Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

ok. am sa mai lungesc tija maine si vedem ce iese.

eram in dilema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv am incercat sa fac, dar cred ca are o problema interfata si nu mi-a dat voie pe basic settings. chiar si asa am studiat logurile altor colegi cu acelasi tip de motor, asz, si am vazut ca la presiunea turbinei valoarea predefinita e de la 2100-2600, iar la mine 2000-2200. sa incerc sa schimb versiunea de la vcds? ms 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de vină versiunea de vcds ci faptul că este o clonă neactivată, deci are funcţionalitate limitată. Ai nevoie de o interfaţă full ca să poţi face teste în basic settings.

Valoare specificată pentru presiune este în funcţie de sarcină, deci cînd faci comparaţii te uiţi şi la alţi parametri (treapta de viteză, turaţia, viteza). Comparaţiile se fac în aceleaşi condiţii.

până rezolvi cu logurile vezi pe unde fâsâie pt că este posibil să ai scăpări de presiune şi de asta să tragă greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata! 
Furtunele de vaccum au fost principala problema, chiar cel ce iasa din N75 si intra in rezervorul de vaccum (bila). 

Multumesc tuturor ptr. sfaturile utile! Faceti treaba buna baieti !!! 
 @Lupo iti multumesc inca o data ptr rabdarea si timpul petrecut in rezolvarea problemelor de genul!!! 

 

On 10/14/2018 at 9:34 PM, DanuAL said:

 Seara buna ! 
De vreo 2 zile balbaie dimineata, in timpul schimbari vitezelor, ''se da in nas'' in treapta 1 si chiar moare motorul mai ales pana ajunge la temperatura 90 de grade. Am verificat furtunele de vaccum si daca am vaccum si par ok.

Am facut un log, daca se poate sa-mi spuneti o parere! 
Intr-unul dintre diagnoze, mi-a dat o eroare ''17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00'', iar la o zi distanta doua erori, dar de data asta ''16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal 
            P0101 - 35-10 -  -  - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 
            P1557 - 35-00

Am sters erorile, dar ''17965 Charge Pressure Control: Pozitive Deviation'' reapare. 

Cand intra in lag, scoate fum cand o calc, ca si cum se desfunda, pe urma incepe sa-si revina la turatii de peste 2000rot. Cand schimb vitezele, le schimb pe la 2500-2800rot/min, in treapta superioara pica sub 2000rot. O calc incet sa-i cresc viteza, altfel da in nas sau moare motorul.
Masina e un Audi A4 B6 AVF 131cp.

Multumesc anticipat ptr. raspuns! 

LOG-01-003-010-011.CSV

 

On 10/15/2018 at 8:58 PM, DanuAL said:

Revin si cu BS 003 si 011

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

 

BS003-xxx-444.CSV

BS011-xxx-555.CSV

LOG-01-003-010-011 (2).CSV

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miky2003adr

Se vede îmbunătăţirea în special în BS011 care a început să arate cam cum ar trebui

BS011-2.jpg.4fdcf5830e97abccebebb372c9fb795b.jpg

faţă de cum era înainte

BS011-1.jpg.f67cb3ec091cb94ed989c0119d858e96.jpg

totuşi se vede că ai probleme de vacuum în primul rând (partea superioară a graficului este destul de neregulată şi creşterea în hopuri). Dacă citeşti cu atenţie topicul pe care ţi l-am recomandat o să vezi că una din primele condiţii este să nu ai probleme de vacuum, altfel te chinuieşti degeaba cu reglajul turbinei.

La logul în mers cam la fel cu precedentul, dar este şi acolo o mică îmbunătăţire (accelerare mai bună şi puţin mai departe de limp)

actual

3-10-11-2.jpg.1f45cb95ebacc93ee6317387d20f2a39.jpg

precedentul

3-10-11-1.jpg.a9e5231ed4673bd526a31f7f9475f594.jpg

@DanuAL

logul în mers este chiar ok faţă de ce a fost pînă acum, am înţeles că nu prea ai avut loc unde să-l faci. Când ai posibilitatea fă unul cum trebuie ca să-l ai ca reper.

actual

233304526_10-20-20189-12-39PM.jpg.ba70a1de413f5f19ae810d07e5eaf50d.jpg

precedent

1540440200_10-20-20189-15-09PM.jpg.e1d57aa6a7a01f5b58df9ed9e81fbb02.jpg

BS003 aproape bine, văd că a crescut din nou puţin valoarea maximă dar bine că s-a redus recircularea

actual

1645813102_10-20-20189-16-52PM.jpg.6444d1f94af1bc6a1f2fafa73e61145e.jpg

precedent după curăţarea EGR

925130411_10-20-20189-23-45PM.jpg.5f73a31b98f8ad5590c8c82cf25f69af.jpg

La BS011, nu-i perfect. Când ai timp fă un BS011 cu motorul rece şi unul după ce i-ai dat ceva talpă (să fie turbina încinsă bine). Aşa poate ne dăm seama dacă neregularităţile apar din cauza turbinei sau din alte cauze.

12.jpg.557946aa41b1694cf58f277eaaf7cdfc.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc lupo. Astept sa vina un Actuator nou si dupa o sa vad ce zice. Pana atunci poate cumpăr un n75. O întrebare. Am un n75 nou pe original vw dar este pentru golf din 99 in jos. Are mufa dreptunghiulara sau pătrată. Crezi ca pot sal folosesc pe acela daca iau o mufa de la dezmembrari

HTB1ayFHNVXXXXapagXXXq6xXFXXXT.jpg

HTB1EFt2NVXXXXXOXFXXq6xXFXXXT.jpg

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu ce să zic. Pune o poză să văd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce cod motor ai? ASV sau AHF cumva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În principiu ar trebui să meargă. ASV şi AHF sunt cam la fel, AHF  a fost construit înainte de 99. Să mai verific ceva şi-ţi zic
 

Am verificat şi codul original 1H0906627A sau 1J0906627A merg pe ASV sau AHF din 97 până în 2004.

Codul Pierburg ar trebui să fie 7.02184.01.0    sau   7.21903.75.0         numai că din poze nu prea îmi dau seama 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat o poza de pe net.maine o sa pun o poza cu el reala.dar are codul cu 1h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee ce ar putea genera aceasta intarziere mare in boost a turbinei ? Masina se simte cam lesinata pana la 2600 rpm dupa care "explodeaza" si asta se vede clar si in garficul de mai jos. 

image.thumb.png.67bf1acf39be8daff312b3ab13737b3f.png

image.thumb.png.282d88ea6f0513136032606ef3a0df4b.png

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miky2003adr

Eu cred că ar trebui să meargă. Eventual pui mufa în derivatie cu cea existentă ca să rămână posibilitatea de a pune si o electrovalva tipică.

@andrei04072

Probabil probleme de vacuum, dar dacă nu postezi niște bs003 si 011 nu avem cum să știm cu exactitate.

@adrian001

din bs011 reies atât probleme de vacuum cât și de geometrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Mersi de raspuns, am mai cautat pe topicul asta alte log-uri cu CBBB-ul si cam toti au avut aceeasi problema (motor lesinat sub 2500 - 2600 RPM). Din pacate nimeni nu a confirmat daca a rezolvat problema si cum. M-ar ajuta mult daca ar pune cineva un Log cu 3/10/11 la un CBBB in mintile lui, sunt curios la ce RPM se atinge target boost-ul.  

Mai jos un LOG pe BS11 cu motorul rece:

image.thumb.png.07f218d6307f736c24e7c20c833be85f.png

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Detin un passat b6 2.0 bmp iar intre 1800-2000 rpm ,in general, in treptele 2 si 3 am unele fasaieli (ca si cum iese aerul) uneori cu intreruperi de putere. Masina trage foarte bine dar pe la 1800 cand accelerez apar de 2-3-4 ori intr un interval de 1/2 secunde aceste  fasaieli cu sau fara intreruperi de putere(gen masina nu se mai alimenteaza). Am verificat tubulatura de la turbina si am gasit teava de plastic dintre turbina si intercooler crapata , am schimbat-o , am schimbat si garniturile de pe tot traseul dar  masina face mai rau. Am scos mufa de la egr (egr este electric) si aceste fasaieli tot apar.     Am atasat  BS003 si BS011  , ceva pareri ? Multumsc!

logturboBMP.csv

LogEgrBMP.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....si o curatare de geometrie a turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001

După cum arată BS011verifică/rezolvă prima dată problemele de vacuum

@Costy_george

În primul rând probleme de vacuum

780238623_10-24-201812-16-07AM.jpg.8b8c1f47ce799681e8d244d4fe693246.jpg

BS003 arată bine, nu reiese că ar fi pierderi de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific partea de vacuum, din pacate masina nu atinge nici puterea maxim, are 155 BHP/4000 rpm. Posibil ca puterea maxima sa fie legata si de fapul ca motorul are softul dieselgate 9978, va trebui sa ma duc sa ii fac si reflash la un un soft mai vechi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ăsta reies nişte probleme de vacuum (marcat în partea de sus) şi ceva probleme la geometrie (săgeţile), dar verifică prima dată vacuum-ul

1447851154_10-24-20189-25-31PM.jpg.fbf9750dbc44c06db040fd579403c2f2.jpg

Ce mi se mai pare ciudat este că presiunea minimă este cam mult sub cea atmosferică (în jur de 950 faţă de 999), dar o fi din cauza schimbării vremii. De asta este bine ca BS011 să se facă cam în acelaşi timp cu logul în mers. Mai este interesant de făcut un BS011 cu motorul relativ rece şi unul cu turbina încinsă (prin compararea lor se văd mai bine problemele de geometrie)

Dacă tot eşti cu vcds-ul în mână fă şi BS003

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!