Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut ,cred ca am m-ai postat undeva gresit dar vad ca aici se interpreteza logurile daca gresesc rog sa fie sters .

Si acum atasez un log pentru al interpreta cineva cu bunavointa.Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principal logul este bun, turbina e ok , dar nu prea pot spune la fel si despre debitmetru, tare ma temca te va lasa pana la urma, este destul de slabit, valoarea scade sub ceea ce se ceere deja de la 2800 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult d-nul Cristi ,dar de injectoare ce spui ,astazi le-am reglat distanta si cu avansul mic se modifica tare cantitatea de compensare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile la injectoare cum le-ai verificat la cald sau la rece, valorile nu sunt mari, dar nu sunt nici mici, idealul este cat mai aproape de 0,

La sincronizarea unghiului din ce am vazut la alti colgei pe forum cu motorizari similare motorului tau ar trebui sa incerci sa tinzi spre 0.0 sau putin peste, urmaresti consumul, puterea si fumul, dc e ok lasi asa, dc nu mai cobori putin

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau facut la temperatura de lucru , iar sincronizare oscileza foarte mult,daca il pun pe 0,5 se duce pana la 1,7 iar0,7 se duce la 2,2,cand este mic avansul creste mult consumul la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, lasa-l asa si urmaresti cele enumerate mai sus, toata chestia e sa il nimeresti exact unde ii place chiar de e mai mare sau mai mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut cu respect si La multi ani...ce ziceti de acest log?

logarljpg.png

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este imbacsita geometria sau defect actuatorul, dar tind spre geometrie, dc nu iei inca limp este la un pas mic, chiar foarte mic, parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Eu as da vina pe senzorul MAP...vad acolo valori mai mari de 2600

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrenzyu, dar ce soft ai pe masina? De avion cu reactie? :) Acuma pe bune, la cati cai ti-ai ridicat softul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ma gandeam si eu...geometria sau acuratorul...

senzorul Map...merge sa probez cu unul de ASZ?

imi cer scuze de confuzie..nu am specificat...nu este log la masina mea...este facut la un ARL..si asa pare sa aiba soft?abia ce l-am cumparat si nu nea zis nimeni de nici un soft...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trebuie specificate cat mai multe informatii cand postezi un log. Eu am crezut ca e vorba de ASZ-ul tau care stock are 96 kw si atunci nu era nici un dubiu ca are soft.

Acuma ARL stock are 110 kw. Dar tot mi se pare suspect de mare presiunea specificata in mapa. De ce spun asta. Am vazut log de 2.0 TDI de 170 CP care avea 2427 mbar in mapa. Am vazut log de 2.0 TDI de 140 CP cu 2376 mbar in mapa. Tu in logul postat ai 2499 mbar. Mi se pare mult chiar pt. 150CP (mai ales ca motorul e 1.9 litri)

Poti face si un log de IQ? Grupurile 001, 004 si 008? Tot asa, WOT de la 2000 la 4000 rpm, poate ne lamurim mai bine....

Uita-te si cu VCDS pe Advanced ID (cred ca dupa ce intri pe modulul engine apare functia) si vezi de cate ori a fost flash-uit ECU... Daca e mai mult de 1 e inca o indicatie

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea am posibilitatea de asa multe Log-uri...dar o sa ma duc cu ea la cipos si ii da el de cap:D

Log-ul l-am postat mai mult sa-i demonstrez vanzatorului,coleg de forum,ca nu este cum zice el...ca se rezolva din N75...

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

dupa ce am luat vreo 2 limpuri zilele astea am facut niste loguri si va rog sa va uitati peste ele.Dimineata la pornire turbina incepe sa fluiere dar se amelioreaza odata cu incalzirea motorului(apoi se aude f incet dar daca stai sa asculti se aude fluieratul). N75-ul l-am curatat vara trecuta.Postez aici si filmatul cu fluieratul.O sa vedeti ca odata cu fluieratul incepe sa scoata si mai mult fum alb. Pana sa inceapa sa fluiere nu scoate deloc.Eroarea pe engine era :

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Control Module Part Number: 038 906 019 EP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1464

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 30001

Additional Info: WVWZZZ3BZ2E209742 VWZ7Z0A4282772

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

LOG-01-003-010-011a 3 -a.CSV.txt

LOG-01-003-010-011a4-a.CSV.txt

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu turbina nu o aud sa fluiere, poate nu am ascultat mai bine, ceea ce vezi tu si filmezi la esapament este aburul care iese cand e frig

La loguri intradevar presiunea sare enorm dar eu zic ca sar putea sa nu ai reglat cum trebuie actuatorul, in treapta a 4 la 1400 rpm la wot turbina e incarcata deja , de aceea eu cred ca este tija prea scurta, turbina normal ar trebui sa impinga de pe la 1700, la tine dupa cum arata la 1400 de ridica de bot

Poti verifica si senzorul map, zicea iulian mai sus ceva de presiune prea mare, peste 2600 ar putea fi si de la map

Geometria dc bine tin minte stii sa o verifici

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

la presiunea cu 2600 se refereau la altcineva. E alt laurentiu :) . Fluieratul se aude mai ales cand accelerez si se decelereaza. Cand am reglat actuatorul am facut si niste loguri si atunci au iesit bune. A trecut de atunci vreo 2 luni si nu mi-a dat limp niciodata. Eu vreau sa stiu daca cumva n75 e problematic sau agata geometria . Ca sa stiu daca sa mai incerc o reglare sau nu are rost....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca era la alt laurentiu, dar e valabil si pentru tine

La cum arata logurile clar e o problema si nu cred ca e de la n75, geometrie sau reglaj actuator

Apropo eroarea care o ai e lipsa vacum sau probleme cu vacumul care e necesar pentru actionarea turbinei, deci pierzi undeva si de acolo poate fi o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

asta am uitat sa mentionez ca nu le-am controlat. Desi au fost schimbate toate cu oem .S-ar putea sa zici ceva caci azi parca am simtit sa se intareasca pedala de frana putin. O sa le verific din nou....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu...

Ai schimbat senzorul MAP? Ai pus din cel care masoara pana la 3000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

nu l-am schimbat. M-am mirat si eu la valoarea ce o masoara. Ori masoara bine si presiunea e imensa ori senzorul greseste mult si de aceea imi da limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as incerca sa gasesc un alt MAP si sa fac un nou log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De MAF-ul lui Laurentiu ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e bun , asta dc reuseste sa stabilizeze si sa scada presiunea in turbina fac pariu ca isi revine si va scadea valoarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian,

Uita-te in ambele loguri pls.

Daca in primul log, MAF-ul are valori constante de aproximativ 1249 mg/str, in al doilea, atentie, la aproximativ aceleasi valori ale presiunii (o idee mai mici, dar nesemnificativ), MAF-ul raporteaza valori mult mai mici. Diferenta e foarte mare si nu inteleg de ce.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!