Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

eu am incercat sa ma uit peste ele dar valorile sunt amestecate foarte tare, nu intelegi nimic, in sensul ca coloanele si liniile sunt praf. Dar poate doar la mine se vede asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@axxa84

Din ce vad, intre 2851rpm si 3348rpm ai o mica suprapresiune in jur de 100 mbar. Nu cred ca asta ti-ar face problemele pe care le mentionezi.

Erori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e ambreiajul pt ca am vazut si eu o presiune cam mare. sa fie debitmetrul care da valori aiurea mai sus de 2500? Nu sunt erori de niciun fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! La fel face. In treapta 1 si 2 nu face. In treapta 4,5 face de fiecare data in acelasi loc. Ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se par prea mari valorile MAF-ului la WOT. Verifica tubulatura turbo sa nu scape presiune. Legatura cu turometrul nu o vad, poate sa fie altceva de vina.

@Laurentiu - datele sunt separate de caracterul punct-virgula, nu de virgula ca de obicei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa se uite si cineva la log-ul meu?Masina trage cam greu .Am o resoftare de la 90Cp la ~118 CP.

Multumesc

Vit32.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad nimic rau. Cam mica presiunea ceruta de ECU pentru o resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot asa ii si la mine si masina are plusul de putere...

(se pare ca ii nevoie de un update de soft in cazul meu, pt VNT17! )

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mi-a aparut cam prin martie anul acesta si de atunci am cam schimbat tot:debitmetru ,senzor presiune de pe tubulatura de dupa intercooler, turbina are vreo 30k km, filtrele schimbate toate mai repede decat trebuie, uleiul este MOTUL dublu ester, schimbat kit ambreiaj si curatat baia de ulei, schimbate toate furtunasele de vacum,N75, lichid frana.Dupa ce am schimbat ambreiajul si curatat baia de ulei la sfaritul lui septembrie s-a simtit o inbunatatire dar numai pe perioada scurta.Acum iara este la fel, nu are vana pe care o avea anul trecut cand am resoftat-o.Masina urca in viteza ma greu.

Ce udate de soft vorbesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti? cer scuze , nu le-am putut aranja cum trebuie....

mie mi se pare oarecum in regula, dar am unele intreruperi in sarcina, trage bine, dar intrerupe uneori, parca se balbaie ca si cand e gata motorina, pe la 2000 ture...

inca ceva...am bverificat turatia la relanti, desi valoarea este 32768 cat trebuie, aceasta corespunde unei turatii de doar 814 rot/min. am crescut-o putin, dar ce nu era normal de am turatia asta? multumesc

Log-HD98RZV-WVWZZZ1PY45567755.txt

Log-HD98RZV-WVWZZZ3BZYP178636-317560km-197322mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai facut logul bine. Cauta la inceputul topicului cum se face(treapta 3, 4 WOT de la 1800 la 3500 rpm pe canalele 3-10-11), refa-l si apoi posteaza-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am facut cum trebuie: treapta 3, de la 1800 ture foja pana la 4000 pe grupurile 3, 10, 11...atata ca am cutie tiptronica si poate ii vreo diferenta...incerc sa-l refac..

dar turatia la relanti? care-i treaba cu ea? de ce sta in 814 rot/min?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar sunt gr. 003, 010, 011. Dar la toate valorile sunt cu motorul la ralanti.

Din ce am vazut eu, la multe Passat-uri valoarea default 32768 NU corespunde unei turatii de 903rpm (ca la alte modele) ci mai mici. De ce te deranjeaza turatia de 814? Las-o cum iti place mai mult. Care e valoarea cantitatii de motorina injectata? (grup 001)

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerc sa atasez fisierul excel, dar imi zice ca nu am permisiunea sa atasez format de felul asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema mea la audi a6, motor 2,5 AAT care are presiune cam mare intre 2500-3000 ture si turometrul o ia de nebun de la 2700 la 3000. Am observat ca la oprirea motorului, convertizorul de presiune N75 situat langa filtrul de aer, bazaie. Credeti ca nu-si face el treaba la turatiile alea si comanda aiurea?

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bazaie doar dupa oprirea motorului, sau si la relantiu? Daca il auzi numai dupa ce opresti motorul, cred ca ai pierdere de vacuum la el. Masoara cu un manometru de vacuum cat ai pe furtunul spre actuator la relantiu.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar dupa oprire. exista alta posibilitate in afara de manometru?(nu detin). Poate ceva pe vag?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, cu VAG nu poti masura direct vacuumul (nu ai senzor pe motor pt. asa ceva). Poti vedea doar efectele vacuum-leakului cu VAG-ul, presiuni aiurea de exemplu, insa logul tau nu arata foarte rau, deci e cam greu de diagnosticat.

Sunetul apare dupa oprirea motorului pt. ca atunci pompa tandem nu mai baga vacuum si instalatia trage aer pe la fisura. Incearca atunci sa asculti mai exact de unde vine sunetul, poate identifici asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai convertizorul bazaie. Ala e sunetul. Vibreaza si cand pun mana pe el, deci ala face bazaiala. Acuma ramane de stabilit daca asa trebuie sa faca sau nu. Eu de 1 an si jum de cand am masina nu l-am auzit facand asa niciodata pana acuma. Si sa fie doar coincidenta faptul ca tot acuma face faza aia la 2700-3000 turatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hotaraste-te. Bazaie cu motorul pornit sau oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai fi citit cu minim de atentie posturile mele ai fi vazut ca nu e urma de indoiala cand bazaie! Dar nah, pentru dilema ta, bazaie doar la oprire! Si un timp dupa oprire, nu am cronometrat cat! Dar daca ii scot un furtunas din el se opreste instant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!