Jump to content

Tiguan Vs. Concurenta


aalex2006
 Share

Postare recomandată

Imi cer scuze ca ma bag si eu in seama, insa din cate am citit pana acum pe acest topic am vazut ca s-a discutat doar despre acel Tiguan S&S de 42,000 EUR. Asa cum spunea si DANNY VW, nici eu nu cred ca vor fi foarte multi cei care vor comanda Tiguane de peste 40,000 EUR. Eu am comandat o versiune T&F care a costat 30,100 cu TVA inclus. Marturisesc sincer ca am fost limitat in alegerea mea de 2 factori: in primul rand un buget fix combinat cu dorinta mea de a avea o masina noua, si in al doilea rand declaratia dealerului vis-a-vis de anumite dotari care genereaza "automat" intarzieri de 7-8 luni la livrarea masinii.

Parerea mea este ca pentru aproximativ 800 de km facuti pe luna in Bucuresti si inca 700-800 facuti in afara pana pe Valea Prahovei (unde singura componenta off-road veritabila este centura Ploiestiului) nu as avea nevoie de diferential blocabil manual sau garda variabila peste 220... Iar T&F-ul l-am ales mai mult pentru dragele de borduri din Bucuresti pe care m-am saturat sa le tot "barbieresc" la parcari...

In ceea ce priveste optiunile de 30,000 EUR (respectiv alte masini asemanatoare ca si clasa), am mers in test-drive cu Outlander (Intense 2.0 DI-D), CRV (Elegance 2.2 CDTi) si RAV4 (Executive 2.2 D-4D), insa singurele care mi-au placut intr-adevar (de gustibus...) au fost CRV-ul si Tiguanul. Si dat fiind ca a mea "colega de camera" (care are drept de veto in calitate de co-finantator) a luat foc cand a vazut masca noua de la CRV, alegerea a fost usoara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Michael

    20

  • sorin_g

    10

  • DANNY VW

    8

  • Devastator

    7

sunt perfect de acord cu pretul dat pe masina. E ok. Asa mai da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cochetez cu ideea unui SUV compact si, dupa ce am studiat atent piata, in acest moment ar fi doua modele care m-ar multumi: VW Tiguan si Ford Kuga (cu conditia ca acesta din urma sa beneficieze de noua cutie cu dublu ambreiaj PowerShift). Daca totusi voi merge pe varianta Tiguan, va fi mai mult ca sigur un Track&Field 2.0 TDI Tiptronic, alb. Fac in jur de 2.000 km lunar, din care o treime in Bucuresti. Nu este insa luna in care sa nu ies si pe drumuri de tara/forestiere, iar Fabia mea a cam fost afectata din aceasta cauza: punte fata schimbata, toba finala in curs de a fi inlocuita etc. La care se mai adauga concediile in care parcurg 5.000-6.000 km.

Daca bugetul mi-ar permite, ce as adauga ca optionale: volan multifunctional piele, climatronic, tempomat, alarma, bixenon, RCD 510 Dynaudio Sound, Digital Audio Broadcasting, geamuri spate si luneta fumurii, lumini ambientale si, probabil, podea portbagaj detasabila. Pret cu TVA: 33.874 euro.

As mai adauga sistem electronic control suspensie (nedisponibil deocamdata) si, in acest caz, as merge si pe niste roti de 235/55 R17. Pretul s-ar apropia, zic eu, de 36.000 cu toate taxele incluse (TVA si taxa speciala).

Consider, raportat la asteptarile proprii, ca aceste optionale contribuie la utilitatea, siguranta si confortul oferite de autovehicul.

Categoric, la banii astia poti sa mergi si pe un Freelender2, asa cum spuneam mai potent in off-road si ceva mai spatios, dar fara multe din dotarile oferite de Tiguan la aceiasi bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut Freelanderul 2 "de aproape" si este reusita masina si chiar cred ca este foarte buna si Off-Road dar asta trebuie sa ma conving fara a merge pe principiul "e bun ca e Land Rover si are traditie".

Merge, chiar face treaba foarte buna in off-road, clar este cel mai bun la categoria lui. Are cele mai bune unghiuri si cea mai buna garda la sol:

Unghi apropiere 31

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am inteles se vinde extraordinar Tiguan , cumparatorii asteapa chiar 9 luni :P

In Franta se vind deja ca al doilea proprietar .

Cateva exemple :

1.Break - Diesel - 1 000 km parcursi doar ! ,Manuelle - 4 p avec hayon - 140 CV ,1ère mise en circulation en 2008 pret 26500e

2.Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 FAP Confortline ,12/02/2008Break - Diesel - 5 000 km ,Manuelle - 4 p avec hayon - 9 CV

pret 30000e.

3.Volkswagen Tiguan (TRACK FIELD 2.0 TDI 140 CV) 30/01/20084x4 - Diesel - Manuelle - 1ère mise en circulation en 2007

pret:31390e.

Locatia nu o fac publica, ptr ca nu vreau sa fac publicitate sitului.

Tare as vrea sa stiu de ce vinzi o masina dupa 1 Mie de km , mai ales ca , clientul francez nu este asa de exigent in comparatie cu un client german .

Masinile expuse sunt la vanzare in Franta fara nici o programare,nu se vand ca painea calda aici dar poate in Romania este alta situatie .

Va prezint cateva Tiguan-uri care sunt deja second hand.

Numai bine si condus fara incidente. :D

Tiguan_1.bmp

Tiguan_2.bmp

Tiguan_4.bmp

Tiguan_5.bmp

Tiguan_6.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca nu se vinde atat de bine Tiguanul in Franta din aceleasi motive pentru care probabil ca nu este atat de mare interesul pentru Peugeot 4007 si C-Crosser (amandou platforma Outlander) in Germania... Va rog sa ma iertati daca gresesc, pentru ca nu am informatii din mai multe surse despre listele de asteptare din Germania pentru cele 2 modele. Cu toate acestea, pe un site binecunoscut am gasit aproximativ 100 de masini din cele 2 marci frantuzesti la vanzare, inmatriculate, al doilea proprietar, si nu toate erau masini de test... Banuiesc ca pe langa nationalismul francez vs cel teuton mai este vorba si de alte criterii, inclusiv buget (estimare initial incorecta pentru rate, etc.), schimbarea optiunilor, sau altele personale. Spun asta pentru ca am vazut de asemenea foarte multe GL-uri noi, X5 sau alte masini de lux, care imi vine greu sa cred ca si-ar fi dezamagit proprietarii dupa 2-3,000 de km...

Pentru ca topicul este unul "Tiguan versus concurenta", pot sa va spun ca in momentul in care am aflat ca Outlander-ul va fi echipat si cu motoarele PSA de 2.2 si 155 CP, am fost foarte tentat sa mai astept pana ajunge si in Romania. Insa apoi au pus si preturile pe site-ul Mitsubishi in Romania, si am vazut ca cea mai "ieftina" varianta (Intense +) ajunge undeva spre 29,000 EUR CPI (fara TVA si taxa de prima inmatriculare), mi-am dat seama ca ies cu mult din buget... Si am inteles ca surorile franceze ale lui sunt chiar mai scumpe (Peugeot 4007 incepe de la 34,900 EUR, iar C_Crosser de la 34,450 EUR - preturi cu toate taxele).

In final insa, cred ca este o chestiune de preferinte si afinitati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a) Strict estetic, sincer sa fiu, imi place mult mai mult noul Outlander decat Tiguan.

b) Nu stiu detalii tehnice ale Outlander (pe ce platforma/sasiu este construit, punti, transmisia integrala ce fel este) insa cred ca as da credit mai mult MItsubishi in domeniul 4x4 si sistemelor sale de transmisie integrala avand in vedere istoria si experienta lor in domeniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un comparativ facut de italienii de la Quattroruote, clasamentul a fost urmatorul: VW Tiguan 82 pct., Mitsubishi Outlander 81 pct., Toyota RAV4 79 pct. (din 100 posibile). Mai multe detalii despre acest comparativ am oferit in topicul Teste realizate de revistele de specialitate. Si mie imi place Outlander, iar echiparea cu propulsorul 2.0 TDI PD de la VW nu e una tocmai rea, cu exceptia faptului ca acest propulsor e, din pacate, zgomotos. Un Outlander 2.0 TDI CR cu Tiptronic m-ar face, probabil, sa nu mai stau pe ganduri, dar cu siguranta aceasta combinatie nu va fi posbila.

Asa ca revin la comparativul meu favorit in acest moment - Tiguan vs. Kuga - atat cat e posibil sa introducem in discutie un model a carui comercializare nu a inceput inca. Si am sa incep cu criterii subiective, dar care ne sunt la indemana in acest moment: designul exterior si aspectul interior.

Designul exterior mi se pare mai reusit la Kuga. Din acest punct de vedere, mi se pare cel mai reusit SUV/CUV compact. Si nu cred ca modelul de serie va fi mult diferit de conceptul prezentat la Frankfurt. Nu va mai veni standard cu aceleasi jante de aliaj, dar va primi in schimb bare suport tranvsersale pe plafon. Parerea mea nu este insa impartasita de sotia mea, care considera ca Tiguan S&S e mai frumos decat Kuga. De gustibus non discutandum... :(

Aspectul interior mi se pare, insa, mai reusit la Tiguan, chiar daca diferenta o consider foarte mica. Ce nu imi place la Kuga: mie, spre deosebire de Sorin, nu imi plac fetele interioare de la portierele fata, care mi se par "invechite". De asemenea, nu imi place contrastul dintre gurile de aerisire si "cromul" din partea centrala a plansei de bord, cam strident, din punctul meu de vedere. Desigur, e de dorit sa il vedem pe viu pentru a ne forma o parere "obiectiva". In schimb, consola centrala dintre scaunele fata mi se pare reusita, inclusiv cutia de viteze, care pare sa aiba o pozitie mai inalta ca aceea de la Tiguan (criticat pentru faptul ca are levierul cutiei cam jos). In schimb Kuga ofera mai putin spatiu in zona consolei centrale, din cauza faptului ca are frana de mana clasica (cu maner) si nu electronica, ca in cazul Tiguan.

Cat priveste platforma de Focus pe care Kuga este asezat, ea este, desigur, o premisa ca Kuga ar putea avea un comportament rutier la fel de bun ca Tiguan, dar nu este si o certitudine. Chiar daca e, in linii mari, aceeasi platforma, Kuga este mai greu si are alte proportii. Eu sper ca si Kuga sa confirme, asa cum a facut-o Tiguanul. Faptul ca Kuga vine pe piata la cel putin o jumatate de an dupa Tiguan reprezinta un avantaj, pentru ca sefii si inginerii de la Ford Europa au deja o referinta la care sa se raporteze.

Cat priveste tractiunea integrala, am vazut o parere pe alt forum potrivit careia va fi tot Haldex, de provenienta Volvo. Desi ar fi de dorit ca tehnologia sa provina de la Freelander2. Depinde si de politica companiei, avand in vedere ca Landrover nu se va mai afla multa vreme in gradina Ford.

Ce avantaj vad eu la Kuga in acest moment: motorul 2.0 TDCi, deja cu state destul de vechi si intr-o versiune usor rafinata, in comparatie cu propulsorul 2.0 TDI CR, care este asteptat sa confirme si care, spre usoara mea dezamagire, mi se pare putin cam gurmand (in comparatie, de exemplu, cu Mitsubishi Outlander echipat cu propulsorul 2.0 TDI PD). Un alt element intersant la Kuga este hayonul cu dubla deschidere (de vazut daca va fi pastrat pe modelul de serie), desi nu stiu in ce masura ar putea facilita incarcarea, avand in vedere ca pozitia de incarcare mi se pare la fel de inalta ca la Tiguan (alta critica adusa acestui model).

In schimb, ce imi confera incredere in Tiguan in comparatie cu Kuga este cutia de viteze Tiptronic, iarasi o componenta indelung testata si imbunatatita. In schimb, daca Kuga va primi o cutie automata, aceasta va fi probabil cutia cu dublu ambreiaj PowerShift, care va echipa in curand Focus (inclusiv C-max), dar si trei modele Volvo, toate propulsate de motorul 2.0 TDCi. Problemele cu aceasta cutie ar fi doua, din punctul meu de vedere:

-cutia este complet noua si insuficient testata (desi nu este o realizare 100% cu Ford, ci e rezultatul unei cooperari cu compania Getrag);

-cutia nu are decat modul Drive, nu si modul Sport, ca la Tiptronic.

Din pacate, se pare ca Kuga nu va ajunge in Romania mai devreme de luna noiembrie. Sper insa ca Ford sa lanseze modelul de serie cu ocazia salonului de la Geneva din martie si sa ne ofere mai multe detalii in legatura cu acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am mers cu outlander-ul asta nou destul de multi km incat sa imi pot forma o parere. in primul rand interiorul e foarte slab calitativ. o unghie e suficient ca sa zgarie fata superioara a portierelor si bordul. climatizarea automata e ok, face fata bine, dar comenzile mi se par total anapoda. ca sa nu mai vb de cromatica. nu stiu de ce dar portocaliul ala _ negrul consolei+argintiul butoanelor dadeau o impresia de ieftic si kitch. un punct forte este sonorizarea rockford frostgate care da putina impresie de calitate masinii. pt escaladat borduri masina e numai buna, nu stiu in schimb de capacitatile offroad ca nu am avut ocazia sa incerc. ca si stabilitate sta destul de prost, cu golful pot aborda curbele mult mai tare (lucru evident, cred eu) si de asemenea frana mi s-a parut putin ineficienta.. poate doar obisnuinta sa fie de vina. de cand eram mic masina mea preferata era mitsubishi pajero. am avut ocazia sa merg cu penultimul model, cu ultimul si apoi cu outlander. pot doar sa zic ca de atunci cand ma gandesc la masina preferata parasesc zona suv.

tiguanul mi se pare un compromis. nici stabilitate excelenta, nici spatiu mare, nici capacitati offroad, nici viteza mare nici comfort sporit. asa cum tara noastra este plina de compromisuri (mai multe gropi decat drumuri bune, mai multe borduri decat este necesar si mult mai putine locuri de parcare decat ar trebui) consider ca tiguan este o masina echilibrata si va avea succes. cu toate astea sunt de acord cu godoroja si afirm ca nu as da mai mult de 30.000 pe o asemenea masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut si eu masina si se prezinta chiar bine. ma intreb daca nu i-ar putea pune o suspensie mai tare si un motor mai puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de acord ca Tiguanul este un compromis. Doar ca privesc lucrurile din alt unghi:

-stabilitate excelenta pentru clasa din care face parte, lucru confirmat si de revistele de specialitate si de cei care l-au testat (unii au afirmat ca este "comparabila cu a unei berline"). Cine isi doreste o stabilitate si mai buna, poate opta pentru suspensia sport rigida si pentru roti 235/50 R18. Ulterior, va fi disponibil si sistemul electronic de control al suspensiei, cu trei moduri: Sport, Normal si Confort. Cred ca este un sistem similar cu Dynamic Drive Control de pe noul Passat Coupe.

-spatiul interior (inclusiv pentru pasagerii din spate) este foarte bun pentru clasa din care face parte. Din pacate (si asta este unul dintre principalele puncte slabe), portbagajul este la limita inferioara a clasei (dezavantaj compensat partial de bancheta spate culisabila);

-Tiguan, ca si ceilalti concurenti directi, nu are capacitati off-road, ci allroad.

-viteza maxima pe care poate sa o atinga Tiguan este 211 km/h, in varianta 2.0 TSI 200 CP. Ulterior, pentru adeptii vitezei, va exista cel putin o motorizare mai puternica (probabil ceva de genul R32). Din nou, cred ca este o performanta remarcabila pentru clasa SUV-urilor compacte "populare".

Desigur, este evident ca aceste aprecieri nu sunt facute prin raportare la o berlina sau un hatchback compact. Fiecare tip de masina are, in general, un public tinta diferit, cu asteptari diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la spusele lui Michael cu 4 posturi in urma - aparitia lui Kuga in noiembrie este la stadiul de zvon. prima data am auzit iulie, apoi noiembrie, ca atare ramane de vazut o data concreta. Sa vedem daca Focus-ul cu facelift apare in aprilie la livrare, dupa cum avem promisiuni :icon_thumright:

Legat de consumul mai bun la Outlander de 6.7% m-am uitat acum la Tiguan pe site-ul .de si are mai nou consumul de 6.9 cu TDI CR de 140 CP, pana acum eu il stiam de 7,2. Acum e posibil ca sa fie avantajat Mitsubishi in teste, realitatea va dovedi care este consumul masinilor. Eu nu cred ca noul Common-Rail de la VW e mai gurmand semnificativ. E posibil sa se dovedeasca un consum chiar bun dupa cum zicea si Vlad-Mhl care a mers cu masina in test - parca Bucuresti - Campina plus teren.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e o veste buna :) , chiar daca vorbim de consumul declarat oficial (si calculat in conditii standard determinate). Pana recent cifrele oficiale indicau un consum urban/extraurban de 9.4/5.9, iar acum este de 8.8/5.8. Dupa cum se poate observa, "imbunatatirea" priveste in primul rand consumul urban.

Si eu sper sa vedem Kuga mai devreme. De asemenea, si Focus facelift 2.0 TDCi, sa vedem de ce e in stare noua cutie PowerShift :)

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' eu tot stau si ma gandesc cum pot astia sa se joace cu cifrele de consum. de la 7.2 la 6.9 la mediu. S-au facut ceva schimbari la masina sau ce anume a determinat scaderea asta oficiala a consumului? Sunt foarte curios, cred ca ne poate lamuri eventual cineva din interior, de la reprezentanta sau poate nici ei :) .

Parerea mea este ca pentru a iti da seama de consumurile reale trebuie sa fie luate 2-3-4 masini, adica Tiguan si concurenta si trebuie mers la drum in aceleasi conditii de exploatare, cu aceeasi sarcina. Apoi trebuie resetate consumurile si bagate masinile in conditii de drum forestier, urcari etc pentru a vedea care este consumul pe teren in conditii de mers 95% treapta 1 - 2, iar 1... Trebuie aplicata si metoda plin plin la sfarsit pentru a se vedea abaterile computerelor de bord.

Cand vor sosi Tiguanurile la oameni si sunt dispusi sa facem un asemenea "mater-test" :D m-as propune organizator, cu conditia sa se gaseasca si macar 2 masini, chiar 3 de la concurenta. In esenta sa zicem vreo 2x Tiguan, 1x Outlander, 1xRAV4, 1XFreelander (daca gaseste cineva), 1xX-Trail. Evident cu cat mai multe cu atat mai bine.

Ce parere aveti de o asemenea initiativa? As propune ca traseu Bucuresti-Brasov, iar aici voi cauta zone adecvate pentru testarea consumului pe teren. Apoi retur Bucuresti, ca sa fie complet. La Bucuresti trebuind facute consumurile finale.

Bineinteles ca ar merge o colaborare cu o revista auto, ca sponsor etc Si apoi facut publice rezultatele. Sper sa avem cu ce ne mandri cu Tiguanul :D

Tot ce am descris aici ar merge mana in mana cu ce vor sa faca baietii din topicul "Audi quattro si concurenta" in privinta sistemelor de tractiune integrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte informatii despre Kuga "pe romaneste":

http://www.automarket.ro/stiri/premiera-pr...-kuga-9534.html

Chiar arata bine masina. Interiorul arata frumos in poze. Daca va fi la nivelul S-Max cred ca va fi foarte bine. Din spate imi aduce putin a Quashquai doar ca mai rafinat. Si din fata este simpatic. Cred ca va fi interesenat duelul intre Tiguan si Kuga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata cum se calculeaza consumul oficial:

FUEL CONSUMPTION TEST

(Directive 80/1268/EEC as amended by 2004/3/EC)

The new test has been agreed internationally and provides results that are more representative of actual average on-road fuel consumption than previous tests. There are two parts: an urban and an extra-urban cycle. The test cycle is the same as that used to determine the official exhaust emission classification for the model of vehicle in question.

The cars tested have to be run-in and must have been driven for at least 1,800 miles (3,000 kilometres) before testing.

Urban cycle

The urban test cycle is carried out in a laboratory at an ambient temperature of 20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

Eu am ales Outlander-ul

argumente

4x4 nepermanent

mai mult spatiu

7 locuri - inutil

capacitate de incarcare mai mare si mai buna

echipare la acelasi pret superioara, varianta instyle

tapiserie piele

sistem audio 600w rockfort

10 airbaguri

trapa sticla electrica

senzori ploaie

senzor faruri

blue tooth

xenon+spalare faruri

asistenta la parcare

scaune cu reglaj electric si incalzite

jante 18''

etc

toate acestea la 34.000 euro

Masina am cumparato din Germania, noua unde am platit pentru ea doar 29000 euro si a fost inclus un upgrade Rallyart motor 167cp si carlig de remorcare

La acesti bani nu puteam lua Tiguan cu dotari asemanatoare iar m asina se descurca foarte bine si off road, chiar am incercat-o

Sigur as alege acelasi lucru si acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Sorin,

testul cu X-Trail l-am facut si eu, desi nu in off-road. Am condus modelul de top, de 173 cp. Incontestabil are calitati, iar un mare avantaj este si timpul de livrare foarte redus. Totusi, la nivel de calitate a materialelor, sistem audio, optionale si aspect exterior sta clar mai slab decat Tiguan. Ramane inca in atentia mea.

Despre Freelander, numai de bine, dar pretul si performantele dinamice ale motorului nu m-au convins. Nu cred ca, la nivel similar de dotari cu Tiguan, Freendander este atat de bun incat sa platesc un plus 5.000 de Euro. La banii astia (36.000-38.000 Euro CIP), mi-as lua mai bine Volvo XC70, desi nu mai e SUV, ci cross-over.

Pentru o suma rezonabila, Tiguan ramane prima optiune, desi achizitia lui nu-i deloc simpla. Am vorbit la PBN si agentul de vanzari mi-a spus ca pentru drive-test nu crede ca vor avea prea curand o motorizare diesel de 170 cp, cutie manuala, Track&Field. In schimb, mi-a propus sa merg cu un diesel de 140 cp, cu cutie automata. Adica eu vreau mere, iar vanzatorul imi da sa gust rosii. Cireasa de pe tort a fost atunci cand l-am intrebat despre termenul de livrare. Mi-a spus ca termenul va fi intre 6 si 10 luni, in functie de momentul comenzii. In conditiile in care eu nu voi comanda masina inainte de 15 aprilie, trebuie sa ma astept la ce-i mai rau, din acest punct de vedere. Asa ca am luat legatura si cu o firma care aduce masini din Germania si astept sa-mi trimita o oferta de pret pentru configuratia dorita de mine.

Intr-un final, dupa ce voi avea toate datele, o sa ma decid si o sa comand, facand o analiza avantaje/dezavantaje pentru toate variantele.

In continuare m-ar interesa sa aflu si alte pareri privind abilitatile off-road ale Tiguanului.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Alberto,

Legat de performantele dinamice ale motorului de pe Freelander parerea mea este ca sunt OK. Chiar daca pe hartie ii trebuie 11,7 sec fata de 10,5 la Tiguan pentru sprint 0-100 km/h (oricum diferenta nu este foarte mare, poate mai mult psihologica :) ), cei 400 Nm pe care ii da motorul fac ca vigurozitatea motorului sa fie foarte buna. Nu stiu daca ai mers cu Freelander si ai putut sa vezi cum trage motorul. Si in teren accidentat sa stii ca este foarte bine adaptat, nu simti mai niciodata lipsa de putere indiferent de obstacol.

Acum ce e drept sunt vreo 4.500 Euro diferenta daca nu ma insel. Am facut acum vreo saptamana un calcul intre modelele SUV compact in comparatie cu Tiguan-ul. De exemplu X-Trail-ul era mai scump cu vreo 2000 sau 2500 Euro (nu mai stiu exact, am la munca foaia).

Iar de Freelander sunt convins ca iti ofera mai mult decat Tiguan-ul la aproape orice capitol - capacitati teren clar mult mai bune, portbagaj mai mare ceva, spatiu pentru pasageri poate putin mai mare dar nici in Tiguan nu e problema, dar se poate aprecia senzatia mai buna de vizibilitate din Freelander din cauza parbrizului mic la Tiguan (se simte lucrul asta, dar nu spun ca e foarte problematic), calitatea finisajelor este intr-o categorie superioara (atinge fiecare buton din Freelander si vei vedea ca se misca foarte fin, in Tiguan si la VW multe fac click, pac etc.), iar legat de stabilitate este buna si la Freelander, nu i se poate reprosa. Este clar ca la Tiguan este mai buna, suspensiile sunt concepute pentru o stabilitate buna, plus ca are centrul de greutate mai jos (masina este mai joasa si mai scunda).

Per ansamblu este mai buna, dar costa niste mii in plus. Si eu zic ca Tiguan-ul merita banii. Il faci si ceva mai dotat si ceva mai ieftin fata de Freelander. Dar la second daca diferenta este de 1500 Euro parca cred ca as lua Freelander :)

Sincer la pretul pe care il are X-Trail-ul mai bine mai puiu 2000 si iti iei Freelander, chiar merita investitia asta parerea mea. Plus ca stii ca ai ce-i mai bun :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil 2 frontale, 2 laterale fata, 2 laterale spate, precum si cele cortina (fata/spate), pe care unii producatori le considera 2, altii 4 (chestie de marketing)... Si pentru ca veni vorba despre airbaguri, sa spunem ca Outlander a primit la protectia ocupantilor 4 stele fata de 5 in cazul Tiguan (32 puncte si, respectiv, 34 de puncte) si la protectia copiilor 3 stele fata de 4 in cazul Tiguan (35 puncte si, respectiv, 39 de puncte). Gradul de protectie a pietonilor este acelasi: 17 puncte, adica 2 stele.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da. Daca e sa le iei asa ies 10. Insa cel cortina este unul singur de fapt (se deschide din fata pana in spate); si marketing ne-marketing nu e corect sa zici ca-s mai multe. O idee ar mai fi sa te apuci sa numeri etichetele, ca la VAG de exp la cel cortina ai trei etichete sus (aia din mijloc ce o proteja, stalpul?? :icon_thumright: ) si atunci daca ai si laterale spate ies 12! Aia masina!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spunea si ala destept si zburlit, stati linistiti, totul este inrudit (sau relativ, parca)... Oricum, la pretul pe care l-a platit in Germania masina este super - bogdanb, felicitari pentru masina - merita fiecare euroi!

Si ne intoarcem iar la discutia care e mai bun - permanent vs selectabil manual, PD (consum) vs CR (silentiozitate), spatiu interior vs spatiu parcare, tapiserie piele vs calitatea materialelor, etc. Si iar ne aducem aminte de cazul tipului care a dorit sa probeze trapa electrica cu plafonul inghetat, si a mers pana la service vreo cativa km cu trapa deschisa (motorasul ars) si cu masca de ski pe fata la -20grade ( :lol: ), si iar o sa tanjesc dupa aia 600W de la Fossgate si dupa farurile cu xenon si spalare, si apoi ma uit in parcare si imi mai trece :lol: .

O singura intrebare (scuze, nu ma pot abtine...): mai este valabila chestia cu legatul furtunului de servodirectie peste rola de la alternator? Sigur o sa iau un warning... goddamnit! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!