Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Eu spun ca iti "agata geometria". La pozitia 17 swat nu cred ca a observat valoarea de 94 de la N75 cum nici eu nu o observam.

Mie mi separe totusi ca masina urca greu in ture. Ti-as spune sa gasesti si un alt debitmetru si sa testezi si cu ala cand ai sa poti.

Daca ai limpuri trebuie sa ai si niste erori si este bine sa le postezi.

Asap am pus logurile sa mai confirme cineva cum poate un N75 sa se distruga in timp relativ mic, aproximativ 1 saptamana, prin suprasolicitare. O sa ajunga lacipos sa vedem ce gaseste in turbina pentru ca fiind in spatele motorului trebuie rampa etc...

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa mai dai niste detalii ce e in logul ala? 94% apare doar odata... si apare exact dupa ce a luat piciorul din gaz si valoare specificata a scazut la 1300mbari .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da swat e ok daca apare doar odata dar spune ca are multe limpuri si nu ti se pare ca urca greu presiunea? Ar mai trebui sa faca mai multe loguri pentru ca poate nu au aparut defectele evident in logul ala.

Eu asa spun.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot respectul Swat (practic urmarind posturile tale mai vechi am reusit sa mai prind cate ceva pe aici), dar omul apasa blana la 1400 rpm si presiunea actuala ajunge sa fie peste cea specificata abia la 3000 rpm (lag imens).

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am lag turbina intrand bine de pe la 2200-2400 , o sa incerc cu un alt debitmetru, iar turbina o pot curata sau trebuie sa schimb geometria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e adevarat ca are un lag... dar nu e problema de limp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai limp imi da cateodata, dar am ster eroarea de pe engine si am uitat daca e positive sau negative, o sa revin cu eroarea! multam mult de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

In cazul tau eu as face cateva operatiuni preliminare:

- verific calitatea vacuumului cu un tester special

- verific furtunele de pe traseul turbo -intercooler

- detasez tija actuatorului de geometria turbinei si verific "la mana" cum se misca vanele turbinei

- demontez actuatorul si verific cursa acestuia. Eventual, dupa ce l-am demontat il conectez la circuitul de vacuum de la N75 si ii fac un Basic Setings pe grup 011.

- inlocuiesc senzorul MAP G71 cu unul care stiu ca e functional

- verific functionarea EGR

- demontez turbina pentru verificare/curatare/schimbare

Ordinea operatiunilor de mai sus nu este obligatorie. Incepi cu cea mai usoara sau ....dupa inspiratie :icon_cheesygrin: In functie de ce defect gasesti continui sau nu cautarile.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de sfaturi dar eu sunt novice intrale mecanicii....asa ca e cam dificil ceea ce spui, insa o sa incerc sa dau turbina jos sa ii fac o curatare/refacerea planeitatii vanelor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti departe de Bucuresti asa ca mergi la cineva de pe forum care a mai facut.

Eu asa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de sfaturi dar eu sunt novice intrale mecanicii....asa ca e cam dificil ceea ce spui, insa o sa incerc sa dau turbina jos sa ii fac o curatare/refacerea planeitatii vanelor!

Pai daca esti novice, te bagi sa dai turbina jos sa o desfaci sai sa o demontezi pentru curatare?

Eu ti-am spus mai sus sa faci niste verificari mult mai simple decat demontarea turbinei. E posibil nici sa nu trebuiasca sa dai jos turbo...Parerea mea :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa e nu sunt departe de bucuresti, insa cuiuda de exemplu cum pot detasa tija actuatorului? oare nu il dereglez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o siguranta metalica. Scoti siguranta si detasezi capatul tijei de geometria turbinei. Apoi misti geometria sa vezi cum merge. Tija se deregleaza doar daca umbli la surubul de pe ea.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum bine a punctat cuiuda si eu in primul rand as suspecta o problema de vacuum (ori membrana actuatorului crapata ori vreun furtun de vacuum ros)... Iar eroarea daca da limp e cu siguranta negative deviation... Ca nu face suprapresiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunasele au fost schimbate si cele groase si cele subtiri acum 2 luni...insa o sa incer sa dau actuatorul jos sa vedem...merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci in legatura cu logurile postate de divinewind? nu de alta dar sunt ale mele din pacate :banghead: :banghead: si luni ajung la cipos.am inteles din ce mi-au spus useri ca agata geometria dar totusi credeti ca se rezolva cu schimbarea actuatorului?

LOG-01-003-010-011_2.CSV.txt

LOG-01-003-010-011_n75_nou.CSV.txt

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat si eu o geana pe logurile postate de divinewind si cele care leai pus tu

Ok parerea mea, ai schimbat n75-ul ca aveai limpuri, dar inainte a al schimba a verificat cineva dc lucreaza usor actuatorul si geometria, eu am schimbat n75 ca era plin cu pulbere de rugina, nu prea avea masina vlaga pana la 2000 dar dupa fugea de manca pamantul, limpuri nu erau, oricum

Eu am curatat turbina prima data in februarie , m-am vazut nevoit sa o mai dau jos inca odata in aprilie parca si am curatato din nou iar acum in agust inca odata, problema era ca se ingreuna cursa geometriei si se bloca , nu mai tragea cum trebuia, goluri de putere etc

Ultima data am facut un efort si am cumparat o geometrie de la cipos si in acelasi timp un actuator nou, pulberea de rugina care strica sau ingreuneaza lucrul la n75 este actuatorul imbatranit si poate usor fisurat

Nu e neaparat sa se rezolve cu schimbarea actuatorului ( de unde stii ca el e de vina), sa nu fie platoul de geometrie in sine obosit, oricum dc mergi luni la ciprian sa fi sigur ca te rezolva , dar dc ajungi la curatat de turbina el te va sfatui sa inlocuiesti si geometria, sa nu mai ai alte probleme pe parcurs si in viitorul indepartat :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc pentru sfat.o sa ma las pe mana lui ciprian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am un passat B6 din 2006, motor BKP, 140 CP. De cateva luni am observa ca masina nu se mai infige asa cum stiam eu, mai ales cand calc pedala brusc.Cu alte cuvinte nu mai am senzatia ca te baga in scaun.

Am facut niste log-uri in mers.As dori daca cineva are timp sa imi interpreteze si mie logul atasat.

Pt a putea fi interpretat va rog sa inlocuiti extensia xls cu csv.LOG-01-001-093-010.xls

Va multumesc.

Modificat de hada_flo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nu o sa poata,,,,

Ataseaza-le, asa cum au facut si colegii de mai sus. Altfel, nu se pot descifra.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz o sa refac log-urile diseara si o sa le atasez din nou.

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez 2 loguri facute.La 2-3 zile dupa reglarea actuatorului masina nu mai trage pana la 2500-3000 rpm. Nici o eroarea stocata.Am inlocuit si n75 cu n18 dar aceleasi simptome. In engine la output test pt n75, acesta trage de actuator la maxim. Astept parerile voastre. Multumesc

LOG-01-003-010-011333.CSV.txt

LOG-01-003-010-01122222.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult divinewind :beerchug: .logul este facut dupa vizita la ciprian(cipos) unde a fost schimbat actuatorul si verificat,,manual" geometria care a zis ca e ok.a facut si el un log care a zis ca e foarte bun.astept si parerile voastre

p.s. doi oameni de nota 10

actuator_nou.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!