Jump to content

Stop! Brake Fault / Check Brake Pads! - Discutii Despre Placute


ddidds
 Share

Postare recomandată

Am inteles.Multumesc de raspuns.Atunci ar trebuii sa merg cu ea in service sa verifice furtunase / placute / lichid frana nu? Mentionez ca masina este din 2004 dar dat fiind faptul k nu prea s-a mers cu ea are foarte putini km :55 000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Verifica daca ai lichid de frana suficient in vasul de lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am schimbat saptamana trecuta placute si discuri pe toate rotile. Un mecanic le-a vazut crapate (discurile) pe cele de pe spate si a spus ca trebuie toate schimbate. Dupa mine discurile pe fata mai tineau destui km. Credeti ca m-am ''prajit'' ?

post-82361-0-72060500-1317049232_thumb.j

post-82361-0-88807600-1317049237_thumb.j

post-82361-0-65431300-1317049243_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-am masurat, dar buza care se vede ruginita unde nu au frecat placutele nu are mai mult de 1mm la exterior si interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de prajit nu te`ai prajit pt ca tot trebuiau schimbate pana la urma,dar eu zic ca mai tineau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna seara,

am si eu o mica problema cand virez dreapta mai in forta mi se aprinde in bord stop breack fault ......am skimbat placutele,problema nu a disparut,am skimbat si senzorii era la fel am completat cu likid de frana,ce sa mai fac.......? :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca lichidul de frana e la nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am umplut la maxim cu lichid de frana si dupa o saptamana era cu un deget mai putin.....asa ca??pierd pe undeva.

Cineva mia spus ca tre sa reconditionez etrier spate dr ca pe acolo ar fi problema.Eu nu stiu ca nu ma pricep

As vrea sa stiu cam cat ma costa reconditionarea sau inlocuirea cu unul nou

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te in interiorul jantelor. Acolo vei vedea o scurgere pe la roata care are probleme. Lichidul de frana nu se prea evapora sau usuca repde e de fapt un fel de ulei hidraulic. La rotile fata iei viraj si te uiti, iar la cele spate te apleci un pic. Daca e scurgerea pe fata, e destul de simplu, se schimba garniturile. Pe spate e un pic mai complicat, dar gasesti service-uri destule. Mai scump de cateva milioane (maxim 2-3) nu are cum sa fie.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am inlocuit una dintre placutele din spate. Am gasit-o uzata pana la fier (se auzea cum freaca deja fierul pe disc si imediat am dat-o jos). Desi mi-au fost schimbate toate 8 deodata. Ori s-a rupt ferodoul de de placuta ori...nu stiu. Si azi la aerisire am cautat sa aerisesc si ambreiajul dupa ordinea lor: dreapta spate,stanga spate, dreapta fata, stanga fata si ambreiajul. Dar nu am gasit nicicum pe unde trebuie aerisit. Are cineva vreo poza concludenta sau ceva indicii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmaresti conducta cu lichid ce coboara pana la cilindrul receptor de pe cutie. Vei vedea acolo un aerisitor la fel ca si cele de la etrieri.

Dar in principiu se aeriseste singur, nu e ca la frana.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta i-am zis si eu...ca nu are de ce umbla acolo....ii debraiaza bine, totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma nu am mai umblat acolo. Dar citisem tot pe aici undeva ordinea aerisirii care includea si ambreiajul si mno...am vrut sa o fac complet...sa fie treaba buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la reprezentanta sa-mi masoare compresia (desi m-au programat cu 4 zile inainte cand am ajuns acolo mi-au zis ca nu merge aparatul ca nu au acumulator in el sau ceva de genul) si am zis ca daca tot sunt acolo sa-mi masoare si eficienta franelor deorece simteam ca e slaba. Mentionez ca am inlocuit o placuta pe spate (aks in garaj) si am scos si pistonul din etrier sa-l curat putin si sa verific starea garniturii. L-am desfiletat (destul de greu) si cand l-am pus inapoi(mergea usor acum) l-am infiletat pana la capat,adica pistonul era intrat inauntru de tot,la maxim. L-am montat inapoi, aerisit frane si probate(prindeau slab si se intarea pedala).Am tot aerisit insa nu am reusit sa o fac calumea. La reprezentanta mi-au aerisit-o, si-a revenit complet insa la diagnoza a iesit cu problema "frana de stationare partea stanga ineficienta" exact la roata la care am lucrat.Acum intrebarea e: oare am infiletat prea mult pistonasul si cursa e mai mica deoarece e limitata de cablul de la frana de mana? Sa-l scot mai inafara? Daca frana de mana pe partea stanga e ineficienta inseamna ca si la pedala e tot asa? Atasez documentul cu diagnoza sa vedeti valorile iesite.

O alta proba care am facut-o a fost sa incerc sa plec de pe loc cu frana de mana trasa. Si intradevar se inclina in partea dreapta semn ca stanga nu prinde de loc. In mod normal trebuia sa ii "coboare" partea din spate complet la acelasi nivel.

oare unde e problema?

post-55955-0-76460600-1321884766_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da intradevar pierdeam ulei la roata spate dreapta,am inlocuit cu unul second.Pana aici totu bine eram bucuros ca am scapat de probleme cand dupa o curba mi se aprinde din nou Stop Breack Fault Manual service....dupa cca 3km martorul ESP si ABS Am fost la un mecanic a puso pe tester si mia zis ca eroarea vine de la electromotor care incarca cu o tensiune prea mare si ca asta ar fi cauza din care mi se aprind in bord martorii.Nu stiu ce sa mai zic.Poate ma puteti sfatui ce sa fac.

PS Am observat ca atunci cand lovesc cu degetul sita de la borcanul de ulei mi se aprinde in bc stop breack fault...

Va multumesc si va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca doar un mecanic putea sa spuna asa ceva, un electrician ar fi zis de alternator. DAr eu nu cred. LA diagnoza ce zice? ce coduri de eroare apar ?

Si in care borcan de ulei bati tu cu degetukl si se aprinde ala de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu inteleg despre ce ulei vorbesti. Sau vrei sa spui "lichid de frana"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...lichidul de frana. Verifica mufa senzorului.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: pacat de unele masini care ajung in mainele unora...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la reprezentanta sa-mi masoare compresia (desi m-au programat cu 4 zile inainte cand am ajuns acolo mi-au zis ca nu merge aparatul ca nu au acumulator in el sau ceva de genul) si am zis ca daca tot sunt acolo sa-mi masoare si eficienta franelor deorece simteam ca e slaba. Mentionez ca am inlocuit o placuta pe spate (aks in garaj) si am scos si pistonul din etrier sa-l curat putin si sa verific starea garniturii. L-am desfiletat (destul de greu) si cand l-am pus inapoi(mergea usor acum) l-am infiletat pana la capat,adica pistonul era intrat inauntru de tot,la maxim. L-am montat inapoi, aerisit frane si probate(prindeau slab si se intarea pedala).Am tot aerisit insa nu am reusit sa o fac calumea. La reprezentanta mi-au aerisit-o, si-a revenit complet insa la diagnoza a iesit cu problema "frana de stationare partea stanga ineficienta" exact la roata la care am lucrat.Acum intrebarea e: oare am infiletat prea mult pistonasul si cursa e mai mica deoarece e limitata de cablul de la frana de mana? Sa-l scot mai inafara? Daca frana de mana pe partea stanga e ineficienta inseamna ca si la pedala e tot asa? Atasez documentul cu diagnoza sa vedeti valorile iesite.

O alta proba care am facut-o a fost sa incerc sa plec de pe loc cu frana de mana trasa. Si intradevar se inclina in partea dreapta semn ca stanga nu prinde de loc. In mod normal trebuia sa ii "coboare" partea din spate complet la acelasi nivel.

oare unde e problema?

Chiar nu stie nimeni daca are legatura frana de mana cu cea de picior? adica daca nu functioneaza cea de mana sa o afecteze si pe cea de picior? Asta in conditiile in care totul e in regula acolo (cablu,semeringuri,placute).

Caci am impresia ca am infiletat prea mult pistonul in etrier si nu mai iese suficient de mult sa apese pe placuta. poate cineva sa-mi confirme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pune problema cat ai infiletat, oricum pistonul iese singur pe masura ce se rod placutele. Ineficienta este temporara pana placutele iau forma discului si calca pe toata suprafata. Deci in cateva zile totul va reveni la normal dar depinde si ce fel de placute ai pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scos cablul de frana de mana din locasul de la etrier cand ai lucrat acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt AL BUNDY multumesc raspuns, borcanul in care bat eu este cel in care se baga lichid de frana dot 4 in cazul meu.

Cat despre erori stiu doar ca scria ceva despre alternator nu despre electromotor cum am scris mai sus....scuze

va salut

Modificat de maresoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!