistit.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Nu cred ca e a lui. Se vede in coltul drept sus un text. Poza e luata de net mai mult ca sigur. In orice caz…ar fi ceva ca aia sa fie turbina lui. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este turbina mea ci este o fotografie de pe net

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok

Verificati amandoi si sa nu fie cumva obturat furtunul ce merge din N75 in filtrul de aer.

Daca furtunul ala e obturat, N75 nu poate elibera vacuumul odata cu cresterea turatiei si vanele raman inchise, rezultand un overboost frumusel. Practic urmariti furtunul din filtrul de aer pana in N75, il scoateti din N75 si trageti aer. Trebuie sa vina usor aerul, fara restrictii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calde salutari stimati forumisti

Vin si eu cu rugamintea unei interpretari ale logurilor atasate. Precizez totusi ca sunt un incepator in domeniu drept pentru care va rog sa nu ezitati in a-mi face observatii constructive (nu sunt f sigur ca am facut logurile suficient de corect).

Nu stiu exact tipul motorului (VIN WVWZZZ1HZSW138036) Golf3 variant 1.9TDI 90CP

Deocamdata destul de rar intra limp mode dar e un motiv de ingrijorare.

In speranta ca ma puteti ajuta, va multumesc anticipat.

log03-10-11.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa pierzi presiune sau sa nu inchida bine wastegate-ul sau sa fie blocat actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult,

Despre actuator am citit cum se verifica, pierderile de presiune....vedem ceva furtune,dar wastegateul? aici sunt total depasit. Si inca (doar) o intrebare...ca sa raman si eu cu ceva informatii, care din parametrii cititi releva pierderile?

Stima si multumesc inca o data pentru raspunsul prompt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

ce reprezinta eroarea 00575 Intake Manifold Pressure

17-10 control diference --intermittent

00532 Supply Voltage B+ 07-10 signal to low--intermittent

Este vorba de un Audi a4 b5 Tdi din 1996.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached

Possible Symptoms

  • Sudden complete loss of Power
  • Reduced Power

Possible Causes

Possible Solutions

  • Check Hoses
  • Check Pressure Unit for Turbo Charger
  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check Basic Setting > MVB 011

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded

Possible Symptoms

  • Sudden complete loss of Power
  • Reduced Power
  • Charge Pressure too High

Possible Causes

Possible Solutions

  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check Basic Setting > MVB 011

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Possible Symptoms

  • Reduced Power

Possible Causes

Possible Solutions

  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check Hoses

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as recomanda si un test in mers. Posibil ca senzorul MAP sa fie obosit.

@rocoj

In atasament ai explicatiile :icon_cheesygrin:

post-12725-0-23956100-1326199965_thumb.j

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi va rog o parere la acest log, insotit de urmatorile erori

Dupa ce le-am sters au mai ramas doar primele doua

Cat am facut logari, etc masina a luat limp de mai multe ori pana in 3000 de ture

LOG-01-003-010-011.zip

Log-JH.txt

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca ai "duse" multime de sensori aici conform erorilor.Daca zici ca le-ai sters si ai ramas doar cu primele 2 iti ramane sa verifici debitmetrul. Verifica cablajul acestuia,mufa si daca e totul in regula atunci schimba-l.In orice caz in momentul de fata debitmetrul nu iti functioneaza deloc, ecu a substituit valoarea de 539. Cea de-a doua eroare a aparut din cauza presiunii foarte mari in turbina si mai mult ca sigur ca ai luat limp mode(ceea ce se vede si in log).

Iti recomand sa imprumuti un maf (debitmetru) sterge toate erorile care le poti si refa logul.Succes

intre timp probeaza verifica geometria sa nu-ti agate si axul turbinei sa nu aiba joc. Am impresia ca axul se tureaza singur.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile au aparut se pare din cauza diverselor incercari de a determina cauza limpului (scos mufe, inlocuit sensri). Sa vedem daca gasim un MAF de AVB bun si sa verificam mufa/cablajul. APoi ne uitam si la turbina care suiera destul de tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand ai facut log-ul la WOT, esti sigur ca aveai MAF-ul conectat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasesz si eu un LOG facut azi in viteza a 3-a intre 1500-4400 RPM cu acceleratia "blana". Masina a inceput de 2 zile sa intre in limp-mode dupa un drum mai lung in care la intoarcere am venit cu motorina absolut pe minim ... si mers ca subturat in ultimul timp :(( . Se pare ca am presiune cam mare peste 2200 RPM si peste 4000 cam intra in limp-mode. Va rog pe cei mai priceputi sa interpretati acest LOG si eventual sa imi dati si ceva idei care sa duca la rezolvarea problemei. Am verificat N75 cu Vag-Com la Output-tests si se pare ca functioneaza , mai exact se aude ceva miscand pe sub capota in timpul testului. Am avut de ceva timp o eroare la debitmetru dar am sterso si nu a mai aparut. Azi am gasit alta eroare 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference pe care de asemenea am sterso si nu a mai aparut.

Astept parerile voastre.

LOG1.xls

Modificat de kappa83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!