Jump to content

Siguranta 14 - Daca nu o scot mi se descarca bateria


sadi
 Share

Postare recomandată

Am scos sigurantele pe rand toate in timp ce se auzea tacanitul si nici o schimbare.Teoretic trebuia sa se intample ceva pe siguranta cu prisina sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cheia intra dar nu se invarte butucul de la haion...se vede ceva rugina si mizerie acolo la butuc trebuie cumva degresat sau nu merge deloc....din inchiderea centralizata se incuie si se descuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai scos siguranta 14 si tacanitul tot se aude, inseamna ca nu e din modulul de comfort. puna mina pe releele de sub volan si vezi care tacane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu problema mea.Am schimbat urmatoarele-modul confort,can gateway,central electronic,relee si consumul NU scade.Confortul se trezeste dupa 20 min si totodata si can gateway si central electronic.Pot sa intru pe ele cu vag cu masina incuiata si in safe mode.Ma intreb poate modulul din usa sofer sa dea desteptarea la restul lumii ca mai el a ramas neschimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

pai daca ai scos siguranta 14 si tacanitul tot se aude, inseamna ca nu e din modulul de comfort. puna mina pe releele de sub volan si vezi care tacane.

Revin cu problema mea.Am schimbat urmatoarele-modul confort,can gateway,central electronic,relee si consumul NU scade.Confortul se trezeste dupa 20 min si totodata si can gateway si central electronic.Pot sa intru pe ele cu vag cu masina incuiata si in safe mode.Ma intreb poate modulul din usa sofer sa dea desteptarea la restul lumii ca mai el a ramas neschimbat

salutare, am o bora 2002 1.6 , am pus o baterie noua,am alarma pusa recent..se descarca acumulatorul..repede..peste noapte...am verificat cu ampermetru si voltmetru..bateria si alternatorul e ok...verificat si bateria..e ok..noua...consumatori nu sunt...in stand by 0,02..0.00 pe ampermetru...ce ar putea fi???? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul normal in stand by este 0.04 - 0.07. Cu cei 0.02 ai tai nu are cum sa se descarce bateria.

Cum ai masurat consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am masurat cu un ampermetru,  scos borna + de la acumulator si intre cablu si borna am unit ampermetrul ( in serie )  si indica timp de 3-5 secunde valori  de la 1 pana ajunge la 0.02, asta le fac cu usa inchisa la sofer,  adic intra in stand by?...dar acumulatorul se tot descarca.  peste vreo 2-5 ore dupa ce pn masina in garaj, revin la dansa si masor tensiunea la bornele bateriei, si mi arata ~13,10V, pun un consumator ca sa iasa curentul static artificial din baterie...si revine la tensiunea de ~12,80 V in concluzie ar insemna ca bateria e incarcata,   amperi in plus nu am...bateria e stearsa...curata ,..ca sa nu fie tensiune de curent parazitar intre borne...umezeala nu este in apropiere...nu inteleg care totusi e motivul....si in cateva zile( vrreo 5 zile) scade tensiunea de la 12.8v la descarcare completa de sub 12 V si nu mai porneste masina....habar nu am ce sa i fac...alternatorul incarca fara consumatori 14.4V cu toti consumatorii 13.8..e super ok...atunci ???? :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate borna si lasa masina asa, cateva zile - daca tot nu iti porneste, inseamna ca bateria e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o mare problema cu un wv golf 5,2004,90cp,bru,se descarca bateria in 2-3 zile maxim la stationare si nu i-am dat de capat de vreo 2 ani incoace.Am apelat la cateva service-auto,inclusiv reprezentanta,electricieni si nimic.Toti imi spuneau ca masina nu are nimic,merge bine si e in parametri normali..Am avut cheltuiala destul de mare,schimbat,broasca usa fata dreapta/spate/calculator usa dr fata/am aschimbat 2 baterii noi/varta/bosch si am incercat si cu alte baterii.Acum scot borna plus ,,,,  cand am treaba,conectez borna si merge fara probleme.Am facut testere,diagnoza,nimic,,in bord am aprins decat martorul aibairg pasager,....s-a verificat ,alternator/baterie/mufe/becuri..am scos si alarma sa mai reduc din consumatori.nu stiu ce sa mai fac.nu gasesc un electrician bun sau pe cineva care sa ma ajute.e un consumator neidentificat care-si face de cap..poate ma ajuta si pe mine cineva.Multumesc,Dan ,Galati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. am o problema cu Instrument Clusterul.

Îmi rămân aprinse :

*iluminarea ceasurilor chiar dacă comutatorul e pe 0 (l am desfacut si totul e ok)

*becurile de ridicare coborare geamuri după fiecare ușa a mașinii.

*reglaj oglinda.

Dacă nu scot sig 14 in aprox 1zi se termina Bateria.....

Plafoniera merge perfect. Becul din torpedo e ars cred( daca are vre o legatura cu ceva) iar tot ce am schimbat la masina au fost pozitiile originale cu unele cu led, dar nu cred ca au legătura ,si buzZerul cu 2saptamani in urma.

Precizez ca a apărut chestia asta la o zi după ce am spălat mașina cu presiune acasă...sa fi intrat ceva apa la modulu confort...? Nu ii dau deloc de cap.

Modificat de AndreyBz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danchiritoi: undeva , ceva iti fura curent. Monteaza un ampermetru in diverse puncte pe masina, incuie masina si vezi ce iti consuma. Am  avut si eu o astfel de problema, la mine a fost releul de incarcare (pe care il scjimbasem cu cateva luni inainte).

 

@AndreyBz: Dupa cum ti-am spus si in PM, la tine, IC "vede" iluminarea pornita, si transmite pe CAN la CCM, care da mai departe la usi, si iti aprinde luminile si pe usi. Daca scoti 14, CCM nu mai e alimentat si nici nu mai comunica cu IC, deci nu mai primeste informatia si nu mai aprinde luminile. Cu luminile aprinse e posibil sa ti se duca bateria intr-o zi,mai ales daca e mai slaba.

Problema  este ca undeva pe circuitul de iluminare "fura" curent de la un plus. Aceasta poate sa fie oriunde pe circuit, chiar si in IC. Nu e nevoie de semnal foarte puternic. E suficient sa ai umezeala, sau mizerie undeva, prin care se poate transmite un semnal slab, suficient pt IC sa sesizeze lumina aprinsa, dar destul de slab incat sa aprinda si restul luminilor(butoane, etc).

Te-am rugat sa scoti sig nr. 3 si sa-mi spui daca fara aceasta siguranta mai raman aprinse luminile despre care vorbesti. Daca raman problema este dupa siguranta, daca nu, inainte. Dupa asta ne mai gandim ce mai putem verifica, ca sa localizam problema.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,scuze ca am postat aici dar sunt nou pe forum si nu stiu de ce imi zice ca nu pot porni un nou topic.am si eu o problema cu o Bora 1.6 16v 105cp AZD din 2001,mergeam linistit prin oras cand dintr o data,mi s au stins toate luminile de la bord,faruri inclusiv ledurile care lumineaza butoanele,mi s au blocat acele la vitezometru si turometru(la benzina si temp apei s au dus la 0).am scos cheia din contact,am pus contactul iar si am incercat sa i dau la automat dar nu pornea deloc(toate luminile de bord mi se aprindeau,acele isi revenisera).pana la urma am chemat niste prieteni si mi au dat curent de la bateria lor de logan si a pornit,am ajuns pana in parcare cu ea,si chiar cand am ajuns in parcare s a oprit motorul in aceleasi conditii.am luat de la serviciu un aparat si am masurat tensiunea in baterie cu motorul oprit(dupa 6 ore in care motorul n a mai fost pornit) si indica 11,1.am scos bornele de pe baterie,le am curatat cu smirgher fin(inclusiv bornele bateriei)dar tot nu a vrut sa mai porneasca.am pus o alta baterie aproape noua pe masina si a pornit la sfert de cheie.am masurat cu motorul pornit si indica la fel de putin ca bateria mea.din cate am inteles trebuie sa indice cel putin 14.posibil sa am vreun scurt pe undeva sau sa mi fure de undeva curent?se aprind luminile de inchidere,am verificat daca ramane vreun consumator deschis,dar nimic si nu am uitat nici nimic aprins.masina am cumparat o de 3 zile de la un baiat din oras de la mine,dar timp de 3 zile nu am avut probleme d astea cu ea,doar 'ma mai pune in nas' pt ca trebuie curatat egr-ul si clapeta de acceleratie.am uitat sa mentionez ca inainte cu 1 zi sa o cumpar am facut o diagnoza la repr VW din Pitesti si nu am avut eroare decat pt EGR,in rest nimic altceva.inainte sa mi se opreasca motorul nu am avut nici un martor aprins care are legatura cu bateria sau cu alternatorul,doar ABS si ESP(pt ca nu aveau curent banuiesc).va raman recunoscator daca m ati putea ajuta cu un sfat.multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alaternatorul si firele ce duc de la el la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel am patit si eu @jjjack ... la mine era releul de incarcare....mai mult ca sigur asta e si la tine, sunt aceleasi simptome.Ori releul de incarcare ori puntea de diode.

Modificat de Ovidiu007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,am rezolvat.am schimbat releul existent cu unul nou si problema n a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. am aparut si eu la chestii electrice cu o problema sacaitoare........consum de 030 in loc de 003.. In cam 3 -4 zille baterie moarta. Verificat cam tot ce se putea verifica.......pana acuma am gasit broasca pe dreapta care ramane pe inchis,deschid usa si nu se aprinde plafoniera.......nu stiu daca ea imi da eroare in computer si ramane in avarie si de acolo consumul..am scos mufele din usi.,mufele din calculatorul de centralizata.......Am scos sigurantele pe rand.....

electroventilatorul nu merge singur ...lumina in torpedou si portbagaj ,stinsa.......chiar nu stiu . m a zapacit........o sa cumpar o broasca...........macar remediez chestia cu plafoniera si apoi va tin la curent....Poate mai sunt colegi care au aceasi problema.....si mi da si mie un sfat ceva ,cineva.

masina golf 4 din 2000 2 usi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deconecteaza si alternatorul.... si masoara.

 

daca scoti sig de la confort, mai iti mananca curent - banuiesc ca ai masurat cu capota simulat inchisa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu capota inchisa......am deconectat electromotorul.dar la alternator nu m am gandit.....zilele astea desfac si pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deconecteaza-l si pe el si vezi cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul daca e defect consuma de la 3A in sus.

 

Scoate pe rand cate o siguranta si vezi daca scade consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut. O idee va rog la urmatoarea problema.

Golf 4 1,6 16V  cu baterie noua am mers 3 zile si acum nu mai porneste dupa o jumatate de zi pauza.

Am schimbat bateria veche de 3 ani, o Varta SIlver 61 Ah crezand ca de acolo e problema.

Nu stiu ce consuma bateria peste noapte. Am masurat tensiunea pe baterie  cu motorul mergand si am ~14V

De ceva timp porbagajul nu se inchide din telecomanda si nici din cheie. Sa fie de acolo?

Modificat de Slay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am dat 2-3 chei si nu a pornit. Azi dimineata am incercat din nou si a pornit din prima.

Am citit undeva ca de vina ar fi carbunii de la electromotor.

Modificat de Slay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai dat alea 2 chei aseara electromotorul l ai auzit lucrand era liniste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!