Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@Alexandru_C

Motivul este clar: suprapresiune. Acum care este cauza? Eu cred că turbina nu este reglată bine şi posibil să şi agaţe puţin. Cred că este cam mare diferenţa între on/off vreo 250 mb.

55495238_9-22-20189-13-43AM.jpg.318ba34c8a39044818bcf738601a6cd9.jpg

Un alt argument ar fi că nici la EGR nu mi se par valorile chiar ok. În primul rând valoarea maximă este cam mare, ar trebui să fie sub 500, deci practic ori este presiunea prea mare pe timpul testului ori debitmetrul vede că intră în motor mai mult aer decât intră în realitate (asta  se întâmplă şi când este spartă tubulatura între debitmetru şi motor).

Iar valoarea minimă este mai mică decât 200 când ar trebui să fie peste. Asta înseamnă recirculare mărită cu diverse cauze pe care le poţi găsi pe topic.

1364839013_9-22-20189-31-33AM.jpg.6bbb0c22174f2171ef8ef3ef1beb459b.jpg

Uite de la acest link la vale ai o discuţie despre BKD, mai poţi afla una alta plus că poţi vedea spre comparaţie nişte valori de la acelaşi motor

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am inlocuit furtunul care iese din pompa vacuum in servo frana 

ieri am vazut ca furtunul ala scurt care iese din ic e un pic umed langa colier e posibil sa fie si asta o pierdere? 

ms lupo_bv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil,dar nu cred că de acolo este problema, Dacă era o pierdere importantă ai fi avut la BS003 valoarea maximă mai mare. Verifică totuşi să fie bine fixat şi să nu fie colierul rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce am mai observat e ca stiutul de la pompa se misca putin

o sa incerc sa-l repar cumva inca nu stiu cum

da o sa ma uit si acolo sper sa nu dau bara jos

 

Modificat de Cristi_dh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă scapă vacuum pe acolo se poate etanşa cu poxipol

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

poate sa-mi spuna cineva daca sunt probleme cu acest log.Multumesc

tstul este facut cu AC pornit

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai suprapresiune, ești aproape de limp mode și Maf cam obosit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci.

ce trebui sa schimb, maf? si cu suprapresiunea cum o rezolv.

stiu ca am o problema ca nu se deschide clapeta la EGR la maxim.

am o luna de la schimb ulei si filtre.

am uitat sa specific,masina are resoftare,nu stiu daca conteaza

 

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e ,bine vazut maf slabut si presiune mare...evita sa i mai dai talpa pana o cureti altfel scurtezi viata turbinei

eu as merge pe curatare turbo,maf si filtru de aer nou

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat EGR-ul, mașina merge dar nu așa bine. Vă rog să mă ajutați, postez niște loguri.

La log 3 10 11 prima parte e tr 3 , partea 2 tr. 4, nu am reușit mai mult de 3400 că venea o curbă.

Mulțumesc frumos!

LOG-01-011-ajv.xls

LOG-01-003-ajv.xls

LOG-01-003-010-011-tr 3 tr 4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cam mare recircularea (partea de jos a graficului coboară sub 200). Asta poate fi o cauză mai ales că ai scris undeva că l-ai anulat şi merge mai bine. Cauze pot fi multe de la actuator reglat greşit până la obstrucţii pe admisie/evacuare, dacă dai un search pe topicul ăsta o să găseşti ceva discuţii despre asta.

152441047_9-22-201810-21-47PM.jpg.2b0d26dcdbcffd11ad0420eb967cf2ad.jpg

La logul în mers spike-ul ăla de la început ţine cam mult. Dacă geometria este curată poate fi din reglaje.

1609031086_9-22-201810-34-34PM.jpg.fc0134447cadc83770e5aa9393ae051e.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, am studiat pe topic și am să fac verificări. Filtrul de aer e schimbat, galeria de admisie e curățată acum o lună. La actuator e umblat și nu știu dacă mai reușesc să-l reglez. Cred că am să caut un actuator de alh sigilat să văd dacă se modifică ceva.

Despre catalizator ce pot să zic , nu cred că e așa de curat un catalizator de 19 ani pe mașină! Eu am mai auzit de catalizatoare sparte dar nu cred că pot să recurg la așa ceva.

Geometria variabilă când am curățat-o anul trecut avea pe 2 vane o depunere pe care nu am reușit să o desprind, era calamina pe care nu am reușit să o dau de acolo, poate fi o cauză ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Ma puteti ajuta va rog cu o interpretare la aceste log-uri? M-am uitat pe ele dar nu ma pricep deloc.. Mi-a crescut consumul enorm si nu-mi dau seama de unde, fum nu scoate, trage bine... Primul log este doar cu a-3-a pana la 4000 ture iar al doilea si a-3- a si a-4a pana la 4000 ture. Va multumesc anticipat.. 

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011 - 2.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.05.2018 at 22:07, lupo_bv a scris:

@catalin530d

Din log se cam vede că acceleraţia nu este tocmai liniară, dar nu cred că este de la turbină, eu cel puţin nu pot face o analogie

Fă nişte loguri în mers în condiţiile în care se simt cel mai accentuat întreruperile, dar nu pe aceste canale ci pe unele cum ar fi 013 pt injectoare, 001 pentru cantiatea injectată, etc. apoi postează-le pe un topic corespunzător problemei (întreruperi în mersul motorului)

LOGtreapta 4-1.xls

Salutare din nou ! Revin cu un log pe treapta 3 ! cod motor BMP, intre timp am schimbat furtunul de aer ce vin din egr ( era spart) si furtunul ce iese din intercooler, avea ulei pe el , urmeza sa schimb si tubul de la turbo ! Masina inca taie acceleratie intre 1500-2000 rpm ! nu mereu,  doar cand apas ceva mai tare pe pedala sau este in sarcina mai mare, un deal ceva ! La toata pedala masina nu face probleme ! Nu am nici o eroare pe test ! 

Am facut si un Bs 03 si 11 ! Se si aude in video-uri cum turbina fluiera ! Cred ca este un ghinion de al meu sa schimb turbo la masini ! :)

Va multumesc !

 

 

log 3 new.csv

Modificat de catalin530d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Ma puteti ajuta va rog cu o interpretare a acestor log-uri? M-am uitat pe ele dar nu ma pricep deloc.

Va multumesc anticipat.

 

LOG- 03-10-11-treapta 3.xls

LOG- 03-10-11-treapta 4.xls

Modificat de catalin_332004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalin_332004Debitmetrul cam obosit. Pentru alte interpretari vino cu BS003 SI BS011

@warchild23 Suprapresiune constantă. Posibil geometrie, pentru alte interpretari vino cu BS003 SI BS011

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns.

In cursul zilei de maine o sa vin cu BS003 SI BS011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/16/2018 at 6:00 PM, ionut10a said:

salut, incearca cu alt maf daca trage mai bine schimba l pe al tau...sau incerca cu o solutie de curatat maf ul poate da rezultate

de controlat egr ul sa inchida bine si vaccumul la actuator

catalin raspunsul era pt tine...daca masina trage greu mergi la cineva care stie parametrii de fabrica ai masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Ionut.

In cursul zilei de maine o sa vin cu BS003 si BS011 pentru a va da cu parerea, dupa care in functie de ce apare pe tester si parerile voastre o sa caut un alt maf pentru a-l inlocui pe al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, lupo_bv said:

 

@warchild23 Suprapresiune constantă. Posibil geometrie, pentru alte interpretari vino cu BS003 SI BS011

  

Multumesc mult, procedura este la fel, in mers turat pana la 4000 ture pe canalele 003 si 011? Poate fi posibil si furtunul care intra in turbina sa fie fisurat?

Modificat de warchild23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS003 si BS011 se fac in basicSettings pe loc cu motorul pornit la relanti! Daca masina nu se tureaza singura, trebuie sa o tii turata constant la 1400 rpm pana se termina masuratoarea!

Bafta!

Modificat de Iannys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos #lannys, am facut asa cum mi-ai spus, nu s-a turat singur asa ca l-am tinut la 1400 doar ca nu am stiut cand trebuia sa se termine masuratoarea, l-am tinut cateva minute bune...LOG-01-003-xxx-xxx.CSV        LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Modificat de warchild23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!