Jump to content

Probleme motor 1.2HTP


fabiuta
 Share

Postare recomandată

Am si eu nevoie de un sfat profesionist. Sun detinatorul unei fabi facbricate in iulie 2006. Azi mergeam si eu cu treburi prin oras si deodat calc acceleratia am constatat ca motorul nu mai trage. totodat imi clipeste si becul check engine din bord. Am tras pe dr, am asteptat nitel si am repornit. A pornit repede dar dupa cam 2 secunde a inceput sa meraga parca era in 2 pistoane. Stie cineva ce poate fi? Se poate remedia pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca in calculator s-a selectat un program de urgenta pentru functionarea motorului !

Avand masina in garantie, iti recomand o diagnoza in service care sa clarifice "buba" si ce remediere e necesara.

E posibil sa fie doar clapeta de acceleratie murdara si acest lucru se rezolva prin curatarea si recalibrarea acesteia. Nefiind o problema acoperita de garantia acordata, operatiunea se face contra-cost. Dar e posibil sa fie si alte defectiuni...

Bafta la rezolvare si asteptam sa spui cum s-a rezolvat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema cu un polo 1.2 si cu fabia mea ,deosebirea e ca la fabie nu mi s-a aprins nici un led in bord si si-a revenit dupa aditivari succesive pe cand la polo nu si-a mai revenit si urmeaza sa o duc in service in garantie.De ce sa nu se rezolve pe garantie? De ce sa platesti? nu mi se pare normal de moment ce am cumparat masina noua si mi s-a oferit garantie...astea-s service-urile in romanica...iti da garantie dar cand te duci nu mai ai garantie la nimic...o bataie de joc .Am sa postez cum se rezolva problema in final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat rapid si ieftin. S-a schimbat bobina cilindrului 3. S-a rezolvat pe garantie(moka adiq). A durat cca 1/2 ora.Multumim echipei de service Skoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
S-a rezolvat rapid si ieftin. S-a schimbat bobina cilindrului 3.

Aceeasi problema am avut-o si eu in toamna. Tot o bobina de inductie a fost. Insa la mine s-a manifestat mai nasol..la modul ca puteam sa o misc din loc numai daca mergeam cu ea subturata..ceva la modul 50-60 k/h in tr5 altfel dadea in nas. Practic nu trecea de pragul de 2000 rpm. Daca o opream si o reporneam dar cu pedala la podea..urca in turatii mari si statea acolo frumos dar odata ce o lasam in relanty si incercam sa o turez din nou ..nu mai trecea de 2000 rpm si gafaia ca o camila dupa o zi de umblat in desert.

Acum aceeasi problema..si sunt convins ca e aceeasi bobina…pt schimbarea careaia cei de la Avia Pantelimon m-au chemat de-abia peste 10 zile..operatiune de 10-15 minute totusi..Timp in care eu stau si ma uit la masina. Cum o fi ramas cu programul ala de service express rapid cu care se laudau ei pt reparatii minore?

In fine ce m-a frapat a fost raspunsul unui consilier de reparatii mecanica de acolo: “Domne’..daca se repeat aceeasi defectiune..posibil sa fie ceva mai grav..posibil sa fie chiulasa de vina” Ce legatura are chiulasa fratilor cu asta???

Acum vreau sa va cer sfatul intr-o privinta pt ca am observat ca defectul asta a aparut cam la fel..Mai exact: de regula merg cu benzina 99+, dar au fost situatii in care negasind 99 am bagat 95. Ei bine dupa ce am facut trecerea asta de la 99+ la 95 am avut problema cu bobina in toamna, acum am facut aceesi trecere si aceeasi problema aparuta…Poate avea vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cata imi aduc eu aminte, producatorul recomanda benzina cu CO 91. Ia vezi pe capacul de la rezervor ce scrie :D Nu iti mai pune 99+, pt ca ai consum mult mai mare din cauza ca arderea e mai energica. Parerea mea... pe banii tai pui ce vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh...e pe banii firmei :vaidecapulmeu: Da, asa e, stiu ca pe capac scrie 91/95 insa gurile rele zic ca la astea cu catalizator euro 4 ar fi mai recomandata o cifra octanica mai mare. Legat de consum..cu 99 consuma un pic mai putin (cam cu 1l / 100km) pt ca motorasul merge un pic mai putin turat. Cel putin asa am constatat din ce arata computerul de bord cu cele doua tipuri de beznzina. In fine, asta e alta discutie.

Ce ma nedumereste pe mine aici este daca aceasta alternanta 99 - 95 putea sa dauneze si sa aduca in prim plan problema mai sus mentionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceeasi problema o am si eu de luni seara ! Acum pare ca si-a revedit, doar martorul de bord a ramas aprins.

Marti dimineata am sunat la reprezentanta si mi-au zis sa nu-mi fac probleme pt ca e din cauza benzinei (eu am alimentat dumineca cu Carrera 95 de la un PetromV din Sibiu), ca trebuie sa alimentez cu benzina cu cifra Octanica de 98 iar daca nu se stinge martorul de bord sa merg la ei pt o constatare !

Ramane de vazut ce ne rezerva viitorul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te duci oricum pt constatare, pt ca si la mine initial a dat doar semne si si-a revenit, apoi dupa alte 2 zile nu si-a mai revenit deloc :lol: Si daca o apuca "gripa" pe un drum extraurban..e cam nasol

Pana la urma eu am reusit sa o duc pe a mea in service fara programare (multumita unuia din cosilierii de vanzari de la Avia care a fost mai amabli decat toti ceilalti la un loc) si asa cum ma asteptam..a fost o bobina de inductie. Dar de data asta n-a mai fost cea de la pistonul 3 ci cea de la pistonul 1. Cu ocazia asta am aflat si cat costa o bobina de inductie in service: 130 ron. Deci in afara service-ului le gasim probabil pe la 80 ron :) .

Legat de benzina...ceva e ciudat. Desi ei recomanda 91/95...HTP-urile de la mine din firma care au mers numai cu 99 nu au avut niciodata probleme cu bobinele, pe cand alte doua care au mers cand cu 95 cand cu 99 (una e si a mea)...ambele au avut probleme.

Azi cand ma duc sa ridic masina din service o sa incerc sa lamuresc dilema asta...si revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina..am discutat cu cei de la service. Recomandarea lor a fost sa folosesc numai benzina de coeficient minim 98 ca sa nu mai apara genul asta de surprize mai ales ca masina e cu Euro 4 unde iar exista recomandare de benzina cu cifra octanica mai mare. De fapt daca ne uitam in fisa tehnica se si spune acolo ca parametrii dati sunt calculati pentru o benzina de 99 / 100: http://www.aviamotors.ro/index.php?cale=te...l=technicalinfo

Se pare ca ce scrie pe capac...a cam ramas neshimbat de la modelele vechi :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ma lamuriti si pe mine... Ce legatura este inte CO si bobina de inductie?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pantera roz
Eu zic sa te duci oricum pt constatare, pt ca si la mine initial a dat doar semne si si-a revenit, apoi dupa alte 2 zile nu si-a mai revenit deloc :D Si daca o apuca "gripa" pe un drum extraurban..e cam nasol

Pana la urma eu am reusit sa o duc pe a mea in service fara programare (multumita unuia din cosilierii de vanzari de la Avia care a fost mai amabli decat toti ceilalti la un loc) si asa cum ma asteptam..a fost o bobina de inductie. Dar de data asta n-a mai fost cea de la pistonul 3 ci cea de la pistonul 1. Cu ocazia asta am aflat si cat costa o bobina de inductie in service: 130 ron. Deci in afara service-ului le gasim probabil pe la 80 ron :Driver: .

Legat de benzina...ceva e ciudat. Desi ei recomanda 91/95...HTP-urile de la mine din firma care au mers numai cu 99 nu au avut niciodata probleme cu bobinele, pe cand alte doua care au mers cand cu 95 cand cu 99 (una e si a mea)...ambele au avut probleme.

Azi cand ma duc sa ridic masina din service o sa incerc sa lamuresc dilema asta...si revin

Problema e cu siguranta de la benzina, de la calitatea ei. In Romania se prea poate ca benzina de 99 sa nu fie de 99, iar cea de 95 sa nu fie de 95. Deci mai bine una mai scumpa, desi nu-i exclus sa fie posibila o pacaleala si atunci. Asta este, si eu am patit la fel si din fericire am scapat de problema prin schimbarea petrom-ului cu rompetrolul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a remediat problema de la sine. Nu am alimentat....nu am facut nimic. Se pare ca problema a fost de la benzina (am alimentat de la PetromV Sibiu cu Carrera 95). Si totusi nu inteleg nici eu recomandarea celor de la service de a alimenta cu benzina cu CO 98 cu toate ca pe capacul rezervorului scrie 91/95 ??? Nu cred sa fie chiar asa de proasta benzina cu CO 95 incat sa nu se incadreze nici la CO 91 !

Cu siguranta la acel PetromV cineva a avut de reglat veva in contabilitate si........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pantera roz

Nu-i vorba numai de cifra octanica, nu-i doar ea in neregula. Eu am avut probleme pe cand aveam alta masina la o statie Petrom din Rovinari. Am ajuns cu probleme acasa. Am auzit si de pacaleli la cantitatea de benzina afisata pe pompa. Asa ca fraudele sunt variate in tarishoara asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!