Jump to content

Vibratie Puternica La Pornirea De Pe Loc Jetta 1.6 - 102cp


Danter
 Share

Postare recomandată

Sa inteleg ca asa e normal? sa nu treaca de 3 mii de turatii la prima apasare de ambreiaj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de ce vri tu sa o duci peste 3000 cand motorul este rece ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu vreau sa pornesc cu scartait de roti sau  cu 3 mii :)). Dar am observat ca in treapta intai este foarte foarte puturoasa...cand bag intr-a doua aproape ca nu o pot opri, ca sa nu mai zic de celelalte viteze. Prin urmare m-am gandit ca are o problema ceva si un mecanic mi-a zis ca s-ar putea sa fie problema care am mentionat-o mai sus. De asta intreb daca e normal sa fie asa pentru ca sincer nu ma pricep :D dar logic mi s-ar parea sa fie sprintena in orice viteza. Ce mi-ai zis tu cu switchul si ecu pt mine e chineza :))...prin urmare te rog sa fii putin mai explicit. Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai cred ca l-ai primit dar il ignori.Masina este sh citi km are? In primul rind nu este normal sa pleci de pe loc sau sa o turezi la 3000rtm cind motorul este rece nu faci altceva decit sa strici turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..multumesc de raspuns...vad ca din tot forumul asta nimeni nu e in stare sa ma lamureasca si pe mine. Am spus clar : NU sunt genul care sa pornesc masina de pe loc cu o turatie de peste 3000! Pur si simplu am constatat (si asta cand eram cu ea pe liber la o vulcanizare...fapt constatat si de tipul de acolo) ca masina la PRIMA apasare de ambreiaj cu pedala la fund nu trece de 3 mii de turatii (acolo se opreste), iar cand apesi a doua oara pe ambreiaj trece de 3 mii. Drept urmare am primit un raspuns mai sus de genul ca e si normal ca porneste intai switchul si dupa ecu...un raspuns care pentru mine efectiv e chineza! (nu ma pricep la masini in ceea ce consta partea de mecanica). Am rugat frumos sa mi se vorbeasca si mie in romana, sa mi se explice ca la prosti (asta daca se poate, daca e asa de greu asta e)..cum spuneam : mi-a zis un mecanic ca ar trebui sa schimb nu stiu ce senzor care face legatura intre ambreiaj si turbina, cum ca nu-mi ia turbina din prima. Prin urmare as dori sa aflu niste pareri de la voi (ca am vazut in alte posturi ca aveti habar destul de bine despre mecanica) daca se poate, daca nu imi cer scuze pentru postare. Pe mine nu ma deranjeaza absolut deloc problema asta ca nu pornesc din prima cu peste 3 mii (pot trai cu ea toata viata), dar mi-i sa nu se strice altceva pe langa daca las problema neremediata si, bineinteles, as dori sa stiu ce supara masina (asta daca o supara ceva). Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva. la pornire de pe loc e foarte puturoasa. un prieten are o skoda octavia acelasi motor ca al meu dar an 2006 (a mea e 2008) si porneste super de pe loc....deci totusi cred ca are o problema. La pornirea de pe loc ma ia si un logan....trage de parca am 3 oameni de 100 kg fiecare in spate, din treapta 2 e deja un pic mai bine, iar in 3 fuge de nu o pot opri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data fa-i o diagnoza sa vezi daca ai erori si dupa aia alte investigatii. Oricum daca nimeni nu a patit chestia asta nu cred ca o sa primesti vreun raspuns satisfacator ca doar nu este forumul mecanicilor auto. Majoritatea celor care posteaza nu au legatura cu activitatea de mecanica auto si isi dau pur si simplu cu parerea din experiente proprii. Ti-as recomanda un service in Iasi dar chiar nu stiu nici unul ok, sunt doar carpaci, ucenici si schimbatori de placute de frana in cel mai bun caz, toti astia fiind la furat atat la propriu cat si la figurat.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai diagnoza i-am facut cand am cumparat-o (chiar cu diagnoza de la Sandra - reprezentanta vw de la noi), nu a dat absolut nici o eroare. Stiu ca nimeni nu e mecanic aici dar oricum sunt multi care se pricep cat de cat. Primisem totusi un raspuns legat ceva de switch si ecu (banuiesc ca persoana in cauza totusi are cateva cunostinte legate de mecanica) dar intreband daca e normal si sa mi se explice si mie ce inseamna aceste 2 elemente am fost ignorat :))...ca de ce sa turez masina :biggrin: ...eu nu sunt mecanic, dar imi dau seama totusi ca nu e normal ceea ce se intampla la ea..ceva ceva trebuie sa fie. Nu voiam pe forumul acesta sa aflu rezolvarea suta la suta ci doar sa aflu pareri de la niste persoane mai cunoscatoare ca mine, nu sa fiu tratat de sus. In fine, voi cauta solutii in alta parte. Mersi de raspuns oricum (se vede ca esti iesean :D ). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!