Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

snack nu stiu cum iti merge tie masina dar din ce vad eu zic ca este destul de lenesa

presiunea ta este ajunsa din urma dupa 3000 rpm , valorile pe care le da MAF-ul sunt sub cele cerute, se intalneste frecvent sa scada dupa 3000 dar la tine nu prea sare peste ca sa scada, ci ramane sub valoare

Eu in locul tau as schimba debitmetrul cu altul pentru proba si as reface logul

bafta

P.S. asta e numai parerea mea, mai asteapta dc nu si alte pareri

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri.Mai astept si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau si eu sa-mi fac un log pt limp mode in botosani sau buzau, sau undeva pe aproape. stie cineva la cine ar trebui sa apelez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris acum o saptamana :

"Am gasit ceva care cred ca nu ii ok si de aceea postez aici.La Egr duty cycle valorile date de program sunt 40-75% si eu am 84.5% si mai am Maf sensor valorile date de program sunt 230-370 mg/H si eu am 460 mg/H.

Nu stiu daca are sau nu importanta dar consumul la relanti ii 0.4 l/h fara nici un consumator pornit si temperatura apei aproximativ 90 grade si cu ac pornit am cam 0.8-0.9 l/h.Cred ca este putin cam mare cand dau drumul la ac.

Precizez ca este vorba de un alh. "

Are vreo legatura cu log-urile care le-am postat mai sus?

As incerca sa scot debitmetrul sa vad daca ii vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit inainte sa postez ce ai scris, nu prea are legatura cu logul , adevratele valori le vezi in sarcina, acolo vezi exact fiecare cum lucreza dat fiind ca sunt strans legate una de alta

Valoarea la maf la relanti safie apropiata de ce se cere , iar in sarcina sa nu faca fata

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am scos mufa de la debitmetru sa vad care este reactia masinii...parca aveam 40 cai.Deci eu trag concluzia ca debitmetru nu este pe duca.Sper sa mai aud si alte pareri despre log-ul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau si eu sa-mi fac un log pt limp mode in botosani sau buzau, sau undeva pe aproape. stie cineva la cine ar trebui sa apelez?

Salut

Te pot ajuta eu cu un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea-teodor

Cum am mai spus am revenit cu 2 log-uri dupa modificarea avansului.Masina nu si-a revenit complet, inca nu trage cum tragea odata.Ce ziceti?

3.pdf

4.pdf

post-36085-0-33235400-1314121088_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update la "problema" mea de mai sus.

Dupa cum mi-a spus deja Al Bundy nu ar trebui sa-mi fac griji. Tinand cont ca plec in voiaj in curand, m-a batut nevasta la cap sa nu-i las masina cu semne de intrebare. Asa ca am fost la G&G Motors (un service recomandat de cunoscatori, din Constanta, nu numai pentru grupul VAG) si mi-au spus la fel, sa nu-mi fac griji. Eu, Toma necredinciosul, m-am dus si la Cardinal Motors. Acolo mi-au scos furtunul de pe admisie, tot se auzea tiuitul, apoi au scos de pe evacuare (cred eu), tot se auzea, apoi au scos furtunasul de vacuum si nu s-a mai auzit. Inainte de asta s-au tot uitat dupa fisuri sau scapari de gaze si nu au gasit nimic. Concluzia? Turbina e pe duca si trebuie noua sau kit de reparatie. Cum preturile sunt extrem de mari si eu nu dispun momentan de finante mi-am luat gandul de la asta. Cautand pe forum am vazut numai aprecieri pozitive despre Cipos si turbinele lui, asa ca l-am sunat sa-l intreb de preturi. Cu ocazia asta am aflat ca se pot lua turbine la cu totul alte preturi decat japcangii aia de la Cardinal si, ce este mai important, Cipos cunoaste problema tiuitului de frecventa inalta iar asta nu poate fi decat o scapare de gaze iar daca nu am ce face cu banii imi trimite si turbina noua.

Concluzie: in virtutea opiniilor lui Cipos, Al Bundy si G&G Motors (cunoscuti pentru profesionalismul lor) pot sa stau si eu linistit. Iar altadata ma voi gandi de doua ori inainte de a merge la Cardinal Constanta.

Consider ca acest post ii ajuta pe cei aflati intr-o situatie asemanatoare cu a mea sau, in special, pe user-ii din Constanta. Vineri plec, daca nu am net bun la nava ne mai auzim in ianuarie. Va doresc sanatate si drumuri fara probleme la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am efectuat si eu testul astazi sper sa il fi facut bine. Atasez mai jos log`ul

log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica turbina, vacuumul...

In primul log presiunea e prea mare intre 2000 rpm si 3700 rpm iar in ultimul log are un varf care se corecteaza bine pe la 2100 rpm dar dupa aia intre 2700 rpm si 4000 rpm presiunea ramane prea mica. Poate ai si niste erori stocate referitoare la diferentele astea de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea log-ului???

masina merge bine pana la un momentdat cand se opreste din senin

as vrea sa stiu daca maf-ul sau egr-ul sau turbina sunt ok.

multumesc frumos

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovi.Tz refa logul

singurul moment in care esti la 100% cu pedala de aceleratie e de la 3900 - 4550 rpm, incearca de la 1700-4000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine imi poate spune cineva daca este in parametri normali ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alinushu2007 ti-a raspuns asap tie ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu nevoie de ajutor cu un log la un golf 1.9 BKC caruia i s-a pus turbo nou garret in loc de kkk,masina intra in limpe mode si are un fluierat accentuat in orice treapta de viteza in plaja de turatii 2000-2600rpm ,iar pe liber nu fluiera daca o turez:

log turbo.xls

Modificat de fff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul l-ai facut de la 2562 rpm la 3780 rpm. Se face intre 1900 - 4000. Asa pare destul de ok, adica nu ai supra-presiune si e buna chiar si la rpm mare. Daca mai faci unul cu pedala la podea de la 1900 poate o sa se vada mai multe.

Totusi mi se pare suspect in logul tau faptul ca ai cam multe valori identice la presiune cerut cu actual, ceea ce nu se intampla in majoritatea logurilor. Ce erori stocate ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asa este si eu am ramas surprins de valorile la presiune cerut si actual.Eroarea este 17958 - Charge Pressure: Control Deviation 11-00 - Control Limit Not Reached,dar cred ca este din momentul in care l-a lasat turbina ,pt.ca la service-ul unde a schimbat-o spune ca nu au tester.Oricum cat am incercat sa-i fac log-ul, masina nu a intrat in limp mode, dar turbina fluiera foarte tare.Acum mi-a spus ca au umblat si la actuator,nu stiu ce sa zic ,astept sa revina si incerc sa fac log-ul corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina fiind noua, e foarte putin probabil ca fluieratul sa vina de la ea, parerea mea. Cu turbina veche aveai fluieratul? Poate au strans niste suruburi mai slab pe undeva pe traseu si scapi aer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune si mie cineva in legatura cu logu daca e ok ? multumesc

Modificat de hutzzyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am VAG-COM ul de mult timp, dar nu am facut niciodata un log...am incercat azi. daca e cineva amabil sa-mi spuna daca e ok, sau daca am gresit undeva.

Mersi

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hutzzyy logul e ok zic eu

82 bog logul nu e facut bine, mai incearca odata, dar de data asta cu pedala la blana 100% pe parcursul a 1800-4000 rpm in treapta a 3-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez cateva loguri facute, dupa curatarea n75-ului. Inainte de curatare luam limp pe la 3500-4000 treapta a 4-a( a 3-a mai rar). va rog sa va uitati peste ele. Va rog sa stergeti extensia txt pentru a le putea deschide cu excel.

LOG-01-003-010-011tr32.CSV.txt

LOG-01-003-010-011.CSV.txt

LOG-01-003-010-011tr42.CSV.txt

LOG-01-003-010-011tr31.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!