Jump to content

Tiguan Vs. Concurenta


aalex2006
 Share

Postare recomandată

Se pregateste de lansare, la salonul de la Geneva, si Renault Koleos. Dupa parerea mea, designul nu le-a mai iesit asa de bine "creatorilor de automobile", in special in ce priveste partea din spate. Chiar daca e vorba de un Renault, in Europa va fi penalizat la pret, din cauza taxelor vamale. Pentru ca va fi produs la una din facilitatile Nissan din Coreea. Ceea ce nu e tocmai rau... Mai ales ca preia elemente ale platformei tehnice si tractiunii integrale de la Nissan X-Trail.

Ce apreciez: in primul rand hayonul cu dubla deschidere, care faciliteaza incarcarea bagajelor (Tiguan e criticat deja pentru pozitia inalta de incarcare). Partea inferioara poate suporta pana la 200 kg, faciliteaza incarcarea si poate fi folosita si in loc de scaune de doi adulti. In plus, bancheta spate poate fi rabatata si din portbagaj. Ce mai apreciez: altimetrul si indicatoarele pentru unghiul de inclinare laterala si pentru unghiul pantei.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Michael

    20

  • sorin_g

    10

  • DANNY VW

    8

  • Devastator

    7

Mazda CX7 chiar nu cred ca este un concurent real. Singurul motor disponibil este 2.5 T care consuma EXTREM de mult iar calitatea interiorului este inferioara Tiguan-ului. In mod sigur aceste 2 masini nu isi vor imparti clientii. Este o masina reusita dar nu este nici in jumatate la fel de practica ca Tiguan. Si eu sunt curios sa vad ce o sa prezinte Renault Koleos si Ford Kuga desi un Renault ramine un Renault chiar si produs in Korea cred eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2,3 turbo poate. Si da CX7 n-are nici o treaba cu tiguan. Este cu totul alt target.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Godoroja a facut intr-un alt topic doua afirmatii care cred ca merita discutate aici:

1. "Care-i logica sa dai 42000 pe un Tiguan ? Cand ai Touareg la banii astia?"

Cel mai ieftin Touareg R5 costa 39.422 euro (inclusiv TVA si taxa speciala)

Un Tiguan Track&Field 2.0 TDI costa 30.410 euro (inclusiv TVA si taxa speciala)

Ce are Touareg in plus: 10 incinte acustice (fata de 8 in cazul Tiguan), jante 17” (fata de 16” la Tiguan), actionare electrica hayon si buson rezervor, Climatronic, alarma, covorase textile fata spate, lumini ambientale, oglinzi rabatabile electric, oglinda retrovizoare cu sistem antiorbire.

Ce are Tiguan in plus fata de Touareg: functie mp3 la RCD, scaune confort, airbaguri laterale si cortina.

Dupa cum se poate observa diferenta dintre cele doua se apropie de 9.000 euro cu toate taxele incluse. Ce poti sa iei de banii astia din lista de optionale la Tiguan? Aproape tot (alarma, climatronic, tempomat, jante 17", piele, navigatie, park assist, bixenon, trapa panoramica etc.).

Cum as vedea eu problema, daca as avea 42.000 de euro. Daca as vrea spatiu si abilitati mai bune in afara asfaltului, as merge pe Touareg (dar slab echipat). Daca in schimb mi-as dori o masina mai economica (la performante similare), mai buna pentru aglomeratia urbana si cu echipare de top, as merge pe Tiguan. Deci eu gasesc ca nu este nimic ilogic in achizitia unui Tiguan de aproape 42.000 euro, cu toate taxele incluse.

2. "Gasesti un RAV4 foarte bine echipat si mult sub pretul asta care-l bate la tot pe D-l Tiguan..."

Iata ce scriam cu ceva timp in urma pe un forum Toyota, intr-un versus RAV4/Tiguan:

"Toyota RAV4 D-4D 136 CP si VW Tiguan 2.0 TDI 140 CP. Pret modele de baza:

-RAV4 Comfort: 28.350 euro cu TVA plus 853 euro taxa speciala. Ce are RAV4 Comfort si nu are Tiguan Trend&Fun: airbag pentru genunchi sofer, anvelope 225/65 R17 (fata de 215/65 R16).

-Tiguan Trend&Fun: 26.588 euro cu TVA plus 527euro taxa speciala. Ce are Tiguan Trend&Fun si nu are RAV4 Comfort: faruri de ceata, ESP (VSC) si ASR (TRC), auto-hold, 8 incinte acustice (fata de 6), computer de bord Plus.

Prima concluzie: Tiguan nu este in niciun caz mai scump decat RAV4. Nu pe piata romaneasca. Probabil RAV4 este penalizat la acest capitol si din cauza taxelor vamale (10%)".

Concluzia mea e ca in Romania RAV4 este mai scump decat Tiguan. Cat priveste afirmatia "care-l bate la tot pe D-l Tiguan", am citit destule versusuri facute de reviste de specialitate, in care au participat Tiguan, RAV4, dar si alte modele. Daca Tiguan ocupa in general primul loc, Toyota era, spre surprinderea mea, in randul codaselor. Am citit un astfel de versus in care a fost inclus si BMW X3 (probabil o varianta entry-level). Concluzia testului (facut de revista germana Auto Bild): in clasamentul general, Tiguan a fost pe primul loc, BMW X3 pe doi, iar RAV4 pe locul sase din... sase.

http://www.autobild.de/artikel/test-vw-tig...suv_440646.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ceea ce a spus Michael, cu mentiunea ca o parte din teste au fost realizate si de reviste de specialitate din Italia, Franta si Spania, asta pentru cei care vor sa sara repede ca revistele germane sunt subiective. Nu prea e cazul, Tiguan-ul este o masina foarte buna, cine nu reuseste sa se impace cu ideea, fie sa mearga la test-drive, fie sa nu se mai gandeasca la ea ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de acord, perfect de acord, o fi o masina buna dar la 42000 iti iei lejer altceva. Intrebati-l pe george74 cat a luat discount la touareg. La 42000 il iei foarte bine echipat cu discount barosan. De gen pret de lista 47000 pret final 42.000. E ca si cum ai cumpara un golf 5 simplu si l-ai dota foarte bine si ai da 35000 euro pe el. ( nu vorbim de r32 aici sau GTI _ sau ed.30 care intra in alta categorie. Sau sa dai pe un passat 45.000-50000 cand sincer ai putea lua ceva mult mai bun. Din partea mea puteti sa dati si 30000 euro pe un Logan, asta e treaba voastra dar nu pot sa ma impac cu ideea de a plati mult mai mult decat merita o masina. Si ca faceati comparatie, mai bine iau freelander2 la 42000. Un pret corect pt tiguan mi se pare ok la 30-32000 maxim !!!.

Cat despre articole din presa si comparative ma abtin. Maine sa zicem ca lansez un model nou, ce fac eu sa-i fac publicitate? Fac un comparativ. de fapt o revista face un comparativ. Si dupa cum stim si avem si cazuri concrete, revistele reactioneaza bine la stimulente financiare venite din partea producatorilor auto ( si ma refer la reclama platita in reviste si nu la spaga ..)

Am sa ma gandesc la masini de 42000 euro sa vedem ce as cumpara eu. N-am nimic cu Tiguan-ul, doamne fereste, sa nu intelegeti asta. Mi-ar fi indiferent daca Tiguanul vine standard cu perdelute si Touareg-ul nu le are... Intelegeti unde bat. Iar la 42000 cu discount inclus chiar iei un touareg foarte bine echipat. Parerea mea. O sa urmeze si lista pt comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza-ma ca iti spun, dar ai lansat un versus care, dupa parerea mea, nu isi are rostul: comparatia intre doua modele din clase diferite apartinand aceleiasi marci, care evident au targeturi diferite. Ce nu intelegi este ca nu toti au nevoie de "maretia" Touaregului (cu sau fara perdelute). Sunt de acord ca da mai bine sa te vada lumea in Touareg decat in Tiguan, dar nu toti gandesc asa. Desi in Romania, ca si la fratii italieni, cam asta e tendinta, in general, din cate vad eu.

Stiu ca pentru Touareg se acorda discounturi. Fiind un model cu ceva ani pe piata, in ciuda faceliftului, se cauta mentinerea cotei de piata. Cu toate astea, va ramane mereu mai scump decat Tiguan la aceleasi dotari si performante. Nu se poate altfel. Si priveste si partea proasta (mai ales pentru cei ce vor sa se afiseze intr-o masina noua): actuala generatie Touareg o sa iasa de pe piata peste vreo doi ani. Dupa parerea mea, Touareg isi merita bani de la V6 TDI in sus, cu cutie automata si obligatoriu suspensie pneumatica, dar nu varianta de echipare Mountain.

Cat priveste comparatia cu Freelander 2, sunt de acord cu tine. Un versus pe aceasta tema ar fi binevenit (desi Landrover e marca premium). Anul trecut, la SIAB, doua au fost SUV-urile compacte care mi-au atras atentia: Tiguan si Freelander2, acesta din urma mai ales pentru potentialul lui in off-road. Iar daca la Freelander beneficiezi si de un discount, lucrurile pot deveni chiar interesante.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de acord, perfect de acord, o fi o masina buna dar la 42000 iti iei lejer altceva. Intrebati-l pe george74 cat a luat discount la touareg. La 42000 il iei foarte bine echipat cu discount barosan. De gen pret de lista 47000 pret final 42.000. E ca si cum ai cumpara un golf 5 simplu si l-ai dota foarte bine si ai da 35000 euro pe el. ( nu vorbim de r32 aici sau GTI _ sau ed.30 care intra in alta categorie. Sau sa dai pe un passat 45.000-50000 cand sincer ai putea lua ceva mult mai bun. Din partea mea puteti sa dati si 30000 euro pe un Logan, asta e treaba voastra dar nu pot sa ma impac cu ideea de a plati mult mai mult decat merita o masina. Si ca faceati comparatie, mai bine iau freelander2 la 42000. Un pret corect pt tiguan mi se pare ok la 30-32000 maxim !!!.

Cat despre articole din presa si comparative ma abtin. Maine sa zicem ca lansez un model nou, ce fac eu sa-i fac publicitate? Fac un comparativ. de fapt o revista face un comparativ. Si dupa cum stim si avem si cazuri concrete, revistele reactioneaza bine la stimulente financiare venite din partea producatorilor auto ( si ma refer la reclama platita in reviste si nu la spaga ..)

Am sa ma gandesc la masini de 42000 euro sa vedem ce as cumpara eu. N-am nimic cu Tiguan-ul, doamne fereste, sa nu intelegeti asta. Mi-ar fi indiferent daca Tiguanul vine standard cu perdelute si Touareg-ul nu le are... Intelegeti unde bat. Iar la 42000 cu discount inclus chiar iei un touareg foarte bine echipat. Parerea mea. O sa urmeze si lista pt comparatie.

Stii nu vorba aia cu gusturile omului nu ? :rolleyes: Poate sunt destui oameni care isi doresc un Tiguan full si nimic mai mult :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa va spun eu ce are Touareg-ul in plus fata de tiguan.

Aceeasi platforma tehnica dezvoltata impreuna cu porshe cayenne (eu zic un pic mai mult decat platforma golf V sub care este construit tguanul)

Sistem de franare putin mai performant decat Tiguan-ul - Brembo - 6 pistonase fata - 4 spate

Reductor mecanic cu demultiplicare 3:1

Diferential torsen blocabil manual 100%

Diferential spate blocabil 100% mecanic

Aceste dotari nu se gasesc nici macar pe lista de optionale ale Tiguan-ului

Eu am platit 45 000 pe un 3.0 commonrail cu cutie automata , piele , scaune electrice 12 pozitii , incalzire , carlig etc... - deci

value for the money. A da 42 000 pe o masina de 2.0 tdi pe o platforma de golf 5 nu are sens - i se dilueaza valoarea , la fel

cum este un nonsens sa cumperi un Touareg de 90 000 - 100 000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun o luam altfel atunci, va intreb cati clienti de Tiguan din RO credeti ca le vor echipa cu cat mai multe optionale ?? Va spun eu, nici pe departe atat de multi incat sa-si puna problema unui asemena pret final de 42.000 euro !

E aberant, nu inteleg de ce s-a pus initial problema in asa fel, plus ca in ziua de azi nu se mai poate spune despre o masina ca este "FULL OPTIONS", din principalul fapt ca unele optiuni nu se pot lua impreuna cu altele ! :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A da 42 000 pe o masina de 2.0 tdi pe o platforma de golf 5 nu are sens - i se dilueaza valoarea , la fel cum este un nonsens sa cumperi un Touareg de 90 000 - 100 000.
Hmmm, eu renuntam la piele, scaune electrice 12 pozitii, incalzire pentru suspensie pneumatica. Vezi, gusturile difera. Iar la sumele vehiculate, ar trebui sa adaugam si "discountul" de 1.000 de euro la taxa speciala. Si, daca banii sunt chiar asa de importanti, atunci ar trebui sa aducem in discutie si consumul, asigurarea, intretinerea.

In plus, difera si necesitatile. Eu as prefera Tiguan 2.0 TDI unui Touareg 3.0 TDI, pentru cei 600-700 km care ii fac lunar in Bucuresti. Dar merg destul de frecvent si pe drumuri proaste. Nu am insa copii, am doar 1.70 m si, deci, nu ma interseaza spatiul de la Touareg. In consecinta, la ce imi foloseste, chiar si cu discount? Oricum ma va costa mai mult decat Tiguan, chiar si cu cel mai mare discount. De ce as arunca niste bani care nu imi aduc nicio utilitate? Pana la urma, fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui. Si nu cred ca i se potriveste alegerea pe care au facut-o altii. Daca aspectul financiar e atat de important, te asigur ca ai fi avut si alte optiuni la indemana.

Dar, repet, discutia asta nu are sens. Fiecare e liber sa aleaga ce masina considera ca i se potriveste sau ii este utila si, in plus, o poate echipa cu tot ceea ce crede ca ii satisface necesitatile si gusturile. Cea mai buna afacere in logica asta ar fi sa ne cumparam toti Tata Nano. Cu siguranta nu am pierde prea multi bani la revanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cineva de pe forum in celalat topic a zis ca a dat 42000 pe tiguan si asteapta 9 luni sa vina masina.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitarile mele pentru el, sunt banii lui, poate nu-i place Touareg-ul (iar problema de gusturi) si lista poate continua !! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Tiguan full, dupa estimarile mele, e chiar mai mult: in jur de 45.000 de euro cu TVA. Deci ar mai loc si pentru alte dotari. Iar timpul de asteptare, cel putin pe piata occidentala, daca vrei anumite dotari (piele, trapa) se pare ca ajunge la 11 luni. Nu se poate spune, deci, ca masina nu este un best-seller...

Later edit: Iar anul asta va deveni si mai scump, o data ce i se va adauga, ca optiune, sistemul electronic de control al suspensiei.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o dovada ca vanzarile lui Tiguan sunt mult peste asteptari, VW a stopat pentru moment campania publicitara cu Heidi Klum si Seal tocmai pentru ca nu mai fac fata comenzilor, desi se lucreaza in schimburi suplimentare si in weekend ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ma bine, de acord. Sunt insa curios care este pretul mediu al unui Tiguan vandut. Cred ca undeva la 32000...

In fine, o sa-mi cumpar un passat de 80000 euro in loc sa-mi iau un e klasse ca e mai mic si mai frumos si mai bun. Ideea este sa nu ti-o iei peste ochi, sa platesti mai mult decat face. De ce spun asta, ma gandeam inainte la o skoda 2,0 tdi DSG cu multe optionale si se ducea in 28000 euro. Atunci prietenii mei toti mi-au spus. Alege altceva de banii astia. Si asa am facut si am aceleasi optiuni mai putin trapa, jante pe 18 etc... Dar am ales o masina mai buna.... :blink: . Oricum ar fi, nu moare nimeni dintr-o teapa..... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi mai Godo ca se poate, asa cum acei cativa care si-au cumparat Phaeton in dauna A8-ului, S-ului sau Seriei 7, sau cei care or sa-si cumpere Passat CC in loc de CLS cam tot pe acolo se invart. Sunt oameni cu gusturi mai aparte, nu vor sa tipe din toti rarunchii "look at me i'm driving a big chunky s-klasse" (ca sa-l citez pe Clarkson :blink: ) !

Ma intreb ce s-ar intampla daca ar scoate Porsche un Baby Cayenne (lucru negat din start de Porsche), cred ca atunci Tiguan-ul ar fi privit ca un compromis perfect !! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. Am configurat o fabie, 25000 euro. Sa o comand? Ce ziceti? :blink: :) ...

Pt mine subiectul e inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca fiecare isi alege masina care i se potriveste si sincer majoritatii clientilor de Touareg li s-ar potrivi mai bine un Tiguan din punct de vedere practic. Exista si partea inversa a medaliei si anume poti sa stai in E-Klasse si "sa dai la manivela la geamuri" sau sa stai in Passat si sa ai DVD Entertainment System (a se citi printre rinduri). Diferenta de pret este totusi destul de mare intre Touareg si Tiguan asa ca ... fiecare stie mai bine ce i se potriveste si merita investitia. Eu in mod sigur as face un efort sa-mi iau Touareg dar in nici un caz nu cred ca este absurd sa achizitionezi un Tiguan "Full Option", same goes si pentru O2 DSG si BMW 320i(banuiesc).

Modificat de Devastator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. Am configurat o fabie, 25000 euro. Sa o comand? Ce ziceti? :D :lol: ...

Pt mine subiectul e inchis.

Citez un moderator care ti s-a adresat astfel in alt topic: "Godoroja, remarca ta a fost deplasata si off-topic".
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu sunt de acord prea tare cu povestea cu "restul" concurentei care este sub clar. In primul rand la Tiguan ma deranjeaza platforma de GOLF V pe care e facut. Sa fim seriosi. Au luat de la golf v platforma si am facut masina un mini-SUV (sau cum ii zice ca habar nu am).

Nu zic ca experienta Touareg nu e buna (chiar e f. bun se pare), dar e un compromis pe care Vw l-a luat pt. ca si-a dat seama ca e un segment unde poate sa castige foarte mult.

Si daca cererea e asa mare, asta nu inseamna ca si masina e asa buna. In fine, daca o iei si pentru off-road (eu unul de aia mi-as lua o asemnea masina), cred ca as inclina spre Landrover care sa fim seriosi e peste la asa ceva. E cum compari quattro de la audi cu eu stiu ce sistem 4 motion de la renault de abia lansat. (vorbind ipotetic pe prostii :rolleyes: )

Daca e Vw nu inseamna ca e cea mai buna masina, doar pentru ca noi avem o afinitate catre aceasta marca, sau ca cei de la VW nu sunt niste mari smecheri care stiu sa ne ia banii.

Mie unul dintre toate RAV4 imi face cel mai tare cu ochiul. (dar din pacate nu stiu cum se descurca off-road)

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca cineva a spus ca e cea mai buna pentru ca este VW.Ar fi un argument penibil. Freelander 2 este TEORETIC mai bun in offroad dar asta ramine de vazut.Se pune prea mult accent pe "numele" unor marci de traditie fara alte argumente suplimentare. Eu am vazut Freelanderul 2 "de aproape" si este reusita masina si chiar cred ca este foarte buna si Off-Road dar asta trebuie sa ma conving fara a merge pe principiul "e bun ca e Land Rover si are traditie". RAV4 este pe de alta parte destul de nereusita la interior (parerea mea) chiar foarte daca se alege un nivel de echipare inferior. Faptul ca au luat o platforma buna si au construit pe ea un model nou de clasa "mini-SUV" sau CUV cred ca este chiar o idee buna (vezi review-urile despre comportamentul pe sosea al masinii).Vezi ca la sectiunea Tiguan sunt niste posturi pre-lansare cu niste teste comparative facute ,zic eu, destul de obiectiv si masini cu traditie Off-Road cum ar fi Mitsubishi Outlander nu par a avea un avantaj in fata Tiguanului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu sunt de acord prea tare cu povestea cu "restul" concurentei care este sub clar. In primul rand la Tiguan ma deranjeaza platforma de GOLF V pe care e facut. Sa fim seriosi. Au luat de la golf v platforma si am facut masina un mini-SUV (sau cum ii zice ca habar nu am).

Nu zic ca experienta Touareg nu e buna (chiar e f. bun se pare), dar e un compromis pe care Vw l-a luat pt. ca si-a dat seama ca e un segment unde poate sa castige foarte mult.

Si daca cererea e asa mare, asta nu inseamna ca si masina e asa buna. In fine, daca o iei si pentru off-road (eu unul de aia mi-as lua o asemnea masina), cred ca as inclina spre Landrover care sa fim seriosi e peste la asa ceva. E cum compari quattro de la audi cu eu stiu ce sistem 4 motion de la renault de abia lansat. (vorbind ipotetic pe prostii :D )

Daca e Vw nu inseamna ca e cea mai buna masina, doar pentru ca noi avem o afinitate catre aceasta marca, sau ca cei de la VW nu sunt niste mari smecheri care stiu sa ne ia banii.

Mie unul dintre toate RAV4 imi face cel mai tare cu ochiul. (dar din pacate nu stiu cum se descurca off-road)

Vladpo deja nu vreau sa o dam in polemici, nu a zis nimeni ca Tiguan este regele mini-SUV-urilor, dar totusi cand spun atatea reviste de specialitate ca masina este un produs bun, mai ales on-road (uite-te pe arie la Tiguan sa vezi comparativ facut de AMS Germania intre X3 2.0 D si Tiguan sa vezi la ce diferenta a castigat Tiguan si asta si datorita calitatilor on-road mai bune). Probabil o sa zici ca sunt subiectivi, foarte bine nu lua in calcul opinia nemtilor, dar cand si francezii, italienii si spaniolii au plasat la unison Tiguan-ul pe primul loc atunci...gandeste-te si tu putin totusi de ce au facut asta !

P.S. : O sa te lamuresti si cu RAV 4 daca intri pe arie la Tiguan ! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, exista doua segmente importante de autoturisme destinate off-road-ului:

1. Categoria off-road de teren greu - masini care au in echipare reductor de turatie, garda la sol peste 20 cm in general, undeva intre 20 -25 (pana la 30 cu suspensie pneumatica - asta e Touareg-ul care are cea mai mare garda). Aici este segmentul lui Touareg, Discovery 3, Toyota LandCruiser, Mitsubishi Pajero, Nissan Pathfinder, Patrol.

2. Categoria off-road cu accesibilitate in teren de dificultate medie. Cam toti producatorii de masini de teren au si segmentul asta, masinile fiind destinate sa mearga in propurtie si mai mica pe teren decat off-road-urile mai mari. Acestea nu au reductor, asta este primul lucru important, ca atare nu vor avea abilitati de "catarare" la acelasi nivel cu fratii mai mari. Enumar aici - Tiguan, Freelander 2, RAV 4, Outlander, X-Trail etc. Oferta de spatiu este mai scazuta in aceste masini, datorita si gabaritului care este mai mic, undeva intre segmentul compact si mediu. Masinile astea sunt mai agile, mai manevrabile, te descurci mai bine in oras cu ele, au tinuta de drum mai buna, datorita centrului de greutate mai aproape de sol, dar si reglarii mai sportive a trenului de rulare, cursa suspensiei mai scazuta, tocmai pentru a avea tinuta mai buna de drum.

Practic am vrut sa va schitez ce se poate face cu una si alta. Trebuie sa vedeti ca diferentele sunt evidente, iar financiar de asemenea, motoare mai mari, consum mai mare, pret mai mare, intretinere, taxe etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!