Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Da am vazut asta intradevar, sincer nu stiu ce sa spun, :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie fisurat vreun furtun de la admisie sau intercolerul ,doar atunci MAF arata asa valori mari,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 2200 si 3000 rpm presinunea din turbo e foarte mare, iti intra in LIMP MOD? verifica actuatorul, electrovalva N75 daca actuatorul merge greu sau agata e geometria variabila de vina, trebui curatita turbosuflanta, poti sa incerci sa mergi mai turat cu ea poate se curata, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul se face in grupele 3 , 10 si 11 in mers , treapta a treia , pedala de aceleratie la podea, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu

Cred ca nu ai observat ca e motor pe benzina... :icon_cheesygrin:

JUG

Ce probleme ai ? Vad ca ai mici fluctuatii de presiune...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu Utiu

Sper sa ma insel, dar cred ca ceea ce am vazut in logurile tale se numeste "boost-creep", adica cu toate ca vanele sunt deschise la maxim, axul se tureaza singur dand valori din ce in ce mai mari...

Spun asta bazandu-ma pe faptul ca valorile date de MAP in logurile tale sunt reale. In cazul cel mai fericit MAP da valori false si ai scapat cu un schimb de senzor.

Primul lucru ce trebuie sa-l verifici (si pana atunci nu as mai forta turbina) este jocul la axul turbinei (scoti tubul de plastic ce merge la rotorul compresor). Fa verificarea asta si cu motorul rece si cu motorul cald. Fumul alb din clip ar fi un al doilea indiciu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu

Cred ca nu ai observat ca e motor pe benzina... :icon_cheesygrin:

JUG

Ce probleme ai ? Vad ca ai mici fluctuatii de presiune...

Deocamdata nu am nicio problema, cel putin asa cred :D.

S-ar putea ca fluctuatiile sa vina si din modalitatea de logare, anume am avut ceva ezitari la accelerare, avand in vedere traficul. Nu era aglomerat, dar vroiam sa fiu sigur.

Jug masina ta este TFSI nu?

Da, e TFSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

sunt aproape la fel cu ale mele de mai sus. Se pare ca iei limp mode, adica iti taie acceleratia. Dupa cate vad Map-ul masoara aiurea. Valoarea de 2900 e foarte mare. Incearca sa imprumuti un senzor map si refa logurile. Eu astazi incerc cu un alt map si va spun daca si-a revenit masina. In orice caz...esti in aceeasi situatie ca mine :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este senzorul ?

Modificat de l@u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

sunt aproape la fel cu ale mele de mai sus. Se pare ca iei limp mode, adica iti taie acceleratia. Dupa cate vad Map-ul masoara aiurea. Valoarea de 2900 e foarte mare. Incearca sa imprumuti un senzor map si refa logurile. Eu astazi incerc cu un alt map si va spun daca si-a revenit masina. In orice caz...esti in aceeasi situatie ca mine :blah:

Revin cu update. Se pare ca senzorul map era de vina. Am imprumutat unul bun si nu am mai luat limp nici la 5000 rpm in treptele 3 si 4.

Multumesc pe aceasta cale in special userului asap03 care m-a ajutat foarte mult si a fost rabdator cu mine dar si celorlalti useri binevoitori.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp am schimbat si eu senzorul dar cu unul de la un motor de 110 cp si am avut aceleasi simptome ,se poate ca din cauza ca am pus unul de pe un motor de 110 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

intre timp am schimbat si eu senzorul dar cu unul de la un motor de 110 cp si am avut aceleasi simptome ,se poate ca din cauza ca am pus unul de pe un motor de 110 cp?

cu unul pt 110 cp iti da limpul mult mai repede(deci nu e bun deloc). Pune unul de 131 cp sau testeaza-l dupa metoda prezentata de asap03.Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joc in rotor nu am garantat asa ca ramane sa caut un senzor de imprumut ptr. AVF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici gasiti o specificatie tehnica pt. MAP de la Bosch:

http://www.bosch.com...ecification.pdf

Eu am codul Bosch 0 281 002 399 (de 2.5 bar). Nu am gasit exact codul meu in specificatie, insa sunt cateva asemanatoare pe pag. 3

Am versiunea cu 4 pini (pag. 6):

Pin 1 Pamantare

Pin 3 Alimentare +5V

Pin 4 Semnalul output in Volti - asta variaza odata cu presiunea

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ar trebui sa am conform Etka 038 906 051 C de 3 bar.Maine ma uit sa vad daca am ceea ce trebuie caci stiu ca a fost schimbat odata.Masina merge foarte bine dar aproape de 4000 rpm da limp.Daca nu o turez atat nu ia limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai pus tu e codul OEM. In specificatia Bosch nu are cum sa apara codul OEM, pt. ca senzorul e vandut si la alte marci. De aceea senzorul are trecute doua coduri pe el (Bosch + OEM).

Intr-adevar, codul ce se termina cu C e pt. senzorul de 3 bar. Al meu, de 2.5 bar, are codul OEM 038 906 051 B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In tr. a III a vad ca pe la 1995 ai un mic "hop". Dar N75 corecteaza relativ repede. Deocamdata n-as spune ca e vreo problema.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!