Jump to content

Stop! Brake Fault / Check Brake Pads! - Discutii Despre Placute


ddidds
 Share

Postare recomandată

sa inteleg ca trebuia sa aerisesc intai si apoi sa pun cablul inapoi? caci l-a montarea inapoi eu nu am aerisit. Am pus totul la loc inclusiv cablul si apoi am aerisit la toate rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..eu ti-am aratat negru pe alb cum sta treaba.Se face treaba asa,pt ... cablul de mana sa nu influenteze cu nimic lucrarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ar trebui sa procedez? Sa mai aerisesc odata fara cablul bagat? Si abia apoi sa pun inapoi? E suficient daca aerisesc doar roata aia sau tre sa le iau de la inceput pe toate? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar la roata respectiva..si daca tot desfaci pe acolo se cureti bine culisele de inox ale etrierului si umerii unde iti calca placutele pe suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca il mai desfac de tot. Arata bine cand l-am dat jos. Acum o sa-i scot doar cablul de la frana de mana, aerisesc si agat cablul inapoi.va tin la curent. Mersi de ajutor. Foarte folositoare informatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura aerisitul cu eficienta franei de mana. Cablul franei de mana actioneaza un surub in interiorul pistonului. Acest surub se infileteaza pe masura ce grosimea placutei scade. Dupa montajul etrierului trebuie facuta "amorsarea'' franei de mana, asa cum faci pedale pt. aerisire, trebuie sa tragi de gablu de frana pana se strange surubul interior, adica tragi si apoi lasi liber de atatea ori pana cablul ramane intins ca la cealalta roata. Treaba se poate face si din masina tinand butonul de deblocare apasat si tragand apoi lasand in jos maneta pana cand frana devine eficienta. Asta daca acel surub lureaza bine, Acel surub se infileteaza la cursa de intindere a cablului si impinge pistonul pe placute iar la revenire se defileteaza numai cat sa elibereze placutele din tensiune. Aerisirea se face numai pentru frana de serviciu . Daca surubul nu lucreaza bine, adica se defileteaza tot cat se strange nu va ajunge sa preseze pistonul si trebuie desfacut si vazut dc...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi inainte sa ma apuc sa desfac am probat iar sa plec de pe loc cu frana de mana si culmea amandoua tineau. Adica spatele masinii cobora uniform. Sunt sigur ca ai dreptate legat de amorsare. Caci de atunci am tot tras frana de mana de vreo cateva ori(e un obicei) si azi am observat ca si-a revenit. In orice caz o sa mai fac cateva manevre sa trag de maneta cu butonul apasat ca sa se insurubeze cat trebuie acel surub. Mersi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca frana a inceput sa tina degeaba mai faci manevre, surubul nu mai are cursa de infiletare. Soliciti cablul mai mult decat trebuie, eu trag frana numai daca las masina in rampa si trag doar 4-5 cm. Multi trag de maneta pana nu mai urca deloc si uzeaza cablul prematur.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine apare "STOP" , "manual"-si nu mai stiu cum , "brake fault" si se aprinde martorul de la frana de mana...piuie toate alea :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine apare "STOP" , "manual"-si nu mai stiu cum , "brake fault" si se aprinde martorul de la frana de mana...piuie toate alea :))

Detaliaza, cand ,cum si in ce fel, s-a umblat de curand la frana, din cate stiu cea manuala are senzor doar la maneta ca sa nu pleci cu ea trasa, brake fault apare de la abs sau daca pe fata sunt placutele subtiate, pe spate nu cred ca ai senzor

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apare cand intru mai tare in viraje stranse dar nu intru cu frana de mana trasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completeaza si tu cu lichid de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la fel am patit si eu STOP verificar frenos si imi palpaie lumina de la frana de mana,am schimbat kitu-l de ambrieaj si am pierdut tot lichidul de frana , am complectat si tot asa apare e fulll de lichid....pls help ms

passat 2001 1.9 TDI 76kw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la fel am patit si eu STOP verificar frenos si imi palpaie lumina de la frana de mana,am schimbat kitu-l de ambrieaj si am pierdut tot lichidul de frana , am complectat si tot asa apare e fulll de lichid....pls help ms

passat 2001 1.9 TDI 76kw

din ce spui aici imi imaginez ca ai schimbat kitul de ambreiaj la ''bordura''. Normal ar fi ca cel care a facut-o sa-ti rezolve problema. Da-ne mai multe detalii ca asa nu putem sa ghicim ce are masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Apar cumva erori din cauza temperaturilor f scazute? sapt. asta dupa o noapte la -20 si.. mi s-a aprins pe bord la pornire semnul de schimbare placute si mesajul =check brake pads=, iar dupa doua zile a disparu! le-am verificat si sunt destul de groase ,, mai merg. ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai bavura mare la discuri - marginea ramasa in urma uzurii discului - si sa iti intersecteze senzorul fara ca placuta sa fie uzata. Daca nu e cazul asta, una dintre mufele de la placute sau cablajul pana la ea, iti joaca feste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca il intersecteaza, nu taie firele? SI omul a zis ca martorul s-a stins. Doar nu s-au lipit firele al loc.

cauza: contacte slabe in mufa de la placuta sau in ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceasuri chiar nu am gasit pana acum........... mufe cu probleme sau cablaj cu probleme, am gasit.

Vreme calduroasa tuturor prietenilor !

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceasuri chiar nu am gasit pana acum........... mufe cu probleme sau cablaj cu probleme, am gasit.

Vreme calduroasa tuturor prietenilor !

Ai dreptate,la fel am patit si eu,cablajul facea figuri!

Modificat de alexpopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sal tuturor!!!

Ca tot e vorba de FRANE pe aici...aveti idee ce vrea sa insemne semnul din poza atasata???

Mi-a aparut pe comp dupa un drum mai rapid pe bran!

Am verificat plachetii cei de pe fata(doar astia au senzor) si sunt OK...insa doar pe cei din exterior(care se vad)

post-24818-0-42894700-1342466066_thumb.j

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul parca este pe placuta interioara, care e posibil sa fie tocita peste limita maxima admisa, asta daca s-a aprins martoul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este...senzorul e montat pe cea din interior, insa cea din exterior mai are aprox. 3mm material pt tocire!

O sa dau maine roata jos si eventual o sa revin cu niste poze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa schimbi placutele, ce poze sa-i mai faci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt la primul schimb de placute pe fata!

Nu-mi amintesc ca data trecuta sa fi zis ceva de" verifier garniture "

Semnul acela era la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!