Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

mi se pare comsumul cam mare. Injectoarele sunt ok turbo ok .si mai am o probleama scoate fum albastru pana se incalzeste dupa aia nimic nu papa ulei dc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O usoara pierdere de putere dupa 3300 rpm, posibil sa fie de la capsula vacumatica.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Eu vad o mica suprapresiune. Dar este corectata de n75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E corectata si ramane sub valoare ceruta de ECU, cel mai bine e sa fie putin peste cat cere ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Cer si eu ajutorul vostru in ceea ce priveste 2 log-uri facute pt a-mi da seama daca MAF-ul e bun. Asta pt ca am observat un consum ceva mai mare in ultima perioada.

Primul LOG e facut cu MAF-ul meu, cel de-al 2-lea cu unul de AWX al unui prieten. Ce probleme sunt pe acolo?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul tau e bun, dar cred ca ai o fisura sau pierdere de aer de la turbina la admisie in principal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian, de ce zici ca e pierdere de presiune?? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare prea mare valoarea de la maf pe toata durata turatiei, dar cum am spus nu sunt sigur ci cred ca e o pierdere de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, da..asa e am acel furtun in forma de 'S" crapat si i-am pus provizoriu niste leocoplast cateva ture. O sa-l schimb cat de curand. In rest pare ok? sSi cu cel de-al 2-lea debitmetru ce nu e in regula? Multumesc inca odata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei ei iulian ce zici, am nimerit-o? :beer:

Ambele loguri sunt ok si implicit ambele debitmetre sunt bune

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles. M-am linistit :) Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In rest pare ok?

Turbina lucreaza in plus sa compenseze boost leakul. Inlocuieste furtunul crapat si apoi refa logul. Ai fum negru la accelerari?

Bravo Cristian :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum negru am avut impreuna cu un "fasait" atunci cand era crapat furtunul. Acum cu el astupat asa provizoriu nu se vede cel putin ziua fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

craciun fericit in primul rand!

revin si eu cu 2 loguri. le-am facut cam prost dar asta e. ma intereseaza in principiu presiunea turbinei ( este cam mare)...am si ceas de boost care imi arata pana la 1,5bar in plina talpa si chiar ma miram cum de baga asa presiune. credeam ca nu este el bun initial. imi baga asa de cateva luni( cred ca aproape un an) nu prea am mers in forja de frica sa nu crape turbina...

am curatat turbina acum 2 ani. imediat dupa curatare baga normal ( maxim 1.1bar) dar de un timp tot vad pana la 1.4-1.5bari pe ceas in plina talpa. de asta am si facut un log. am marit iq la engine adresa 1 ( initial era 4,2 iar acum e 4,4-4,6) daca tot am pus vag-comul pe ea. nu da fum si trage ok doar ca mi-e frica sa nu bubuie turbina :))

post-12723-0-94794100-1324728447_thumb.j

post-12723-0-50001100-1324728450_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai putin si intra in Limp...

Ce erori ai? Sau posibil actuatorul sa fie blocat.

De ce ai marit cantitatea injectata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , azi am calcato putin si am luat un limp. erori nu aveam dupa ce i-am facut logul. acum dupa ce am luat limpul posibil sa am erori. o sa ii fac maine o scanare si o sa revin la cant injectata stock sau o scad putin. am marit iq pt ca imi porneste greu cand este cald motorul. la rece porneste normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost si am facut diagnoza. are eroarea urmatoare:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-10 - - - Intermittent

am sterso si am setat iq-ul la valorile normale de fabrica. e posibil sa fie de vina si senzorul de presiune MAP ?

am avut si urmatoarea eroare:

17553 - Mass Air Flow Sensor (G70): Short to Plus

P1145 - 35-00 - -

debitmetrul ...stiu ca mai face uneori figuri ( posibil sa nu faca contact bine la mufa) am sters eroarea , am turato putin dar nu a reaparut. mentionez ca am schimbat debitmetrul de aproape un an insa nu am luat unul original bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rezolvi pornirea la cald prin metoda ta.

Se rezolva prin modificare din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa e. despre log ce parere aveti ? posibil sa fie si senzorul MAP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca MAP nu are nimic. Daca era defect ar trebui sa-ti arate 2913 (parca asta era valoarea :icon_cheesygrin: )

Cred ca ai probleme cu turbina...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!