Jump to content

Vibratie Puternica La Pornirea De Pe Loc Jetta 1.6 - 102cp


Danter
 Share

Postare recomandată

Am vazut mai multe topic-uri asemanatoare insa nu am reusit sa ma lamuresc asa ca incerc cu un topic nou.

Ca atare: Am o Jetta 1.6i - 102CP cu 6.700 km la bord. Problema a aparut de vreo saptamana. La pornirea de pe loc parca rotile refuza sa se invarta continuu si scapa dand o vibratie (a se citi dardaiala) a masinii. Nu se simte in pedala de ambreiaj ci se misca toata masina. Am incercat sa plec cu ambreiajul mai patinat. Face mai putin, dar tot face. Am decuplat ASR-ul. Tot face, dar ceva mai putin. Nu exista diferenta cald sau rece. Ideea e ca face numai in treapta intai la pornirea de pe loc. In trafic sau la semafor e nasol rau.

Pe langa asta, de cand am masina (noua) se aude un clanc (fier pe fier) la cuplarea ambreiajului. Nu mereu. E la discretia masinii. Face asta cand vrea. Sa fie tot volant? Parca problema asta era numai la dieseluri. Din cate stiu motorul 1,6i si cutia cu cinci trepte sunt mai vechi in gama VW asa ca nu intampina problemele de la FSI-uri sau TFSI-uri. Cu toate astea se pare ca am o problema nasoala. Ma poate lamuri cineva? Multumesc anticipat si scuze pentru inca un topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce turatie simti vibratia?

zgomotul la cv il am si eu.concluzia Serpico Craiova-e ceva normal, mergi pana crapa ca e-n garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vibratia la plecatul de pe loc o simti si cand pleci linistit (ciupita doar un pic acceleratia), sau doar cand vrei sa pleci cu demaraj?

clancul il face aleator am inteles, dar il face numai la o anumita viteza/turatie? si simti vreo coborare "in trepte a ambreiajului"? adica vibreaza usor (sesizabil destul de greu) ambreiajul cand il apesi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vibreaza f usor ambreiajul(aproape insesizabil) e de la volant(ma refer la motoarele 2.0tdi)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratia e puternica si apare la orice fel de incercare de a pleca de pe loc. Cu scartz sau incet. Iar clancul se aude numai in momentul in care se ia brus piciorul de pe ambreiaj. Am incercat sa plec cu ambreiajul foarte patinat dar am ajuns la acelasi rezultat: vibreaza de parca rupe aderenta. Parca am roti patrate, ceva de genul asta. Multumesc.Uitat sa mentionez. Acul turometrului nu tremura, nu scade si nici nu are vreo miscare ciudata. Pare ca motorul urca OK in ture dar altceva incurca lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa ma lamuresc cu volant asta. Deci, daca e volant, vibratia trebuie sa fie usoara si sa se simta in pedala de ambreiaj? La mine vibratia se simte in toata masina (tzopaie) si un tremur usor in pedala de acceeleratie dar cred ca asta e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum zici tu se manifesta. Nu se simte in ambreiaj, ci "sare" tot botul masinii (vibratie foarte puternica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi tip de vibratie il aveam la masina pe care am avut-o pina acum 3 saptamani (peugeot 307), in viteza I, la plecarea de pe loc. Exista totusi o legatura cu felul in care calcam ambreiajul. Ce e ciudat, e ca la masina noua de 500 km, Jetta, pare ca exista acelasi simptom, putin mai estompat (o usoara vibratie este prezenta si la mersul cu spatele). Ma intreb in ce procent, cauza este reprezentata de performantele mele de "pilot", sau chiar se datoreaza unor cauze obiective, thnice? Sa fie stricata volant din fabricatie? Urmaresc cu interes topicul sa mai vad si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danter , ai observat cumva daca clanc-ul se aude si atunci cand schimbi vitezele si iei picioru mai rapid (sau brusc) de pe ambreiaj sau cand accelerezi brusc dupa ce decelerezi? (ceva de genul accelerat-decelerat repetat)

si mie imi aparea exact acelasi clanc la schimbarea treptelor 1-2-3(cel mai frecvent) ,iar intr-a 5-a se auzea cand acceleram brusc si repetat

Modificat de dogaruflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut! Am şi eu problema cu clancul, mai ales c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil suporti motor, cutie. Du-te inapoi la mecanic, ai lucrarea in garantie.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 30.000 km si nici o vibratie.

Cat despre "clanc", mi se pare normal sa se auda atunci cand ridici brusc piciorul de pe ambreiaj,doar se decupleaza niste piese care sunt in mare parte , din metal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna,dupa recenta inundatie din Timisoara..........al naibii de canalizari,a inceput si mie sa se manifeste la fel ca si la colegu din primu post,acelasi motor,aceiasi cai,doar ca a mea e golf 5!zdruncinatu acesta se intampla doar la treapta 1 adica plecarea de pe loc,insa daca plec mai turat gen 5000 :) nuh se mai simte,stie cineva ce poate fii!si se intampla indiferent ca plec cu la relanti din ambreiaj sau ca plec la 1000 de ture sau la 1500 sau 2000,cine stie ce poate fii?va rog sa ma ajutati,PLS

de asemenea tot la acest motor la cat se schimba distributia daca puteti sa-mi spune-ti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Distribuţia se schimbă la 90.000, apoi se verifică la fiecare 30.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat am sunat la dealerul vw local din tm si acestia mi-au spus ca distributia se verifica la 90.000 si apoi la 120.000 se schimba.....cine stie.....(oricum nu am decat 90.580 de km......:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vorba de ce pun ei, cat ce fel de motorizare este. Fiecare motor are caracteristicile proprii asadar schimbatul curelei nu se poate pune la generalitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi tot pe original merg si ei adica un producator precum contitech care pune stanta vw pe produse si le vinde la pret mai ridicat fata de produsul contitech......deci in esenta platesti mai mult doar pentru brand.....:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vrut sa spun ca nu folosesc piese originale, ci ce pun in locul distributiei de fabrica, cu care s-a vandut masina. Schimbarea distributiei inseamna mai mult decat schimbarea curelei. In functie de marca unele piese sunt mai bune, altele mai slabe.

Modificat de Zebeleizis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

@initiator: Pana la urma ai aflat ce cauza problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Scuzati in primul rand ca nu postez in topicul potrivit dar sunt la servici si sunt pe graba :P.

Am achizitionat de curand un VW jetta 2008 1.9 TDI si am urmatoarea problema : prima data cand apas ambreiajul (dupa ce pornesc motorul si dau sa plec cu treapta 1 de pe loc) nu mi se tureaza masina decat pana la 3 mii de turatii cu pedala la fund. Dupa ce apas a doua oara ambreiaul se duce pana la maxim turatia. Mai pe scurt trebuie sa apas ambreiajul de doua ori ca sa se tureze peste 3 mii, altfel nu merge decat pana la 3 mii  cu pedala la fund. Cineva mi-a spus ca ar trebui sa schimb nu stiu ce senzor de la ambreiaj, un senzor care face legatura intre ambreiaj si turbina...dar eu nu cunosc, nu ma pricep. Daca puteti va rog sa ma ajutati cu o parere as fi foarte recunoscator :D. De mentionat ca la diagnoza nu a dat nici o eroare atunci cand am cumparat-o. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal, la prima apasare de ambreiaj, nu este vazut switchul, doar verificate de catre ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti fi mai detaliat te rog...prin urmare trebuie sa schimb senzorul respectiv? Mecanicul respectiv mi-a spus ca nu se pricepe foarte bine si sa nu ma puna sa dau bani degeaba pe senzor si sa ma mai interesez la unul mai profesionist...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus ca este perfect normal, de ce sa-l schimbi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!