Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Deci parerea mea si numai a mea

Eu zic ca ar trebui sa reglezi putin actuatorul acum, cursa n75 nu sare peste 50%, eu zic ca e normal ca la wot sa aiba macar un spike pana la 60%, presiunea pe turbina in nici un moment nu sare peste ceea specificata ci ramai in permanenta sub ea, de acolo si cursa n75

Eu zic ca e bine si asa dar mai bine dc esti cu putin putin peste presiunea ceruta si nu in permanenta sub

La mine am inlocuit geometria si actuatorul regland dupa cel vechi , in 50 de m imi smulgeam parul din cap ca eram in limp, am reglat in apx 2 ore sa il aduc cat de cat in parametri si la wot n75 imi sare pana aproape de 70% iar presiunea la turbina sare fata de 2203 cat ii trebuie la 2300 max si apoi o corecteaza la 2230-2250, eu zic ca e ok asa dar dc trage mai bine cu presiunea sub il scurtez de indata

P.S. Laurentiu un tutorial te rog despre curatare, sunt interesat si tare ma tem sa il desfac ca poate raman fara si apoi ii apoi cand ii spun la nevasta ca mai trebuie si o supapa la care nu am putut sa ii dau pace asa

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu logurile cu geometria noua de la cipos si actuatorul nou

In logul 1 este n75 original si demareaza greu pana la 2000 de unde zboara, in logul 2 si 3 este cel de rezerva si demareaza bine de la 1700-1800 se misca bine

Nu stiu dc e bine reglat actuatorul, vad ca acum a mai crescut presiunea la actual putin,

log2.xls

log3.xls

log 1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o scanare facuta zilele trecute am descoperit o eroare urata si faptul ca injectorul 2 se pare ca este blocat.

Mai jos postez eroarea gasita si m-ar interesa pe de-o parte care ar fi posibilele cauze care au dus la aparitia ei si daca e vreo problema sa merg cu masina asa un timp.

Primul pas, la recomandarea lui Al Bundy, ar fi sa merg sa fac si un test de compresie la sfarsitul saptamanii sa vad care e treaba si poate scap fara sa schimb injectorul.

Ideea este ca motorul merge la fel ca inainte, rotund, nu intrerupe, tot ce am putut observa fiind un consum usor marit.

scan.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AHF 110 cp "up to" 1xx cp , turbina 2260, injectoare p764 si FMIC. Se pune in "bot" la plecare de pe loc(plecare de "START") si mai apare si eroare pe debitmetru "Mass Air Flow Sensor - Open or Short to Ground". La relanti valoarea pe care o cere debitmetrul este fixa la 850 mg.

Pareri?

Multumesc

301n9eb.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baiet.

Sunt nou pe forum.Am o problema cu un passat 3b din 2000.Ajutati-ma va rog.

Mai exact intre 1700 si 2500 de rotatii apare o trepidatie in caroserie destul de puternica.Acest fenomen apare doar pe tras,la accelerari mai puternice.Daca accelerez lent nu se simte tare.(treapta a 3,4,5).

Am inlocuit planetare,kit ambreiaj,roti,discuri franare.Am schimbat fuzete cu totul.Toate piesele au fost puse de pe alta masina care functiona bine.Am scanat cu vag-com,corectiile la injectoare sunt de max +\- 0,3 pe injectoare.

Sa fie vreo problema de alimentare,a mAF-ului sau turbo.

Va multumesc

Voi face si niste loguri la grupurile 01-13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AHF 110 cp "up to" 1xx cp , turbina 2260, injectoare p764 si FMIC. Se pune in "bot" la plecare de pe loc(plecare de "START") si mai apare si eroare pe debitmetru "Mass Air Flow Sensor - Open or Short to Ground". La relanti valoarea pe care o cere debitmetrul este fixa la 850 mg.

Pareri?

La WOT valorile presiunii actuale la turbina sunt sub cele specificate in mapa destul de mult. Nu-mi dau seama daca e din cauza turbinei sau a senzorului MAP...

Swat zicea recent ca la AHF softul are limitare de IQ la 51 mg (ceea ce se vede si in log pe grupul 8), ce vreau sa spun e ca ce rost are sa faci presiunea asta enorma daca nu poti mari si cantitatea de motorina injectata...

La relanti 850 poate fi pt. ca e anulat EGR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil problema cu masina care "se pune in bot" la plecare este din cauza unui furtun spart , pt ca din ce am vazut turbina mea nu face mai mult de 0.3 bar pe loc , si presupun de aici si diferentele intre presiunea ceruta si cat face . Daca nu e furtun spart , poate fi N75 , desi nu da eroare . In privinta motorinei , daca vad ca tot "nu da fum" , o sa merg cu cap de pompa de 11 , sau duze race 520 . Cel putin pt inceput voi incerca "hammer mode" la pompa , sa vedem ce se intampla . Oricum multumesc de sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, diferenta de presiune ce se vede in log la WOT poate fi de la un furtun spart sau intercooler crapat. Totusi crapatura nu e foarte mare (daca asta e problema), altfel masina ar intra in limp mode cu negative deviation...

Poate ar trebui sa inlocuiesti tubulatura turbo originala cu una aftermarket metalica sau din silicon, poate cea originala de cauciuc nu rezista la presiunea marita foarte mult...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus intercooler frontal in mom in care am pus si senzor map de 3 bar , a ramas un singur furtun "oem" , exact la iesirea din turbina . Si mai nou imi da limp cu negative , deci s-a marit spartura :)

Ramane de vazut ce pot sa fac in legatura cu cantitatea de motorina , iau in considerare si varianta sa pun o pompa suplimentara pe tur , eventual de pe 1.9 PD , dar asta dupa ce aflu cat vacuum imi face pompa mea de inalte , sa nu fac pres prea mare in pompa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o scanare la serviceul skoda s-a gasit eroarea:

00665 P0299 000 - charge pressure control bellow sporadic

ca si comportament...se aprinde si clipeste in mers pe bord sarma de la bujii.....si masina nu mai trage.

opresc motorul....repornesc si totul functioneaza.

care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez aici inca un log dupa cel atasat in postul #2515. Am reglat actuatorul (l-am scurtat). A trebuit sa-l invart vreo 5 ture ca sa ajung la presiunea ceruta de ecu. Va rog sa comparati cele 2 si sa-mi spuneti parerile voastre. Multumesc

LOG-01-003-010-011Inainte de reglare.CSV.txt

LOG-01-003-010-011Dupa reglare actuatorl.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaug si eu doua loguri. Este vorba de o masina care avea limpuri la greu si i-a fost schimbat N75 ca dupa 1 saptamana limpurile sa reapara.

Eu am ajuns la concluzia ca este vorba despre geometrie cu pb. A fost curatata acum vreo 4 luni schimbat egr-ul. Toate aceste schimbari ma fac sa cred ca geometria care agata a afectat N75 care s-a defectat din cauza supraolicitarii. Cea noua incepe si ea sa ajunga la 93%.

al treilea log este dinaintea schimbarii lui N75.

I-am recomandat sa ia drumul catre Cipos daca preturile sunt convenabile pentru ca in service au spus ca este 90% N75.

LOG-01-003-010-011_2.CSV.txt

LOG-01-003-010-011_n75_nou.CSV.txt

inainte de schimbare _N75.CSV.txt

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de un 1.9 TDI alh care in mers incepand de pe la 2000 rot/min incepe sa aiba intreruperi, adica trage/lasa si tot asa, nu poti sa mergi constant. la accelerare brusca(blana) nu se simte chiar atat de tare dar tot se simte... Mai jos este logul si 2 poze cu avansul si injectoarele.

Pana ieri ce am pus masina pe tester (multumesc colegului dar nu-i stiu nicknameul :blush: ) am incercat tot felul de chestii ca de exemplu schimbat partea electrica la pompa de injectie, schimbat senzorul de pe motor care citeste rotatia arborelui, samd. Acum sunt nerabtator sa reglez avansul sa vedem daca mai face asa. Astept o parere si din partea voastra

post-32637-0-49621800-1316699279_thumb.j

post-32637-0-13611500-1316699320_thumb.j

post-32637-0-90336900-1316699328_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nici o eroare? Valorile de la injectoare mie mi se par cam mari. Logurile de la turbina arata ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o eroare, nimic, am uitat sa precizez ca turbina e noua (cumparata de la cipos), debitmetru nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce a fost schimbata turbina? Din aceeasi cauza? Cipos ce a spus de aceste impiedicari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind - referitor la logurile postate de tine

Si eu zic ca-i agata geometria; In logul "inainte de schimbare_N75" se vede cum motorul intra in limp (valorile 92,4 la N75)

La curatarea geometriei trebuie facuta si planeitatea vanelor (sau pusa una noua)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar diferenta este mare intre vechiul N75 si noul N75. Deci cu timpul din cauza geometriei a fost afectat N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce a fost schimbata turbina? Din aceeasi cauza? Cipos ce a spus de aceste impiedicari?

Turbina a fost schimbata pentru ca s-a stricat (s-a rupt axul in ea). cipos a zis ca e ceva din alimentare, dar inca nu a vazut logurile si avansul...

Modificat de Porcius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu un log sper sa fie bun...am probleme cu limp-urile care vin cand au chef nici decum dupa o anumita turatie! Astept pareri.STIMA

later edit: am facut alt log sper sa fie bun!

LOG-01-003-010-011.zip

LOG-01-003-010-015.zip

Modificat de Sor1neL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este facut bine logul. Ajungi cu masina in viteza a 3-a si cand atingi 1500 de ture apesi pedala la fund si o menti acolo pana ajungi la 4000 de ture. Faci de 2-3 ori treaba asta si apoi ne pui logul aici. Sa faci toate astea in conditii de siguranta!!!

Porcius la egr debitmetru si turbina nu sunt pb. Cauta la altceva , injectoare, presiunea de carburant etc...

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar diferenta este mare intre vechiul N75 si noul N75. Deci cu timpul din cauza geometriei a fost afectat N75.

La logul cu vechiul N75 ciclul sare de la 28.7 la 64. In primul log postat (presupun ca e cu noul N75 si ala) ciclul sare de la 26.3 la 60.6. Acuma nu prea poti face doua loguri identice, dar strict in termen de ciclu N75 mie mi se par destul de apropiate valorile astea. Eu zic ca ambele loguri indica faptul ca geometria nu lucreaza usor. Daca te uiti la doar la coloanele presiuni atunci da, e diferenta mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu un log sper sa fie bun...am probleme cu limp-urile care vin cand au chef nici decum dupa o anumita turatie! Astept pareri.STIMA

later edit: am facut alt log sper sa fie bun!

arata bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!