Jump to content

Stop! Brake Fault / Check Brake Pads! - Discutii Despre Placute


ddidds
 Share

Postare recomandată

Am dat roata jos...nu am fost inspirat ca nu am avut o sursa de lumina sa le vad mai bn pe cele din spate, dar sunt putin mai tocite ca cele din exterior!

Ce parere aveti de discuri, ar trebui inlocuite si ele?

post-24818-0-78183200-1342513141_thumb.j

post-24818-0-26512200-1342513147_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele din interior mereu vor fi mai uzate ca cele din exterior deoarece calca primele pe disc, de asta este si senzorul pus pe placuta din interior. Despre discuri teoretic se schimba daca au mai putin de 23mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIn cate stiu...cele noi au grosime 25mm, o sa caut cv de masurat, desi la ochiometru, ar cam trebui schimbate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar cam trebui schimbate obligatoriu la cum arata. La urmatorul schimb de placute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHOC!!!...

Am dat din nou ambele roti jos, de data aceasta cu o lanterna la indemana, ce sa vezi???

Placutele din interior sunt aproape NOI, ...au aproape de 2x mai mult material de tocit fata de cele din exterior(vezi poza)

Am impresia ca senzorul placutelor...atinge undeva si face masa, si de aceea se aprinde ceck-ul pe comp.

O sa demontez din nou rotile, si o sa scot pe rand (st-dr) mufa de la senzor.....

...am vazut k pe etrieri este inscriptionat, ATE, vw pune ATE ?

Modificat de Alex TAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu.

Scoate placuta si daca senzorul nu e atins, inseamna ca ai un contact imperfect in una din mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ATE e firma care echipeaza vw cu discuri si placute..

mai e o firma care produce elemente de franare tot nemteasca, lucreaza sub licenta ATE, din ce am auzit calitatea ar fia ceeasi.

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

eu cand am fost zilele trecute la reprezentanta Vw toate modelele expuse ( Passat,CC,Touareg,Golf,Polo aveau placute Trw, chiar m-am uitat anume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai... TRW, ATE, Ferodo, etc... sunt toti producatori care echipeaza pe original in functie de model, an de fabricatie, sau alte motive de marketing.

Ce mai conteaza ce echipare ai pe masina? OEM toate au aceleasi performante.
Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, sper sa k nu sunt off topic, de ceva timp mi se aprinde si mie la intervale de timp check brake pads,si uneori ramane martorul aprins, insa aseara la un drum mai lung, dupa ce mi s-a aprins martorul despre care povestesc, mi s-a aprins si cel de la esp de fapt a clipit putin si mi-a scos masina de pe pilot, mentionez k cel de la esp s-a stins insa a ramas cel de la placutze. Treaba cu esp-ul s-a intamplat de 2 ori pe la 120 km/h, de la ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

tot din cauza placutelor de frana(problema de natura electrica) s-a aprins si esp-ul. Verifica placutele sa nu fie tocite.Daca is tocite la minim atunci schimba-le urgent. Daca nu sunt tocite atunci verifica cablajul senzorilor de uzura a placutelor, cablajul de la senzorii abs de la ambele roti de pe fata (stanga,dreapta).Curata mufele, repara cablajul daca e nevoie.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E coincidenta intre cele 2.

La placute ai un contact imperfect in mufe daca placutele nu sunt uzate.

Cat despre eroarea de ESP trebuie diagnoza si vei vedea ce-o fi oare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

O intrebare: daca Esp-ul "detecteaza" ca nu poate infrana roata datorita uzurii placutelor de frana (martor aprins-check brake pads) atunci el considera ca nu mai poate lucra normal (esp-ul) si de aceea se aprinde si martorul esp?

Sau altfel pusa intrebarea: esp-ul mai lucreaza daca martorul de placute e aprins pe cluster?

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: daca Esp-ul "detecteaza" ca nu poate infrana roata datorita uzurii placutelor de frana (martor aprins-check brake pads) atunci el considera ca nu mai poate lucra normal (esp-ul) si de aceea se aprinde si martorul esp?

Nu se intampla asa.

Eu am patit sa imi cada ferodoul de pe placuta si totusi la franari nu aveam probleme cu ESP-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...n-am scapat doar cu placutele :(

dupa o analiza mai amanuntita, am sesizat ca discul din dreapta prezita fisuri, clar trebuie inlocuit.

deci, hai la shopping :icon_bounce:

- discuri ate (normale,nu power disc) 390lei

- placute ate 210lei

- lichid frana ate, 45lei (era si unul mai ieftin cu 30lei tot ate)

O sa revin cu poze si pareri dupa montarea pieselor noi :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o intrebare...are cineva idee, placutele cele vechi(din interior), nu sunt tocite uniform, e diferenta de aprox 3mm intre partea de sus si cea de jos, adik in partea de jos a ajuns la limita, si sus mai are inca 3mm material!

cineva mi-a zis, ca nu ar merge cum trebuie ghidajul de la etrier, intradevar nu culisau cum trebuie bolturile alea, voi ce parere aveti?

bucata din placuta incercuita de mine, era aproape de fier, inar la celalalt capat aproape 3mm material(poza)

post-24818-0-55584100-1343671856_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toatae calca perfect. Lasa-le asa. Prea mare economie oricum nu faci, ca tot de schimbat sunt cand ajung aproape de fier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles....iata si ce am cumparat!

@Cosmin, ce parere ai despre schimbul lichidului de frana???

post-24818-0-35828500-1343729255_thumb.j

post-24818-0-10880500-1343729262_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere? E OBLIGATORIU la maxim 3 ani. :)

Daca tii la masina si viata ta.

PS: Foarte buna alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi o sa pun placutele si discurile, apoi urmeaza si lichidul de frana!

Am inteles ca este o procedura mai complexa, cu lichidul de frana, si o sa merg la un service mai "dichisit", mi-au cerut 85lei manopera(pt. schimb lichid)..."trebuie facute teste de franare"- asa s-au exprimat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...rezultatul!

Mi-sa recomandat cateva zile sa am grija la distanta fata de celalalte autovehicule, pana isi fac "oglinda"!

post-24818-0-00916400-1343741458_thumb.j

post-24818-0-16518800-1343741465_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca ai desfacut de pe placute folia protectoare a adezivului de lipire....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi la cea cu scris verde pe ea, nu am desfacut-o! :unsure:

???

post-24818-0-06009900-1343758678_thumb.j

Modificat de Alex TAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci scoate-le si indeparteaza folia. :)

O sa-ti zdranganeasca placutele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!