Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ai lag Laurentiu.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiu.Insa nu stiu de ce urca asa greu presiunea in turbina. Inainte sa reglez actuatorul mergea bine. Dupa reglare iar am facut un log in mers si arata f bine logul. dar de vreo 2 zile am lagul asta. Am controlat furtunele,vacuum,tot. Banuiesc n75-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 zic si eu. Daca era actuatorul tragea mai tare N75...

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

membrana actuatorului e buna. Am tras cu gura pana la maxim si tine vacuumul. Imi mai ramane n75-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunele sau stutul de la pompa de vacum.... nu ai destul de mult vacum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu Utiu

Deci in cazul tau, sfatul initial sa-ti reglezi tija actuatorului, nu a ajutat deloc. De fapt ciclul N75 nu trecea de 50% din cauza unei alte probleme (cea mai plauzibila ar fi ceea ce spune Swat Cat) si nu din cauza dereglarii tijei.

Eu am ajuns la o concluzie. Daca nu s-a umblat niciodata la tija, lasati-o in pace. Lungind sau scurtand tija doar va mascati problema reala, nu o rezolvati, iar pana la urma tot va iesi la iveala. Turbina are un singur reglaj, cel facut de fabrica.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am controlat toate furtunasele de vacuum, tot traseul. La pornirea motorului se ridica actuatorul la maxim. Daca scot furtunasul coboara inapoi. Daca il pun iar atunci el urca. Egr-ul lucreaza si el in parametrii. Daca era lipsa de vacuum probabil simteam si pe frana. Nu stiu ce sa mai zic......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun si eu 2 loguri ...as dori o parere ..mentionez ca sunt de la 2 masini..la.prima cred ca e debitmetru dar la cealalta nu stiu sigur observ ca presiunea e mult prea mare si imi da limp. Multumesc

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ca ultimele doua am patit si eu...am rezolvat problema cu schimbat N75 si actuator.acum poate tie iti agata si geometria...trebuie verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu un log ar putea cineva sa ma ajute?(nu reusesc sa le asez in excel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa mi-l trimiti pe emailul meu din profil.

@ laurentzz ce eroare ai cand da limp?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zipp nu e facut bine logul. ajungi la 1500 de ture si acolo apesi pedala la maxim si o menti acolo pana ajungi la 4000 de ture. Faci cu cineva sa te ajute si primul lucru este siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu rezolvarea la problema prezentata in postul #2564. Greseala a fost a mea si anume ca dupa reglarea actuatorului (scurtare) am uitat sa strang inapoi piulita de contra de pe tija actuatorului si incet incet acesta s-a lungit. Am reglat din nou actuatorul si am strans piulita bine bine. Postez niste loguri facute. Va rog sa va dati parerea.

LOG-01-003-010-0aaaaa11.CSV.txt

LOG-01-003-010-0bbbb1.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu e bine....cam asa imi da si mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,as avea rugaminte sa imiciteasca cineva log-ul.descriu metoda ca sa stii daca am facut corect sau nu,in treapta a 3 a de la 1800Rpm i-am dat talpa,am pornit inregistrarea si pana la 4100rpm nu am luat talpa de pe aceleratie,dupa acea am oprit si gata.

Am facut 2 unul cu 4 persoane in masina si unul cu 2 pers,m-ar interesa sa stiu in ce stare se afla turbo(achizitionat anul trecut nou)si debitmetrul de aer.Multumesc

Nu pot incarca fiserele....imi scrie ca "You aren't permitted to upload this kind of file"ce pot sa fac,nici ca si arhiva nu le pot pune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trimite-le pe adresa laurilauri2000@yahoo.com si le urc eu pt tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici sunt cele 2 loguri ale userului IOJI 05 BLD.

As reveni cu observatia ca cele 2 loguri nu sunt facute cum trebuie si il rog sa viziteze topicul http://vwforum.vwfor...in-mers-la-tdi/ ,sa descarce fisierul pdf cu instructiunile de realizare a unui log in mers(inclusiv de redenumire,modificare,rearanjare,etc) dupa care sa posteze aici loguri facute ca la carte pentru a fi interpretate. Succes

LOG- 2 pers.csv.txt

LOG-4 pers.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Sal. Am cateva erori date de vag poate ma ajuta cineva sa inteleg ce are .!

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Control Module Part Number: 038 906 012 HA

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4922

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 73430

Additional Info: TMBDG41U168831958 SKZ7Z0E3007392

VCID: 56A803AE986F

Fault Codes have been Erased

4 Faults Found:

7 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground

P1549 - 35-10 - - - Intermittent

9 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground

P1441 - 35-10 - - - Intermittent

0 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground

P1252 - 35-10 - - - Intermittent

1 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

Scoate fum mult si alb si peste 1800rpm se accelereaza doar cu intreruperi si mai mult fum...

Am verificat sigurantele .. am schimbat valva N75 si N108 , tot asa face..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Va solicit si eu ajutorul cu un log. Astazi a sosit cablul de diagnoza si pe moment am facut un "log" preliminar. Maine sper sa am mai mult timp sa-l fac asa cum trebuie.

V-as ruga insa sa aruncati o privire asupra valorilor MAF inregistrate si sa dati o parere daca sunt normale sau nu.

Masina nu mai are acel "zvac" de la inceput, se accelereaza greu pana la 2000 rpm, apoi zboara.

Cu MAF-ul scos, se accelereaza mult mai bine si parca mai liniar.

Daca mai sunt necesare alte valori, rog sa-mi transmiteti.

Este CSV de fapt.

Multumesc anticipat,

Dorin

LOG-01-003-005-010.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci logul nu e facut bine trebuie sa dai a-3a de la 1500 pana la 4000 fara sa ridici piciorul de pe acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

La ce te-ai gandit cand ai facut log-ul?

Ce ai vrut sa testezi?

Ca sa vezi valorile MAF-ului ar trebui sa faci un test in mers altfel valorile te pot insela.

Logul se face astfel :

- Engine / Measuring block si se selecteaza canalele 3, 10 si 11

- se apasa LOG si start

- cu masina in viteza a treia si pedala la fund in plaja de turatii 1800-4000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Testul este facut in mers. Nu am retinut ideea cu viteza a 3-a si pedala la fund intre 1800 si 4000 dar maine refac logul si il retransmit. Adaug canalele cerute.

Si poate aveti timp sa-l interpretati.

Va multumesc anticipat

Dorin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!