Jump to content

Stop! Brake Fault / Check Brake Pads! - Discutii Despre Placute


ddidds
 Share

Postare recomandată

Poi in franceza e mai usor pt mine,mesajul e clar...verifica garnitura(cel putin asta e traducrea mot a mot),dar ce garnitura? sa fie placutele,sau poate a fi scazut nivelul la lichidu de frana(trebuie sa ma uit) :)

Oricum cred ca ceva pe la frane ii ca scrie verifier garniture si apare si semnul asta " (O) "de culoare portocalie :rolleyes:

Am verificat intre timp nivelu la lichidu de frana,ii plin vasu ala....

Daca ar fi placutele uzate nu ar trebui sa fie tot timpul aprins martorul ala portocaliu?(asa am vazut la un golf 4)

Ma duc sa dau o tura sa vad daca se mai aprinde poate apuc sa fac si o poza :icon_cool:

Modificat de arhivistu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok ca tu intelegi. Doar ca noi nu intelegem in franceza si nu prea te putem ajuta mai mult. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o poza,eu zic ca or fi placutele...

post-59861-1281031872_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele ,sunt sigur....si eu am avut meniul in franceza cand am luat masina din Belgia. :)

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. E ceea ce spuneam eu mai sus.

Gasesti in topic rezolvari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le schimb si am rezolvat :) cam putin au tinut 33 mii km

Modificat de arhivistu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V6 TDI 4Motion

Hehe, eu am placutele de pe masina de cel putin 50000 km si inca mai au vreo 4-5mm. Eu zic ca se tocesc asa repede de la meniul in limba franceza :icon_thumright:

Schimba-l repede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, placute care rezista multi km (asta daca masina nu merge preponderent in afara localitatilor) nu sunt mereu de bun augur. Daca materialul din care sunt facute e prea dur, va uza discul de frana, inainte de vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Passat B5 din 2000, placutele de frana au senzor numai pe fata ? Sau si pe spate ? Ca imi este aprins martorul "Check brake pads" si e de la senzor, pentru ca placutele m-am uitat la ele si sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai pe fata. Daca placutele sunt bune, verifica mufele daca sunt bine fixate sau nu cumva au contactele oxidate. De fire nu mai vorbesc, ca ai vedea imediat daca ai unul taiat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! O sa trag maine o privire sa vad care e treaba. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe, eu am placutele de pe masina de cel putin 50000 km si inca mai au vreo 4-5mm. Eu zic ca se tocesc asa repede de la meniul in limba franceza :lol:

Schimba-l repede...

Pai daca as sti ca de la meniu ala se trage toata faza l-as pune si in tiganeste numai sa nu mai vad martori aprinsi prin bord :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Aceeasi problema am avut-o si eu acum cateva zile (STOP ! brake fault service manual). Ideea e ca la mine aparea eroarea doar cand viram dreapta... m-am uitat la nivelul lichidului de frana si era la minim... Am completat si a disparut eroarea. Acum intrebare: De ce a scazut nivelul? Uzarea placutelor sau pierderi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderi, ideea e sa verifici si peste o saptamana nivelul si trebuie sa fie fix la aceasi nivel, daca a scazut cumva inseamna ca pe undeva pierde lichid. Atentie si eu am avut aceeasi problema si nu a fost de la conductele de frana. Pierderile la mine au survenit de la o conducta la ambreiaj fisurata. Din cate stiu ambreajul si frana merg pe aceasi lichid. Sper ca nu am zis aberatii totale pe aici :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eto , nu ai zis nicio aberatie. Asa este- Circuitul hidraulic al ambreajului, se alimentaza din vasul cu lichid de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 3000km o sa fac revizia si odata cu ea am sa schimb si lichidul de frana, din cate stiu imi trebuie lichid DOT4, cam 1 L nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat search si nu am gasit nimica. Sorry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat si eu lichidul de frana, am zis sa respect ce scrie in cartea service a masinii :( (schimbare o data la 2 ani). La masina mea a fost schimbat acum 4 ani, conform cartii service. Pot sa va spun ca nu vad nici o diferenta. Probabil in acest fel protejam garniturile din instalatie. Oricum lichidul vechi era precum cafeaua la culoare. Lichidul nou se vede in vas precum uleiul de masa.

Am scos lichidul din instalatie cu aer la la presiunea de 1bar. Fara absolut nici o pedala. Si tot cu ajutorul aerului am si aerisit. Cam in 2 ore de munca totul s-a rezolvat. Pentru cei pretentiosi recomand schimbul. Pentru cei care au ce face cu banii, sa-l lase asa cum e.

Eu am vrut sa bag DOT5, dar dealerul de la reprezentanta din Nurnberg mi-a spus NU. DOT4 trebuie. Si am cumparat 1 litru, desi mi-a spus ca n-am ce face cu atata lichid. Intr-adevar, instalatia contine cam 700 ml de lichid. La mine atata e. Bafta celor care doresc sa-si faca schimbul.

Cam scrie tot ce te intereseaza pe tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dada am citit deja, din cate vad eu e foarte important cum faci aerisirea, trebuie facuta ca la carte. Am sa o fac la reprezentanta ca sa nu am surprize dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderi, ideea e sa verifici si peste o saptamana nivelul si trebuie sa fie fix la aceasi nivel, daca a scazut cumva inseamna ca pe undeva pierde lichid. Atentie si eu am avut aceeasi problema si nu a fost de la conductele de frana. Pierderile la mine au survenit de la o conducta la ambreiaj fisurata. Din cate stiu ambreajul si frana merg pe aceasi lichid. Sper ca nu am zis aberatii totale pe aici :)

Ms Eto, dar problema e ca e cam incomod sau chiar un pic imposibil sa verific daca a ramas exact acelasi nivel pentru ca nu prea e accesibil si vizibil acest lucru acolo, pe Vag-com nu apare nici o eroare? Sau mai indicat e sa merg undeva sa fac o verificare? ca eu imi cam "prind urechile" prin atatea conducte :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trebuie sa umpli borcanasul pana sus. Dupa ce l-ai umplut verifical peste o saptamana daca e tot la acelasi nivel. Trebuie sa fie FIX la acelasi nivel, altfel ai scurgeri.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, mi-a aparut si mie in dimineata aceasta mesajul STOP ! brake fault service manual insotit de martorul frana de mana cand ma aflam intr-un sens giratoriu in drum spre servici. Am tras imediat intr-o statie de autobuz am stat 15 sec dupa care a disparut. Bun am plecat, iar la iesirea din sens mi-a aparut din nou dupa care a disparut din nou. Am mers incet si am incercat sa franez cat mai putin si am reusit sa ajung la servici. Din ce am citit in acest topic inteleg ca nivelul lichidului este prea scazut, altfel s-ar fi aprins martorul de placute de frana. Intrebarea mea este, daca nu as mai avea lichid de frana ar ramane aprins tot timpul ? Am acasa lichid original de la reprezentanta dar ma gandesc sa nu traga aer pe undeva daca nu mai e lichid ca atunci incepe distractia ....

A si by the way ... sambata mi-am schimbat jantele la o vulcanizare, si tipul de acolo era cam neindemanatic, s-a cam chinuit sa monteze rotile ca nu prea nimera gaurile ... dar sper sa fie doar o coincidenta nefericita ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi placutele de vina ti-ar aparea martorul galben de placute (daca ai BC mini-dot), insotit de mesaj.

Daca apare martorul de frana de mana, cand ai virat ti-a fugit lichidul din vas intr-o parte si a ajuns sa-ti aprinda martorul.

Cat despre eventualele pierderi, verifica vizual la fiecare roata si completeaza cu lichid in vas. Apoi fii cu ochii pe nivel cateva zile si vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, asa o sa fac, intrebarea mea era cand se aprinde senzorul ala ... cat lichid de frana mai este ... ca nu vreau sa prinda aer ....

O sa completez cand ajung acasa si o sa verific zilele urmatoare .... Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!