Jump to content

Stop! Brake Fault / Check Brake Pads! - Discutii Despre Placute


ddidds
 Share

Postare recomandată

salutare

am si eu o probleme

nu am stiut exact unde sa asez postul meu insa ... sap[r sa ma ajutati si asa

am schimbat capul de planetara la un pasat din 2003 ... si acum mi se aprind in bord martorii ABS si ESP.

stie cineva de la ce poate fi?

Multumesc anticipat!!

asta este ccceqa ce a zis vag com

Thursday,21,February,2008,17:35:54:21461

VCDS Version: Release 805.0

Address 03: ABS Brakes

Control Module Part Number: 4B0 614 517 G

Component and/or Version: ABS/ESP front 3428

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 05311

1 Fault Found:

00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)

27-00 - Implausible Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste ce am facut eu si ceilalti si vei rezolva sigur. Senzorul de abs nu e bagat bine la locul lui. Incearca sa in rotesti stanga-dreapta si apasa-l la maxim. Daca nici asa nu vrea, trage-l afara cate putin(din mm in mm) prin miscari stnga-dreapta. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am rezolvat ceva, sper ca nu e doar efectul de placebo. am dat roata jos de pe spate si am curatat atent discul cu un spray pentru discuri. In plus am curatat si marginile discului (cele care raman dupa uzura, cele ruginite) . Am mai observat ca dupa ce calc pedala de frana palcuta nu se retrage in acelasi timp cu celelalte. Am aerisit putin, gasind ceva aer si acum parca nu mai scoate acelasi sunet. Mentionez ca am putin si discul ovalizat, nu-mi pot da seama daca e foarte mult, dar din cate vad nu e grav.

Nu cred ca voi avea probleme daca e putin ovalizat asa'i??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai ajuns la concluzia ca e ovalizat? Tremura pedala cand franezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

:wub:

salut la toti membri de pe vw forum

stiu ca sunt :D dar as avea si eu o mica -MARE problema

pe un vw passat B5.5 an 2002, 131cp motor AWX

o data la 10 zile in special dimineata (locuiesc intr-o zona unde este umiditate )

imi apare pe BC urmatorul mesaj STOP - BRAKE FAULT

FARA un alt mesaj de avarie gen (brake pads -abs etc)

si apoi imediat imi dispare,

am verificat

- placute OK

- nivel lichid frana OK

- contactor de pe pedala de frana OK

- franare OK

solitic ajutor colegiilor in rezolvarea "Bucuriei aparute"

:Driver:

Modificat de s.cata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu mai esti OFF TOPIC. Citeste topicul asta unde ti-am mutat postul. :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sensor de placuta cu firul intrerupt. Scoate mufele la placutele de pe fata(unde sunt de fapt singurele locatii cu senzori la placuta) iar intre cei doi pini ai mufei care duce la senzorul de placuta, conecteaza un cablu electric. Repet nu la placuta si mufa care se uneste cu dea de placuta, adica mufa care coboara impreuna cu firele de la senzorul de abs din contraaripa masinii. Dupa ce le conectezi si pe stanga si pe dreapta, succesiv, vezi in cazul careia dispare martorul de pe bord. Acea mufa trebuie sa primeasca de la placutele de frana un circuit inchis, semn ca mai au "carne". In timp uzura roade contatul odata cu "carnea" placutei si deschide circuitul aparand in bord martorul de placute. Tu conectand cablul intre cei doi pini ai mufei, inchizi circuitul artificial ca sa zic asa, si e ca si cum ai avea placutele bune. Cand dispare martorul, aia e roata de vina, caz in care lasi cablul infipt sa nu mai martorul pe bord si urmaresti periodi starea placutelor pentru ca nu iti vor ma indica uzura. ;)

PS : La mufa marcata cu sageata unesti conectorii, dupa ce desfaci ca in poza.

post-15891-1254484235_thumb.png

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

dati-va cu parerea:

am placutele de cca. 98 000km- conduc din acceleratie, mai am cam 3mm dar inca nu s-a aprins senzorul pana acum cu frigul, si acum cu intermitente

mai exact de cand a scazut sub -10 grade am si eu "check brake pads" cum se incalzeste afara dispare ( a aparut dupa ce am spalat masina si apoi a inghetat)

ma gandeam sa merg dupa sarbatori in service, eu stiu? pot astepta pana atunci sau...?

au fost 2 zile cu mesajul in bord urmat de alte doua zile fara, acum a aparut iar

discurile sunt si ele originale masina are 159000km si placutele au fost schimbate la 60000km, uzura disc cam 2-3 mm dar nu am avut cu ce masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ma cristi pe bune. La 3 mm ce mai vrei. Martorul apare la 2mm de "carne pe placuta", dar uzura e neuniforma stanga-dreapta uneori si e posibil sa apara mesajul din partea uneia din cele 2 roti. Km mei sunt exact ca la tine, 162.700 si discurile au aceeasi stare ca sa zic asa. Scimba placutele si scapi de problema. Eu cand am schimbat placutele, pe la 150.000, pe stanga mai aveam 2mm si pe dreapta 4mm. Parerea mea ca iti face atingere cand e apa si dispare martorul, iar cand e uscat reapare martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ce ai pune?(placute) ma gandeam la TRW...

vezi tu :scratch: si tu ai asteptat pana in ultimul moment, ma gandeam sa fac 100k km :vinemosul:

mai merg oare discurile ca in ultima vreme cand ma dadeam mai tare se incingeau f.f. repede???

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am asteptat, dar urmaream de fiecare dat roata aia cu 4mm :vinemosul:. Am pus Textar (210 ron) pentru ca tot Textar au fost pe masina si cu 3mm am mers 30.000km, iar de noi au 13,5 mm de carne, deci ~11mm available de uzat. 100.000 nu ma duc cu ele chiar de nu ii dau tare in frane, dar 60-70.000 da. Mai bune cica ar fi ATE. In TRW sincer nu am deloc incredere in ultima perioada...deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms. parerea ta conteaza pt. mine :) cu prima ocazie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Since,r recomand ATE. Sunt extrem de multumit de ele! Franeaza mult mai bine masina, nu am sunete ciudate ...

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-au in considerare si ATE maine, sa vad ce au in stoc, ms. mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu azi..dintr-o data s-a dus pedala la fund si am ramas fara frane,am oprit din frana de motor si din frana de mana si dupa vreo 3 minute dupe ce am ramas fara frane mi-a scris pe bord STOP,BREAK FAULT,Check manual si palpaia semnul de la frana de mana..am ajuns la service,am bagat-o pe canal si pe stanga fata s-a spart un furtun..le-am comandat pe amandoua de pe fata si maine schimb si lichidul de frana..

P.S Ar trebui sa verific si altceva ? Multumesc!

Atasez foto cu mesajele :

post-20287-1261495654_thumb.jpg

post-20287-1261495665_thumb.jpg

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunasele pe fata imbatranesc rapid si trebuie verificate regulat si schimbate cum fac crapaturi

sa nu uiti sa faci basic setings pe ABS cand ai rotile suspendate, cauta pe rosstech e descrisa acolo procedura

am pus si eu placute Textar, voi vedea cum merg franele dupa rodaj, am avut TRW la precedentele care m-au tinut cca. 100k km

apropo am gasit uzura mai pronuntata la placutele de pe interior si inegala, pe scurt nu mi-a placut ce-am vazut, regret ca am pus doar placute si nu si discuri, deocamdata franele par sa tina la fel sau chiar mai bine, dar tot nu se compara cum frana cand era noua

sper sa le rod rapid pe astea si sa schimb set placute si discuri, recomand tuturor sa nu faca cum am facut eu

placutele noi calca pe buza discului, dar totusi nu scartaie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui?

Nu :rolleyes: ... Cand dai output test la ABS de ce nu se suspenda :D ?...deloc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat astazi.Am inlocuit ambele furtune de pe fata+lichid schimbat+aerisire+VAG COM.

Masina franeaza mult mai bine.Va multumesc pt. sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html

"There are certain test conditions that must be met before doing this procedure:

*

Vehicle must on a lift or safe jack stands with no wheels touching the ground

*

Ignition should be in the "On" position

"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut-o fara sa suspend rotile fara probleme :blah_:. Banuiesc ca suspendarea e valabila pentru anumite modele, nu neaparat la toate. Si nu vad logica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit cam la 10 000 de km chestia de mai sus. Rezolvarea simpla: oprit masina, deschis bidonas lichid frana, pus lichid, plecat mai departe :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai facut bine Red..pt. ca daca ai vre-un furtun fisurat cum am avut eu,poate sa se sparga cand iti va fi lumea mai draga..mai bine urc-o pe elevator si arunca o privire vezi de ce a pierdut lichid..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Ieri dupa ce am pornit masina si am mers vreo 10 minute mi0a palpait ceva in bord si scria Verifier Garniture...asta ce mai inseamna? sa fie ceva de la frana? ii grav?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu-ti pui si tu meniu in engleza/germana... :icon_thumright:

Nu cumva era echivalentul Brake Fault / Check Brake Pads?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!