Jump to content

Tiguan Vs. Concurenta


aalex2006
 Share

Postare recomandată

Care este parerea voastra personala despre Tiguan? Este adevarat ca se poate impune in fata concurentei, modele pe care le cunoastem deja, sau le-am condus deja :icon_thumright: RAV 4, BMW X3, SANTA FE ...

Ce ii mai lipseste Tiguan-ului? Va fi depasit Tiguan-ul? A fost insprata lansarea lui, exista o bresa ptr. el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Michael

    20

  • sorin_g

    10

  • DANNY VW

    8

  • Devastator

    7

Ca un posibil punct de plecare pentru aceste discutii, va supun atentiei, pe langa testele comparate realizate de reviste de specialitate la care a facut trimitere Constantin, si o evaluare personala a SUV-urilor compacte cu motor diesel si cutie automata de pe piata romaneasca (nu insa si cele premium), prezentata in acelasi topic Teste realizate de revistele auto (si nu numai)), in postul 26. E vorba de Dodge Nitro, Hyundai Santa Fe, Nissan Qashqai, Nissan X-Trail, Opel Antara si VW Tiguan.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa fac un comparativ intre Tiguan si concurenta legat de preturi, nu doar preturile de plecare ci o configuratie in care masina este echipata ceva mai bine. Sa vad cand am timp sa studiez problema.

Cert e ca ieri am fost la Tess si am vazut inca o data pe viu Tiguan-ul, erau 2 in showroom, ambele 2.0 TDI, dar nu era niciunul Sport&Style. Sunt putintel dezamagit de calitatea materialelor, mai bine spus a plasticelor, ma asteptam la putin mai mult. E drept ca vreau sa vad Sport&Style-ul care va arata mult mai bine la exterior si ramane de vazut si interiorul.

Nu am avut timp sa stau atunci sa merg in drive-test, dar sambata viitoare ma duc special pentru asta, nu avem traseu prestabilit, deci se poate merge pe unde vrem. Chiar ma gandesc sa merg prin ceva zapada si putin urcus cat mai aproape. Revin atunci cu alte impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema preturilor. Am incercat in acest comparativ sa fac masinile cat mai similare la dotare, cu resctrictii la japoneze unde sunt nivele prestabilite si poti lansa masina pe comanda ca la VW.

Modelule si nivelul de echipare au fost urmatoarele:

- Nissan X-Trail SPORT 2.0 DCi 150 CP manuala 6 trepte

- VW Tiguan Sport&Style 2.0 TDI 140 CP manuala 6 trepte

- Toyota RAV4 Executive LCA 2.2 D-4D manuala 6 trepte

- Mitsubishi Outlander Intense A03 2.0 DI-D 140 CP manuala 6 trepte

- Land Rover Freelander S 2.2 TD4 manuala 6 trepte

- Honda CR-V Elegance 2.2 i-CTDi 140 CP manuala 6 trepte

Preturile comparate rotunjite au fost urmatoarele:

1. Tiguan - 30.300 Euro

2. Outlander - 30.900 Euro ( + 600)

3. CR-V - 30.900 (+600)

4.RAV4 - 32.300 Euro ( + 2000)

5. X-Trail - 32.800 Euro ( + 2.500)

6. Freelander S - 35.000 Euro ( + 4.700)

Ar trebui sa mai bag in competitie si Tucson si Opel Antara, dar nu-mi mai ajungea foaia A4 :(. Tucsonul este mai slab din multe puncte de vedere fata de Tiguan, interior echipari etc. Opel-ul poate are un cuvand si el, dar pretul este tot pe acolo, in jurul a 30k.

Ce reiese din cele de mai sus, reiese o oferta financiara foarte competitiva a lui VW in segmentul SUV Compact.

Preferintele mele din acest clasament sunt primul si ultimul lor, ultimul fiind clar si cel mai potent in off-road si singurul care intra in clasa SUV Compact premium. Ca pret in sus la SUV COmpact premium vine BMW X3 cu aprox. 7.000 Euro in plus fata de Freelander, deci aprox. 12.000 fata de Tiguan.

Consumurile medii ale acestor SUV-uri compacte cu tractiune integrala este intre 6.5 si 7.5 l/100 km.

Timpi accelerare 0-100 km/k variaza intre 10.3 si 11.7 sec.

Per ansamblu toate caracteristicile sunt destul de stranse, cumparatorul orientandu-se foarte mult dupa ce ii place, cum se simte in masina, design etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguanul mai are niste asi in maneca fata de concurenta:

-fabricat in Europa,fara taxe vamale.

-motoare cu cilindree mica(TSI-urile),deci mai putini bani dati pe taxe,impozite,asigurari.

Ca o parere personala,e cea mai practica varianta derivata din Golf V.

Faptul ca cererea este atit de mare spune totul despre succesul modelului...

Chiar ma intreb de ce n-au proiectat Tiguanul mai devreme...cati potentiali clienti pierduti pina acum!

Si nu cumva succesul VW i-a impins pe cei de la Toyota sa lanseze Rav 4 City?

Modificat de Green
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de acord cu faptul ca Tiguan-ul este cea mai practica derivatie a MKV-ului.

Taxele vamale sunt incluse in pretul masiniilor din afara UE. Deci daca se scoata taxa vamala de 10% masinile japoneze vor avea pretul mai mic cu acest procent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa mai aduc un argument in favoarea Tiguan, in comparatie cu unii dintre competitorii mentionati aici: reprizele si promptitudinea motorului. Intr-un test facut recent de italienii de la Quattroruote, intre Tiguan, Outlander si RAV4, toate cu motorizari diesel (Outlander cu 2.0 TDI PD de la VW), Tiguan (tot cutie manauala) a aratat niste reprize mult mai bune decat competitorii sai. Si am sa exemplific cu timpii (in secunde) obtinuti in testul respectiv:

VW Tiguan vs Mitsubishi Outlander vs Toyota RAV4

Repriza in a VI-a (sarcina minima/maxima):

-70-100 km/h: 8.5/9.6 vs 10.1/11.3 vs 10.9/12.2

-70-120 km/h: 14.9/16.8 vs 17.0/19.0 vs 18.6/21.6

-70-140 km/h: 23.1/25.9 vs 25.2/28.3 vs 27.9 vs 32.7

Promptitudine motor (30-60 km/h in a III-a): 3.3 vs 4.7 vs 4.5

Desigur, exista si un "pret" pentru aceste performante: consumul, mai mare in cazul Tiguan.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica completare la testul Quattroruote, Tiguanul testat avea cutie tiptronic, nu manuala, motor 2.0 tdi commonrail, 140 cp.

Outlander 2.0 tdi 140 cp, provenienta VAG si RAV 4 diesel 136 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tiguanul testat avea cutie tiptronic, nu manuala
Adevarat. Dar in partea de jos a tabelului se specifica faptul ca pentru masuratorile efectuate in cadrul testului s-a folosit un model cu cutie manuala.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, nu contest, nu am revista in fata, totusi de ce nu i-au pus cutie DSG ca nu am inteles?

De remarcat cuvintele de lauda la adresa noii generatii de motoare, foarte silentioase.

Modificat de ADU 33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X-Ecutor a explicat in sectiunea "Tiguan" ca motivul se pare ca priveste abilitatile de tractare-remorcare ale Tiguan (poate tracta pana la 2,5 tone), Tiptronic fiind mai potrivit din acest punct de vedere decat DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...in cativa ani se va dovedi daca e fiabila sau nu , arata foarte bine....problema ca multe arata bine dar nici sa schimbi

ambreiajul dupa 10 mii km si pe deasupra sa nu fie in garantie .... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre Opel Antara vs. Tiguan. In afara de faptul ca primul este produs in Koreea. Totusi, si Antara mi se pafre frumusel. Dar nu stiu cat de fiabil este... Iar pretul este la acelasi nivel cu Tiguan-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un "crossover" cum e considerat, e frumos. Frumos din toate punctele de vedere: al design-ului, al pretului, al faptului ca aduce un suflu nou in acest segment. E foarte placut la condus, nu sunt un fan al SUV-urilor sau al acestor crossovere (niste sw-uri mai cocotate un pic :Driver:), dar in Tiguan te simti ca intr-un Golf (ca doar Golf e la baza lui), dar cu un cap peste cei care sunt alaturi de tine in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.autobild.de/artikel/audi-q5-geg...glk_573927.html

articolul original din autobild.de; am mai citit intr-un forum ca in 2010, vor sa produca Q3, care se va produce ca si Tiguan la Wolfsburg; asta cu conditia ca productia Tiguan-ului sa poata fi asigurata- acum sunt timpi de asteptare de pana la 11 luni la Tiguan; citesc tot pe forum-urile din Germania ca dealerii VW ofera deja discount ptr. Tiguan. In mod 'normal' oamenii obtin 7-8 % din valoarea masinii la achizitie, iar anumiti clienti- nu stiu la ce se refera termenul "Zielgruppen", probabil un sistem de fidelizare a clentilor, obtin peste 10%; la toate acestea membrii scriu ca au obtinut in plus trusa de prim ajutor si covorasele ptr. interior cadou din partea dealer-ilor! La noi PBN ce pazeste???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine imi poate timite si mie pe mail un catalog si o lista de preturi/optionale pentru tiguan?

sau de unde as putea downloada? ca pe site-ul vw.ro nu se mai gasesc cataloage si liste de preturi ptr download.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi Audi Q5 impreuna cu Mercedes GLK vor concura cu X3-ul celor de la BMW. Nu prea ar avea termeni de comparatie modelele anterior mentionate cu Vw Tiguan un model cu adevarat reusit care din pacate nu face parte din elita constructorilor de automobile premium. Un concurent al acestuia ar putea fi Hyundai Santa Fe doar din punctul de vedere al pretului mai mic de cat al Tiguanului, insa per total Tiguanul este o masina net superioara dpdv al calitatii materialelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BigSmith, buna si corecta precizarea ta.

Place si mie Tiguan si astept intalnirea face to face cu el. Spre deosebire de multe SUV-uri din clasa lui, Tiguan este o masina germana si nu nu stiu ce facatura si combinatie intre nu stiu ce constructor japonez si unii europeni. Sunt sigur ca va face o figura frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hyundai Santa Fe doar din punctul de vedere al pretului mai mic de cat al Tiguanului, insa per total Tiguanul este o masina net superioara dpdv al calitatii materialelor.

Din cate stiu eu Santa Fe are preturile mai mari decat ale lui Tiguan (si parca ceva taxe vamale).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un drive test realizat de Pro Motor cu ceva timp in urma cu cinci dintre actualii concurenti ai Tiguan: Landrover Freelander 2, Mitsubishi Outlander, Honda CRV, Hyndai Santa Fe si Chevrolet Captiva.

Cam care ar fi concluzia testului (on si off road): Freelander 2 este cea mai buna alegere, urmat indeaproape de Outlander; CRV este cea mai buna pe sosea, Santa Fe e o alegere echilibrata, iar Captiva se alege cu "lingura de lemn".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca outlanderul e echipat cu 2.0 tdi pd de pe Passat... nothing new :)

din punctul meu de vedere Tiguanul e ok, desi nu ma asteptam la prea multe de la masina m-a surprins placut, si noul 2.0 CR e bestial. Nu as putea sa ma pronunt in rest pentru ca nu am mers cu masinile concurentei dar se pare ca face banii...parerea mea personala totusi ramane ca Tiguanul a fost o decizie proasta dpdv al designului....nu are deloc personalitate... In rest e o masina ok....singurul lucru care m-a deranjat la ea pt o masina din clasa asta este pozitia relativ joasa de condus....

Modificat de tazzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!