Jump to content

Stop! Brake Fault / Check Brake Pads! - Discutii Despre Placute


ddidds
 Share

Postare recomandată

Ok...multumesc mult... sunt mai multe variante si cred ca cel mai probabil este vb de o mufa prost prinsa sau un fir intrerupt.

Am sa va tin la curent caci am vb cu mecanicul si a zis ca va veni sa se uite...Ce nu imi convine este ca el insista ca acel martor se va stinge dupa ceva timp si asta nu o cred orice ar fi :Driver: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becul se aprinde cand placutele ajung la o anumita uzura , deci placute noi = bec stins

nu are de la ce sa se stinga dupa o anumita perioada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tine :Driver:

nu pot sa pun la indoiala nici *calitatea* mecanicului caci il cunosc de 10 ani si mi-a facut diverse reparatii fara sa am nici o reclamatie, iar acum este prima oara cand bajbaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai poate intampla un fenomen. La montarea placutelor noi, firul ce vine de la placute, daca nu e pus la locul lui, poate ajunge la capul de planetara si il rupe sau il smulge. Sau e pur si simplu un contact imperfect. Cum spuneau si colegii, circuitul e "normal inchis". Daca se intrerupe undeva circuitul, se aprinde martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva mai sus ti-a sugerat sa verifici nivelul lichidului de frana,nu de racire.Daca ai masina de mult timp e simplu,stii daca sa completat cu lichid de frana in timp, placutele se uzeaza nivelul lichidului scade,daca ai completat cu lichid de frana atunci problema poate fi de aici.Atunci cand nu mai ai lichid de frana se aprinde martorul de frana de mana,iar cand nivelul lichidului este prea mare , apare in bord martorul de placute si pe display iti apare check brake pads.Asa sa intampla si la mine,am fost sa schimb toate consumabilele si am zis mecanicului ca as vrea sa schimb si lichidu de frana,dar nu aveau instalatie pt asa ceva si el a completat cu lichid de frana,asa a inceput sa-mi apara pe bord check brake pads,dupa ce am scos eu din lichidul de frana si-a revenit la normal.Daca nu este de la asta atunci sigur este de la mufa sau de la felul cum ti-a facut scurt mecanicul.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...vina mea ca am scris "lichid de racire", multumesc pentru corectie dar am inteles foarte bine ca era vb de lichid de frana :rolleyes:

Masina o am de 1 an in care am parcurs 20 000 Km. La lichidul de frana nu a umblat nimeni iar nivelul in pahar este in limitele cerute. Am sa schimb si lichidul de frana in curand odata ce am as rezolv si cu senzorul de placute.

Dani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am probleme cu martoru "vesnic" al placutelor de frana...

la mine se aprinde doar cand virez stanga sau dreapta, aproape de maxim...

ar fi sugestive cred niste poze... pentru a stii exact ce fire, cabluri, chestii sa "luam la rost"... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru placute, nu e nevoie sa stergi erorile. E destul sa rezolvi problema, si data viitoare cand pui contactul se stinge singur martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Asa am luat masina, cu acesta eroare. Pe partea din fata sunt bune placutele si din cate stiu numai alea pe fata au senzori in ele. Pe spate ce e drept sunt cam uzate si trebuie sa le schimb, dar din cate stiu nu au senzori. Ce poate fi ce mi apare acel mesaj in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este de tipul normal inchis, adica atunci cand se uzeaza, se intrerupe un fir (care se afla in interiorul placutei) si atunci apare martorul. De aceea, fiecare lucru care poate opri acel circuit (vezi mai sus) poate aprinde acest martor. La mine s-a aprins la vreo 500 Km dupa ce am schimbat placutele si la fel este si acum, cu precizarea ca pe timp rece si umed nu se aprinde decat dupa ce se incalzesc placutele(cateva frane). Nu stiu ce are, o sa vad la primul schimb de ulei (in cateva saptamani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

In toamna patisem si eu sa nu mi se stinga martorul de placute dupa ce le schimbasem cu unele noi si pentru a nu ma enerva bipaitul si atentionarea cu "change brake pads", l-am dezactivat cu ajutorul vag-comului. Gasisem pe forum un topic pe tema asta unde se explica cum se face. Acum as vrea sa-l activez din nou, dar fiindca de ceva vreme nu functioneaza functia search, nu mai gasesc topicul. Daca cineva stie care este va rog sa-mi dati si mie un link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai vag-ul original la functia de codare apare un balon explicativ la fiecare modul in parte cu cifrele care trebuie adunate sau scazute din numarul de cod existent...este ce a expus AL BUNDY in topicul respectiv :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca e un defect comun asta. Senzorul de uzura se gaseste la placuta fata stanga. Defectul (cum l-am constatat eu) e forfecarea mufei si ruperea sa oarecum in doua, dupa care se oxideaza firele care duc la placuta si in final cedeaza.

Momentan eu am scos mufa si am rasucit firele intre ele si bandajat ca sa nu oxideze mai departe, dar am in plan sa reabilitez mufa si s-o repun pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine ramane aprins martorul , cateodata se trezeste mai tarziu dupa 10 minute de mers :)

am schimbat placutele si tot bipuie :P

deja m-am obisnuit !

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin pe acest topic dupa destul de mult timp dar abia acum am inteles de ce martorul de "check brake pads" din bord se porneste de fiecare data la pornirea motorului. Am fost cu masina in service ca sa inlocuiesc lichidul de frana si odata cu asta am cerut sa verifice si vechea problema. Concluzia a fost ca placutele, originale de altfel, au avut o intrerupere pe circuit si de aceea am avut aceasta eroare imediat ce ele au fost schimbate.

multumesc pentru participare la acest topic.

Dani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Eu inca nu am reusit sa fac sa se stinga acel bec decat dezctivandu-l cu vag-com. Placutele sunt in regula, mufele la fel. Am masurat cu aparatul de masura, dupa mufa, prin dezizolarea firelor si circuitul apare inchis la ambele roti. Presupun ca intreruperea este undeva pe firele care merg mai departe spre computer. Stie cineva unde se duc? Unde este capatul celalalt al lor? Probabil acolo nu este un contact calumea. Treaba cu nivelul lichidului de frana il exclud din 2 motive:

1. Borcanul este plin, iar 2. Nu am cercetat problema, dar o masina cu atata electronica nu cred ca este conceputa asa de tampit incat sa spuna "Change brake pads" atunci cand nu este lichid de frana. Pe spate nu sunt sezori asa-i? Nici nu am verificat treaba asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
giovani_VR6

salutare,

stie cineva ce fel de placute sunt necesare pe un VR6, Golf III din `92?...am inteles k masina are frane speciale (discuri ventilate) si as vrea sa stiu daca asta inseamna k si pretul va fii mai mare....mi s-a aprins un bec la bord (un cerc, cu linii punctate pe laterale, franele am inteles de la cineva) si nu stiu sigur daca tre schimbate sau nu placutele si discurile ori e doar un contact imperfect....becul respectiv nu-mi sta aprins tot timpul...se aprinde iar la repornire ramane stins....iarasi se aprinde....

Eventual un service bun si ieftin....daca stiti si kam la ce pret se ridica un set de placute....tre si pe spate?

Multam`

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alicumircea

Eu ma indoiesc sa aibe golful din 92 senzori de uzura a placutelor. Ma rog, de fapt nu sunt senzori ci un banal circuit inchis care la uzura se rupe si se deschide. Ar fi bine totusi sa verifici nivelul lichidului de frana si mai poti verifica si stadiul de uzura al placutelor. Daca mergi cu talonul la un magazin de piese auto sau la un service auto ei iti vor spune ce placute trebuie si cat te costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
...becul respectiv nu-mi sta aprins tot timpul...se aprinde iar la repornire ramane stins....iarasi se aprinde...

La tine nu sant uzate placutele. Daca ar fi uzate, nu se mai stinge becul. E rupt firul undeva, sau e contact slab in mufa.

Eu am trecut prin ambele situatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COSMIN262000

salut. am cam aceeasi problema.

placutele mele si pe spate si pe fata sunt noi, schimbate odata toate.

nu mi s a aprins check break pads decat dupa 1000 de km.

nu inteleg de ce. placutele sunt noi, lichidul este peste maxim, de fapt fara un cm nu da pe afara.

eu m am gandit ca r fi doua posibilitati:

1. sa fie oare din cauza nivelului prea mare al lichidului de frana, si daca este asa cum as putea sa mai scot din el.

2. sa am o intrerupere de circuit, dar asta nu inteleg cum ar fi posibil avand in vedere ca am mers 1000 km fara sa mi apara martorul. deci cablurile de senzor au fost bune la montare.

am uitat sa specific ca aseara mi a aparut check break pads. am accelerat pana la 100 si apoi am franat brusc, masina orindu se f repede si drept. am repetat figura cu acceleretul si frant brusc, si am simtit un miros de incins. este normal asa ceva la frane atat de violente?

am oprit motorul si nu mi a mai aparut. dupa cateva sute de metri a urlat iarasi.

azi dimineta cand am plecat la serv nu mi a mai aparut si nici in cei 3 km pana la birou nu s a aprins.

ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Raspunsul la intrebarea ta referitoare la martorul din bord este punctul 2. Exact cum ai spus "cablurile de senzor au fost bune la montare" dar dupa 1000 km s-a petrecut un fenomen de genul rupere/sectionare a unuia din fire sau a ambelor fire (de la placute pana la mufa de conectare de obicei) din varii motive (frecare, etc.). Salutia consta in identificarea firului/firelor cu probleme si lipirea lor. Nu e complicat, e nevoie doar de un minim de cunostinte si multa rabdare :Driver:

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Salut!

Eu inca nu am reusit sa fac sa se stinga acel bec decat dezctivandu-l cu vag-com. Placutele sunt in regula, mufele la fel. Am masurat cu aparatul de masura, dupa mufa, prin dezizolarea firelor si circuitul apare inchis la ambele roti. Presupun ca intreruperea este undeva pe firele care merg mai departe spre computer. Stie cineva unde se duc? Unde este capatul celalalt al lor? asta....

Firele se duc in IC, unul spre martor mufa t32a pin 7 si unul la masa. Mai multe detalii in schema de mai jos.

Pages_from_g4_scheme_electrice_2000.pdf

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi am schimbat si eu placutele la Passat dupa ce am mers aproape 500 km cu becul aprins in bord. Eram foarte stresat si disperat sa le schimb, dar nu prea am avut timp, iar azi cand s-a produs minunea am vazut ca m-am agitat degeaba: placutele vechi mai mergeau dupa parerea mea 5000 km, asa cum se discuta la inceputul topicului. Eu am mers cu aceste placute 50.000 km, si vechiul proprietar cred ca in jur de 10.000, deci cred ca se poate mai mult de 25.000 km :wub: . Daca intereseaza pe cineva, pe fata erau puse Lucas si pe spate Trw. Nici mie nu mi s-a stins becul din bord dupa inlocuire si nu vreau sa il dezactivez cu Vag-com, o sa ma duc sa mai scot putin lichid de frana intrucat borcanul este plin ochi si sunt curios daca asta e motivul. Cum stie masina ca nivelul lichidului este peste maxim?

Am revenit de la masina insa fara nici un rezultat, am scos din lichidul de frana si degeaba, maine o sa ma uit mai atent la firele celor 2 senzori si la mufele corespunzatoare.

Modificat de Gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu aveam la un moment dat plin ochi vasul de la pompa, si nu mi se aprindea becul. M-am uitat la vas din pura intamplare.

Ai ceva mufa care nu face contact la senzori. Incearca sa mai cureti papucii si sa-i strangi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!